quote:Op maandag 18 november 2013 14:11 schreef Jhali het volgende:
Iemand maakt 1 foutje en gelijk aandacht tekort. Stelletje kinderen.
Wat is er precies fout gezegd tussen deze twee posts?quote:Op maandag 18 november 2013 14:12 schreef Jhali het volgende:
Als het zo moet kanker ik wel weer op, aju.
quote:Op maandag 18 november 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Wat is er precies fout gezegd tussen deze twee posts?
Dat we knappe kinderen zijnquote:Op maandag 18 november 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dit ook niet.quote:Op maandag 18 november 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Niks, maar ik kom gewoon op FOK! en gelijk mijn hele humeur weer verziekt. Dan ga ik wel wat anders doen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Joh, ik krijg ook zo vaak domme opmerkingen richting mij. CARE.quote:Op maandag 18 november 2013 14:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Niks, maar ik kom gewoon op FOK! en gelijk mijn hele humeur weer verziekt. Dan ga ik wel wat anders doen.
Oh, trouwens, jawel: supersof. Dat is wat er fout ging. 18 (of hoe oud ze ook is) jaar geleden.
Jammer dat je humeur zo snel verziekt raakt.quote:Op maandag 18 november 2013 14:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Niks, maar ik kom gewoon op FOK! en gelijk mijn hele humeur weer verziekt. Dan ga ik wel wat anders doen.
quote:(of hoe oud ze ook is)
Als ik alles op FOK! zo persoonlijk zou nemen als jij nu doet had ik al wel van een brug kunnen springen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh, trouwens, jawel: supersof. Dat is wat er fout ging. 18 (of hoe oud ze ook is) jaar geleden.
quote:Op maandag 18 november 2013 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik alles op FOK! zo persoonlijk zou nemen als jij nu doet had ik al wel van een brug kunnen springen.
Achttien schrijf je voluitquote:Op maandag 18 november 2013 14:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar wij hebben waarschijnlijk 2 hele andere achtergronden die daar een rol in meespelen. Maar laat maar, zometeen doe ik weer zielig met mijn verleden en blabla en wil ik NOG meer aandacht vragen dus ik begin er niet eens overquote:Op maandag 18 november 2013 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik alles op FOK! zo persoonlijk zou nemen als jij nu doet had ik al wel van een brug kunnen springen.
haten op sofquote:Op maandag 18 november 2013 14:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |