Niet.quote:Op maandag 18 november 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Stel dat iemand uit deze SC overlijdt (hoop het niet hoor) hoe weten wij dat dan
Nee, als ik overlijd krijgt iemand het wel te horen op de een of andere manier waarschijnlijk.quote:
Ouders doen dat somsl wel als ze gegevens doorzoeken van hun kinderen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Stel dat iemand uit deze SC overlijdt (hoop het niet hoor) hoe weten wij dat dan
quote:Op maandag 18 november 2013 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een beetje een autistisch trekje van mij als ik rouwkaarten lees.
Geboren: Spijkenissequote:Op maandag 18 november 2013 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil in Nijmegen dood gaan omdat ik zo graag op mijn rouwkaart wil hebben staan
Geboren: Nijmegen
Overleden: Aldaar
Ik vind dat echt zo mooi he
Vast wel.quote:Op maandag 18 november 2013 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, als ik overlijd krijgt iemand het wel te horen op de een of andere manier waarschijnlijk.
Mijn ouders gaan echt niet achter mijn FOK! account komen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ouders doen dat somsl wel als ze gegevens doorzoeken van hun kinderen.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahuquote:Op maandag 18 november 2013 13:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Geboren: Spijkenisse
Overleden: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Ik ga daar wonen alleen zodat dit op de kaart komt
Ja daarom post ik nu ookquote:
Ik las second love.quote:Op maandag 18 november 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil wel een virtueel uitvaart.
Als jullie allemaal dan even second life ofzo downloaden en dan maken we even een mooie dag met cake en koffie ervan
Mocht ik overlijden dan
quote:Op maandag 18 november 2013 13:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Geboren: Spijkenisse
Overleden: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Ik ga daar wonen alleen zodat dit op de kaart komt
quote:
Echt? Ohquote:
Ik heb nog wel wat mensen op facebook enzo, komt wel goedquote:Op maandag 18 november 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Maar dan moet iemand op jouw FB zetten dat je het hoekje om bent gegaan.quote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat mensen op facebook enzo, komt wel goed
Ik heb het trouwens wel mee gemaakt dat mensen die ik op internet (goed) kende overleden, dat komt vaak vrij snel uit nu ik erover nadenk. Vaak wel mensen die connecties hebben in real.quote:Op maandag 18 november 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |