Wel een puber die de belt heeft.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:25 schreef TonyMalony het volgende:
Rousey ook weer verschrikkelijk puberaal
dan nogquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wel een puber die de belt heeft.
Des te meer reden om je respectvol te gedragen imo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wel een puber die de belt heeft.
Dan ken jij Ronda nog niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:19 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Des te meer reden om je respectvol te gedragen imo.
Jij beter dan ik, aangezien je Ronda mag zeggenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:39 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dan ken jij Ronda nog niet goed genoeg.
die slopen hem keihard!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:59 schreef Fenomeno het volgende:
CroCop naar Glory, hoop voor hem dat ze hem niet tegen de Saki's en Ghita's van deze wereld laten vechten
haha nouja hij won laatst nog dat k1 toernooiquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie sloopt Cro Cop tegenwoordig niet kun je beter zeggen
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:03 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha nouja hij won laatst nog dat (fixed) k1 toernooi
Vast moeilijk vanwege haar braindamage, daarom ziet ze er ook uit als een downie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:19 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Des te meer reden om je respectvol te gedragen imo.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:10 schreef RipMcPants het volgende:
Ondanks dat ik niet de grootste GSP-fan ben, ben ik wel erg benieuwd
Een goede worstelaar. Maar van wat ik gezien heb een one trick pony.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:25 schreef aadspagaat het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)eek-dana-white-still
hoe denken jullie over askren? en wil dana hem echt niet hebben of zullen dit spelletje gewoon zo spelen dat hij voor het kleinste salaris al tekent?
gelijk in een test gooien tegen maia ofzo lijkt me welwatquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Een goede worstelaar. Maar van wat ik gezien heb een one trick pony.
Dat lijkt me op papier wel een leuke match up.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:03 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
gelijk in een test gooien tegen maia ofzo lijkt me welwat
Als hij een Fitch 2.0 is dan snap ik wel waarom de UFC hem (nog) niet wil hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Een goede worstelaar. Maar van wat ik gezien heb een one trick pony.
He's back, succes met de jetlagquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Cownboy at it again! Wat een baasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |