Hier zijn de crashes minimaal geworden.quote:Op zondag 17 november 2013 13:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hey een BSOD na 1 potje.
Wat een aanfluiting.
Ik wacht wel op een volgende patch, misschien blaast mijn pc zich dan op.
Ja. Veel mensen hebben daar last van.quote:Op zondag 17 november 2013 14:24 schreef fyah het volgende:
Jullie nu ook zo'n funky bug dat soms de kleuren zich uittrekken zoals op het loading screen?
Mooi, zijn we je gekanker ook kwijtquote:Op zondag 17 november 2013 13:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hey een BSOD na 1 potje.
Wat een aanfluiting.
Pass de nam van die laatste server eens. Best handig.quote:Op zondag 17 november 2013 16:12 schreef very het volgende:
Wazig...net in een paar servers gehad dat ik niet al mijn wapens had, en dat in welk voortuig je ook stapt, je opeens allemaal unlocks krijgt
GPU komt niet boven de 70 graden, elk ander spel werkt zonder enig probleem.quote:Op zondag 17 november 2013 14:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dan is er vast iets met je pc zelf aan de hand. Drivers, je windows installatie, rot geheugen of een voeding die niet genoeg prik kan leveren aan je videokaart.. Of allicht wordt de boel gewoon te warm. Pick your poison.
Enige uitzonderlijke dat had kunnen spelen was de zware belasting van de GPU omdat het een veeleisend spel is.quote:Op zondag 17 november 2013 17:08 schreef neo2000 het volgende:
Kunnen we dat uitsluiten, blijft de rest van de mogelijkheden over.
Het spel is ook niet echt speelbaar nu.quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef cherrycoke het volgende:
wat zijn de servers leeg tegenwoordig
quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef cherrycoke het volgende:
wat zijn de servers leeg tegenwoordig
Mwah, ik vind het wel wat hebben. Gekicked worden tussen het gekicked worden door is wel kicken.quote:Op zondag 17 november 2013 17:32 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het spel is ook niet echt speelbaar nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo moet het, niet als mijn squad alleen maar snipenn
quote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom moet die kutmuziek eronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo moet het, niet als mijn squad alleen maar snipenn
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Lekker stoïcijns niks checken maar vooral bitchen omdat je het ergens anders niet merkt...quote:Op zondag 17 november 2013 13:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hey een BSOD na 1 potje.
Wat een aanfluiting.
quote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar de nr#1 van de vijand. Toen deze gast 7 kills had had hij al 16 kills en aan het einde stond hij 26-0.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo moet het, niet als mijn squad alleen maar snipenn
Precies.quote:Op maandag 18 november 2013 08:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lekker stoïcijns niks checken maar vooral bitchen omdat je het ergens anders niet merkt...
Ik had laatst op die map ook iets van 29-0. Squadden met matties bij een tank en mij de hele tijd repairenquote:Op maandag 18 november 2013 09:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de nr#1 van de vijand. Toen deze gast 7 kills had had hij al 16 kills en aan het einde stond hij 26-0.
Zo spelen wij ook altijd. Gisteren zat vriend in heli en ik de hele tijd repareren en af en toe een raket schieten of gewoon wat met geweer blazen. Of ik jump er uit op de grond hunten en wordt weer opgepickt. Teamplay veranderd het spel dan zo hard.quote:Op maandag 18 november 2013 11:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik had laatst op die map ook iets van 29-0. Squadden met matties bij een tank en mij de hele tijd repairen
Haha echt hequote:Op zondag 17 november 2013 20:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Waarom moet die kutmuziek eronder?
Cheater mischien, want in de killfeed staat dat hij mensen dood maakt met KILLED.quote:Op maandag 18 november 2013 09:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de nr#1 van de vijand. Toen deze gast 7 kills had had hij al 16 kills en aan het einde stond hij 26-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |