SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings, ontdekt in buitenland
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
Oeh, die tweede lijkt me goed.quote:
Goed dat he het nog even zegt, was het helemaal vergetenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Bereid je voor. Dit is een serieuze, welgemeende tip.
Bereid je voor, voor alles. ALLES.
Marel en die loempia.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Het internet donderde er hier uit (en de tv dus ook)... wie zijn er door?
Maerael en panda.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Het internet donderde er hier uit (en de tv dus ook)... wie zijn er door?
Indeed. Beter doet Wudstick deze.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet sexy is, dan had ie wel stemmen getrokken.
Marco zit idd ook met een piempiequote:
Staat hierboven al drie keerquote:
Serieus? Het valt mij niet eens op.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:51 schreef CherryOnTop het volgende:
Dat geslis irriteert me zo enorm he
Zoveel beter dan ditquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
Volgende week Mitchell, Wudstick, Shirma, Julia, bohhhhh
Zal pijn doen als ie met een stijfje zit.quote:
Check.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Marieke_w het volgende:
Iedereen oordoppen klaar voor Yuli's deelname?
Gillen en schreeuwen met een enorme vaatdoek weer op haar hoofd?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Marieke_w het volgende:
Iedereen oordoppen klaar voor Yuli's deelname?
bla bla blaquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Bereid je voor. Dit is een serieuze, welgemeende tip.
Bereid je voor, voor alles. ALLES.
Nou, bereid je voorquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ken Yuli volgens mij nog niet, maar ik wordt wel licht zenuwachtig van jullie reacties.
vrees met grote vrezen, NU gebeurt hetquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ken Yuli volgens mij nog niet, maar ik wordt wel licht zenuwachtig van jullie reacties.
Niet nodig, doof word je toch welquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoor en zie je t nu....quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Pheno het volgende:
even mijn Bose set aanzetten, zodat het lijkt alsof ik erbij ben.
Ze doet zo vast haar kunstgebit inquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
wtf
Ze doet een tandje minder.
Tien tandjes!
Nee joh, hoor dat vibrato in elk woordjequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
wtf
Ze doet een tandje minder.
Tien tandjes!
Ja, achter een doek ofzo...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:55 schreef CherryOnTop het volgende:
als achtergrond zangeres is ze vast goed, maar daar moet ze ook gewoon blijven.
Laten we eerlijk zijn, dat gaatje is niet eens te vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:55 schreef Miniem het volgende:
Hoe zou ze kijken als ze in der reet genomen wordt?
Was ze onder de douche met een intieme vaginale zeep?quote:
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
Ik zou stemmen om haar nog een ronde te zien
Ik zeg DOEN!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
Ik zou stemmen om haar nog een ronde te zien
Is iets wat anders dan die standaard dingenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
Van deze man snap ik qua zang echt niet wat hij in The Voice doet.
Ja enig, maar het is werkelijk niet om aan te horenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef Kadabra4 het volgende:
[..]
Is iets wat anders dan die standaard dingen
Wat dacht jij dan? Om de stem? HAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:57 schreef oLexie het volgende:
JA en de Voice gaat helemaal om de glimlach
ze auditie klonk wel aardigquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja enig, maar het is werkelijk niet om aan te horen
hij mag niet eens in Mitchell z'n schaduw staanquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij legt het af tegen Mitchell....
Ja dit, keer zesduizend.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij legt het af tegen Mitchell....
De juiste noot ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef oLexie het volgende:
Hij heeft zijn gitaar 0 keer aangeraakt.
Heeeel warm.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef CherryOnTop het volgende:
Deze is leuk voor op een strandfeestje in een warm land.
Paar jaar terug hadden we toch ook een gast die alles op zn reggae deed?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
Van deze man snap ik qua zang echt niet wat hij in The Voice doet.
Lennyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Paar jaar terug hadden we toch ook een gast die alles op zn reggae deed?
Die was wél goed.
Lennyquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die was wél goed.
Lenny is een geweldige reggae artiest maar dit kom op hequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die was wél goed.
Ja, die!quote:
heeft ze kinderenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef oLexie het volgende:
Matties vonden haar een milf. Is zij een milf?
In de tijd dat hij nog wel zijn best moest doen.quote:
Is best knap. Elke keer als je denkt "oke dit kan niet erger", dan krijgen ze het tóch weer voor elkaarquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef Stickertje het volgende:
Dit programma is een dieptepunt na de ander
Ondergewaardeerd ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
Dit is echt stiekem (ach nee, niet eens stiekem) zo'n briljant mooi nummer van Gordon
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
Begon slecht, maar einde was wel goed.
Ik ben het met je eens. Nou ja, zij een Coosje waren de beste tot nu toe.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef Pheno het volgende:
Beste van de avond. Dat zeg ik. Ik laat me nakijken.
En hoe ze dan iegggggrlaaaawnduh uitsprekenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Irelande douze point Irelande douze points
Meen je dit ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:04 schreef Aspergermeisje het volgende:
Afgezien van de tweede is Ali goed in het selecteren van nummers.
Ja dat doet ie ook zelf...quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:04 schreef Aspergermeisje het volgende:
Afgezien van de tweede is Ali goed in het selecteren van nummers.
Ali Bquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
Waar moet ik brownieook al weer van kennen?
van de t-mobile reclame, verder heb ik ook geen ideequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
beste producer van de TROSquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
t-mobilequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
Ali B Op Volle Toeren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
Van die reclame van T-mobile dat Ali iets van schattiesweetie roept in zijn foon en dat Brownie bij de bakkert staat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
"ik zie je wel hoor brownie"quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die reclame van T-mobile dat Ali iets van schattiesweetie roept in zijn foon en dat Brownie bij de bakkert staat.
oh ja , weet het weerquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
van de t-mobile reclame, verder heb ik ook geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |