Yup, het is echt verschrikkelijk op het moment.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef Disorder het volgende:
Echt ALLE games crashen nu. THANKS OBAMA.
Genoeg tijd om research te doen naar wat voor onderdelen je gaat gebruiken in ieder geval, geen haast om te moeten spelen omdat het zo leuk lijkt en iedereen vol lof is.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:50 schreef Cliffy het volgende:
Ik zat er over te twijfelen om een pctje in elkaar te flansen maar als ik dit topic zo zie doe ik het toch maar niet
welke idioot denkt er leuk te zijnquote:NOTICE: We are currently experiencing attacks on our infrastructure that is impacting online gameplay on BF4 PC. We are working on mitigating actions
Damage control. Ik geloof het niet eens.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:36 schreef hiddit het volgende:
[..]
welke idioot denkt er leuk te zijn
Activisionquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:36 schreef hiddit het volgende:
[..]
welke idioot denkt er leuk te zijn
Dan zou dat er vanaf de release al moeten staan toch.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:40 schreef Disorder het volgende:
[..]
Damage control. Ik geloof het niet eens.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:40 schreef Disorder het volgende:
[..]
Damage control. Ik geloof het niet eens.
Zekerheidshalve maar eens proberen vandaag.quote:Op zondag 17 november 2013 01:30 schreef cerror het volgende:
TIP TIP TIP!!!!!!!!
Als je crashes krijgt en je sound looped, en je moet zelf bf4.exe afsluiten.
Zorg dat je ingame bent, ga naar options -> video -> fullscreen moet naar borderless
Afgelopen 2 potjes geen crash gehad. Een mirakel.
Ga nog ff testen of het langer werkt!
Heb dit ook gedaan en ik heb 3 potjes zonder problemen kunnen spelen. Shiege of Shanghai liep goed. Zelfs nadat het gebouw was ingestort.quote:Op zondag 17 november 2013 01:30 schreef cerror het volgende:
TIP TIP TIP!!!!!!!!
Als je crashes krijgt en je sound looped, en je moet zelf bf4.exe afsluiten.
Zorg dat je ingame bent, ga naar options -> video -> fullscreen moet naar borderless
Afgelopen 2 potjes geen crash gehad. Een mirakel.
Ga nog ff testen of het langer werkt!
Dat klopt.quote:Op zondag 17 november 2013 12:54 schreef Duuc-nl het volgende:
Net in een server waar alle upgrades weg waren, iedereen was level 1 en na de game kreeg niemand ook xp etc?
Zie wat posts boven je van gisteravond.quote:Op zondag 17 november 2013 12:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat klopt? Iedereen is al ze xp kwijt?
Ah thx. Gaat wel weer paar dagen duren dusquote:Op zondag 17 november 2013 13:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zie wat posts boven je van gisteravond.
Dan is er vast iets met je pc zelf aan de hand. Drivers, je windows installatie, rot geheugen of een voeding die niet genoeg prik kan leveren aan je videokaart.. Of allicht wordt de boel gewoon te warm. Pick your poison.quote:Op zondag 17 november 2013 13:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hey een BSOD na 1 potje.
Wat een aanfluiting.
Ik wacht wel op een volgende patch, misschien blaast mijn pc zich dan op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |