vaag.. bij mijn origin staat gewoon dat ie binnekort uitkomt. :/quote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef Topiek het volgende:
[..]
Als je premium hebt of limited edition. Anders kost hij 15 euro ofzo
Nice!quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
vaag.. bij mijn origin staat gewoon dat ie binnekort uitkomt. :/
Overigens, ik vindt die emblems juist wel vet. Toch wat unieks! Zorg gewoon dat je wel een iets inhoudelijks hebt
[ afbeelding ]
dat is dan mijne![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
Overigens, ik vindt die emblems juist wel vet. Toch wat unieks! Zorg gewoon dat je wel een iets inhoudelijks hebt
[ afbeelding ]
dat is dan mijne![]()
haha vet!quote:
Netjes!quote:
Vaak ziet? Ik zie nooit een batman embleemquote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef Basxt het volgende:
[..]
Netjes!
Alleen is dit z'n emblem dat je toch wel vaak ziet, ik hou van uniek
Teveel gedoe. Het is en blijft een beperkte editor om echt toffe dingen mee te doen of je moet er ook 140 uur in steken, en het blijft ook totaal onnodig.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is dan mijne![]()
Alles boven de 40 uur vind ik al no life... Ik heb veel vrij gehad en heb veel kunnen spelen, maar blijf dan nog steken op 22 uur...quote:
2008 belde en wilde zijn primeur terug.quote:
Ik snap wat het is.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:24 schreef Convict het volgende:
Tis een EA rant... Ik bedoel. kijk naar de laatste spellen van eaTriest gewoon. ik snap dat je streeft naar een release net voor de concurrent... maar hiermee snijd je je in eigen vingers lijkt me
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap wat het is.
Maar nogmaals, als je jezelf zo laat gaan om een game, dan ben je echt niet goed bij je kop.
quote:act·ing (ktng)
adj.
1. Temporarily assuming the duties or authority of another. See Synonyms at temporary.
2.
a. That contains directions for use in a dramatic performance: the play's acting text.
b. That is appropriate for dramatic performance: an acting comedy.
n.
1. The occupation of an actor or actress.
2. Performance as an actor or actress.
3. False behavior; pretense.
Ten eerste is hij niet boos om een game, maar op de publisher en developer en de staat waarin ze een product durven te verkopen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap wat het is.
Maar nogmaals, als je jezelf zo laat gaan om een game, dan ben je echt niet goed bij je kop.
Nja dat kan ik me wel voorstellen. In vergelijking tot gamers zoals jij, heb ik echt bijna geen last gehad van bugs en glitches. SP doorlopen zonder problemen, MP alleen wat ctd's en zo nu en dan wat connectieprobleempjes. Sinds de patch gisteren heb ik meer gezeur door servers die iedereen disconnecten na elk potje en die rare blurring uit t niets. Maar over het algemeen zijn het maar kleine puntjes...quote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef Re.active het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het vooralsnog geen verbetering vergeleken met bf3 maar dat zou ook kunnen komen omdat ik nog geen fatsoenlijk potje heb kunnen afmaken.
Of ik kan al niet joinen in battlelog omdat de server er niet meer is foutmelding. of ik join een server en wordt uit de que gebonjourd of ik zit in een game en krijg dan random crashes/blue screens/red screens/black screens.
U name it i got it.
Nee vind het wel zonde van het geld, Als ik had geweten dat het zo slecht was had ik het niet gekocht
Ik wacht sinds BF3 nog steeds op excuses en een DLC.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:46 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Nja dat kan ik me wel voorstellen. In vergelijking tot gamers zoals jij, heb ik echt bijna geen last gehad van bugs en glitches. SP doorlopen zonder problemen, MP alleen wat ctd's en zo nu en dan wat connectieprobleempjes. Sinds de patch gisteren heb ik meer gezeur door servers die iedereen disconnecten na elk potje en die rare blurring uit t niets. Maar over het algemeen zijn het maar kleine puntjes...
Maargoed, het is natuurlijk wel een zeer kwalijke zaak dat dit spel zo is uitgebracht. Een excuses vanuit EA/Dice en een gratis DLC voor iedereen zou wel op z'n plaats zijn.
Nja, acht de kans ook vrij klein dat het gaat gebeurenquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wacht sinds BF3 nog steeds op excuses en een DLC.
Waarom koop je de game dan ook gelijk. Sowieso al die mensen die pre-orderenquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:46 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Nja dat kan ik me wel voorstellen. In vergelijking tot gamers zoals jij, heb ik echt bijna geen last gehad van bugs en glitches. SP doorlopen zonder problemen, MP alleen wat ctd's en zo nu en dan wat connectieprobleempjes. Sinds de patch gisteren heb ik meer gezeur door servers die iedereen disconnecten na elk potje en die rare blurring uit t niets. Maar over het algemeen zijn het maar kleine puntjes...
Maargoed, het is natuurlijk wel een zeer kwalijke zaak dat dit spel zo is uitgebracht. Een excuses vanuit EA/Dice en een gratis DLC voor iedereen zou wel op z'n plaats zijn.
Op diverse topics roept men juist dat W8 dé oplossing isquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:50 schreef Re.active het volgende:
Gisteravond mijn pc voorzien van windows 7 en nu draait de game als een zonnetje. Gisteren kon ik de game nog niet eens starten of mijn pc met windows 8 crashte al tijdens het laden van de map.
Ik begon... 5 dagen later met spelen en toen liepen al diverse mensen met level 30+ rond. Das het nadeel van stats, totale persistente score en unlocks... Wil je een beetje meekomen dan is het gewoon aansluiten of je de eerste pakweg 60 uur opvreten als je dat pas later doet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom koop je de game dan ook gelijk. Sowieso al die mensen die pre-orderenGewoon een week wachten, niks mis mee.
Mijn windows was nog redelijk "vers"quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op diverse topics roept men juist dat W8 dé oplossing is
Zal allemaal geen kut uitmaken tenzij je je windows gewoon verziekt hebt.
Tenzij je 142 uur in de week speelt maakt het geen reet uit. Je loopt altijd achterquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op diverse topics roept men juist dat W8 dé oplossing is
Zal allemaal geen kut uitmaken tenzij je je windows gewoon verziekt hebt.
[..]
Ik begon... 5 dagen later met spelen en toen liepen al diverse mensen met level 30+ rond. Das het nadeel van stats, totale persistente score en unlocks... Wil je een beetje meekomen dan is het gewoon aansluiten of je de eerste pakweg 60 uur opvreten als je dat pas later doet.
Haha ik heb de problemen met bf3 nooit meegemaakt, later ingestapt, dus was redelijk argeloos. Had ook niet verwacht dat het zo slecht zou zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom koop je de game dan ook gelijk. Sowieso al die mensen die pre-orderenGewoon een week wachten, niks mis mee.
Ik heb een week later besteld en ik heb de preorder versie gewoon gekregen voor een prijs van 35 euro ofzo?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:04 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Haha ik heb de problemen met bf3 nooit meegemaakt, later ingestapt, dus was redelijk argeloos. Had ook niet verwacht dat het zo slecht zou zijnHet was overigens geen slechte pre-order deal. Kreeg er allerlei unlocks, battlepacks en China Rising gratis bij. Bij een week later bestellen niet. Denk overigens dat je met bf4 gerust een maand kan wachten voordat de bugs eruit zijn.
Ah okay, vreemd. Bij Bol.com waren ze door de pre-order edities heen en werden er alleen nog kale versies geleverd op de dag van release. Waren nog een aantal mensen pissed off over.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb een week later besteld en ik heb de preorder versie gewoon gekregen voor een prijs van 35 euro ofzo?
Die pre order packages waren dik op voorraad, zelfs een week na release
tbh heb ik echt 0 problemen na die patch. Geen crashes, stabiele FPS etc.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:15 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ah okay, vreemd. Bij Bol.com waren ze door de pre-order edities heen en werden er alleen nog kale versies geleverd op de dag van release. Waren nog een aantal mensen pissed off over.
Goed, hoe dan ook, ik heb relatief weinig gezeik gehad en vind het wel een lekkere game. Was gisteren wel over de zeik dat die patch meer gezeik opleverde dan ik daarvoor had. Maar wellicht dat dat nu weer beter is.
Tja, dan ben je lucky geloof ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
tbh heb ik echt 0 problemen na die patch. Geen crashes, stabiele FPS etc.
Was het een no explosives server? Die zijn een verademing, locker is af en toe onspeelbaar door eindeloos m320 en granaat gespan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:30 schreef Disorder het volgende:
Ik werd net een server afgegooid omdat ik met mijn granaatwerper iemand wist te raken. Ik zag nog net het 'X'-teken van de impact en het knipperende laad-icoontje kwam in beeld, om vervolgens terug te komen in de serverlijst. Ik dacht eerst aan een crash, maar volgens mij ben ik ook één van de gelukkigen bij wie het nu wat beter loopt.
Ik denk het. Het was die locker-map inderdaad. Ik neem aan dat ik dus gekicked werd en dat het geen crash was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:21 schreef VulpX het volgende:
[..]
Was het een no explosives server? Die zijn een verademing, locker is af en toe onspeelbaar door eindeloos m320 en granaat gespan.
Dat denk ik ja. Je kan even in je server history kijken, no explosive servers hebben dat meestal in de titel staan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:26 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk het. Het was die locker-map inderdaad. Ik neem aan dat ik dus gekicked werd en dat het geen crash was.
Gewoon wachten tot de crashes gefixed zijn en dan de SP doen. Zijn wel leuke guns, zeker de LMG is sterk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:47 schreef Basxt het volgende:
is de verhouding met het spelen van de SP en wat je unlocked het waard?
Ik crash zo nu en dan en ben niet van plan om 10 x hetzelfde level te gaan doen..
Automatisch kicken voor bepaalde wapens. Snap ik ergens wel...quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:30 schreef Disorder het volgende:
Ik werd net een server afgegooid omdat ik met mijn granaatwerper iemand wist te raken. Ik zag nog net het 'X'-teken van de impact en het knipperende laad-icoontje kwam in beeld, om vervolgens terug te komen in de serverlijst. Ik dacht eerst aan een crash, maar volgens mij ben ik ook één van de gelukkigen bij wie het nu wat beter loopt.
Voor mij persoonlijk haal ik ver uit de hoogste score op TDM/operation locker. en dan vooral als support of assault class (moet je wel de medic bag/ammo box unlocked hebben). Vorige week had ik als support class aan het eind van de ronde 92 ribbons waarvan er minimaal 70 ammo resupply waren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:57 schreef RoW_0 het volgende:
Vannacht gekocht. Relaxed gespeeld. Speel op Ultra 1920*1200 met sommige dingen op High, natuurlijk met wat minder FPS dan bij BF3. Tot nu toe maar één keer gecrasht, valt allemaal wel mee really.
Ik heb echt de BF2 feelings bij deze, echt leuk om te spelen. Maar ik merk wel dat ik een vette noob ben geworden. Oftewel, hoe kan ik snel wat punten scoren, welke mode/map etc.
Alleen handig in smalle gangetjes/chokesquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:48 schreef ems. het volgende:
Shotguns, negers. Shotguns. Probeer ze eens. Net m'n hoogste score tot noch toe gehaald ermee.
Ja, dat was bij bf3 wel een snelle manier om unlocks te halen. Kleine map (Noshair Canal, ook wel Nosehair Canalquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:48 schreef ems. het volgende:
Shotguns, negers. Shotguns. Probeer ze eens. Net m'n hoogste score tot noch toe gehaald ermee.
Ik speel locker eigenlijk alleen nog maar op no-explosive servers. Ik wordt helemaal gek van die zielige granaat en M320 spam, haalt alle lol eruit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:16 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk haal ik ver uit de hoogste score op TDM/operation locker. en dan vooral als support of assault class (moet je wel de medic bag/ammo box unlocked hebben). Vorige week had ik als support class aan het eind van de ronde 92 ribbons waarvan er minimaal 70 ammo resupply waren.
Maar OP locker is wel net zoals OP metro uit bf3, dus verwacht: HEEL veel granaat spam, en geen revives van mensen die assault class spelen omdat zij allen voor de noobtube/medic bag gaan. (ben ik zelf ook schuldig aan als ik desbetreffende map speel)
hier een linkje naar één TDM/OP locker server.http://battlelog.battlefi(...)ickets-Konvicts-com/
Op hardcore is alles tot 30 meter gewoon fair game met die eerste shotgun. In Zavod ga ik voorlopig iig niets automatisch meerquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen handig in smalle gangetjes/chokes
ik had in 1 run alles van de attack boat unlocked:')quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:58 schreef Afwazig het volgende:
Wat? Zo ervaar ik het helemaal niet. In BF4 kun je door middel van teamwork echt retesnel alles unlocken. Voertuigen zijn helemaal een makkie. Helemaal vergeleken met BF3.
In battlelog kan je zien hoelang het duurt voordat je nieuwe wapens unlocked. Daarvoor hoef je geen SP uit te spelen, nee.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:02 schreef RoW_0 het volgende:
Waarom krijg ik nooit wapens? Moet ik eerst singleplayer uitspelen of zo?
Ja ik ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik had in 1 run alles van de attack boat unlocked:')
Werkt dat zonder problemen? Ik heb mijne ook per ongeluk op de HDD geinstalleerd ipv SSD kwam ik achter.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:38 schreef RoW_0 het volgende:
LOL. Had de game per ongeluk op mijn HDD geinstalleerd. Gesleept naar mijn SSD en ik heb wel minimaal 10FPS extra. Laadtijden 20 seconden verkort
Op google kun je vinden hoe je dat kan fixen. Zo niet dan download je het toch effe opnieuw.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Werkt dat zonder problemen? Ik heb mijne ook per ongeluk op de HDD geinstalleerd ipv SSD kwam ik achter.
Best geinig, viel mij ook al op. Laatst vanwege ruimtegebrek BF3 maar op gewone HDD geinstalleerd. Resultaat: bijna geen verschil. Bij BF4 verschilt het een berg - vreemd eigenlijk. Misschien gewoon crap geprogged t.o.v. BF3? I dunno.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:38 schreef RoW_0 het volgende:
LOL. Had de game per ongeluk op mijn HDD geinstalleerd. Gesleept naar mijn SSD en ik heb wel minimaal 10FPS extra. Laadtijden 20 seconden verkort
hier geprobeerd? http://www.g2play.net/store/quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:56 schreef GanGStaR het volgende:
Misschien een rare vraag, maar dacht dat g2a.com gewoon een normale site was? Al mijn bestellingen blijven er uit klappen.. (paypal/CC)
Ik snap dat ze voor firstime klanten een telefonische verificatie toepassen, maar voor dat ik gebeld wordt klapt de bestelling er al weer uit.. "security system rejected order blabla"
(vriend van me wil BF4 gaan spelen maar heeft geen paypal of CC)
Bedankt, eens kijken of deze wel werktquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:00 schreef hiddit het volgende:
[..]
hier geprobeerd? http://www.g2play.net/store/
quote:There is currently an issue with Battlefield 4 PC Multiplayer and Soldier stats. We are aware and are investigating.
Je bent me net voorquote:
Yup, het is echt verschrikkelijk op het moment.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef Disorder het volgende:
Echt ALLE games crashen nu. THANKS OBAMA.
Genoeg tijd om research te doen naar wat voor onderdelen je gaat gebruiken in ieder geval, geen haast om te moeten spelen omdat het zo leuk lijkt en iedereen vol lof is.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:50 schreef Cliffy het volgende:
Ik zat er over te twijfelen om een pctje in elkaar te flansen maar als ik dit topic zo zie doe ik het toch maar niet
welke idioot denkt er leuk te zijnquote:NOTICE: We are currently experiencing attacks on our infrastructure that is impacting online gameplay on BF4 PC. We are working on mitigating actions
Damage control. Ik geloof het niet eens.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:36 schreef hiddit het volgende:
[..]
welke idioot denkt er leuk te zijn
Activisionquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:36 schreef hiddit het volgende:
[..]
welke idioot denkt er leuk te zijn
Dan zou dat er vanaf de release al moeten staan toch.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:40 schreef Disorder het volgende:
[..]
Damage control. Ik geloof het niet eens.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:40 schreef Disorder het volgende:
[..]
Damage control. Ik geloof het niet eens.
Zekerheidshalve maar eens proberen vandaag.quote:Op zondag 17 november 2013 01:30 schreef cerror het volgende:
TIP TIP TIP!!!!!!!!
Als je crashes krijgt en je sound looped, en je moet zelf bf4.exe afsluiten.
Zorg dat je ingame bent, ga naar options -> video -> fullscreen moet naar borderless
Afgelopen 2 potjes geen crash gehad. Een mirakel.
Ga nog ff testen of het langer werkt!
Heb dit ook gedaan en ik heb 3 potjes zonder problemen kunnen spelen. Shiege of Shanghai liep goed. Zelfs nadat het gebouw was ingestort.quote:Op zondag 17 november 2013 01:30 schreef cerror het volgende:
TIP TIP TIP!!!!!!!!
Als je crashes krijgt en je sound looped, en je moet zelf bf4.exe afsluiten.
Zorg dat je ingame bent, ga naar options -> video -> fullscreen moet naar borderless
Afgelopen 2 potjes geen crash gehad. Een mirakel.
Ga nog ff testen of het langer werkt!
Dat klopt.quote:Op zondag 17 november 2013 12:54 schreef Duuc-nl het volgende:
Net in een server waar alle upgrades weg waren, iedereen was level 1 en na de game kreeg niemand ook xp etc?
Zie wat posts boven je van gisteravond.quote:Op zondag 17 november 2013 12:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat klopt? Iedereen is al ze xp kwijt?
Ah thx. Gaat wel weer paar dagen duren dusquote:Op zondag 17 november 2013 13:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zie wat posts boven je van gisteravond.
Dan is er vast iets met je pc zelf aan de hand. Drivers, je windows installatie, rot geheugen of een voeding die niet genoeg prik kan leveren aan je videokaart.. Of allicht wordt de boel gewoon te warm. Pick your poison.quote:Op zondag 17 november 2013 13:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hey een BSOD na 1 potje.
Wat een aanfluiting.
Ik wacht wel op een volgende patch, misschien blaast mijn pc zich dan op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |