Ja die zijn dat niet gewend he. Als er een Turk langs loopt bellen ze de vreemdelingendienstquote:Op maandag 18 november 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
behalve dat ze surinaamse brada van me zwarte gingen noemen
Ben je een Brabander?quote:Op maandag 18 november 2013 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
...
Ok, kwam de trein.het station binnenrijden dan..
Ging daar keer uit, waren er 3 negers.quote:Op maandag 18 november 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die zijn dat niet gewend he. Als er een Turk langs loopt bellen ze de vreemdelingendienst
Misschien.is dat het danquote:Op maandag 18 november 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dorpen binnen de provincies Utrecht noord en zuid Holland vind ik ook van een heel ander kaliber dan in Limburg of Drenthe
Alleen al om dat wereldvreemde daar wil ik er niet dood gevonden worden, daarom ook zo'n hekel aan Limburg. Daar heb je dat nog 10x zo ergquote:Op maandag 18 november 2013 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ging daar keer uit, waren er 3 negers.
Hebben ze echt weken over gehad dat er zoveel negers waren
Geen last van eigenlijkquote:Op maandag 18 november 2013 13:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ben echt verloren als ik met de NS moet reizen
Lang leve de routeplanner.
al met al viel het mee voor mij vond ik in het oosten waar ik woonde, maar dat kwam ook omdat ik dat jaar ook daar ging voetballen en in die kroegen kwam maar als je niet actief mee doet in zo'n dorpsleven ben je echt fuckedquote:Op maandag 18 november 2013 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen al om dat wereldvreemde daar wil ik er niet dood gevonden worden, daarom ook zo'n hekel aan Limburg. Daar heb je dat nog 10x zo erg
Je wil uberhaupt niet dood gevonden worden. De plek is irrelevant.quote:Op maandag 18 november 2013 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen al om dat wereldvreemde daar wil ik er niet dood gevonden worden, daarom ook zo'n hekel aan Limburg. Daar heb je dat nog 10x zo erg
Het is maar een uitdrukkingquote:Op maandag 18 november 2013 13:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Je wil uberhaupt niet dood gevonden worden. De plek is irrelevant.
Neequote:
True. Je moet jezelf er echt in worstelen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al met al viel het mee voor mij vond ik in het oosten waar ik woonde, maar dat kwam ook omdat ik dat jaar ook daar ging voetballen en in die kroegen kwam maar als je niet actief mee doet in zo'n dorpsleven ben je echt fucked
Dat misschien nog net nietquote:Op maandag 18 november 2013 13:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik geef twee eigenschappen en jij weet meteen in welke trein ik zit op welk traject
Op zich wel, maar ik.denk.eigenlijk nooit zoveel na over.mijn rouwkaartquote:Op maandag 18 november 2013 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil in Nijmegen dood gaan omdat ik zo graag op mijn rouwkaart wil hebben staan
Geboren: Nijmegen
Overleden: Aldaar
Ik vind dat echt zo mooi he
Het is een beetje een autistisch trekje van mij als ik rouwkaarten lees.quote:Op maandag 18 november 2013 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik.denk.eigenlijk nooit zoveel na over.mijn rouwkaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |