quote:Op donderdag 21 november 2013 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maak me niet blij met een dooie mus nu
Overkilllllll.twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 21-11-2013 om 17:56:30Lorenzo Fertitta just said they'll be doing 54 events next year. So from 33 to 54. reageer retweet
bah, geen stacked cards meer en een tijdje geleden moesten er nog vechters uit, want er waren niet genoeg events.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Overkilllllll.twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 21-11-2013 om 17:56:30Lorenzo Fertitta just said they'll be doing 54 events next year. So from 33 to 54. reageer retweet
Pussies? Want hersenschade is natuurlijk voor 'pussies'. Wat een kutkind is het ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:25 schreef THEFXR het volgende:
Dana White to 'pussies' calling for his retirement: 'Go fuck yourself'
http://www.bloodyelbow.co(...)und-retirement-fight
Dat gaan we natuurlijk niet spoilen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie staat er eigenlijk in de finale ik ben al vrij snel gestopt met kijken
Sowieso, dat deden wij vroeger ook met Judo etc (anderen meer dan ik).quote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Ronda Rousey Makes Dangerous 17 Pound Weight Cut To Prove A Point
Bazen move!
Yup. Slimme vent die Guiterrez. Wat een manier om het te verneuken voor jezelf.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Ronda Rousey Makes Dangerous 17 Pound Weight Cut To Prove A Point
Bazen move!
Ja maar sowieso.. je weet toch dat je er aan mee gaat doen (tijd van te voren) en dan ook nog in het huis dat je een aantal weken zit.. dan ga je je toch niet vol freten als dit de kans van je leven isquote:Op donderdag 21 november 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Yup. Slimme vent die Guiterrez. Wat een manier om het te verneuken voor jezelf.
Sinds wanneer doen we aan spoilers in dit topic?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dat gaan we natuurlijk niet spoilen.
Veelal vocht wat je verliest.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
7.7 kilo in 24 uur, niet voor bereid zonder spulletjes en zout badjes etc? Ik heb mijn twijfels.
Lorenzo komt met een stukje diplomatiek. Maar achter de schermen gaan ze GSP echt wel pushen om die rematch.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:58 schreef THEFXR het volgende:
Lorenzo Fertitta: GSP doesn't owe the UFC anything other than to tell us his plans
Duidelijk het meest heldere licht van de twee.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:58 schreef THEFXR het volgende:
Lorenzo Fertitta: GSP doesn't owe the UFC anything other than to tell us his plans
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:58 schreef THEFXR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |