Waarom worden die sleutelhangers nog niet verkocht via fok? ;squote:
omdat niemand ze kooptquote:Op maandag 18 november 2013 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom worden die sleutelhangers nog niet verkocht via fok? ;s
Dit ja. Wat hebben die een hekel aan indringers en vooral uit het westen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Over dat afstandelijke/kille, ik vind ze in een dorp niet veel vriendelijker.
Behalve als je er vandaan komt, maar ik heb zelden zoveel onvriendelijkheid gezien als tegen buitenstaanders in een klein dorp.
en tegen buitenlanders, vooral niet blanke buitenlandersquote:Op maandag 18 november 2013 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Wat hebben die een hekel aan indringers en vooral uit het westen.
Dat is overal, alleen deel je een stad al met zoveel mensen dat een paar meer of minder niet zoveel uitmaakt.quote:Op maandag 18 november 2013 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Over dat afstandelijke/kille, ik vind ze in een dorp niet veel vriendelijker.
Behalve als je er vandaan komt, maar ik heb zelden zoveel onvriendelijkheid gezien als tegen buitenstaanders in een klein dorp.
En homo's.quote:Op maandag 18 november 2013 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en tegen buitenlanders, vooral niet blanke buitenlanders
En daarom vind ik de afstandelijkheid in een stad vaker juist vriendelijker dan in het dorpquote:Op maandag 18 november 2013 13:21 schreef Ceviche het volgende:
Dat is overal, alleen deel je een stad al met zoveel mensen dat een paar meer of minder niet zoveel uitmaakt.
Zigeuners is altijd terechte klachtquote:
Maar dan is Amsterdam toch juist goed?quote:Op maandag 18 november 2013 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarom vind ik de afstandelijkheid in een stad vaker juist vriendelijker dan in het dorp
je bent zelf een zigeunerquote:Op maandag 18 november 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zigeuners is altijd terechte klacht
Aanrijden? Da's niet best.quote:Op maandag 18 november 2013 13:24 schreef essnhills het volgende:
Komt de trein aanrijden, gaan de deuren niet opengeen enkele. Maar ik wilde helemaal vooraan instappen dus ik heb maar even bij de machinist op de deur geklopt en toen gingen de deuren toch nog open
Ik zou op de volgende wachtenquote:Op maandag 18 november 2013 13:24 schreef essnhills het volgende:
Komt de trein aanrijden, gaan de deuren niet opengeen enkele. Maar ik wilde helemaal vooraan instappen dus ik heb maar even bij de machinist op de deur geklopt en toen gingen de deuren toch nog open
ja ik zou ook liever amsterdam wonen dan dorp, maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Maar dan is Amsterdam toch juist goed?
dorp<amsterdam<andere steden?quote:Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik zou ook liever amsterdam wonen dan dorp, maar daar is ook alles mee gezegd
...quote:Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aanrijden? Da's niet best.
aanrijden is gewoon goed hoor Essjequote:Op maandag 18 november 2013 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
...
Ok, kwam de trein.het station binnenrijden dan..
Dorpen binnen de provincies Utrecht noord en zuid Holland vind ik ook van een heel ander kaliber dan in Limburg of Drenthequote:Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eigenlijk juist met alle.dorpen hier dat ik daar iedereen veel vriendelijker.vinden die mensen ken ik.echt niet hoor. Maar misschien weten we gewoon onbewust van elkaar dat we uit de buurt komen ofzo
Limburgquote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dorpen binnen de provincies Utrecht noord en zuid Holland vind ik ook van een heel ander kaliber dan in Limburg of Drenthe
ik ben dan ook heul brutaal en zulksquote:
Ik kan best goed aarden in het oostenquote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dorpen binnen de provincies Utrecht noord en zuid Holland vind ik ook van een heel ander kaliber dan in Limburg of Drenthe
Vind het gewoon een kutstad.quote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zoveel moeite voor zo weinig haat jegens Amsterdam
Ik ben echt verloren als ik met de NS moet reizenquote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben dan ook heul brutaal en zulks
Jordyquote:
Jij post echt veel troepquote:Op maandag 18 november 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Fryslan boppe geile friezen niet te stoppen
ik dacht alquote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
aanrijden is gewoon goed hoor Essje
Kan je goed aard'n in het oost'n van't land Mien jong?quote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan best goed aarden in het oosten
ja omdat de sfeer omdat de mensen maar de mensen zijn zo slecht nog nietquote:
In Hardenberg mangs waquote:Op maandag 18 november 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je goed aard'n in het oost'n van't land Mien jong?
behalve dat ze surinaamse brada van me zwarte gingen noemenquote:Op maandag 18 november 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je goed aard'n in het oost'n van't land Mien jong?
Ja die zijn dat niet gewend he. Als er een Turk langs loopt bellen ze de vreemdelingendienstquote:Op maandag 18 november 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
behalve dat ze surinaamse brada van me zwarte gingen noemen
Ben je een Brabander?quote:Op maandag 18 november 2013 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
...
Ok, kwam de trein.het station binnenrijden dan..
Ging daar keer uit, waren er 3 negers.quote:Op maandag 18 november 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die zijn dat niet gewend he. Als er een Turk langs loopt bellen ze de vreemdelingendienst
Misschien.is dat het danquote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen al om dat wereldvreemde daar wil ik er niet dood gevonden worden, daarom ook zo'n hekel aan Limburg. Daar heb je dat nog 10x zo ergquote:Op maandag 18 november 2013 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ging daar keer uit, waren er 3 negers.
Hebben ze echt weken over gehad dat er zoveel negers waren
Geen last van eigenlijkquote:Op maandag 18 november 2013 13:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ben echt verloren als ik met de NS moet reizen
Lang leve de routeplanner.
al met al viel het mee voor mij vond ik in het oosten waar ik woonde, maar dat kwam ook omdat ik dat jaar ook daar ging voetballen en in die kroegen kwam maar als je niet actief mee doet in zo'n dorpsleven ben je echt fuckedquote:Op maandag 18 november 2013 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen al om dat wereldvreemde daar wil ik er niet dood gevonden worden, daarom ook zo'n hekel aan Limburg. Daar heb je dat nog 10x zo erg
Je wil uberhaupt niet dood gevonden worden. De plek is irrelevant.quote:Op maandag 18 november 2013 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen al om dat wereldvreemde daar wil ik er niet dood gevonden worden, daarom ook zo'n hekel aan Limburg. Daar heb je dat nog 10x zo erg
Het is maar een uitdrukkingquote:Op maandag 18 november 2013 13:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Je wil uberhaupt niet dood gevonden worden. De plek is irrelevant.
Neequote:
True. Je moet jezelf er echt in worstelen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al met al viel het mee voor mij vond ik in het oosten waar ik woonde, maar dat kwam ook omdat ik dat jaar ook daar ging voetballen en in die kroegen kwam maar als je niet actief mee doet in zo'n dorpsleven ben je echt fucked
Dat misschien nog net nietquote:Op maandag 18 november 2013 13:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik geef twee eigenschappen en jij weet meteen in welke trein ik zit op welk traject
Op zich wel, maar ik.denk.eigenlijk nooit zoveel na over.mijn rouwkaartquote:Op maandag 18 november 2013 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil in Nijmegen dood gaan omdat ik zo graag op mijn rouwkaart wil hebben staan
Geboren: Nijmegen
Overleden: Aldaar
Ik vind dat echt zo mooi he
Het is een beetje een autistisch trekje van mij als ik rouwkaarten lees.quote:Op maandag 18 november 2013 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik.denk.eigenlijk nooit zoveel na over.mijn rouwkaart
Niet.quote:Op maandag 18 november 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Stel dat iemand uit deze SC overlijdt (hoop het niet hoor) hoe weten wij dat dan
Nee, als ik overlijd krijgt iemand het wel te horen op de een of andere manier waarschijnlijk.quote:
Ouders doen dat somsl wel als ze gegevens doorzoeken van hun kinderen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Stel dat iemand uit deze SC overlijdt (hoop het niet hoor) hoe weten wij dat dan
quote:Op maandag 18 november 2013 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een beetje een autistisch trekje van mij als ik rouwkaarten lees.
Geboren: Spijkenissequote:Op maandag 18 november 2013 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil in Nijmegen dood gaan omdat ik zo graag op mijn rouwkaart wil hebben staan
Geboren: Nijmegen
Overleden: Aldaar
Ik vind dat echt zo mooi he
Vast wel.quote:Op maandag 18 november 2013 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, als ik overlijd krijgt iemand het wel te horen op de een of andere manier waarschijnlijk.
Mijn ouders gaan echt niet achter mijn FOK! account komen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ouders doen dat somsl wel als ze gegevens doorzoeken van hun kinderen.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahuquote:Op maandag 18 november 2013 13:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Geboren: Spijkenisse
Overleden: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Ik ga daar wonen alleen zodat dit op de kaart komt
Ja daarom post ik nu ookquote:
Ik las second love.quote:Op maandag 18 november 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil wel een virtueel uitvaart.
Als jullie allemaal dan even second life ofzo downloaden en dan maken we even een mooie dag met cake en koffie ervan
Mocht ik overlijden dan
quote:Op maandag 18 november 2013 13:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Geboren: Spijkenisse
Overleden: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Ik ga daar wonen alleen zodat dit op de kaart komt
quote:
Echt? Ohquote:
Ik heb nog wel wat mensen op facebook enzo, komt wel goedquote:Op maandag 18 november 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Maar dan moet iemand op jouw FB zetten dat je het hoekje om bent gegaan.quote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat mensen op facebook enzo, komt wel goed
Ik heb het trouwens wel mee gemaakt dat mensen die ik op internet (goed) kende overleden, dat komt vaak vrij snel uit nu ik erover nadenk. Vaak wel mensen die connecties hebben in real.quote:Op maandag 18 november 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Alsof ze daar op letten in een supermarktquote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
"Vanmiddag ff de sollicitatie brief van de emte veder invullen en wegbregen en dan hopen dat ik wordt aangenomen!"
Gezien je taalgebruik denk ik van niet.
als ik het aan zie komen (terminaal ziek ofzo) dan laat ik wel een berichtje achter hoorquote:Op maandag 18 november 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil wel een virtueel uitvaart.
Als jullie allemaal dan even second life ofzo downloaden en dan maken we even een mooie dag met cake en koffie ervan
Mocht ik overlijden dan
ik ookquote:
Dat wordt toch altijd gedaan? Socialquote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dan moet iemand op jouw FB zetten dat je het hoekje om bent gegaan.
Naar om mee te makenquote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens wel mee gemaakt dat mensen die ik op internet (goed) kende overleden, dat komt vaak vrij snel uit nu ik erover nadenk. Vaak wel mensen die connecties hebben in real.
En anders wat fokkie zegt, nabestaande gaan dingen wel uitpluizen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Naar om mee te makenen ja als je mensen in 't echt kent komt 't uit.
Dat hoop ik toch wel, klein beetje algemene intelligentie kan geen kwaad hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof ze daar op letten in een supermarkt
Dat zal wel gebeuren.quote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dan moet iemand op jouw FB zetten dat je het hoekje om bent gegaan.
Ik hoop het toch niet.quote:Op maandag 18 november 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt toch altijd gedaan? Social
Media wordt tegenwoordig altijd gebruikt als condoleance register
Eh. Nee.quote:Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel, klein beetje algemene intelligentie kan geen kwaad hoor.
Straks leest ze "doos met dildo's" i.p.v. "doos met bananen."
ach, voor vakkenvullen hoef je niet.te kunnen spellenquote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
"Vanmiddag ff de sollicitatie brief van de emte veder invullen en wegbregen en dan hopen dat ik wordt aangenomen!"
Gezien je taalgebruik denk ik van niet.
0, de eerste die dat liked moeten ze gewoon lynchenquote:Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zal wel gebeuren.
Moet je nagaan hoe veel likes dat gaat krijgen
quote:Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel, klein beetje algemene intelligentie kan geen kwaad hoor.
Straks leest ze "doos met dildo's" i.p.v. "doos met bananen."
Shit happens.quote:
Nja....quote:Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
ach, voor vakkenvullen hoef je niet.te kunnen spellen
Wat betekent je OT.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb het zelfs erger meegemaakt. Jongen die hulp zocht in een slowchat omdat hij depressief was en zelfmoord wilde plegen en dat een paar mensen hem belachelijk gingen maken,
Volgende da kwam zijn moeder online met de mededeling dat ze haar zoon doodgebloed in haar badkamer had gevonden.
quote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb het zelfs erger meegemaakt. Jongen die hulp zocht in een slowchat omdat hij depressief was en zelfmoord wilde plegen en dat een paar mensen hem belachelijk gingen maken,
Volgende da kwam zijn moeder online met de mededeling dat ze haar zoon doodgebloed in haar badkamer had gevonden.
Ja FOK! is daar ook niet de goede plek voorquote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
ohjaquote:
Je moet wel echt een teringlijer zijn om zoiets te flikken.quote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja FOK! is daar ook niet de goede plek voorMensen zijn hier klootzakken
Nee dat vertelde Yvonne in die docuquote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]wtf dat is echt ziek...
heb ook wel eens gelezen dat een FOK!ker een zelfmoordtopic had aangemaakt, vervolgens hebben mods de alarmdiensten ingeschakeld en hem gered
Echtquote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
heb ook wel eens gelezen dat een FOK!ker een zelfmoordtopic had aangemaakt, vervolgens hebben mods de alarmdiensten ingeschakeld en hem gered
quote:Op maandag 18 november 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat vertelde Yvonne in die docu
is later nog wel overledenquote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
Welke docuquote:Op maandag 18 november 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt! De versie die mij verteld is heeft Yvonne ongeveer eigenhandig zijn leven gered met IP-scan en bericht aan de politie.quote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
Haha ja echt hequote:Op maandag 18 november 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat op YouTube over den foksquote:
Yvonnequote:Op maandag 18 november 2013 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt! De versie die mij verteld is heeft Yvonne ongeveer eigenhandig zijn leven gered met IP-scan en bericht aan de politie.
Sorryquote:Op maandag 18 november 2013 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die de FOK! docu niet kennen
Wat betekent je OT?quote:Op maandag 18 november 2013 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Een erg komische docu wel, er zou een deel 2 moeten komen.
Jaquote:Op maandag 18 november 2013 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Een erg komische docu wel, er zou een deel 2 moeten komen.
pls tell mequote:
Ik weet het al : ))))quote:
Het is slechts 1 van mijn vele talentenquote:Op maandag 18 november 2013 13:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik was echt onder de indruk hoor Ess![]()
Counting stars is altijd goedquote:
Wat een idioot.quote:
Ik vind deze te vrolijk.quote:
whaaaat. echt. ja hij heeft me verwijderd van fb. doe ff linkje ploxquote:
doeiquote:Op maandag 18 november 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Oke ik ga maar eens wat anders doengeen zin om weer hele dag te fokken
Adios
Heb ik niet ::Pquote:Op maandag 18 november 2013 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
whaaaat. echt. ja hij heeft me verwijderd van fb. doe ff linkje plox
doei steffiequote:Op maandag 18 november 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Oke ik ga maar eens wat anders doengeen zin om weer hele dag te fokken
Adios
oh laat maar ik zie het al. is openbaar op zijn profiel.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
oh laat maar ik zie het al. is openbaar op zijn profiel.
wat lul je dat je die niet hebt
jij postte een tijd geleden steeds over dit nummer en toen ging ik het luisteren en toen vond ik het tof en downloadde ik de discography en nu staan hun albums op mijn ipod.quote:
Een van de twee, bedoel je?quote:Op maandag 18 november 2013 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is slechts 1 van mijn vele talenten
wel leuk meisje op zichquote:
OR is nicequote:Op maandag 18 november 2013 13:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
jij postte een tijd geleden steeds over dit nummer en toen ging ik het luisteren en toen vond ik het tof en downloadde ik de discography en nu staan hun albums op mijn ipod.
Vooral counting stars en something I need.
Nee.quote:
quote:
nohhhhhquote:Op maandag 18 november 2013 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
OR is nicecounting stars is zo mooi. 3 maart ga ik er heen
and you're gonna here me ROARRRRquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, mijn andere talent is het op 1 staan in de dagcijfers
Moet je ff op ticketmaster kijkenquote:Op maandag 18 november 2013 13:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
nohhhhh
Ik word altijd fan van bands als ze net zijn geweestof zijn er nog kaarten?
Panic at the disco ook, die zijn begin oktober geweest geloof ik.
here mequote:Op maandag 18 november 2013 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
and you're gonna here me ROARRRR
Beetje standaard.quote:
die jaquote:Op maandag 18 november 2013 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
and you're gonna here me ROARRRR
quote:Op maandag 18 november 2013 13:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja jij bent hier altijd![]()
En blij toe, want anders is het meteen rustig hier
goed verhaal.quote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
haha wat een domme foutquote:
Ga je naar huis?quote:Op maandag 18 november 2013 14:02 schreef essnhills het volgende:
Maar het schiet al op, ik ben al bij den haag hs
quote:
Bij jou niet?quote:Op maandag 18 november 2013 14:01 schreef Miniem het volgende:
Dit gebeurd nou nooit in de trein![]()
http://www.chicagonow.com(...)d-line-at-granville/
Gebeurd?quote:Op maandag 18 november 2013 14:01 schreef Miniem het volgende:
Dit gebeurd nou nooit in de trein![]()
http://www.chicagonow.com(...)d-line-at-granville/
quote:Op maandag 18 november 2013 14:10 schreef Jhali het volgende:
Nee. Ik zit nu via internet explorer, zat daar nog ingelogd.
quote:
Wel knappe kinderenquote:Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef Jhali het volgende:
Iemand maakt 1 foutje en gelijk aandacht tekort. Stelletje kinderen.
Log ook nog even in met Osuchi.quote:Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef Jhali het volgende:
hahahahahquote:
Joh, je kan best een grapje accepteren.quote:Op maandag 18 november 2013 14:12 schreef Jhali het volgende:
Als het zo moet kanker ik wel weer op, aju.
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef Jhali het volgende:
Wat is er precies fout gezegd tussen deze twee posts?quote:Op maandag 18 november 2013 14:12 schreef Jhali het volgende:
Als het zo moet kanker ik wel weer op, aju.
quote:Op maandag 18 november 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Wat is er precies fout gezegd tussen deze twee posts?
Dat we knappe kinderen zijnquote:Op maandag 18 november 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dit ook niet.quote:Op maandag 18 november 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Niks, maar ik kom gewoon op FOK! en gelijk mijn hele humeur weer verziekt. Dan ga ik wel wat anders doen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Joh, ik krijg ook zo vaak domme opmerkingen richting mij. CARE.quote:Op maandag 18 november 2013 14:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Niks, maar ik kom gewoon op FOK! en gelijk mijn hele humeur weer verziekt. Dan ga ik wel wat anders doen.
Oh, trouwens, jawel: supersof. Dat is wat er fout ging. 18 (of hoe oud ze ook is) jaar geleden.
Jammer dat je humeur zo snel verziekt raakt.quote:Op maandag 18 november 2013 14:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Niks, maar ik kom gewoon op FOK! en gelijk mijn hele humeur weer verziekt. Dan ga ik wel wat anders doen.
quote:(of hoe oud ze ook is)
Als ik alles op FOK! zo persoonlijk zou nemen als jij nu doet had ik al wel van een brug kunnen springen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh, trouwens, jawel: supersof. Dat is wat er fout ging. 18 (of hoe oud ze ook is) jaar geleden.
quote:Op maandag 18 november 2013 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik alles op FOK! zo persoonlijk zou nemen als jij nu doet had ik al wel van een brug kunnen springen.
Achttien schrijf je voluitquote:Op maandag 18 november 2013 14:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar wij hebben waarschijnlijk 2 hele andere achtergronden die daar een rol in meespelen. Maar laat maar, zometeen doe ik weer zielig met mijn verleden en blabla en wil ik NOG meer aandacht vragen dus ik begin er niet eens overquote:Op maandag 18 november 2013 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik alles op FOK! zo persoonlijk zou nemen als jij nu doet had ik al wel van een brug kunnen springen.
haten op sofquote:Op maandag 18 november 2013 14:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou zegquote:Op maandag 18 november 2013 14:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zal het onthouden voor op de rouwkaart.
Als het direct niets met FOK! te maken heeft mis ik de context though.quote:Op maandag 18 november 2013 14:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar wij hebben waarschijnlijk 2 hele andere achtergronden die daar een rol in meespelen. Maar laat maar, zometeen doe ik weer zielig met mijn verleden en blabla en wil ik NOG meer aandacht vragen dus ik begin er niet eens over
quote:Op maandag 18 november 2013 14:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2013 14:15 schreef Ceviche het volgende:
Maar moet even les volgen, dus ben er niet meer helemaal
je bent 17, dan moeten we nog even wachtenquote:Op maandag 18 november 2013 14:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 18 november 2013 14:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet. Getallen boven de twintig mag je gewoon in cijfers noteren. Behalve tientallen enzo.quote:Op maandag 18 november 2013 14:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2013 14:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja, fairydust, stolensweetheart? dus?
Onzin dit, hoor. Cijfers mag je schrijven zoals je wil, er zijn geen vaste regels voor (al is het inderdaad gebruikelijk tot twintig voluit te schrijven, maar het is dus niet fout als je het niet doet).quote:Op maandag 18 november 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet. Getallen boven de twintig mag je gewoon in cijfers noteren. Behalve tientallen enzo.
Ik heb dat zo geleerd op school.quote:Op maandag 18 november 2013 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onzin dit, hoor. Cijfers mag je schrijven zoals je wil, er zijn geen vaste regels voor (al is het inderdaad gebruikelijk tot twintig voluit te schrijven, maar het is dus niet fout als je het niet doet).
zyzzquote:Op maandag 18 november 2013 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke.
Ik schrijf voortaan ses ipv zes
Jij bent een heel bijzonder jongetje.quote:Op maandag 18 november 2013 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke.
Ik schrijf voortaan ses ipv zes
Ik ook, ja.quote:Op maandag 18 november 2013 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb dat zo geleerd op school.
( ik zie wel dat je er nog bent hoor )quote:
Jawel ik.quote:
Maar ik heb hem zelf nog nodigquote:
Bedankt voor je mededeling.quote:Op maandag 18 november 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
( ik zie wel dat je er nog bent hoor )
Jij mag de mijne wel delen.quote:
slakquote:
Geen probleem.quote:Op maandag 18 november 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor je mededeling.
Ja ik vond het reuze interessant dat je dat meldde, belangrijk zo om iets voor half 3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |