SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings, ontdekt in buitenland
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
Die heeft al meerdere dikke hits.quote:
Jaap?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:20 schreef vencodark het volgende:
Hij lijkt op die quasimodo van X-Factor toen. Klaas ofzo?
An, die hit Take your time girl.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft al meerdere dikke hits.
Dat ligt echt aan jou als je die niet kent.
Nee dat is zo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:21 schreef mr_me_me het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt alles mat vanavond? Komt niet helemaal binnen...
Ja, het lijkt alsof de hele productie, coaches, alles, iedereen vanochtend een telefoontje heeft gekregen met het bericht dat ze vandaag de liveshow gingen doen, terwijl ze eigenlijk andere plannen hadden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:21 schreef mr_me_me het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt alles mat vanavond? Komt niet helemaal binnen...
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
An, die hit Take your time girl.Herken die gast wel, wist niet dat hij dat was.
Dat jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het lijkt alsof de hele productie, coaches, alles, iedereen vanochtend een telefoontje heeft gekregen met het bericht dat ze vandaag de liveshow gingen doen, terwijl ze eigenlijk andere plannen hadden.
ja, dat lijkt er wel op. Zeker Wendy.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Martijn en wendy vinden er ook geen reet meer aan
Het ontstijgt eigenlijk niet de karaoke in de lokale kroeg...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het lijkt alsof de hele productie, coaches, alles, iedereen vanochtend een telefoontje heeft gekregen met het bericht dat ze vandaag de liveshow gingen doen, terwijl ze eigenlijk andere plannen hadden.
Ik zie het ja. Ben meestal wel redelijk op de hoogte maar nu wist ik het.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En dit nummer Year of Summer deed het ook echt wel goed volgens mij.
Ik volg hem verder niet, maar het is een van degenen voor wie het 't best heeft uitgepakt denk ik, The Voice
Crazy een nietszeggend popliedje noemen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
Soul & motown en dan gaat hij een of ander nietszeggend popliedje zingen?
Maar wel in z’n eigen stijl... duh...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
Soul & motown en dan gaat hij een of ander nietszeggend popliedje zingen?
Voor mij wel omdat ik alleen rockmuziek luisterquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Crazy een nietszeggend popliedje noemen.
hahahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Zelfs Marvins eigen familie is niet enthousiast als 'ie aan de beurt is
De pauze-act, hoop ik?quote:
Er klopt NIKS.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
Waarom, wat, hoe? Waarom moest dit? Moest dit?
Het spijt me dat dit je eerste kennismaking is met het nummer. Ze hebben 't vernacheld.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Voor mij wel omdat ik alleen rockmuziek luister![]()
Eeerste keer dat ik het hoor
Zij wisten wat er zou komen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Zelfs Marvins eigen familie is niet enthousiast als 'ie aan de beurt is
Ik denk dat ze gewoon stoppen na het volgende reclameblok...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, dat lijkt er wel op. Zeker Wendy.
M'n tenen, van het krullen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet wat er harder bloedt, mijn ogen of mijn oren.
Cee? Kom eens van Greys account af!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet wat er harder bloedt, mijn ogen of mijn oren.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Songfestival 2015.
Nee echt, dan kijk ik nooit meer.
Ze hebben geen id., dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:26 schreef Sway- het volgende:
Ze hebben naar Ali geluisterd die elke keer roept over een eigen draai en een eigen identiteit in een liedje laten zien.
Zie het ons best presteren, straks winnen en dan hem in de reclame-acts zetten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Songfestival 2015.
Nee echt, dan kijk ik nooit meer.
Lijken wel Indianen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:28 schreef Pheno het volgende:
Er hoest steeds iemand door het nummer heen?
zo klinkt het wel iddquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:28 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:28 schreef Pheno het volgende:
Terug op de stoomboot!quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik mis alleen nog een indianentooi. Hee hoo.
quote:
Wat een misère, wat een misèrequote:
Ik denk dat dat haar andere persoonlijkheden zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Lekker eerlijk ook, achtergrondzangers er bij
Redt ze het niet alleen?
Dat ze de teletijdmachine maar weer terugneemtquote:
EN NOG KUTTERE LIEDJES ZINGENquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
IK WIL MIJN GITAAR EN IK WIL ACHTERGRONDZANGERS EN ANDERS GA IK STAMPVOETEN EN HUILEN!
Ah, 't is een super onzeker meisje dat gewoon begint te janken bij het minste en 't geringste.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
IK WIL MIJN GITAAR EN IK WIL ACHTERGRONDZANGERS EN ANDERS GA IK STAMPVOETEN EN HUILEN!
Oh was zij datquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
Een verwend nest dat haar zin wil, dat is het!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:31 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ah, 't is een super onzeker meisje dat gewoon begint te janken bij het minste en 't geringste.
Dit klinkt zo ongelovelijk smerig dat ik maar toastjes ga pakkenquote:
Denk dat ze gewoon bang is en schuilt achter haar gitaar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Een verwend nest dat haar zin wil, dat is het!
Ik ga dit ook even wegspoelen met een latte macchiato.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt zo ongelovelijk smerig dat ik maar toastjes ga pakken
Ik kijk dit ook alleen voor de Redroom.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:32 schreef mr_me_me het volgende:
Jonges, dit heeft toch niets met kwaliteit en talent te maken?! Je hoort er tich geeneen met een geweldige of originele stem. Ja, leuk en schattig maar niet meer dan dat...
Die komen nog.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:32 schreef mr_me_me het volgende:
Jonges, dit heeft toch niets met kwalieit en talent te maken?! Je hoort er tich geeneen met een geweldige of originele stem. Ja, leuk en schattig maar niet meer dan dat...
Och, een voordeel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Van deze vier maakt het me echt geen ene ruk uit wie er doorgaat.
Zegt ook wel genoeg
Steven dan maar omdat hij me aardig lijkt.
Keek jij hiervoor ook wel eens, voordat je vakantie had?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, een voordeel.
Nu komt de reclame, horen we iig betere muziek.
Ik vond de liveshows iets om naar uit te kijken, maar ook dat is niet meer boeiend.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:33 schreef oLexie het volgende:
Eigenlijk vind ik alleen de audities leuk, daarna boeit het mij niet meer. Dit is het eerste dat ik zie van de live shows
Vaak ging ik op de bank liggen kijken, dan zag ik 2 nummers en viel ik in slaap.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Keek jij hiervoor ook wel eens, voordat je vakantie had?
Gelukkigquote:
dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:33 schreef Aspergermeisje het volgende:
Haha, zetten ze de fout in het belfilmpje. Genaaid!
Jack Daniels?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Whisky is klaargezet
nu nog raden welke het is...
Black Label?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Whisky is klaargezet
Ik denk at het vooral een act is van Martijn, dat cynische doet hij altijd. Maar Wendy voelt zich waarschijnlijk te goed om The Voice te presenteren omdat ze nu ook actrice is in Moordvrouw of hoe dat programma mag heten en haar vriend is rtl basquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:34 schreef Clavis het volgende:
Wat is dit slecht.. Het lijkt inderdaad wel of Martijn en Wendy er totaal geen zin in hebben. Ze jassen er even een liveshow doorheen en dan lekker de kroeg in ofzo.
Steven en Sarah.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Van deze vier maakt het me echt geen ene ruk uit wie er doorgaat.
Zegt ook wel genoeg
Steven dan maar omdat hij me aardig lijkt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef oLexie het volgende:
Ik heb wijn ingeschonken maar dat ruikt naar de broek van Trijntje dus laat maar.
Wat begin je laat met whisky.. je moet zorgen dat je laveloos bent voordat het programma begintquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Whisky is klaargezet
quote:
ik weet het nog niet. Het is een verrassingquote:
Ha ha oke danquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef CherryOnTop het volgende:
Hoi! Kom wat laat binnen vallen, maar oke
Deze auditie van dit jaar al gezien?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak ging ik op de bank liggen kijken, dan zag ik 2 nummers en viel ik in slaap.![]()
Dat krijg je met mijn "vrijdag-werktijden"![]()
Ik ben te oud om deze te snappen.quote:
Ik ben in de warquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
[..]
ik weet het nog niet. Het is een verrassing
Maar die beide heb ik niet in de kast, dus dat zeker niet.
hoe weet jij hoe de de broek van trijntje ruikt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef oLexie het volgende:
Ik heb wijn ingeschonken maar dat ruikt naar de broek van Trijntje dus laat maar.
Als ik dronken wil worden, dan drink ik wel iets goedkopersquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat begin je laat met whisky.. je moet zorgen dat je laveloos bent voordat het programma begint
JAAAAAAAAAA! Ik willut!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Steven en Sarah.
En dan wil ik Merel met een a zien janken
In Idols werd je gewoon weggestuurd omdat je als een karaoke versie van een artiest klonk. Nu is het een positief dingquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze auditie van dit jaar al gezien?
Meer dan 8 miljoen views
Tenzij hij ook een Madonnanummer moet verkrachtenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer dan 8 miljoen viewsVerheug me op zijn live show
Ik koop het ook altijd "voor de smaak" en dan is het alsnog leeg dezelfde avond. Wel dankzij derden, maar toch, leeg zal het zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als ik dronken wil worden, dan drink ik wel iets goedkopers
Ach, hij heeft gewoon die stem, hij zal in de live shows heus niet alleen Bob Marley nummers zingen lijkt mequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
In Idols werd je gewoon weggestuurd omdat je als een karaoke versie van een artiest klonk. Nu is het een positief ding
JA!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer dan 8 miljoen viewsVerheug me op zijn live show
Nee, mijn vrouw schenkt een willekeurige whisky uit de kast in, en ik moet raden welke het is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:37 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik ben in de war
Conclusie: Je gaat naar maten die whisky hebben en jij weet niet welke en wanneer je aankomt is het al op.
Jouw vrouwquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw schenkt een willekeurige whisky uit de kast in, en ik moet raden welke het is.
Ze deden er eerst vier van Ilse en daarna moest je al stemmen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag haar niet langskomen bij het bel stemmen....of heb ik niet opgelet?
sandra van nieuwlandquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:40 schreef iBenny het volgende:
Wie zingt dat nummer in de Bose reclame?
Edit: Loren Nine - In My Dreams.
Oooooooppgelooooooosssst!
jammer dat ik het gemist hebquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze deden er eerst vier van Ilse en daarna moest je al stemmen.
Nu vier van Marco etc.
ED zat in het publiek en was heeeeeeel blij
Ze werd als eerste gekozen door het publiek.
Nu je 't zegt... Maar ik vond 'm meer een trollface. Wat dat betreft is er dus wel een gelijkenis.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
Cee vond jij Roy ook een Domien kloon?
Neus dicht en die broek van Trijntje drinken dan maar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:41 schreef oLexie het volgende:
Ik baal wel van die wijn, nu heb ik alleen nog 1 gierige laag Famous Grouse (gebruik ik om te koken) die ik vies vind.
No beer, no wine...
Ah en stroh 80 (om cake te maken) maar daar ga ik me naar niet aan wagen.
Morgen herhalingquote:
Meh, ik weet niet, het staat al minstens drie weken open in de koelkast. Ik wacht wel even tot ik straks bij m'n tante ben die heeft altijd goede wijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Neus dicht en die broek van Trijntje drinken dan maar.
ik vond het ook mooiquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen herhaling
En anders misschien straks al op youtube!
Ze zong Final Countdown in een heel triest mooi arrangement.
Vond ik. De rest vond het crap, geloof ikHet arrangement dan.
Ja, precies in de 'zo passen we in beeld'-opstellingquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
Ze weten van niks? Ze zaten al helemaal klaar
_______!
Oh, dan zou ik me er ook niet meer aan wagen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet, het staat al minstens drie weken open in de koelkast. Ik wacht wel even tot ik straks bij m'n tante ben die heeft altijd goede wijn.
Ze hadden niks in de gaten, die cameraman naast hun televisie was hun ook niet opgevallen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
Ze weten van niks? Ze zaten al helemaal klaar
_______!
Luca, Senna en...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:44 schreef Cee het volgende:
Senna en Jayden, heten zo de kinderen van Marco niet?
Ik mocht maar een half uurtje later naar bed.quote:
Luca Senna Jadaquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:44 schreef Cee het volgende:
Senna en Jayden, heten zo de kinderen van Marco niet?
Ik zou 't kijken, en mezelf daarna klem zuipen. En ik drink niet eens.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef Stickertje het volgende:
Winstoin verdient een heel programma om deze onzin te showen
daarna?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou 't kijken, en mezelf daarna klem zuipen. En ik drink niet eens.
Mijn neefjes hebben geeneens een bedtijd in het weekend.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik mocht maar een half uurtje later naar bed.
Oppa panda beer wop wop wopquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef CherryOnTop het volgende:
ik ben voor pandabeer, omdat ie schattig is
little buddhaquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef CherryOnTop het volgende:
ik ben voor pandabeer, omdat ie schattig is
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:47 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat staat die lange nou steeds te knikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |