Onzin dit, hoor. Cijfers mag je schrijven zoals je wil, er zijn geen vaste regels voor (al is het inderdaad gebruikelijk tot twintig voluit te schrijven, maar het is dus niet fout als je het niet doet).quote:Op maandag 18 november 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet. Getallen boven de twintig mag je gewoon in cijfers noteren. Behalve tientallen enzo.
Ik heb dat zo geleerd op school.quote:Op maandag 18 november 2013 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onzin dit, hoor. Cijfers mag je schrijven zoals je wil, er zijn geen vaste regels voor (al is het inderdaad gebruikelijk tot twintig voluit te schrijven, maar het is dus niet fout als je het niet doet).
zyzzquote:Op maandag 18 november 2013 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke.
Ik schrijf voortaan ses ipv zes
Jij bent een heel bijzonder jongetje.quote:Op maandag 18 november 2013 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke.
Ik schrijf voortaan ses ipv zes
Ik ook, ja.quote:Op maandag 18 november 2013 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb dat zo geleerd op school.
( ik zie wel dat je er nog bent hoor )quote:
Jawel ik.quote:
Maar ik heb hem zelf nog nodigquote:
Bedankt voor je mededeling.quote:Op maandag 18 november 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
( ik zie wel dat je er nog bent hoor )
Jij mag de mijne wel delen.quote:
slakquote:
Geen probleem.quote:Op maandag 18 november 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor je mededeling.
Ja ik vond het reuze interessant dat je dat meldde, belangrijk zo om iets voor half 3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |