Ik sta nu op 4,6MB/squote:
Werkt het door gamebooster echt heel veel beter?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:17 schreef Lt.Surge het volgende:
En klaar.
Nu even de Game Booster instellen en dan ben ik klaar denk ik zo.
Voor mij lijkt het wel zo. Ik kan het niet aantonen met cijfers oid, maar voor mij lijkt het iig soepeler te lopenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:18 schreef Topiek het volgende:
[..]
Werkt het door gamebooster echt heel veel beter?
Die zou je bij Limited Edition moeten krijgen. Dus als je Limited edition hebt, wordt hij automatisch toegevoegd denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Hoe kan je zien of je China Rising hebt?
Want die zou ik wel hebben, maar kreeg maar 1 key (voor BF4 uiteraard)?
Rechtermuisknop op bf4 en dan speleigenschappen weergeven oid.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Hoe kan je zien of je China Rising hebt?
Want die zou ik wel hebben, maar kreeg maar 1 key (voor BF4 uiteraard)?
Die komt over een tijdje uit. Als je denkt ze allemaal te gaan kopen, neem dan Premiumquote:Op donderdag 14 november 2013 13:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Ah zo! Thx!
Nog niet uitgebracht. Dat verklaart waarom het er niet tussen staat
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:39 schreef Re.active het volgende:
[..]
doe maar stoer![]()
ruim 40 uur wachten hier
De eerste 30% kwam in een uur maar de laatste 2 uur heeft ie maar 3% binnengehaald
Toch zou die wel handig zijn in de OP..dit is immers het PC-gaming subforumquote:Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat deze OP alweer een paar topics oud is en er hier ook nog consolegamers komen geloof ik...
Ik heb die update gewoon met 60Mbit binnen gehaald.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:52 schreef Convict het volgende:
wtf is dit ... ik heb 70mb/s en ik download met 11 kb
70kb/s nu ... ik snap er de ballen van. alles werkt voor de rest gewoon snel..quote:Op donderdag 14 november 2013 13:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb die update gewoon met 60Mbit binnen gehaald.
Origin opnieuw gestart? Misschien dat je dan een andere download server krijgt ofzoquote:Op donderdag 14 november 2013 14:25 schreef Convict het volgende:
[..]
70kb/s nu ... ik snap er de ballen van. alles werkt voor de rest gewoon snel..
Hij was zelfs gecrashed:P ik herstart mn pc wel effequote:Op donderdag 14 november 2013 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Origin opnieuw gestart? Misschien dat je dan een andere download server krijgt ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |