Zei het toch.quote:Op zondag 17 november 2013 06:30 schreef Nober het volgende:
Don't take it too the judges, take him out Johny!!!
Anders ik wel.quote:Op zondag 17 november 2013 06:40 schreef aadspagaat het volgende:
gsp scheet in zijn broek bij het omroepen van de decision
gewoon een sabbatical yearquote:Op zondag 17 november 2013 06:41 schreef Geo4kant het volgende:
Oh nu gaat ie een lange pauze nemen, flikker toch op joh hoeren kind
dat hebben we vaker gezien, keith kizer is gewoon schuld, die stelt die mensen aanquote:Op zondag 17 november 2013 06:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
door die hoeren jduges ja, lucky sob
Misschien is er wel wat in de privésfeer gaande, weten wij veel.quote:Op zondag 17 november 2013 06:45 schreef Geo4kant het volgende:
gsp gaat met pensieon want hij is bang voor nz gezondheid en dana wil niet lang wchten
welk wijf heeft hij bezwangerd?quote:Op zondag 17 november 2013 06:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien is er wel wat in de privésfeer gaande, weten wij veel.
hoop dat dana gatflippen en zeggen dat johnny wonquote:Op zondag 17 november 2013 06:48 schreef Hooidraad het volgende:
Nee he, niet weer een interim-titel.
Hij gaat niet flippen denk ik, hij moet aan de reputatie van z'n champs denken.quote:Op zondag 17 november 2013 06:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
hoop dat dana gatflippen en zeggen dat johnny won
twitter:danawhite twitterde op zondag 17-11-2013 om 06:47:46As I Always say, don't leave it too the judges, tonight ain't any different Geo4kant! reageer retweet
waraom always met een hoofdletter? indeze zin is het niet die maandverband jongequote:Op zondag 17 november 2013 06:50 schreef Nober het volgende:
twitter:danawhite twitterde op zondag 17-11-2013 om 06:47:46As I Always say, don't leave it too the judges, tonight ain't any different Geo4kant! reageer retweet
Dus ook al verlies je, zolang je het einde maar haalt dan vind de jury het al voldoende? Zo ook Henderson (tegen Melendez) en Jones (tegen Gustafsson)?quote:Op zondag 17 november 2013 10:46 schreef n00cL30n het volgende:
Net als iedereen die toekeek, had Hendricks het inderdaad kunnen weten dat als GSP nog op zijn voeten kon staan na de vijfde ronde, GSP het zou winnen....
Dan moet je met pensioen gaan.. dus ik denk dat het dat niet is. Heb meer het idee dat een naaste ernstig ziek is en niet lang meer heeft en daar tijd mee door wil brengen.quote:Op zondag 17 november 2013 11:21 schreef slashdotter3 het volgende:
Ben benieuwd of die personal issues van GSP zijn dat hij brain damage heeft en dat niet wilt verergeren door nog meer partijen met bijbehorende maandenlange trainingscamps aan te gaan.
zoo dan, had nooit verwacht dat het zoveel zou zijn, dan had ik ook met pensioen gewild.quote:Op zondag 17 november 2013 15:45 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)s-12-million-a-year/
GSP krijgt voor 2 partijen per jaar 12 miljoen (salaris, ppv cut, 3 miljoen aan sponsor money). Dat is een hoop centjes die Hendriks misloopt.
Klopt, maar GSP begon natuurlijk ook ergens onderaan de ladder qua inkomsten. M.a.w. pas bij een streak en status als die van Anderson, Jon Jones en GSP ben je miljonair. Hendricks heeft nog een lange weg te gaanquote:Op zondag 17 november 2013 15:45 schreef slashdotter3 het volgende:
GSP krijgt voor 2 partijen per jaar 12 miljoen (salaris, ppv cut, 3 miljoen aan sponsor money). Dat is een hoop centjes die Hendriks misloopt.
◾#1: Georges St Pierre - $25 Millionquote:Op zondag 17 november 2013 15:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Onzin, George werd op de schouders gedragen voor een ere ronde voor de decision.quote:Op zondag 17 november 2013 14:03 schreef Mr.Smokey het volgende:
Had die johny maar niet moeten juichen als een retard voor de decision kwam haha
ja de normale prelims wel, niet de facebooksquote:Op zondag 17 november 2013 18:46 schreef Beach het volgende:
Zijn de prelims het waard om terug te kijken?
Helaas zie je het iedere keer weer gebeuren...quote:Op zondag 17 november 2013 12:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus ook al verlies je, zolang je het einde maar haalt dan vind de jury het al voldoende? Zo ook Henderson (tegen Melendez) en Jones (tegen Gustafsson)?
quote:Op zondag 17 november 2013 23:15 schreef Hoogstaande het volgende:
En ik heb persoonlijk een hekel aan van die debiele lachende fighters, ik ben blij dat Hendricks geen champ is. Net als Dodson, dat vind ik ook zo'n teringlijertje.
Ach gewoon beetje publiek vermaken.. je vindt sonnen vast ook niks?quote:Op zondag 17 november 2013 23:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Ugh, kotsen om zo'n actie. Zo popiejopie, alsof ie achter de schermen geen tijd heeft om met haar op de foto te gaanIk mag hopen dat Johnson hem helemaal lens slaat.
Dat is toch heel wat anders? Dat is vechtpraat, dat hoort bij de sport. De sport is mensen in elkaar slaan for christ sake, dan ben je toch niet de hele tijd aan het lachenquote:Op zondag 17 november 2013 23:28 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
Ach gewoon beetje publiek vermaken.. je vindt sonnen vast ook niks?
dodson is idd een blije dildoquote:Op zondag 17 november 2013 23:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders? Dat is vechtpraat, dat hoort bij de sport. De sport is mensen in elkaar slaan for christ sake, dan ben je toch niet de hele tijd aan het lachen
En welk deel is "vechtpraat" precies van mensen in elkaar slaan? Alleen het promoten IMO.quote:Op zondag 17 november 2013 23:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders? Dat is vechtpraat, dat hoort bij de sport. De sport is mensen in elkaar slaan for christ sake, dan ben je toch niet de hele tijd aan het lachen
GSP is inderdaad, buiten zijn atletische capaciteiten, een gevoelige jongen die momenteel door een diep dal lijkt te gaan. Dana's reactie is schandalig. Hij is de UFC niets schuldig. Eerder andersom.quote:Op maandag 18 november 2013 02:29 schreef THEFXR het volgende:
The End Of Georges St-Pierre
http://deadspin.com/the-end-of-georges-st-pierre-1466179060
TMZ is een tabloid. Het kán zo zijn. Maar voorlopig is het geroddel.quote:Op maandag 18 november 2013 18:08 schreef THEFXR het volgende:
whooaaa... GSP![]()
http://www.tmz.com/2013/1(...)-derail-ufc-fighter/
Sue them, GSPquote:Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
TMZ is een tabloid. Het kán zo zijn. Maar voorlopig is het geroddel.
quote:Op maandag 18 november 2013 18:08 schreef THEFXR het volgende:
whooaaa... GSP![]()
twitter:gabrielbeland twitterde op maandag 18-11-2013 om 20:27:47Le père de Georges St-Pierre va bien malgré les rumeurs. «Il n'est pas du tout mourant. Il garde mes enfants!» -Myriam St-Pierre, soeur de G reageer retweet
De zus van GSP heeft het gerucht ontkracht.quote:Op maandag 18 november 2013 18:08 schreef THEFXR het volgende:
whooaaa... GSP![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou zegquote:Op maandag 18 november 2013 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GSPDe dag dat die kwal stopt met vechten
![]()
![]()
Er zijn weinig vechters in MMA waar ik een hekel aan heb maar GSP is er daar een van. Nooit eens een risico nemen altijd maar dat saaie gedoe met hem al is het de laatste twee gevechten wel al een miniscuul klein beetje vermakelijker.quote:
niet de meest spectaculairste champ, maar 'haten'? deze man verdient wel credits vin ik.quote:Op maandag 18 november 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn weinig vechters in MMA waar ik een hekel aan heb maar GSP is er daar een van. Nooit eens een risico nemen altijd maar dat saaie gedoe met hem al is het de laatste twee gevechten wel al een miniscuul klein beetje vermakelijker.
dronken getrouwd met een stripperquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Zou Taz nog leven of zou ie de straten van Las Vegas niet hebben overleefd?
gast:quote:Op maandag 18 november 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn weinig vechters in MMA waar ik een hekel aan heb maar GSP is er daar een van. Nooit eens een risico nemen altijd maar dat saaie gedoe met hem al is het de laatste twee gevechten wel al een miniscuul klein beetje vermakelijker.
Hoe de fuck hebben ze Hendricks ronde 1 gegevenquote:
Ik dacht dat Johnny de eerste ronde duidelijk won.. maar ik was niet heel helder dus misschien verwissel ik hem met ronde 2quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoe de fuck hebben ze Hendricks ronde 1 gegeven
De eerste ronde probeerde GSP van alles maar het werkte niet. Hendricks vocht achteruit maar hij wist ontzettend veel schade toe te brengen aan GSP. Als je dus iets snapt van mma dan zie je dat Hendricks gewoon die ronde pakt. GSP is niet effectief en Hendricks wel, zie ook de mediascoresquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat Johnny de eerste ronde duidelijk won.. maar ik was niet heel helder dus misschien verwissel ik hem met ronde 2
quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De eerste ronde probeerde GSP van alles maar het werkte niet. Hendricks vocht achteruit maar hij wist ontzettend veel schade toe te brengen aan GSP. Als je dus iets snapt van mma dan zie je dat Hendricks gewoon die ronde pakt. GSP is niet effectief en Hendricks wel, zie ook de mediascores
Ben ik nu weer niet helder of spreek je jezelf nu gruwelijk tegen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoe de fuck hebben ze Hendricks ronde 1 gegeven
Ik zei het in eerste instantie verkeerdquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Ben ik nu weer niet helder of spreek je jezelf nu gruwelijk tegen?
Lol, een hekel aan GSP omdat hij geen risico neemt.. Dan snap je MMA niet helemaal.quote:Op maandag 18 november 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht al bijna dat ik wat mankeerde aan mijn ogenquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zei het in eerste instantie verkeerd
Ik vind het echt bizar dat GSP ronde 1 gekregen heeft
Ik snap MMA niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:32 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
Lol, een hekel aan GSP omdat hij geen risico neemt.. Dan snap je MMA niet helemaal.
Rory vocht idd als een lamme tak.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap MMA niet?
Ik vind de manier van vechten van bijna alle tristar gasten gewoon slaap verwekkend. GSP was vroeger tof toen hij nog wel eens een finish had.
Macdonald bijvoorbeeld hij is zo getalenteerd maar het is werkelijk niet om aan te gluren
Ik ken veel gasten die vinden kickboksen erg tof, maar MMA vinden ze niks. "Al dat geknuffel" zeggen ze dan. Punt is, ze snappen het niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap MMA niet?
Ik vind de manier van vechten van bijna alle tristar gasten gewoon slaap verwekkend. GSP was vroeger tof toen hij nog wel eens een finish had.
Macdonald bijvoorbeeld hij is zo getalenteerd maar het is werkelijk niet om aan te gluren
Ik grapple zelf ook dus ik weet goed hoe ingewikkeld en mooi het kan zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:12 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
Ik ken veel gasten die vinden kickboksen erg tof, maar MMA vinden ze niks. "Al dat geknuffel" zeggen ze dan. Punt is, ze snappen het niet.
GSP is een ongekend goede P4P vechter. Dat komt gewoonweg door zijn manier van vechten. Hij heeft MMA naar een hoger level getild. Dat je zijn vechtstijl niet waardeert (en daarmee zo'n beetje het hoogste niveau MMA dat er is), is tot daar aan toe.. maar dat je daarom een hekel aan hem hebt? Dan heb je bijna indirect een hekel aan de sport an sich.
Het is bij jou allemaal wel heel zwart/wit hequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:12 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
Ik ken veel gasten die vinden kickboksen erg tof, maar MMA vinden ze niks. "Al dat geknuffel" zeggen ze dan. Punt is, ze snappen het niet.
GSP is een ongekend goede P4P vechter. Dat komt gewoonweg door zijn manier van vechten. Hij heeft MMA naar een hoger level getild. Dat je zijn vechtstijl niet waardeert (en daarmee zo'n beetje het hoogste niveau MMA dat er is), is tot daar aan toe.. maar dat je daarom een hekel aan hem hebt? Dan heb je bijna indirect een hekel aan de sport an sich.
Voel je je aangesprokenquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is bij jou allemaal wel heel zwart/wit he
Als je Dodson vervelend vindt dan moet je Sonnen ook vervelend vinden. Als je een hekel aan GSP hebt dan moet je een hekel aan de sport hebben.
En kom al helemaal niet aan met het punt dat Jari MMA niet snapt![]()
Met dat voorbeeld van mensen die kickboksen waarderen en mma niet doelde ik niet direct op jou. Ik doelde daarmee meer op het feit dat iemand - in het algemeen - vaker de neiging heeft iets niet waarderen omdat deze het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik grapple zelf ook dus ik weet goed hoe ingewikkeld en mooi het kan zijn.
Deze vergelijking gaat niet helemaal op denk ik. Iedereen zal de effectiviteit van GSP z'n stijl waarderen en respecteren, maar je hoeft het niet mooi te vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:03 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
En mag ik niet zeggen dat "Jari" MMA niet snapt? Is LitmanenAFCA hier de oppergod MMA?
Nogmaals: GSP doet zo'n beetje alles wat je moet doen als MMA'er. Als je dat niet kan waarderen is het hetzelfde het voetbal van een Messi of Ronaldo als voetbalkenner niet kunnen waarderen.
[..]
Ho wacht tuurlijk mag je dat wel, maar je zei dat je een hekel had o.a. om zijn stijl, daarnaast herhaal je dat je zijn stijl "saai" vindt.. dat vind ik wat merkwaardig voor een MMA liefhebber, aangezien alles wat GSP doet gebeurt met een reden en dat alles behalve saai isquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik mag GSP toch gewoon saai vinden waarom zou dat niet mogenIk zeg nergens dat hij niet goed is want hij is zeker een van de beste ooit alleen maar jammer dat zijn laatste 10 gevechten snoozers waren.
Net zoals dat niemand zal zeggen dat RoMac slecht is maar lijkt me dat niemand er naar uit kijkt om hem te zien vechten want er is werkelijk geen flikker aan
Ik vind hem ook ontzettend saai door zijn stijl net zoals ik bijna iedere vechter van Tristar saai vind door diezelfde stijlquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:55 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
Ho wacht tuurlijk mag je dat wel, maar je zei dat je een hekel had o.a. om zijn stijl, daarnaast herhaal je dat je zijn stijl "saai" vindt.. dat vind ik wat merkwaardig voor een MMA liefhebber, aangezien alles wat GSP doet gebeurt met een reden en dat alles behalve saai is. Het doet me een beetje denken aan mensen die Lyoto ook niet kunnen waarderen om zijn stijl en het saai noemen, terwijl het juist alles behalve saai is. Maargoed, iedereen z'n punt gemaakt lijkt me
ze zijn echt niet allemaal saai:quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind hem ook ontzettend saai door zijn stijl net zoals ik bijna iedere vechter van Tristar saai vind door diezelfde stijl
Niet voor het eerst, zo zonde.quote:
Niet allemaal maar 75% welquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze zijn echt niet allemaal saai:
http://www.tristargym.com/fighters.eng.html#/page/1
quote:"I think Georges should retire," Rogan stated. "One of the reasons I think Georges should retire is he was on my podcast and he was talking about being abducted by aliens. I was going, 'you think you've been abducted by aliens?' He starts talking about missing time. He started talking about driving his car and all of a sudden he's at home and he has no idea [how] he got there. I think it's head kicks ... That fight he had some serious memory loss (at UFC 167). I think he's taken too many shots. An interesting statistic is that Georges has taken more punches and kicks in the last three fights than any of his fights, ever. In fact, 50% of the shots he's taken his entire career were in the last three fights. I think he should get out. I know the UFC probably doesn't want to hear me say that. I know that could be a huge rematch."
Je bent het toch met me eens dat het zonde is dat zulke getalenteerde vechters als GSP en Rory zo ontzettend saai zijn om naar te kijken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar je het verwacht, dan stel je je er op in?
En nu rust de zware verantwoordelijkheid op George z'n schouders van kiezen voor zichzelf en z'n gezondheid of de fans, Dana en Hendriks blij maken met een rematch die hem nog eens 6 miljoen oplevert maar die hij gaat verliezen en extra hersenschade oplevert.quote:
Dat heb ik in de kickboks wereld met die potten van Petrosian. Fantastische technieken, fantastisch hoe hij ze gebruikt, alleen vind ik er geen flikker aan(tegen de verkeerde tegenstanders).quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik mag GSP toch gewoon saai vinden waarom zou dat niet mogenIk zeg nergens dat hij niet goed is want hij is zeker een van de beste ooit alleen maar jammer dat zijn laatste 10 gevechten snoozers waren.
Net zoals dat niemand zal zeggen dat RoMac slecht is maar lijkt me dat niemand er naar uit kijkt om hem te zien vechten want er is werkelijk geen flikker aan
Petrosyan gaat aankomend weekend weer even laten zien hoe het moet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat heb ik in de kickboks wereld met die potten van Petrosian. Fantastische technieken, fantastisch hoe hij ze gebruikt, alleen vind ik er geen flikker aan(tegen de verkeerde tegenstanders).
Als GSP stopt dan houd hij die belt toch niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
Tja wel echt kut voor Johnny.. want ook al vinden wij dat hij (nu) gewonnen heeft.. over een jaar is dat weer zo vervaagd..
Plus als GSP dan alsnog besluit om te stoppen moet hij voor de interim belt vechten terwijl hij al champ had moeten zijn.. En hij loopt VEEL geld + fame + respect mis.. de man zijn die van GSP won.. dat is nogal
Natuurlijk wel. Hij gaat immers als een winnaar met pensioen.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:15 schreef Nober het volgende:
Als GSP stopt dan houd hij die belt toch niet?
Ik weet nou niet wat voor verhalen ik moet geloven...quote:
Ook dat verhaal word van de kant geschoven door de zus van Georgesquote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou mijn geld zetten op een naaste die niet lang meer te leven heeft
Pics van de zus van Georgesquote:Op woensdag 20 november 2013 13:26 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ook dat verhaal word van de kant geschoven door de zus van Georges
Als ik genoeg $$$$ had wel!! Mieshaquote:Op zondag 17 november 2013 04:55 schreef Hooidraad het volgende:
Gaat Taz op 28 december weer naar de States om naar zijn vriendinnetje te kijken?
Zo te horen gaat GSP gewoon door maar toen hij zijn post fight speech deed dacht ik WHAT THE FUCK, FURREAL??!!quote:
Heb ook nog even met Thomson gesproken, echt een clown die gast, wel sympathiek!quote:Op zondag 17 november 2013 23:05 schreef aadspagaat het volgende:
henderson tegen thomson 25 januari![]()
had eigenlijk liever thomson tegen tj grant gezien, maar die is kennelijk nog gebleseerd denk.
Ik leef nog gasten! De ghetto's heb ik overleefd! Zondag uitgebreid foto verslag dan ben ik weer in NLquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Zou Taz nog leven of zou ie de straten van Las Vegas niet hebben overleefd?
Zit nu nog in SFquote:
retiredquote:Op donderdag 21 november 2013 16:12 schreef superniger het volgende:
Heb mma een tijdje niet gevolgd. Wat is er allemaal aan de hand met GSP?
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maak me niet blij met een dooie mus nu
Overkilllllll.twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 21-11-2013 om 17:56:30Lorenzo Fertitta just said they'll be doing 54 events next year. So from 33 to 54. reageer retweet
bah, geen stacked cards meer en een tijdje geleden moesten er nog vechters uit, want er waren niet genoeg events.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Overkilllllll.twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 21-11-2013 om 17:56:30Lorenzo Fertitta just said they'll be doing 54 events next year. So from 33 to 54. reageer retweet
Pussies? Want hersenschade is natuurlijk voor 'pussies'. Wat een kutkind is het ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:25 schreef THEFXR het volgende:
Dana White to 'pussies' calling for his retirement: 'Go fuck yourself'
http://www.bloodyelbow.co(...)und-retirement-fight
Dat gaan we natuurlijk niet spoilen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie staat er eigenlijk in de finale ik ben al vrij snel gestopt met kijken
Sowieso, dat deden wij vroeger ook met Judo etc (anderen meer dan ik).quote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Ronda Rousey Makes Dangerous 17 Pound Weight Cut To Prove A Point
Bazen move!
Yup. Slimme vent die Guiterrez. Wat een manier om het te verneuken voor jezelf.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Ronda Rousey Makes Dangerous 17 Pound Weight Cut To Prove A Point
Bazen move!
Ja maar sowieso.. je weet toch dat je er aan mee gaat doen (tijd van te voren) en dan ook nog in het huis dat je een aantal weken zit.. dan ga je je toch niet vol freten als dit de kans van je leven isquote:Op donderdag 21 november 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Yup. Slimme vent die Guiterrez. Wat een manier om het te verneuken voor jezelf.
Sinds wanneer doen we aan spoilers in dit topic?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dat gaan we natuurlijk niet spoilen.
Veelal vocht wat je verliest.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
7.7 kilo in 24 uur, niet voor bereid zonder spulletjes en zout badjes etc? Ik heb mijn twijfels.
Lorenzo komt met een stukje diplomatiek. Maar achter de schermen gaan ze GSP echt wel pushen om die rematch.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:58 schreef THEFXR het volgende:
Lorenzo Fertitta: GSP doesn't owe the UFC anything other than to tell us his plans
Duidelijk het meest heldere licht van de twee.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:58 schreef THEFXR het volgende:
Lorenzo Fertitta: GSP doesn't owe the UFC anything other than to tell us his plans
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:58 schreef THEFXR het volgende:
Wel een puber die de belt heeft.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:25 schreef TonyMalony het volgende:
Rousey ook weer verschrikkelijk puberaal
dan nogquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wel een puber die de belt heeft.
Des te meer reden om je respectvol te gedragen imo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wel een puber die de belt heeft.
Dan ken jij Ronda nog niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:19 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Des te meer reden om je respectvol te gedragen imo.
Jij beter dan ik, aangezien je Ronda mag zeggenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:39 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dan ken jij Ronda nog niet goed genoeg.
die slopen hem keihard!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:59 schreef Fenomeno het volgende:
CroCop naar Glory, hoop voor hem dat ze hem niet tegen de Saki's en Ghita's van deze wereld laten vechten
haha nouja hij won laatst nog dat k1 toernooiquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie sloopt Cro Cop tegenwoordig niet kun je beter zeggen
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:03 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha nouja hij won laatst nog dat (fixed) k1 toernooi
Vast moeilijk vanwege haar braindamage, daarom ziet ze er ook uit als een downie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:19 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Des te meer reden om je respectvol te gedragen imo.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:10 schreef RipMcPants het volgende:
Ondanks dat ik niet de grootste GSP-fan ben, ben ik wel erg benieuwd
Een goede worstelaar. Maar van wat ik gezien heb een one trick pony.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:25 schreef aadspagaat het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)eek-dana-white-still
hoe denken jullie over askren? en wil dana hem echt niet hebben of zullen dit spelletje gewoon zo spelen dat hij voor het kleinste salaris al tekent?
gelijk in een test gooien tegen maia ofzo lijkt me welwatquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Een goede worstelaar. Maar van wat ik gezien heb een one trick pony.
Dat lijkt me op papier wel een leuke match up.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:03 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
gelijk in een test gooien tegen maia ofzo lijkt me welwat
Als hij een Fitch 2.0 is dan snap ik wel waarom de UFC hem (nog) niet wil hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Een goede worstelaar. Maar van wat ik gezien heb een one trick pony.
He's back, succes met de jetlagquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Cownboy at it again! Wat een baasje
Prima idd, zeker met de kwaliteit van de laatste events.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:23 schreef Nober het volgende:
UFC Events
2004: 5
2005: 10
2006: 18
2007: 19
2008: 20
2009: 20
2010: 24
2011: 27
2012: 32
2013: 33
is dit op featherweight?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:05 schreef THEFXR het volgende:
Donald Cerrone vs Adriano Martins added to UFC on FOX 10
kutgevecht, snap niet dat Cerrone hier akkoord mee gaat.
Nope, gewoon lightweight. Ik geloof niet dat hij naar beneden zal gaan.quote:
Thanks voor de spoiler man!quote:Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef n00cL30n het volgende:
Holy Sheet: Petrosyan got knocked the fock out!
[ afbeelding ]
Dit... Supervet man....quote:Op zondag 24 november 2013 18:56 schreef THEFXR het volgende:
supermooi verslag,Taz, heb het met plezier gelezen![]()
Nice!quote:
Tijdens de fight vond ik dat Hendricks de sterkere vechter was in ronde 1 en 2. Ronde 3 en 4 waren close en ronde 5 was voor GSP. Ik keek niet vreemd op van de beslissing maar vanwege TUP wilde ik graag dat GSP zou winnen en dan kijk je ook met andere ogen.quote:Wat een dramatisch gedoe van Dana over de decision. Moet de fight nog steeds terugkijken maar van wat ik hoor zou je heel objectief kunnen zeggen dat GSP 2 rondes pakte en Johny ook 2 rondes. Dan komt het aan op ronde 1 en die was echt héél close.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome vent, en dan ook nog zulke bazen als Arnold en Chuck tegenkomen
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
miss tate heeft een upgrade gehad aan de voorkantquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Taz, zit je nou meteen aan der ass?
Conor is een kwalquote:Op woensdag 27 november 2013 19:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Thanks mannen, leuke reacties
@dapluiz: ik zat echt bruut dichtbij, vak L2
[ afbeelding ]
@wc eend: yep dat is Schwarzie!
@Jari: wat is er mis met Conor dan?
@GEO/FXR: ass voelde firm aan, heeft geen upgrade nodig![]()
![]()
[ afbeelding ]
@GEO: keyboard warrior? Ik zeik nooit niemand af, heb geen grote bek.. en doe me zeker niet anders voor dan ik IRL ben. What you see is what you getTrol!
@bounid: heb je geen andere avatar? Beetje verwarrend zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nu pas dat die post niet van jou is. Andermans UI overnemenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:42 schreef Tazmaniac het volgende:
@bounid: heb je geen andere avatar? Beetje verwarrend zo
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:42 schreef Tazmaniac het volgende:
@GEO: keyboard warrior? Ik zeik nooit niemand af, heb geen grote bek.. en doe me zeker niet anders voor dan ik IRL ben. What you see is what you getTrol!
3x nosebleedsquote:Op woensdag 27 november 2013 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
Die plaats ziet er wel echt goed uit.. wat heb je voor zo'n plaats moeten betalen (als je dat wilt delen)?
$ 350, voor een prikkie!quote:Op woensdag 27 november 2013 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
Die plaats ziet er wel echt goed uit.. wat heb je voor zo'n plaats moeten betalen (als je dat wilt delen)?
Zag ze 2 weken voor het event voor $ 750 staanquote:
Idd!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:30 schreef THEFXR het volgende:
Wat een kutcard zaterdag, fuck you, Dana
Met doorverkochte kaartjes moet je goed oppassen inderdaad. Die ik voor UFC Sweden had werden aangeboden voor de originele prijs maar er waren er genoeg die veel hoger waren.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zag ze 2 weken voor het event voor $ 750 staan
Goud geld verdienen om wat kaartjes op te kopen, lol
twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 28-11-2013 om 22:00:46Shane del Rosario has passed away, according to his mgr Jason House. He was 30 years old. My sincerest condolences to his family & friends. reageer retweet
twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 28-11-2013 om 22:15:08UPDATE on del Rosario: I just spoke to his manager Jason House again. He said the doctors are waiting a full (cont) http://t.co/pFvHjPZkSg reageer retweet
twitter:JoshGrossESPN twitterde op donderdag 28-11-2013 om 22:29:17Shane Del Rosario hasn't passed, but @Lowkick told me "it is over." No brain activity & the family decided against putting him on a machine. reageer retweet
twitter:Unclecreepymma twitterde op donderdag 28-11-2013 om 23:34:35My brother friend and teammate is not gone yet no matter what you have heard! Pray for him. #ohana #prayforshane reageer retweet
Nogal ja..quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pfff slecht dat Ariel dit nieuws dan zo naar buiten brengt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |