Behalve door je vriendin.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:13 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee. Het is jagen, dat draait nou eenmaal om uiterlijk en praatjes.
Een klootzak kan ik zijn, maar zo word ik door niemand gezien.
behalve door je vriendin, degene die nou juist zo belangrijk voor je isquote:Op donderdag 21 november 2013 12:13 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Lijkt me in tegenspraak met:quote:Op donderdag 21 november 2013 12:05 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik kan veel maken bij mensen omdat ik een makkelijke prater ben en er goed uitzie. Nee, ik ben op fok (te) eerlijk, in het echt kan ik zo niet blijven doen. Maak ik geen vrienden mee he
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:13 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
En door heel Fok.quote:
Ik vul niks voor haar in, ik weet het. Ik heb veel met haar gepraat, maar omdat andere mensen menen te weten dat wat ik doe niet juist is, wil ik wel weten wat mijn vriendin dan wil.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, die ken ik meer![]()
Vind je vooral overkomen als iemand die zich niet echt kan inleven in de gevoelens van z'n vriendin. Je vult voor haar in wat jij moet doen om het goed te maken, maar in feite zou zij degene moeten zijn die dat invult.
(Vraagje, ben jij ook zo iemand die, als z'n vriendin verdrietig is en vraagt of je haar even vast wil houden, doodleuk zegt dat je daar nu niet voor in de stemming bent? In die of andere bewoordingen?)
Juist niet. Ik gedraag me niet als een klootzak, want daar maak ik geen vrienden mee, en zo word ik ook niet gezien. Uiteraard kán ik een klootzak zijn als het moet, maar wie niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me in tegenspraak met:
[..]
Je vulde ook voor haar in dat dat vreemdgaan van je niet zoveel voorstelde. En dan in eens, als complete verrassing natuurlijk, bleek dat ze er tóch nog wel erg mee zat!quote:Op donderdag 21 november 2013 12:17 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik vul niks voor haar in, ik weet het. Ik heb veel met haar gepraat, maar omdat andere mensen menen te weten dat wat ik doe niet juist is, wil ik wel weten wat mijn vriendin dan wil.
Nee, natuurlijk niet, hahaIk vind het kut als mijn vriendin verdrietig is of huilt, dus dan troost ik haar.
Nou, dat klinkt logisch.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef Eponalicorn het volgende:
Trolltopic. TS heeft heus wel door dat ie fout bezig is, anders zou hij wel tegen zijn vriendin vertellen dat het niet bij twee keer vreemdgaan is gebleven.
Ja, als je je relatie wil verbeteren en zij wil eerlijkheid en vertrouwen... Lijkt me niet dat je het met een paar leugentjes oplost.quote:
Waarom zeg je dan 'in het echt kan ik niet zo blijven doen'?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Juist niet. Ik gedraag me niet als een klootzak, want daar maak ik geen vrienden mee, en zo word ik ook niet gezien. Uiteraard kán ik een klootzak zijn als het moet, maar wie niet?
Stelt ook niks voor. Ik heb altijd geweten dat het voor haar kut was, maar nogmaals: we hebben veel ondernomen, veel gepraat, veel ondernomen, veel gepraat. Daarom weet ik wat mijn vriendin wil. En waar ben ik al maanden mee bezig? Juist, maar het heeft geen zin.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je vulde ook voor haar in dat dat vreemdgaan van je niet zoveel voorstelde. En dan in eens, als complete verrassing natuurlijk, bleek dat ze er tóch nog wel erg mee zat!
Ik ben juist van mening dat ik bepaalde acties beter voor mezelf kan houden.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:22 schreef Eponalicorn het volgende:
[..]
Ja, als je je relatie wil verbeteren en zij wil eerlijkheid en vertrouwen... Lijkt me niet dat je het met een paar leugentjes oplost.
Als je altijd al wist dat het voor haar kut was, waarom deed je het danquote:Op donderdag 21 november 2013 12:25 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Stelt ook niks voor. Ik heb altijd geweten dat het voor haar kut was, maar nogmaals: we hebben veel ondernomen, veel gepraat, veel ondernomen, veel gepraat. Daarom weet ik wat mijn vriendin wil. En waar ben ik al maanden mee bezig? Juist, maar het heeft geen zin.
Hier heb ik al een antwoord op gegeven trouwens.
Omdat ik simpelweg een klootzak ben geweest naar mijn vriendin toe met mijn acties, dat lijkt mij redelijk helder.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'in het echt kan ik niet zo blijven doen'?
Je houdt haar aan het lijntje. Doe wat: of wees eens eerlijk of dump haar.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:27 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik ben juist van mening dat ik bepaalde acties beter voor mezelf kan houden.
Waarom is zij een ridicuul wijf? Omdat ze je verraden heeft? Ik bedoel maar.. je vod haar leuk genoeg om mee te flirten, haar te versieren en haar te neuken. Wat maakt haar nu precies een ridicuul wijf? Waarmee heeft zij jou nu weer tot slachtoffer gemaakt?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:58 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Het staat er raar, maar ik bedoel mijn vriendin absoluut niet. Ik scheld haar sowieso niet uit. Ik bedoel inderdaad het 'neukertje', dat is een ridicuul wijf.
Voor je vriendin; Zelfs een ezel stoot zich in het algemeen niet twee keer aan dezelfde steen. Waarom dan het risico lopen dat voor de derde keer te doen?quote:Ik weet het niet. Kwestie van weer durven proberen. Ik kom hier over als een klootzak, maar veel leuke vrouwen hebben een zwak voor me, dus ik ben blijkbaar heel charmant en leuk.
Goh. Ik heb zo'n tien keer uitgelegd waarom ik het deed. Ja, mijn vriendin is helemaal perfect. Klopt.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je altijd al wist dat het voor haar kut was, waarom deed je het danJa nee maar je vriendin is helemaal perfect voor
Er moet toch wel een onweerstaanbare reden zijn waarom ze bij hem blijftquote:Op donderdag 21 november 2013 12:30 schreef Eponalicorn het volgende:
[..]
Je houdt haar aan het lijntje. Doe wat: of wees eens eerlijk of dump haar.
Gosh wat hoop ik dat ze jou vandaag nog dumpt.
Uhm ... Net riep je nog dat je vriendin boos was dat je niet in de gaten had dat jouw vreemdgaan nog een issue was ... Je weet Jack Shit.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:25 schreef Mjp88 het volgende:
Stelt ook niks voor. Ik heb altijd geweten dat het voor haar kut was, maar nogmaals: we hebben veel ondernomen, veel gepraat, veel ondernomen, veel gepraat. Daarom weet ik wat mijn vriendin wil. En waar ben ik al maanden mee bezig? Juist, maar het heeft geen zin.
Hier heb ik al een antwoord op gegeven trouwens.
TS wat is je geheim?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:31 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Goh. Ik heb zo'n tien keer uitgelegd waarom ik het deed. Ja, mijn vriendin is helemaal perfect. Klopt.
Waarom begin je dan een topic met de vraag waarom je vriendin zo doet? Waarom maak je iedereen hier voor gek uit als ze zeggen dat het aan je vreemd gaan ligt.. en kom je daar dan afgelopen dinsdag achter en blijf je ontkennen dat de mensen die hier reageren weleens beter zouden kunnen inschatten wat er schort aan jou relatie en dat jij helemaal niet weet wat er in je vriendin omgaat?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:17 schreef Mjp88 het volgende:
Ik vul niks voor haar in, ik weet het. Ik heb veel met haar gepraat, maar omdat andere mensen menen te weten dat wat ik doe niet juist is, wil ik wel weten wat mijn vriendin dan wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |