Erg irritante bug die blijkbaar niet met de patch is verholpen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef RoW_0 het volgende:
Kan ik ergens bug reporten? Ik ben gerevived maar ik kan helemaal niets meer doen. Redeploy ook niet.
Inderdaad, ik moest quitten en nadat ik reconnecte was ik mijn score kwijt. Shame.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:24 schreef wouterk het volgende:
[..]
Ook vaak genoeg gehad. Dood gegaan naast een auto of viel er net onder. Iemand me wel reviven maar niet meer kunnen opstaan. Voorheen had je nog de optie omjezelf dood te laten gaan dan maar die kan ik in bf4 niet vinden.
De server onthoudt je score wel tho, dus als de ronde eindigd heb je gewoon al je punten.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:17 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest quitten en nadat ik reconnecte was ik mijn score kwijt. Shame.
Er zijn servers met fast respawn, staat vaak in de omschrijving. Scheelt wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef Quotidien het volgende:
Vinden jullie de respawn tijd nooit lang? Het doet nogal af aan het tempo van de game waardoor ik te vaak gewoon uit verveling alt-tab, en tijdens slechte potjes gewoon mee kap omdat het respawnen een eeuwigheid duurt.
Dit. als je cq speelt is het eigenlijk te kort... neem je een flag over na 1 enemy daar te hebben vermoord. kan diezelfde enemy bijna 2x nog spawnen op die flag wat meestal resulteert in jouw dood omdat je spot is verraden door de killcamdingquote:Op woensdag 20 november 2013 13:38 schreef VelitoX het volgende:
Nooit problemen met de respawn tijd, is maar een paar seconden...?
Dat geeft je juist kans om die vlag nog iets te verdedigen. Anders zijn alle gevechten zo over.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef Convict het volgende:
[..]
Dit. als je cq speelt is het eigenlijk te kort... neem je een flag over na 1 enemy daar te hebben vermoord. kan diezelfde enemy bijna 2x nog spawnen op die flag wat meestal resulteert in jouw dood omdat je spot is verraden door de killcamding
Ik ren ook altijd rondjes. ik kan gewoon niet campenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat geeft je juist kans om die vlag nog iets te verdedigen. Anders zijn alle gevechten zo over.
En dat jij meestal dan dood bent is omdat je niet op zit te letten dan. Je moet blijven bewegen, vervolgens zie je die enemy naar jouw oude plek rushen en schiet je hem gewoon nog een keer neer.
Dat is juist makkelijker gemaakt omdat je minder kogels nodig hebt voor een kill.
Maar die persoon weet wel dat er iemand zit, en een slim persoon die gaat gewoon aan de rand staan en wacht tot hij de persoon die hem heeft gekilled nog rond ziet rennen of totdat de vlag is overgenomen om je daarna weg te zien rennen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat geeft je juist kans om die vlag nog iets te verdedigen. Anders zijn alle gevechten zo over.
En dat jij meestal dan dood bent is omdat je niet op zit te letten dan. Je moet blijven bewegen, vervolgens zie je die enemy naar jouw oude plek rushen en schiet je hem gewoon nog een keer neer.
Dat is juist makkelijker gemaakt omdat je minder kogels nodig hebt voor een kill.
Sinds de patch meer plezier, game crashed eigenlijk niet meer voor me, prima spelletjequote:Op woensdag 20 november 2013 13:56 schreef Verbal het volgende:
Even een samenvatting?
Hebben jullie meer plezier dan ergernis, of andersom? Dan weet ik of ik nog even moet wachten.
V.
Of naar A. Met Rush in het laatste gedeelte moet je ook echt altijd door het waterquote:Op woensdag 20 november 2013 14:40 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij is die populair genoeg.Enige vervelende is als het water eenmaal hoog staat en je wilt van D weg naar een ander punt zonder voertuig.
EA.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:13 schreef Dientje12 het volgende:
Die second assault moet je ook aanschaffen of niet
Ga hardcore spelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef Convict het volgende:
[..]
Dit. als je cq speelt is het eigenlijk te kort... neem je een flag over na 1 enemy daar te hebben vermoord. kan diezelfde enemy bijna 2x nog spawnen op die flag wat meestal resulteert in jouw dood omdat je spot is verraden door de killcamding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |