SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987
[ Bericht 0% gewijzigd door boem-dikkie op 15-11-2013 17:42:37 ]![]()
Iemand een link naar die fokker server?SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Iemand een idee waarom wartapes zo absurd belabberd klinkt, alsof er 16 bit filtertjes gebruikt worden?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
ike ike als ike de update binne hebquote:Op donderdag 14 november 2013 12:28 schreef Basxt het volgende:
Iemand een link naar die fokker server?![]()
![]()
Hierquote:Op donderdag 14 november 2013 12:28 schreef Basxt het volgende:
Iemand een link naar die fokker server?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Iemand een idee of Premium het waard is? Ik heb het nog nooit gehad. Sommigen MOETEN het hebben, anderen haten het.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Dat is natuurlijk ook persoonlijk. De een vindt van wel, de ander van niet. Ik geloof dat je net wat goedkoper uit bent als je toch uiteindelijk alle expansion packs wilt gaan kopen.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Iemand een idee of Premium het waard is? Ik heb het nog nooit gehad. Sommigen MOETEN het hebben, anderen haten het.
Voor de rest krijg je zo'n extra battlepack per maand en wat onzinnige dingen voor battlelog en hier en daar een nieuwe knife. Care.Conscience do cost.![]()
Waarom bestaat die dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef hiddit het volgende:
[..]
omdat er bijna nooit iemand in zitPSN: Duuc-nl![]()
Meh goed punt. Voor nu geen 35 euro waard dusquote:Op donderdag 14 november 2013 12:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook persoonlijk. De een vindt van wel, de ander van niet. Ik geloof dat je net wat goedkoper uit bent als je toch uiteindelijk alle expansion packs wilt gaan kopen.
Voor de rest krijg je zo'n extra battlepack per maand en wat onzinnige dingen voor battlelog en hier en daar een nieuwe knife. Care.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Dat hangt er dus maar net vanaf hoe zeker je bent dat je alle expansions gaat halenquote:Op donderdag 14 november 2013 12:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh goed punt. Voor nu geen 35 euro waard dusMaar idd, het geeft geen gigantische voordelen.
Conscience do cost.![]()
Ik weet eigenlijk zeker dat ik geen exansions ga halenquote:Op donderdag 14 november 2013 12:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat hangt er dus maar net vanaf hoe zeker je bent dat je alle expansions gaat halenMaar idd, het geeft geen gigantische voordelen.
Omdat deze OP alweer een paar topics oud is en er hier ook nog consolegamers komen geloof ik...quote:Op donderdag 14 november 2013 12:46 schreef very het volgende:
[..]
Waarom staat die eigenlijk niet in de OP?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Om het hele leven van BF mee te spelen is het wel aantrekkelijk qua deal ja. BF3 draaiden de leukere servers ook nagenoeg alle expansions.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Iemand een idee of Premium het waard is? Ik heb het nog nooit gehad. Sommigen MOETEN het hebben, anderen haten het.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Godver, dat klinkt dan wel weer interessant. Waarom ben ik ook zo'n cheape Nederlanderquote:Op donderdag 14 november 2013 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Om het hele leven van BF mee te spelen is het wel aantrekkelijk qua deal ja. BF3 draaiden de leukere servers ook nagenoeg alle expansions.
NOG 10%!!! Z0MFGGGI'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Ja tuurlijk..quote:Op donderdag 14 november 2013 13:06 schreef Disorder het volgende:
Ik lees op andere fora dat de crashes na de patch nog steeds volop aanwezig zijn.
Komt hierdoor:![]()
![]()
DL/installatie klaar. Nu de update. Maar die gaat gelukkig met 3,5MB/sI'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
1,17MB/s hier, kut internetquote:Op donderdag 14 november 2013 13:13 schreef Lt.Surge het volgende:
DL/installatie klaar. Nu de update. Maar die gaat gelukkig met 3,5MB/s![]()
![]()
Ik sta nu op 4,6MB/squote:
Internet is hier ook niet geweldig (Ziggo Basis). Maar het doet z'n werk
Maar ik vind tot nu toe CSGO leuker om te spelen dan Battlefield 4. Laten ze nou eerst eens fixen dat je niet crasht als die klote toren op Siege of Shangai omvalt.
Als je er nou nog in de buurt was en er naar keek zou ik het nog een beetje kunnen begrijpen dat het problemen oplevert, maar als je op je waterscooter ergens bent en je kijkt er nieteens naar en je crasht, is dat behoorlijk triest/kut.![]()
En klaar.
Nu even de Game Booster instellen en dan ben ik klaar denk ik zo.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Werkt het door gamebooster echt heel veel beter?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:17 schreef Lt.Surge het volgende:
En klaar.
Nu even de Game Booster instellen en dan ben ik klaar denk ik zo.![]()
ik ben wel ontzettend ter vrede met de fps in dit spel. alles op ultra op 60 fps gelocked.SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Voor mij lijkt het wel zo. Ik kan het niet aantonen met cijfers oid, maar voor mij lijkt het iig soepeler te lopenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:18 schreef Topiek het volgende:
[..]
Werkt het door gamebooster echt heel veel beter?
Je zou eigenlijk eens moeten kijken met en zonder, om je FPS te zien:
Druk op " ` " en dan "perfoverlay.drawfps 1" typen![]()
Hoe kan je zien of je China Rising hebt?
Want die zou ik wel hebben, maar kreeg maar 1 key (voor BF4 uiteraard)?I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Die zou je bij Limited Edition moeten krijgen. Dus als je Limited edition hebt, wordt hij automatisch toegevoegd denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Want die zou ik wel hebben, maar kreeg maar 1 key (voor BF4 uiteraard)?![]()
Rechtermuisknop op bf4 en dan speleigenschappen weergeven oid.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Want die zou ik wel hebben, maar kreeg maar 1 key (voor BF4 uiteraard)?![]()
Ah zo! Thx!
Nog niet uitgebracht. Dat verklaart waarom het er niet tussen staat
Die komt over een tijdje uit. Als je denkt ze allemaal te gaan kopen, neem dan Premiumquote:Op donderdag 14 november 2013 13:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Ah zo! Thx!
Nog niet uitgebracht. Dat verklaart waarom het er niet tussen staatVeel goedkoper.
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:39 schreef Re.active het volgende:
[..]
doe maar stoer![]()
ruim 40 uur wachten hier
De eerste 30% kwam in een uur maar de laatste 2 uur heeft ie maar 3% binnengehaald![]()
wtf is dit ... ik heb 70mb/s en ik download met 11 kb
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Toch zou die wel handig zijn in de OP..dit is immers het PC-gaming subforumquote:Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat deze OP alweer een paar topics oud is en er hier ook nog consolegamers komen geloof ik...
Maar dat is niet jouw pakkie an, dus ik zal even een verzoek indienen
People assume too much.![]()
Ik heb die update gewoon met 60Mbit binnen gehaald.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:52 schreef Convict het volgende:
wtf is dit ... ik heb 70mb/s en ik download met 11 kb![]()
70kb/s nu ... ik snap er de ballen van. alles werkt voor de rest gewoon snel..quote:Op donderdag 14 november 2013 13:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb die update gewoon met 60Mbit binnen gehaald.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Origin opnieuw gestart? Misschien dat je dan een andere download server krijgt ofzoquote:Op donderdag 14 november 2013 14:25 schreef Convict het volgende:
[..]
70kb/s nu ... ik snap er de ballen van. alles werkt voor de rest gewoon snel..![]()
Hij was zelfs gecrashed:P ik herstart mn pc wel effequote:Op donderdag 14 november 2013 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Origin opnieuw gestart? Misschien dat je dan een andere download server krijgt ofzowie weet
er treed elke keer een fout op als hij download...kut update ga downloaden!
Ja hier hetzelfde.quote:
heb origin herstart, pc herstart, download herstart maar geen van allen heeft iets uitgehaald. En met het herstarten van de download was ik de al 33% gevorderde download ook kwijt.![]()
Nu hangt ie op 3% met de zelfde foutcode en dus een gepauzeerde download
In de tijd dat battlefield 4 niet wil starten met downloaden komt Battlefield 3 + alle expansions gewoon binnen met een deftige snelheid.![]()
wat een kutzooi..quote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde.
heb origin herstart, pc herstart, download herstart maar geen van allen heeft iets uitgehaald. En met het herstarten van de download was ik de al 33% gevorderde download ook kwijt.![]()
Nu hangt ie op 3% met de zelfde foutcode en dus een gepauzeerde download
In de tijd dat battlefield 4 niet wil starten met downloaden komt Battlefield 3 + alle expansions gewoon binnen met een deftige snelheid.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
HIJ IS KLAAR!!!!!!! ik let effe niet op en bam 100%
Hopelijk fixen ze dit spel snelOm de 10 minuten Battlefield.exe error en dan crasht de zooi weer, kapot harde lagg overal, vind 10 servers per mode ofzo.. Money waste dit
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Impossibruuuu!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef Topiek het volgende:
Aaand they fucked the netcode up even more.
Iemand trouwens tips om snel unlocks te krijgen. In BF3 waren er wel wat truukjes, levellen in BF4 lijkt een stuk langzamer te gaan dan in BF3.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Het spel was weer ergens na December 2015 spelen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Impossibruuuu!
Iemand trouwens tips om snel unlocks te krijgen. In BF3 waren er wel wat truukjes, levellen in BF4 lijkt een stuk langzamer te gaan dan in BF3.![]()
Nou, die patch maar eens even downloaden.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Zou het niet doen. They fucked it up even more.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nou, die patch maar eens even downloaden.![]()
Patch van 1 gig?
Gaat wel snel trouwens met zo'n 12 MB/secOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Je kan niet anders hè.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:34 schreef Topiek het volgende:
Zou het niet doen. They fucked it up even more.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Patch in 10 minuten binnengehaald zonder enige problemen. Erg vervelend voor de mensen die even pech hebben, alle zeik- en galuitstortingen doe je maar in klaagbaak.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
En binnen, nu proberenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Jawel, gewoon niet meer spelen tot EA eindelijk eens een spel maakt dat niet voor de helft af is.quote:![]()
As if.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:38 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jawel, gewoon niet meer spelen tot EA eindelijk eens een spel maakt dat niet voor de helft af is.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Heb je nu al een memtest gedaan? Dan weet je immers zeker of het al dan niet aan BF ligt.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik lees elders al dat de RAM leak dus niet gepatched is.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Geweldige feature hoor.quote:Failed to load live scoreboardOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Het is nu wel heel bagger. Ik disconnect na elke pot, iedereen overigens...
Wat een zooitjeUitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
en... de server is weer onlinequote:BF4 R10 server patch instability
Last updated on donderdag 14 november 2013 17:29:00 by Aranthos
Hi everyone,
We're aware of some stability issues relating to the latest Battlefield 4 server patch (version R10). DICE are aware of the problems and are working to get everything sorted as soon as possible.
Thanks for your patience at this time!![]()
Serieus, als je zo los gaat om een game, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.quote:![]()
![]()
Ik heb nog niet zo'n slechte dag gehad als vandaag.... dus neequote:Op donderdag 14 november 2013 18:38 schreef RoW_0 het volgende:
Damn man. Ik wil 'm nu best kopen maar ik ben echt ragegevoelig. Is het nu wat stabieler of niet?
Verder wel een vet spel hoor, geen spijt van de aankoop, maar baal wel van de bugs en glitchesUitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Hoe weet jij 100% zeker dat het niet aan je geheugen ligt?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe zou een defecte RAM module ooit kunnen zorgen voor een memory leak?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
U b trollin'.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Topiek het volgende:
[..]
Het spel was weer ergens na December 2015 spelen.
Patch hier trouwens in 3 minuten applied. Classic.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Patch hier geinstalleerd, de update r10 moet nu overal draaien, maar het is slechter dan ooit.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
zie nu pas dat je je boosts moet activeren in je menu..
ik dacht die gaan in gelijk wanneer je ze unlockt
heb 4 xp boostsSOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Als het probleem niet kan voortkomen uit slecht RAM en het gebeurt alleen bij BF4 dan kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat het niet aan mijn RAM ligt, maar aan BF4.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe weet jij 100% zeker dat het niet aan je geheugen ligt?Geen referral hier.![]()
Wat is de leukste gamemode waar je goed xp mee verdient? Ik ben een beetje klaar met TDM de hele tijd :/SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Speel gewoon de gamemode die je het leukst vindt, het is geen race.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:34 schreef Basxt het volgende:
Wat is de leukste gamemode waar je goed xp mee verdient? Ik ben een beetje klaar met TDM de hele tijd :/Geen referral hier.![]()
snap ik.. daarom vraag ik, welke is het leukst.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Speel gewoon de gamemode die je het leukst vindt, het is geen race.
Ik kan wel allemaal gaan testen, maar ik wil gewoon wat feiten
snap je
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Objectieve normeringen zal je in dit topic niet vinden, aangezien deze onmogelijk zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:41 schreef Basxt het volgende:
[..]
snap ik.. daarom vraag ik, welke is het leukst.
snap je
Ik speel graag conquest en obliteration.Geen referral hier.![]()
Leuk is subjectief, snap je? Probeer gewoon wat dingen. Het is niet alsof je weken bezig bent met de verschillen ontdekken, uiteindelijk komt het altijd neer op ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:41 schreef Basxt het volgende:
[..]
snap ik.. daarom vraag ik, welke is het leukst.
snap je
De 2 populairste modes zijn conquest en rush. Begin daar eens mee en kijk wat je ervan vindt.Conscience do cost.![]()
WE ARE AWARE OF THE SERVER CRASH ISSUE AND ARE WORKING ON A WORKAROUND TO MITIGATE THE ISSUE. SORRY FOR THE INCONVENIENCE.
Gelukkig maar...Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
thanks.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Objectieve normeringen zal je in dit topic niet vinden, aangezien deze onmogelijk zijn.
Ik speel graag conquest en obliteration.SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Ik word nu elke keer zonder error uit het spel gegooid, weet niet of dit beter is.
Geen referral hier.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:38 schreef RoW_0 het volgende:
Damn man. Ik wil 'm nu best kopen maar ik ben echt ragegevoelig. Is het nu wat stabieler of niet?Ik vind het vooralsnog geen verbetering vergeleken met bf3 maar dat zou ook kunnen komen omdat ik nog geen fatsoenlijk potje heb kunnen afmaken.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:49 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo'n slechte dag gehad als vandaag.... dus nee
Verder wel een vet spel hoor, geen spijt van de aankoop, maar baal wel van de bugs en glitches
Of ik kan al niet joinen in battlelog omdat de server er niet meer is foutmelding. of ik join een server en wordt uit de que gebonjourd of ik zit in een game en krijg dan random crashes/blue screens/red screens/black screens.
U name it i got it.
Nee vind het wel zonde van het geld, Als ik had geweten dat het zo slecht was had ik het niet gekocht![]()
![]()
Tis een EA rant... Ik bedoel. kijk naar de laatste spellen van eaquote:Op donderdag 14 november 2013 18:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Serieus, als je zo los gaat om een game, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.Triest gewoon. ik snap dat je streeft naar een release net voor de concurrent... maar hiermee snijd je je in eigen vingers lijkt me
ach, Er is tegenwoordig zoveel haat op spellen, je kijkt er niet meer van op.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:24 schreef Convict het volgende:
[..]
Tis een EA rant... Ik bedoel. kijk naar de laatste spellen van eaTriest gewoon. ik snap dat je streeft naar een release net voor de concurrent... maar hiermee snijd je je in eigen vingers lijkt me
Het is gewoon een standaard geworden dat games half of met bugs uitkomen.SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
krijg je voor SP spelen ook XP voor multiplayer?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
godverdomme is het weer zover.. ik denk leuk even singleplayer, neehoor crash.. kan ik weer dat hele klote stuk opnieuw doen
Ik ben was bij die helicopter van shanghai stukje.
en krijgt iedereen die china rising expension?SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
LOL ik weet dat ik niet al te veel speel althans in vergelijking met BF3. Maar deze gast heeft het ietwat overdreven volgens mij: http://battlelog.battlefi(...)/stats/209976948/pc/Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
142 uurquote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL ik weet dat ik niet al te veel speel althans in vergelijking met BF3. Maar deze gast heeft het ietwat overdreven volgens mij: http://battlelog.battlefi(...)/stats/209976948/pc/![]()
![]()
Als je premium hebt of limited edition. Anders kost hij 15 euro ofzoquote:Op donderdag 14 november 2013 21:49 schreef Basxt het volgende:
godverdomme is het weer zover.. ik denk leuk even singleplayer, neehoor crash.. kan ik weer dat hele klote stuk opnieuw doen
Ik ben was bij die helicopter van shanghai stukje.
en krijgt iedereen die china rising expension?![]()
vaag.. bij mijn origin staat gewoon dat ie binnekort uitkomt. :/quote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef Topiek het volgende:
[..]
Als je premium hebt of limited edition. Anders kost hij 15 euro ofzo
Overigens, ik vindt die emblems juist wel vet. Toch wat unieks! Zorg gewoon dat je wel een iets inhoudelijks hebt
dat is dan mijne
Nice!quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
vaag.. bij mijn origin staat gewoon dat ie binnekort uitkomt. :/
Overigens, ik vindt die emblems juist wel vet. Toch wat unieks! Zorg gewoon dat je wel een iets inhoudelijks hebt
[ afbeelding ]
dat is dan mijne![]()
De mijne:
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is dan mijne![]()
![]()
![]()
haha vet!quote:SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Netjes!quote:
Alleen is dit z'n emblem dat je toch wel vaak ziet, ik hou van uniek
Vaak ziet? Ik zie nooit een batman embleemquote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef Basxt het volgende:
[..]
Netjes!
Alleen is dit z'n emblem dat je toch wel vaak ziet, ik hou van uniek![]()
![]()
Teveel gedoe. Het is en blijft een beperkte editor om echt toffe dingen mee te doen of je moet er ook 140 uur in steken, en het blijft ook totaal onnodig.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is dan mijne
Alles boven de 40 uur vind ik al no life... Ik heb veel vrij gehad en heb veel kunnen spelen, maar blijf dan nog steken op 22 uur...quote:2008 belde en wilde zijn primeur terug.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik snap wat het is.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:24 schreef Convict het volgende:
Tis een EA rant... Ik bedoel. kijk naar de laatste spellen van eaTriest gewoon. ik snap dat je streeft naar een release net voor de concurrent... maar hiermee snijd je je in eigen vingers lijkt me
Maar nogmaals, als je jezelf zo laat gaan om een game, dan ben je echt niet goed bij je kop.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap wat het is.
Maar nogmaals, als je jezelf zo laat gaan om een game, dan ben je echt niet goed bij je kop.quote:act·ing (ktng)
adj.
1. Temporarily assuming the duties or authority of another. See Synonyms at temporary.
2.
a. That contains directions for use in a dramatic performance: the play's acting text.
b. That is appropriate for dramatic performance: an acting comedy.
n.
1. The occupation of an actor or actress.
2. Performance as an actor or actress.
3. False behavior; pretense.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ten eerste is hij niet boos om een game, maar op de publisher en developer en de staat waarin ze een product durven te verkopen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap wat het is.
Maar nogmaals, als je jezelf zo laat gaan om een game, dan ben je echt niet goed bij je kop.
Ten tweede; waarom precies zou hij dan niet goed bij zijn hoofd zijn?![]()
![]()
lol!Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Nja dat kan ik me wel voorstellen. In vergelijking tot gamers zoals jij, heb ik echt bijna geen last gehad van bugs en glitches. SP doorlopen zonder problemen, MP alleen wat ctd's en zo nu en dan wat connectieprobleempjes. Sinds de patch gisteren heb ik meer gezeur door servers die iedereen disconnecten na elk potje en die rare blurring uit t niets. Maar over het algemeen zijn het maar kleine puntjes...quote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef Re.active het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het vooralsnog geen verbetering vergeleken met bf3 maar dat zou ook kunnen komen omdat ik nog geen fatsoenlijk potje heb kunnen afmaken.
Of ik kan al niet joinen in battlelog omdat de server er niet meer is foutmelding. of ik join een server en wordt uit de que gebonjourd of ik zit in een game en krijg dan random crashes/blue screens/red screens/black screens.
U name it i got it.
Nee vind het wel zonde van het geld, Als ik had geweten dat het zo slecht was had ik het niet gekocht
Maargoed, het is natuurlijk wel een zeer kwalijke zaak dat dit spel zo is uitgebracht. Een excuses vanuit EA/Dice en een gratis DLC voor iedereen zou wel op z'n plaats zijn.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Ik wacht sinds BF3 nog steeds op excuses en een DLC.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:46 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Nja dat kan ik me wel voorstellen. In vergelijking tot gamers zoals jij, heb ik echt bijna geen last gehad van bugs en glitches. SP doorlopen zonder problemen, MP alleen wat ctd's en zo nu en dan wat connectieprobleempjes. Sinds de patch gisteren heb ik meer gezeur door servers die iedereen disconnecten na elk potje en die rare blurring uit t niets. Maar over het algemeen zijn het maar kleine puntjes...
Maargoed, het is natuurlijk wel een zeer kwalijke zaak dat dit spel zo is uitgebracht. Een excuses vanuit EA/Dice en een gratis DLC voor iedereen zou wel op z'n plaats zijn.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nja, acht de kans ook vrij klein dat het gaat gebeurenquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wacht sinds BF3 nog steeds op excuses en een DLC.
Uit de patchnotes:
-Every time that a player exited a vehicle, there was a small chance that the server would crash. This has been fixed.
Hahaha schitterend, dat zijn nogal wat momenten in een match!Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Gisteravond mijn pc voorzien van windows 7 en nu draait de game als een zonnetje. Gisteren kon ik de game nog niet eens starten of mijn pc met windows 8 crashte al tijdens het laden van de map.![]()
Waarom koop je de game dan ook gelijk. Sowieso al die mensen die pre-orderenquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:46 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Nja dat kan ik me wel voorstellen. In vergelijking tot gamers zoals jij, heb ik echt bijna geen last gehad van bugs en glitches. SP doorlopen zonder problemen, MP alleen wat ctd's en zo nu en dan wat connectieprobleempjes. Sinds de patch gisteren heb ik meer gezeur door servers die iedereen disconnecten na elk potje en die rare blurring uit t niets. Maar over het algemeen zijn het maar kleine puntjes...
Maargoed, het is natuurlijk wel een zeer kwalijke zaak dat dit spel zo is uitgebracht. Een excuses vanuit EA/Dice en een gratis DLC voor iedereen zou wel op z'n plaats zijn.Gewoon een week wachten, niks mis mee.
![]()
Op diverse topics roept men juist dat W8 dé oplossing isquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:50 schreef Re.active het volgende:
Gisteravond mijn pc voorzien van windows 7 en nu draait de game als een zonnetje. Gisteren kon ik de game nog niet eens starten of mijn pc met windows 8 crashte al tijdens het laden van de map.
Zal allemaal geen kut uitmaken tenzij je je windows gewoon verziekt hebt.Ik begon... 5 dagen later met spelen en toen liepen al diverse mensen met level 30+ rond. Das het nadeel van stats, totale persistente score en unlocks... Wil je een beetje meekomen dan is het gewoon aansluiten of je de eerste pakweg 60 uur opvreten als je dat pas later doet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom koop je de game dan ook gelijk. Sowieso al die mensen die pre-orderenGewoon een week wachten, niks mis mee.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mijn windows was nog redelijk "vers"quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op diverse topics roept men juist dat W8 dé oplossing is
Zal allemaal geen kut uitmaken tenzij je je windows gewoon verziekt hebt.
Net 2 weken terug geinstalleerd nadat ik had vernomen dat windows 8.1 uit was gekomen en dat het zo'n verbetering was vergeleken met 8.0![]()
![]()
Ik heb 8.1 en het draait prima. Gister na die nieuwe patch wel meer problemen dan ervoor.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Die blur
Tenzij je 142 uur in de week speelt maakt het geen reet uit. Je loopt altijd achterquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op diverse topics roept men juist dat W8 dé oplossing is
Zal allemaal geen kut uitmaken tenzij je je windows gewoon verziekt hebt.
[..]
Ik begon... 5 dagen later met spelen en toen liepen al diverse mensen met level 30+ rond. Das het nadeel van stats, totale persistente score en unlocks... Wil je een beetje meekomen dan is het gewoon aansluiten of je de eerste pakweg 60 uur opvreten als je dat pas later doet.![]()
Haha ik heb de problemen met bf3 nooit meegemaakt, later ingestapt, dus was redelijk argeloos. Had ook niet verwacht dat het zo slecht zou zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom koop je de game dan ook gelijk. Sowieso al die mensen die pre-orderenGewoon een week wachten, niks mis mee.
Het was overigens geen slechte pre-order deal. Kreeg er allerlei unlocks, battlepacks en China Rising gratis bij. Bij een week later bestellen niet. Denk overigens dat je met bf4 gerust een maand kan wachten voordat de bugs eruit zijn.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Ik heb een week later besteld en ik heb de preorder versie gewoon gekregen voor een prijs van 35 euro ofzo?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:04 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Haha ik heb de problemen met bf3 nooit meegemaakt, later ingestapt, dus was redelijk argeloos. Had ook niet verwacht dat het zo slecht zou zijnHet was overigens geen slechte pre-order deal. Kreeg er allerlei unlocks, battlepacks en China Rising gratis bij. Bij een week later bestellen niet. Denk overigens dat je met bf4 gerust een maand kan wachten voordat de bugs eruit zijn.
Die pre order packages waren dik op voorraad, zelfs een week na release![]()
Ah okay, vreemd. Bij Bol.com waren ze door de pre-order edities heen en werden er alleen nog kale versies geleverd op de dag van release. Waren nog een aantal mensen pissed off over.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb een week later besteld en ik heb de preorder versie gewoon gekregen voor een prijs van 35 euro ofzo?
Die pre order packages waren dik op voorraad, zelfs een week na release
Goed, hoe dan ook, ik heb relatief weinig gezeik gehad en vind het wel een lekkere game. Was gisteren wel over de zeik dat die patch meer gezeik opleverde dan ik daarvoor had. Maar wellicht dat dat nu weer beter is.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
tbh heb ik echt 0 problemen na die patch. Geen crashes, stabiele FPS etc.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:15 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ah okay, vreemd. Bij Bol.com waren ze door de pre-order edities heen en werden er alleen nog kale versies geleverd op de dag van release. Waren nog een aantal mensen pissed off over.
Goed, hoe dan ook, ik heb relatief weinig gezeik gehad en vind het wel een lekkere game. Was gisteren wel over de zeik dat die patch meer gezeik opleverde dan ik daarvoor had. Maar wellicht dat dat nu weer beter is.![]()
Tja, dan ben je lucky geloof ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
tbh heb ik echt 0 problemen na die patch. Geen crashes, stabiele FPS etc.Ik werd gisteren (en 63 anderen met me) steeds van de server afgejost als een nieuwe map werd ingeladen. Uiteindelijk heeft een admin maprotatie uitgezet en toen blijf iedereen wel connected. Maar na 4 potjes paracel storm was ik er wel klaar mee
Was op de conquest large server van frag shack, en ook hardcorenoobs had dat probleem.
Bij vlagen had ik ook die motion blurring. Snapte al niet waarvandaan ik beschoten werdik steeds dekking zoeken... Verder geen gedoe. Fps was vanaf het begin geen issue bij mij. Had we zo nu en dan de 'battlefield has stopped working' crash, maar ook niet constant.
Maargoed, er zijn veel verschillende signalen. Er wordt door sommigen beweerd dat de soundbugs nu ook weg zijn, maar anderen zeggen weer van niet. Er zijn vele verschillende bug en glitches en bij iedereen lijkt het weer anders te zijn. Al met al ben ik blij dat ik deze weken niet bij Dice werk
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Ik werd net een server afgegooid omdat ik met mijn granaatwerper iemand wist te raken. Ik zag nog net het 'X'-teken van de impact en het knipperende laad-icoontje kwam in beeld, om vervolgens terug te komen in de serverlijst. Ik dacht eerst aan een crash, maar volgens mij ben ik ook één van de gelukkigen bij wie het nu wat beter loopt.![]()
Even een vraag aan de recon/snipers onder ons:
Gebruiken jullie dat zeroing nou? Ik helemaal niet moet ik zeggen. Vind het ronduit vervelend om de extra handelingen uit te voeren. Schiet en richt puur op gevoel. Vind het veel fijner om het op gevoel te leren dan steeds te moeten switchen van afstandinstelling...Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Was het een no explosives server? Die zijn een verademing, locker is af en toe onspeelbaar door eindeloos m320 en granaat gespan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:30 schreef Disorder het volgende:
Ik werd net een server afgegooid omdat ik met mijn granaatwerper iemand wist te raken. Ik zag nog net het 'X'-teken van de impact en het knipperende laad-icoontje kwam in beeld, om vervolgens terug te komen in de serverlijst. Ik dacht eerst aan een crash, maar volgens mij ben ik ook één van de gelukkigen bij wie het nu wat beter loopt.![]()
Ik denk het. Het was die locker-map inderdaad. Ik neem aan dat ik dus gekicked werd en dat het geen crash was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:21 schreef VulpX het volgende:
[..]
Was het een no explosives server? Die zijn een verademing, locker is af en toe onspeelbaar door eindeloos m320 en granaat gespan.![]()
Dat denk ik ja. Je kan even in je server history kijken, no explosive servers hebben dat meestal in de titel staan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:26 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk het. Het was die locker-map inderdaad. Ik neem aan dat ik dus gekicked werd en dat het geen crash was.![]()
Sinds die update heb ik telkens problemen met locker. Opeens wordt het beeld zwart en krijg je rechtsboven laad balkje en dan opeens uit de game
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Nu al 3 van de 3 games gehad, join ik een game, loop ik 1 stap en dan sluit die heel de game gewoon weer af? Bij battlelog staat leaving level?
PSN: Duuc-nl![]()
is de verhouding met het spelen van de SP en wat je unlocked het waard?
Ik crash zo nu en dan en ben niet van plan om 10 x hetzelfde level te gaan doen..SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Gewoon wachten tot de crashes gefixed zijn en dan de SP doen. Zijn wel leuke guns, zeker de LMG is sterk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:47 schreef Basxt het volgende:
is de verhouding met het spelen van de SP en wat je unlocked het waard?
Ik crash zo nu en dan en ben niet van plan om 10 x hetzelfde level te gaan doen..Conscience do cost.![]()
Automatisch kicken voor bepaalde wapens. Snap ik ergens wel...quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:30 schreef Disorder het volgende:
Ik werd net een server afgegooid omdat ik met mijn granaatwerper iemand wist te raken. Ik zag nog net het 'X'-teken van de impact en het knipperende laad-icoontje kwam in beeld, om vervolgens terug te komen in de serverlijst. Ik dacht eerst aan een crash, maar volgens mij ben ik ook één van de gelukkigen bij wie het nu wat beter loopt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Voor de update werkte alles redelijk, nu om de 5 minuten crash
Edit: andere server werkt wel
[ Bericht 30% gewijzigd door robuust89 op 15-11-2013 21:19:38 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Hier praktisch geen last meer van crashes. Alleen vanmiddag één keer een servercrash; kan ik mee leven.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Vannacht gekocht. Relaxed gespeeld. Speel op Ultra 1920*1200 met sommige dingen op High, natuurlijk met wat minder FPS dan bij BF3. Tot nu toe maar één keer gecrasht, valt allemaal wel mee really.
Ik heb echt de BF2 feelings bij deze, echt leuk om te spelen. Maar ik merk wel dat ik een vette noob ben geworden. Oftewel, hoe kan ik snel wat punten scoren, welke mode/map etc.![]()
Shotguns, negers. Shotguns. Probeer ze eens. Net m'n hoogste score tot noch toe gehaald ermee.
Conscience do cost.![]()
Voor mij persoonlijk haal ik ver uit de hoogste score op TDM/operation locker. en dan vooral als support of assault class (moet je wel de medic bag/ammo box unlocked hebben). Vorige week had ik als support class aan het eind van de ronde 92 ribbons waarvan er minimaal 70 ammo resupply waren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:57 schreef RoW_0 het volgende:
Vannacht gekocht. Relaxed gespeeld. Speel op Ultra 1920*1200 met sommige dingen op High, natuurlijk met wat minder FPS dan bij BF3. Tot nu toe maar één keer gecrasht, valt allemaal wel mee really.
Ik heb echt de BF2 feelings bij deze, echt leuk om te spelen. Maar ik merk wel dat ik een vette noob ben geworden. Oftewel, hoe kan ik snel wat punten scoren, welke mode/map etc.
Maar OP locker is wel net zoals OP metro uit bf3, dus verwacht: HEEL veel granaat spam, en geen revives van mensen die assault class spelen omdat zij allen voor de noobtube/medic bag gaan. (ben ik zelf ook schuldig aan als ik desbetreffende map speel)
hier een linkje naar één TDM/OP locker server.http://battlelog.battlefi(...)ickets-Konvicts-com/![]()
Alleen handig in smalle gangetjes/chokesquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:48 schreef ems. het volgende:
Shotguns, negers. Shotguns. Probeer ze eens. Net m'n hoogste score tot noch toe gehaald ermee.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, dat was bij bf3 wel een snelle manier om unlocks te halen. Kleine map (Noshair Canal, ook wel Nosehair Canalquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:48 schreef ems. het volgende:
Shotguns, negers. Shotguns. Probeer ze eens. Net m'n hoogste score tot noch toe gehaald ermee.) en lekker elkaar afknallen met een shotgun. Helaas duurt het bij bf4 naar mijn idee al eeuwen voor ik een shotgun geunlocked heb. En kleine maps zijn er ook niet echt meer naar mijn idee, dus of dat nog helemaal gaat werken.
Wat dat betref was close quarters van bf3 een uitkomst.
Blijf het alleen enigzins kansloos vinden dat je de laatste 2 battlefield games moet spelen als een ordinaire shooter i.p.v samen moet spelen en voertuigen moet gebruiken om te levellen. Je moet vrij snel levellen wil je enigzins mee kunnen komen - om iets te kunnen betekenen in de speelmode waarop de game bedoeld is, door op een manier te spelen zoals de game niet bedoeld is.
Wat? Zo ervaar ik het helemaal niet. In BF4 kun je door middel van teamwork echt retesnel alles unlocken. Voertuigen zijn helemaal een makkie. Helemaal vergeleken met BF3.Would you like to know more?
Ik speel locker eigenlijk alleen nog maar op no-explosive servers. Ik wordt helemaal gek van die zielige granaat en M320 spam, haalt alle lol eruit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:16 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk haal ik ver uit de hoogste score op TDM/operation locker. en dan vooral als support of assault class (moet je wel de medic bag/ammo box unlocked hebben). Vorige week had ik als support class aan het eind van de ronde 92 ribbons waarvan er minimaal 70 ammo resupply waren.
Maar OP locker is wel net zoals OP metro uit bf3, dus verwacht: HEEL veel granaat spam, en geen revives van mensen die assault class spelen omdat zij allen voor de noobtube/medic bag gaan. (ben ik zelf ook schuldig aan als ik desbetreffende map speel)
hier een linkje naar één TDM/OP locker server.http://battlelog.battlefi(...)ickets-Konvicts-com/![]()
Op hardcore is alles tot 30 meter gewoon fair game met die eerste shotgun. In Zavod ga ik voorlopig iig niets automatisch meerquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen handig in smalle gangetjes/chokes
Conscience do cost.![]()
ik had in 1 run alles van de attack boat unlocked:')quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:58 schreef Afwazig het volgende:
Wat? Zo ervaar ik het helemaal niet. In BF4 kun je door middel van teamwork echt retesnel alles unlocken. Voertuigen zijn helemaal een makkie. Helemaal vergeleken met BF3.blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Wat verlies je nu allemaal bij een crash? Alles of alleen unlocks en exp?
Of alleen alles van het laatst potje?
[ Bericht 22% gewijzigd door Quotidien op 16-11-2013 13:48:52 ]Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
In battlelog kan je zien hoelang het duurt voordat je nieuwe wapens unlocked. Daarvoor hoef je geen SP uit te spelen, nee.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:02 schreef RoW_0 het volgende:
Waarom krijg ik nooit wapens? Moet ik eerst singleplayer uitspelen of zo?Conscience do cost.![]()
Ja ik ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik had in 1 run alles van de attack boat unlocked:'). Maatje van me was aan het repairen. Genot.
Gaat het kut, speel je 4 complete ronden, ga je wat beter, crasht het bij die ronde. De tyfus, ik ga wel lekker Assassins Creed 3 en 4 nog spelen, en Call of Duty als ik mij wil ergeren.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik heb gister de hele avond/nacht mogen spelen zonder crashes, trouwens. Sowieso nog maar ééntje meegemaakt sinds de patch.Conscience do cost.![]()
Nog steeds crashes hier.
Minder frequent maar nog steeds om de 2 potjes.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
LOL. Had de game per ongeluk op mijn HDD geinstalleerd. Gesleept naar mijn SSD en ik heb wel minimaal 10FPS extra. Laadtijden 20 seconden verkort![]()
![]()
Werkt dat zonder problemen? Ik heb mijne ook per ongeluk op de HDD geinstalleerd ipv SSD kwam ik achter.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:38 schreef RoW_0 het volgende:
LOL. Had de game per ongeluk op mijn HDD geinstalleerd. Gesleept naar mijn SSD en ik heb wel minimaal 10FPS extra. Laadtijden 20 seconden verkort
Conscience do cost.![]()
Op google kun je vinden hoe je dat kan fixen. Zo niet dan download je het toch effe opnieuw.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Werkt dat zonder problemen? Ik heb mijne ook per ongeluk op de HDD geinstalleerd ipv SSD kwam ik achter.![]()
![]()
60-80 FPS met crossfire (7870) enkele is 40![]()
![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Best geinig, viel mij ook al op. Laatst vanwege ruimtegebrek BF3 maar op gewone HDD geinstalleerd. Resultaat: bijna geen verschil. Bij BF4 verschilt het een berg - vreemd eigenlijk. Misschien gewoon crap geprogged t.o.v. BF3? I dunno.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:38 schreef RoW_0 het volgende:
LOL. Had de game per ongeluk op mijn HDD geinstalleerd. Gesleept naar mijn SSD en ik heb wel minimaal 10FPS extra. Laadtijden 20 seconden verkortCommon sense is my super power. What's yours?
Misschien een rare vraag, maar dacht dat g2a.com gewoon een normale site was? Al mijn bestellingen blijven er uit klappen.. (paypal/CC)
Ik snap dat ze voor firstime klanten een telefonische verificatie toepassen, maar voor dat ik gebeld wordt klapt de bestelling er al weer uit.. "security system rejected order blabla"
(vriend van me wil BF4 gaan spelen maar heeft geen paypal of CC)![]()
hier geprobeerd? http://www.g2play.net/store/quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:56 schreef GanGStaR het volgende:
Misschien een rare vraag, maar dacht dat g2a.com gewoon een normale site was? Al mijn bestellingen blijven er uit klappen.. (paypal/CC)
Ik snap dat ze voor firstime klanten een telefonische verificatie toepassen, maar voor dat ik gebeld wordt klapt de bestelling er al weer uit.. "security system rejected order blabla"
(vriend van me wil BF4 gaan spelen maar heeft geen paypal of CC)![]()
Bedankt, eens kijken of deze wel werktquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:00 schreef hiddit het volgende:
[..]
hier geprobeerd? http://www.g2play.net/store/
Order staat in de queue, approval needed by admin.. we zullen zien
Wijziging 2. bestelling geslaagd..thanks!
[ Bericht 10% gewijzigd door GanGStaR op 16-11-2013 19:28:58 ]![]()
quote:There is currently an issue with Battlefield 4 PC Multiplayer and Soldier stats. We are aware and are investigating.![]()
Fijn, veel servers geven de ranks niet weer en dus speelt iedereen met dezelfde basic wapens. Maakt het wel eerlijk, dat wel
Je bent me net voorquote:
Ik zat er over te twijfelen om een pctje in elkaar te flansen maar als ik dit topic zo zie doe ik het toch maar niet![]()
![]()
Yup, het is echt verschrikkelijk op het moment.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef Disorder het volgende:
Echt ALLE games crashen nu. THANKS OBAMA.![]()
![]()
Genoeg tijd om research te doen naar wat voor onderdelen je gaat gebruiken in ieder geval, geen haast om te moeten spelen omdat het zo leuk lijkt en iedereen vol lof is.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:50 schreef Cliffy het volgende:
Ik zat er over te twijfelen om een pctje in elkaar te flansen maar als ik dit topic zo zie doe ik het toch maar niet
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
welke idioot denkt er leuk te zijnquote:NOTICE: We are currently experiencing attacks on our infrastructure that is impacting online gameplay on BF4 PC. We are working on mitigating actions![]()
![]()
Damage control. Ik geloof het niet eens.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:36 schreef hiddit het volgende:
[..]
welke idioot denkt er leuk te zijn![]()
Activisionquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:36 schreef hiddit het volgende:
[..]
welke idioot denkt er leuk te zijn
Conscience do cost.![]()
Dan zou dat er vanaf de release al moeten staan toch.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:40 schreef Disorder het volgende:
[..]
Damage control. Ik geloof het niet eens.
Ik vraag me af of spelen voor unlocks nu wel zin heeft. Dat is het enige waar ik zin in heb.Wil de Slam vrij spelen.
[/quote]![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:40 schreef Disorder het volgende:
[..]
Damage control. Ik geloof het niet eens.
Sinds de afgelopen patch is het alleen maar slechter geworden.
Het is leuk als het werkt, maar dit spel is echt een fucking schande.![]()
Ik geef het voorlopig op met dit spel, half december maar weer eens kijken of een en ander opgelost is.![]()
TIP TIP TIP!!!!!!!!
Als je crashes krijgt en je sound looped, en je moet zelf bf4.exe afsluiten.
Zorg dat je ingame bent, ga naar options -> video -> fullscreen moet naar borderless
Afgelopen 2 potjes geen crash gehad. Een mirakel.
Ga nog ff testen of het langer werkt!
Behalve Shanghai Siege great succes sofar!
Zekerheidshalve maar eens proberen vandaag.quote:Op zondag 17 november 2013 01:30 schreef cerror het volgende:
TIP TIP TIP!!!!!!!!
Zorg dat je ingame bent, ga naar options -> video -> fullscreen moet naar borderless
Ga nog ff testen of het langer werkt!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Heb dit ook gedaan en ik heb 3 potjes zonder problemen kunnen spelen. Shiege of Shanghai liep goed. Zelfs nadat het gebouw was ingestort.quote:Op zondag 17 november 2013 01:30 schreef cerror het volgende:
TIP TIP TIP!!!!!!!!
Ga nog ff testen of het langer werkt!![]()
Ook gisteravond weer tot laat zonder crashes kunnen spelen, ook Shanghai. Gewoon fullscreen
Conscience do cost.![]()
Net in een server waar alle upgrades weg waren, iedereen was level 1 en na de game kreeg niemand ook xp etc?PSN: Duuc-nl![]()
Dat klopt.quote:Op zondag 17 november 2013 12:54 schreef Duuc-nl het volgende:
Net in een server waar alle upgrades weg waren, iedereen was level 1 en na de game kreeg niemand ook xp etc?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Zie wat posts boven je van gisteravond.quote:Op zondag 17 november 2013 12:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat klopt? Iedereen is al ze xp kwijt?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Hey een BSOD na 1 potje.
Wat een aanfluiting.
Ik wacht wel op een volgende patch, misschien blaast mijn pc zich dan op.Geen referral hier.![]()
Ah thx. Gaat wel weer paar dagen duren dusquote:Op zondag 17 november 2013 13:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zie wat posts boven je van gisteravond.
PSN: Duuc-nl![]()
Jullie nu ook zo'n funky bug dat soms de kleuren zich uittrekken zoals op het loading screen?graag verwijderen![]()
Dan is er vast iets met je pc zelf aan de hand. Drivers, je windows installatie, rot geheugen of een voeding die niet genoeg prik kan leveren aan je videokaart.. Of allicht wordt de boel gewoon te warm. Pick your poison.quote:Op zondag 17 november 2013 13:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hey een BSOD na 1 potje.
Wat een aanfluiting.
Ik wacht wel op een volgende patch, misschien blaast mijn pc zich dan op.Common sense is my super power. What's yours?
Hier zijn de crashes minimaal geworden.quote:Op zondag 17 november 2013 13:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hey een BSOD na 1 potje.
Wat een aanfluiting.
Ik wacht wel op een volgende patch, misschien blaast mijn pc zich dan op.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ja. Veel mensen hebben daar last van.quote:Op zondag 17 november 2013 14:24 schreef fyah het volgende:
Jullie nu ook zo'n funky bug dat soms de kleuren zich uittrekken zoals op het loading screen?![]()
Mooi, zijn we je gekanker ook kwijtquote:Op zondag 17 november 2013 13:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hey een BSOD na 1 potje.
Wat een aanfluiting.
Ik wacht wel op een volgende patch, misschien blaast mijn pc zich dan op.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Zavod 311 vond ik eerste de kutste map maar ondertussen vind ik em heerlijkParcel storm daarintegen is juist in mijn aanzien gedaald.
Conscience do cost.![]()
Wazig...net in een paar servers gehad dat ik niet al mijn wapens had, en dat in welk voortuig je ook stapt, je opeens allemaal unlocks krijgt
Pass de nam van die laatste server eens. Best handig.quote:Op zondag 17 november 2013 16:12 schreef very het volgende:
Wazig...net in een paar servers gehad dat ik niet al mijn wapens had, en dat in welk voortuig je ook stapt, je opeens allemaal unlocks krijgt![]()
GPU komt niet boven de 70 graden, elk ander spel werkt zonder enig probleem.quote:Op zondag 17 november 2013 14:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dan is er vast iets met je pc zelf aan de hand. Drivers, je windows installatie, rot geheugen of een voeding die niet genoeg prik kan leveren aan je videokaart.. Of allicht wordt de boel gewoon te warm. Pick your poison.Geen referral hier.![]()
Kunnen we dat uitsluiten, blijft de rest van de mogelijkheden over.
Enige uitzonderlijke dat had kunnen spelen was de zware belasting van de GPU omdat het een veeleisend spel is.quote:Op zondag 17 november 2013 17:08 schreef neo2000 het volgende:
Kunnen we dat uitsluiten, blijft de rest van de mogelijkheden over.
De andere eisen zijn niet exclusief voor BF4. Daarnaast ben ik lang niet de enige met deze problemen bij BF4.Geen referral hier.![]()
wat zijn de servers leeg tegenwoordig"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Het spel is ook niet echt speelbaar nu.quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef cherrycoke het volgende:
wat zijn de servers leeg tegenwoordig![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef cherrycoke het volgende:
wat zijn de servers leeg tegenwoordigHier nog steeds lange lijsten met volle servers.
Conscience do cost.![]()
Mwah, ik vind het wel wat hebben. Gekicked worden tussen het gekicked worden door is wel kicken.quote:Op zondag 17 november 2013 17:32 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het spel is ook niet echt speelbaar nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo moet het, niet als mijn squad alleen maar snipenn![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom moet die kutmuziek eronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo moet het, niet als mijn squad alleen maar snipenn
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
zijn er hier meer die als ze dit op de xb360 spelen, het spel gewoon vastloopt in het laadscherm voor multiplayer?
gewoon keer op keer achter elkaar![]()
Heb de juiste driver dingen geïnstalleerd en gebruik van optimale instellingen via GeForce Experience en nu wel drie ronden kunnen spelen zonder gezeik, hopen dat het zo blijft dan en niet dom toeval is.
Kon het niet laten en wil die Slam, al kom ik daar niet veel dichter bij.
[/quote]![]()
M2 Slam
Lekker stoïcijns niks checken maar vooral bitchen omdat je het ergens anders niet merkt...quote:Op zondag 17 november 2013 13:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hey een BSOD na 1 potje.
Wat een aanfluiting.
Ik wacht wel op een volgende patch, misschien blaast mijn pc zich dan op.
Ik ben meer benieuwd naar de nr#1 van de vijand. Toen deze gast 7 kills had had hij al 16 kills en aan het einde stond hij 26-0.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo moet het, niet als mijn squad alleen maar snipenn![]()
Precies.quote:Op maandag 18 november 2013 08:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lekker stoïcijns niks checken maar vooral bitchen omdat je het ergens anders niet merkt...Geen referral hier.![]()
Ik had laatst op die map ook iets van 29-0. Squadden met matties bij een tank en mij de hele tijd repairenquote:Op maandag 18 november 2013 09:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de nr#1 van de vijand. Toen deze gast 7 kills had had hij al 16 kills en aan het einde stond hij 26-0.
Conscience do cost.![]()
Zo spelen wij ook altijd. Gisteren zat vriend in heli en ik de hele tijd repareren en af en toe een raket schieten of gewoon wat met geweer blazen. Of ik jump er uit op de grond hunten en wordt weer opgepickt. Teamplay veranderd het spel dan zo hard.quote:Op maandag 18 november 2013 11:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik had laatst op die map ook iets van 29-0. Squadden met matties bij een tank en mij de hele tijd repairen![]()
Haha echt hequote:Op zondag 17 november 2013 20:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Waarom moet die kutmuziek eronder?Van die emotionele muziek onder een potje mensen neerknallen
graag verwijderen![]()
Cheater mischien, want in de killfeed staat dat hij mensen dood maakt met KILLED.quote:Op maandag 18 november 2013 09:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de nr#1 van de vijand. Toen deze gast 7 kills had had hij al 16 kills en aan het einde stond hij 26-0.![]()
Met zn 4en in een littlebird en dat ding constant in de lucht houden is briljant(en erg goed voor je repair tool ribbons
).
![]()
Net l85a1 geunlocked, die defribilator kills kan je makkelijk halen bij flood zone
Daar bij die parkeer garage wachten waar ze uit het water moeten klimmen hihi![]()
Battlefield 4 Terrain Decoration Setting is bugged op de PC!!!
Medium == Ultra!!
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
die aangegeven stats kloppen voor geen meter.. aug a3 zou het stabielst moeten zijn... Maar op de charts is het 1 van de ergste gunsquote:Op maandag 18 november 2013 17:13 schreef Dientje12 het volgende:
rpk-74 een wapen zonder enige recoil terwijl stability heel laag is
Ik heb geen crashes meer.
nog steeds crashes hier..
en niet te spreken over die constante vraag of ik mn aero wil veranderenSOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Crash.
Volgens mij zijn die incendiary nades ook een tyfus iets die er voor zorgen.
[/quote]![]()
Soms heb je idd van die potjes waar mooie teamplay is. Een heel rondje lekker rondvliegen in een chopper die netjes gerepaired wordt en niemand die je uit de lucht knalt, omdat je zo goed samen werkt. En dan is de ronde voorbij, zijn alle goeie gamers weg en heb je vooral niet spottende, campende sniper teammates. Allemaal lekker in een kluitje op elkaar lekker zelf easy kills scoren aka fuck de teamresult. Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo moet het, niet als mijn squad alleen maar snipennCommon sense is my super power. What's yours?
Op de "echte" ultra setting ziet het er niet mooi uit. Er is veel te veel gras en herhaling.quote:Op maandag 18 november 2013 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
Medium == Ultra!!![]()
Ze zouden er een paar grasmaaiers in moeten doen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op de "echte" ultra setting ziet het er niet mooi uit. Er is veel te veel gras en herhaling.![]()
Ik vind het vreemd dat niemand op die Z11 schiet met normale wapens, in harcore word ik er altijd door de cockpit eruitgeschoten. En dat is niet omdat ik zovaak stilhang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo moet het, niet als mijn squad alleen maar snipenn
Zelf ook wel gedaan, op hardcore gewoon met je lmg kun je vaak de piloot er wel uitknallen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Je ziet ze wel op me schieten hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 23:33 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat niemand op die Z11 schiet met normale wapens, in harcore word ik er altijd door de cockpit eruitgeschoten. En dat is niet omdat ik zovaak stilhang.
Zelf ook wel gedaan, op hardcore gewoon met je lmg kun je vaak de piloot er wel uitknallen.
Was ook 2 keertjes geraakt door kogel voor de rest weten ze niet hoe ze moeten richten dan omdat de hit marker bij hardcore ook uit is![]()
Ik vind het altijd leuk om op dat soort mensen te gaan jagen(die dus aan het ownen zijn in een vehicle), kost me vaak ook mijn k/d omdat ik teveel risico's neem maar het is leuk om te doen.
Heb het zelf altijd met tanks, als ik slecht ga ga ik gewoon tankhoeren en dan komt het vanzelf goed
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Dan knife ik toch liever paar van die kut campersquote:Op maandag 18 november 2013 23:53 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik vind het altijd leuk om op dat soort mensen te gaan jagen(die dus aan het ownen zijn in een vehicle), kost me vaak ook mijn k/d omdat ik teveel risico's neem maar het is leuk om te doen.
Heb het zelf altijd met tanks, als ik slecht ga ga ik gewoon tankhoeren en dan komt het vanzelf goed![]()
![]()
Dan ben je al paar keer afgeknald loopt het potje niet goed, word je mad en dan krijgen ze er van langs. Als je ze dan 3/4x achter elkaar knifed worden ze helemaal gek, terwijl ze zo dom zijn om telkens op zelfde plek of soort plek 10 meter verder op te gaan liggen![]()
Zo epic om dan de ingame chat mee te maken, zeker als het er meerderen zijn.![]()
![]()
Shadowplay neemt alles met 60fps op, dus mooi vloeiende slow mo.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door KoningStoma op 19-11-2013 04:18:09 ]![]()
http://bf4central.com/201(...)lt-gameplay-footage/
De maps van Second Assault zijn bekend:
Gulf of Oman
Caspian Border
Operation Fire strom
3 Leuke maps en dan komt er metro bij,,![]()
![]()
Was al bekend eigenlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:26 schreef dennis3d het volgende:
Gulf of Oman
Caspian Border
Operation Fire strom
3 Leuke maps en dan komt er metro bij,,
En het is niet Metro waar ik van baal, maar Caspian en Firestorm. Wat een pure aids maps vind ik dat...![]()
dat er gewoon braaf betaald wordt voor gerecyclede maps vind ik eigenlijk de grootste aids.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:00 schreef rubbels het volgende:
[..]
Was al bekend eigenlijk
En het is niet Metro waar ik van baal, maar Caspian en Firestorm. Wat een pure aids maps vind ik dat...![]()
Dat is helemaal waar. Als je maps opnieuw wil gebruiken prima, maar geef ze dan gratis of voor een hele lage prijs.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:04 schreef byah het volgende:
[..]
dat er gewoon braaf betaald wordt voor gerecyclede maps vind ik eigenlijk de grootste aids.![]()
EA, godver
Ik meen mij anders te herinneren dat jij vaak genoeg in Metro te vinden wasquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:26 schreef dennis3d het volgende:
Gulf of Oman
Caspian Border
Operation Fire strom
Dat ze het voorschotelen idd wel...quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:04 schreef byah het volgende:
[..]
dat er gewoon braaf betaald wordt voor gerecyclede maps vind ik eigenlijk de grootste aids.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Toen het nog leuk was maar nadat jij stopte met BF3 werd het echt een ramp die map..quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik meen mij anders te herinneren dat jij vaak genoeg in Metro te vinden was![]()
Nu speel je lockers ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:43 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Toen het nog leuk was maar nadat jij stopte met BF3 werd het echt een ramp die map..
Ik vond Metro leuker dan Operation Firestormquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:26 schreef dennis3d het volgende:
Gulf of Oman
Caspian Border
Operation Fire strom
Had eigenlijk het liefst nog een keer Karkand terug gezien ipv firestorm. En Damavand Peak om aan de Rush-eisen te voldoen.Conscience do cost.![]()
Die redeploy is zó niet nodigquote:Op maandag 18 november 2013 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
Medium == Ultra!!
Ik heb na de update geen last meer van crashes. Een enkele keer maar niet om het potje.
Was in het begin heel sceptisch over bf4 maar ik groei er nu toch steeds meer in.
wordt tijd dat ik eens op de FOK server ga spelen
Als iemand me wilt toevoegen mijn naam is wouta27![]()
![]()
Hier gekocht na de eerste patch. Prima game, erg weinig crashes. Aardig veel bugs. Al speel ik op low, medium of ultra, ik blijf minder FPS houden met AA aan. Dus nu op Ultra zonder AA, prima combinatie. Alleen vind ik het best saai.. zal wel aan mij liggen.
Wanneer komt er een remake van Battlefield 2142![]()
![]()
Titan mode <3
![]()
Gelukt, Helicopter uit de lucht gehaald met een TOW missile!En dat vanuit een boot
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Dat zou wel heel vet zijn ja. De meeste mensen vonden 2142 niet echt top wat ik begreep maar ik heb me er altijd goed mee vermaakt!quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:43 schreef RoW_0 het volgende:
Wanneer komt er een remake van Battlefield 2142![]()
![]()
Titan mode <3
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:48 schreef robuust89 het volgende:
Gelukt, Helicopter uit de lucht gehaald met een TOW missile!En dat vanuit een boot
![]()
![]()
Zeker wel. De terrain decoration wordt pas vernieuwd als je het gebied verlaat en weer terugkeert. Je kan ook 100 meter heen en weer blijven lopen, maar redeploy is sneller.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die redeploy is zó niet nodig![]()
Zover ik kan zien verversen die instellingen terwijl ik ermee kut... Kan aan mij liggen...quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zeker wel. De terrain decoration wordt pas vernieuwd als je het gebied verlaat en weer terugkeert. Je kan ook 100 meter heen en weer blijven lopen, maar redeploy is sneller.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Sterker nog, ik vond het vooralsnog het beste deel uit de serie. Zeker met Northern Strike erbij. Misschien was de learning curve wat te hoog?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:56 schreef wouterk het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vet zijn ja. De meeste mensen vonden 2142 niet echt top wat ik begreep maar ik heb me er altijd goed mee vermaakt!Common sense is my super power. What's yours?
Ik denk dat de setting gewoon lang niet zo populair was als "realistische" moderne shooters.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vond het vooralsnog het beste deel uit de serie. Zeker met Northern Strike erbij. Misschien was de learning curve wat te hoog?Conscience do cost.![]()
Het was ook net iets te flashy/haaks op de rest van BF2 destijds om visueel aansluiting te vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat de setting gewoon lang niet zo populair was als "realistische" moderne shooters.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nog steeds geen beweging in die BOF server...
Great, nieuw level, ineens weer die fricking sound-bug en microstutter.
You had one job...
[ Bericht 54% gewijzigd door Skull-splitter op 19-11-2013 20:16:08 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Klopt het dat je die china rising guns nog niet definitief kan unlocken? Had net een potje waar helaas de server van crashte bij de puntentelling maar hij staat wel in de match history
Conscience do cost.![]()
[/quote]![]()
Kan ik ergens bug reporten? Ik ben gerevived maar ik kan helemaal niets meer doen. Redeploy ook niet.![]()
Ik heb ze gewoon hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef ems. het volgende:
Klopt het dat je die china rising guns nog niet definitief kan unlocken? Had net een potje waar helaas de server van crashte bij de puntentelling maar hij staat wel in de match history. Je moet van die assignments eerst de ribbons doen, dan die "kills in 1 round". Ze staan alleen niet op battlelog e.d. (ook de assignments niet), dus kills die je ermee maakt staan ook nergens
.
Overigens deze is wel leuk
![]()
Jammer van de crash dan dus. Ik had hem geunlocked (eindelijk die defib killquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon hoor. Je moet van die assignments eerst de ribbons doen, dan die "kills in 1 round". Ze staan alleen niet op battlelog e.d. (ook de assignments niet), dus kills die je ermee maakt staan ook nergens
.
) maar kon de L8 de volgende game niet selecteren.
Conscience do cost.![]()
oh lolquote:Op woensdag 20 november 2013 00:24 schreef VelitoX het volgende:
[..]
kijk eens een paar post boven je...?.
Ik dacht die reckoning![]()
![]()
Battlelog forum.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef RoW_0 het volgende:
Kan ik ergens bug reporten? Ik ben gerevived maar ik kan helemaal niets meer doen. Redeploy ook niet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ook vaak genoeg gehad. Dood gegaan naast een auto of viel er net onder. Iemand me wel reviven maar niet meer kunnen opstaan. Voorheen had je nog de optie omjezelf dood te laten gaan dan maar die kan ik in bf4 niet vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef RoW_0 het volgende:
Kan ik ergens bug reporten? Ik ben gerevived maar ik kan helemaal niets meer doen. Redeploy ook niet.![]()
Erg irritante bug die blijkbaar niet met de patch is verholpen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef RoW_0 het volgende:
Kan ik ergens bug reporten? Ik ben gerevived maar ik kan helemaal niets meer doen. Redeploy ook niet.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
* Spelvout heeft Battlefield 4 ook maar eens aangeschaft
Wel op de PS3 ditmaal, waar ik overigens niks van bak![]()
![]()
Inderdaad, ik moest quitten en nadat ik reconnecte was ik mijn score kwijt. Shame.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:24 schreef wouterk het volgende:
[..]
Ook vaak genoeg gehad. Dood gegaan naast een auto of viel er net onder. Iemand me wel reviven maar niet meer kunnen opstaan. Voorheen had je nog de optie omjezelf dood te laten gaan dan maar die kan ik in bf4 niet vinden.![]()
De server onthoudt je score wel tho, dus als de ronde eindigd heb je gewoon al je punten.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:17 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest quitten en nadat ik reconnecte was ik mijn score kwijt. Shame.![]()
Vinden jullie de respawn tijd nooit lang? Het doet nogal af aan het tempo van de game waardoor ik te vaak gewoon uit verveling alt-tab, en tijdens slechte potjes gewoon mee kap omdat het respawnen een eeuwigheid duurt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Er zijn servers met fast respawn, staat vaak in de omschrijving. Scheelt wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef Quotidien het volgende:
Vinden jullie de respawn tijd nooit lang? Het doet nogal af aan het tempo van de game waardoor ik te vaak gewoon uit verveling alt-tab, en tijdens slechte potjes gewoon mee kap omdat het respawnen een eeuwigheid duurt.
Dit. als je cq speelt is het eigenlijk te kort... neem je een flag over na 1 enemy daar te hebben vermoord. kan diezelfde enemy bijna 2x nog spawnen op die flag wat meestal resulteert in jouw dood omdat je spot is verraden door de killcamdingquote:Op woensdag 20 november 2013 13:38 schreef VelitoX het volgende:
Nooit problemen met de respawn tijd, is maar een paar seconden...?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Dat geeft je juist kans om die vlag nog iets te verdedigen. Anders zijn alle gevechten zo over.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef Convict het volgende:
[..]
Dit. als je cq speelt is het eigenlijk te kort... neem je een flag over na 1 enemy daar te hebben vermoord. kan diezelfde enemy bijna 2x nog spawnen op die flag wat meestal resulteert in jouw dood omdat je spot is verraden door de killcamding
En dat jij meestal dan dood bent is omdat je niet op zit te letten dan. Je moet blijven bewegen, vervolgens zie je die enemy naar jouw oude plek rushen en schiet je hem gewoon nog een keer neer.
Dat is juist makkelijker gemaakt omdat je minder kogels nodig hebt voor een kill.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Even een samenvatting?
Hebben jullie meer plezier dan ergernis, of andersom? Dan weet ik of ik nog even moet wachten.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ik ren ook altijd rondjes. ik kan gewoon niet campenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat geeft je juist kans om die vlag nog iets te verdedigen. Anders zijn alle gevechten zo over.
En dat jij meestal dan dood bent is omdat je niet op zit te letten dan. Je moet blijven bewegen, vervolgens zie je die enemy naar jouw oude plek rushen en schiet je hem gewoon nog een keer neer.
Dat is juist makkelijker gemaakt omdat je minder kogels nodig hebt voor een kill.gewoon geen geduld voor
maar de enemy heeft gewoon een voordeel op jou wat idd mooi is als je verdedigt
maar als je aant cappen bent mooi kut is
Maar die persoon weet wel dat er iemand zit, en een slim persoon die gaat gewoon aan de rand staan en wacht tot hij de persoon die hem heeft gekilled nog rond ziet rennen of totdat de vlag is overgenomen om je daarna weg te zien rennen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat geeft je juist kans om die vlag nog iets te verdedigen. Anders zijn alle gevechten zo over.
Dat is juist makkelijker gemaakt omdat je minder kogels nodig hebt voor een kill.
Zit net Metro te kijken de nieuwe, eigenlijk verandert er geen reet in CQ en blijft het dezelfde map met klote punten wat één richting op moet gaan en waar het gevecht om het midden weer vaak niet van toepassing is, enkel het gevecht om die ene vlag behouden naast je spawn. Lijkt zo mooi hoe ze het midden aan hebben gepast met die extra lange weg naar buiten en die lift maar die extra lange weg naar buiten is enkel in rush geloof ik, enkel die lift dan, maar dan moet je wel naar waar die ligt toe kunnen komen en ook hopen dat er geen LMG voor ligt of een hoopje C4.
[/quote]![]()
Sinds de patch meer plezier, game crashed eigenlijk niet meer voor me, prima spelletjequote:Op woensdag 20 november 2013 13:56 schreef Verbal het volgende:
Even een samenvatting?
Hebben jullie meer plezier dan ergernis, of andersom? Dan weet ik of ik nog even moet wachten.
V..
![]()
Godskolere wat is Flood Zone toch een vette mapHad 'm nog niet echt gespeeld omdat hij niet zo populair lijkt (of kom ik gewoon in de verkeerde servers) maar de map is vrij bruut.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Volgens mij is die populair genoeg.Enige vervelende is als het water eenmaal hoog staat en je wilt van D weg naar een ander punt zonder voertuig.
[/quote]![]()
Of naar A. Met Rush in het laatste gedeelte moet je ook echt altijd door het waterquote:Op woensdag 20 november 2013 14:40 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij is die populair genoeg.Enige vervelende is als het water eenmaal hoog staat en je wilt van D weg naar een ander punt zonder voertuig.
.
![]()
EA.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef Dientje12 het volgende:
Die second assault moet je ook aanschaffen of niet![]()
IT ISN'T A GAME yetI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ga hardcore spelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef Convict het volgende:
[..]
Dit. als je cq speelt is het eigenlijk te kort... neem je een flag over na 1 enemy daar te hebben vermoord. kan diezelfde enemy bijna 2x nog spawnen op die flag wat meestal resulteert in jouw dood omdat je spot is verraden door de killcamding
Heb je ook niet zo'n kut deathcam.![]()
Killcam is aids.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: