Apart is dat, zodra hij op z'n rug wordt geplant dan doet hij niks meer.quote:Op zondag 17 november 2013 05:46 schreef Broempoe het volgende:
Sonnen had gewoon geen zin meer. Net als tegen Anderson en Jones
Wrestlers dont like to be on their back.. als een schildpad/schaap zijn ze danquote:Op zondag 17 november 2013 05:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Apart is dat, zodra hij op z'n rug wordt geplant dan doet hij niks meer.
Plotseling typt ie foutloosquote:Op zondag 17 november 2013 05:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wrestlers dont like to be on their back.. als een schildpad/schaap zijn ze dan
Dat ik er weinig vanaf weet was toch al bekend?quote:Op zondag 17 november 2013 05:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter maak je het account noober aan
Veel water en 2 paracetamol doet wonderenquote:
To be punched or not to be punched.quote:Op zondag 17 november 2013 05:50 schreef THEFXR het volgende:
Hendricks is going punched back into the real world!
hehe, fair enough.quote:Op zondag 17 november 2013 05:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel water en 2 paracetamol doet wonderen
Wat vond je van Machida vs Munoz?quote:Op zondag 17 november 2013 05:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een bullshit matchup Evans vs. Sonnen
Feels like a rigged fight to be honest
vroeg ik mij ook afquote:Op zondag 17 november 2013 05:54 schreef Hooidraad het volgende:
Gaan ze eigenlijk nog wat bijzonders doen dit evenement ivm het jubileum?
Dana zei in een interview niet te messen met de fights, gene ceremonies etc.. ,aar de old skool fightes van vroegah een speciale avond te gevenquote:Op zondag 17 november 2013 05:54 schreef Hooidraad het volgende:
Gaan ze eigenlijk nog wat bijzonders doen dit evenement ivm het jubileum?
Dat is nog erger dan die muziek tijdens de prelims.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 06:01 schreef Nober het volgende:
In maart Hendricks vs Lawler voor de belt.
quote:Op zondag 17 november 2013 06:01 schreef Nober het volgende:
In maart Hendricks vs Lawler voor de belt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |