Ja hier hetzelfde.quote:
wat een kutzooi..quote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde.
heb origin herstart, pc herstart, download herstart maar geen van allen heeft iets uitgehaald. En met het herstarten van de download was ik de al 33% gevorderde download ook kwijt.![]()
Nu hangt ie op 3% met de zelfde foutcode en dus een gepauzeerde download
In de tijd dat battlefield 4 niet wil starten met downloaden komt Battlefield 3 + alle expansions gewoon binnen met een deftige snelheid.
Impossibruuuu!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef Topiek het volgende:
Aaand they fucked the netcode up even more.
Het spel was weer ergens na December 2015 spelen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Impossibruuuu!
Iemand trouwens tips om snel unlocks te krijgen. In BF3 waren er wel wat truukjes, levellen in BF4 lijkt een stuk langzamer te gaan dan in BF3.
Zou het niet doen. They fucked it up even more.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nou, die patch maar eens even downloaden.
Je kan niet anders hè.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:34 schreef Topiek het volgende:
Zou het niet doen. They fucked it up even more.
Jawel, gewoon niet meer spelen tot EA eindelijk eens een spel maakt dat niet voor de helft af is.quote:
As if.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:38 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jawel, gewoon niet meer spelen tot EA eindelijk eens een spel maakt dat niet voor de helft af is.
Heb je nu al een memtest gedaan? Dan weet je immers zeker of het al dan niet aan BF ligt.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik lees elders al dat de RAM leak dus niet gepatched is.
Geweldige feature hoor.quote:Failed to load live scoreboard
en... de server is weer onlinequote:BF4 R10 server patch instability
Last updated on donderdag 14 november 2013 17:29:00 by Aranthos
Hi everyone,
We're aware of some stability issues relating to the latest Battlefield 4 server patch (version R10). DICE are aware of the problems and are working to get everything sorted as soon as possible.
Thanks for your patience at this time!
Serieus, als je zo los gaat om een game, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.quote:
Ik heb nog niet zo'n slechte dag gehad als vandaag.... dus neequote:Op donderdag 14 november 2013 18:38 schreef RoW_0 het volgende:
Damn man. Ik wil 'm nu best kopen maar ik ben echt ragegevoelig. Is het nu wat stabieler of niet?
Hoe weet jij 100% zeker dat het niet aan je geheugen ligt?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe zou een defecte RAM module ooit kunnen zorgen voor een memory leak?
U b trollin'.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Topiek het volgende:
[..]
Het spel was weer ergens na December 2015 spelen.
Als het probleem niet kan voortkomen uit slecht RAM en het gebeurt alleen bij BF4 dan kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat het niet aan mijn RAM ligt, maar aan BF4.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe weet jij 100% zeker dat het niet aan je geheugen ligt?
Speel gewoon de gamemode die je het leukst vindt, het is geen race.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:34 schreef Basxt het volgende:
Wat is de leukste gamemode waar je goed xp mee verdient? Ik ben een beetje klaar met TDM de hele tijd :/
snap ik.. daarom vraag ik, welke is het leukst.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Speel gewoon de gamemode die je het leukst vindt, het is geen race.
Objectieve normeringen zal je in dit topic niet vinden, aangezien deze onmogelijk zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:41 schreef Basxt het volgende:
[..]
snap ik.. daarom vraag ik, welke is het leukst.
Ik kan wel allemaal gaan testen, maar ik wil gewoon wat feiten
snap je
Leuk is subjectief, snap je? Probeer gewoon wat dingen. Het is niet alsof je weken bezig bent met de verschillen ontdekken, uiteindelijk komt het altijd neer op ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:41 schreef Basxt het volgende:
[..]
snap ik.. daarom vraag ik, welke is het leukst.
Ik kan wel allemaal gaan testen, maar ik wil gewoon wat feiten
snap je
thanks.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Objectieve normeringen zal je in dit topic niet vinden, aangezien deze onmogelijk zijn.
Ik speel graag conquest en obliteration.
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:38 schreef RoW_0 het volgende:
Damn man. Ik wil 'm nu best kopen maar ik ben echt ragegevoelig. Is het nu wat stabieler of niet?
Ik vind het vooralsnog geen verbetering vergeleken met bf3 maar dat zou ook kunnen komen omdat ik nog geen fatsoenlijk potje heb kunnen afmaken.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:49 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo'n slechte dag gehad als vandaag.... dus nee
Verder wel een vet spel hoor, geen spijt van de aankoop, maar baal wel van de bugs en glitches
Tis een EA rant... Ik bedoel. kijk naar de laatste spellen van eaquote:Op donderdag 14 november 2013 18:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Serieus, als je zo los gaat om een game, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
ach, Er is tegenwoordig zoveel haat op spellen, je kijkt er niet meer van op.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:24 schreef Convict het volgende:
[..]
Tis een EA rant... Ik bedoel. kijk naar de laatste spellen van eaTriest gewoon. ik snap dat je streeft naar een release net voor de concurrent... maar hiermee snijd je je in eigen vingers lijkt me
142 uurquote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL ik weet dat ik niet al te veel speel althans in vergelijking met BF3. Maar deze gast heeft het ietwat overdreven volgens mij: http://battlelog.battlefi(...)/stats/209976948/pc/
Als je premium hebt of limited edition. Anders kost hij 15 euro ofzoquote:Op donderdag 14 november 2013 21:49 schreef Basxt het volgende:
godverdomme is het weer zover.. ik denk leuk even singleplayer, neehoor crash.. kan ik weer dat hele klote stuk opnieuw doen
Ik ben was bij die helicopter van shanghai stukje.
en krijgt iedereen die china rising expension?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |