Gewoon dom dat je zelf niet scoort. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:39 schreef Scarface88 het volgende:
Heerenveen alleen maar verdedigen. Een kans een goal, typisch weer
Deze wedstrijd toevallig, omdat je tegen een man minder speelt ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Alles tot aan de zestien van de tegenstander loopt heel aardig.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 20:38:54#PSV heeft 11 punten uit de laatste 11 wedstrijden. Meespelen om de titel is onhaalbaar. reageer retweet
Als je vanaf wedstrijd #1 kijkt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze wedstrijd toevallig, omdat je tegen een man minder speelt ja.
Dan slaat het echt helemaal nergens op wat je zegt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je vanaf wedstrijd #1 kijkt.
Inderdaad. Tegen Ajax lukte 't wel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan slaat het echt helemaal nergens op wat je zegt.
Dat mag jij vinden, Hans.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan slaat het echt helemaal nergens op wat je zegt.
Dus?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Inderdaad. Tegen Ajax lukte 't wel.
Klopt.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Het ontbreekt aan kwaliteit. Alles tot aan de zestien van de tegenstander loopt heel aardig.
Ben jij 11 ofzo?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus?
Of was dit als "diss" bedoeld?
[..]
Klopt.
En fruitig. Dat ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Tot aan de 16 is het heel fris en frivool.
quote:
#Fris #Fruitig #mikokoffietwitter:Tussendelinies twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 20:43:53In de laatste 18 officiële wedstrijden wist PSV zelfs maar 5 keer te winnen. #schrijnend reageer retweet
Was geen ingooi, volgens mij. Leek alsof hij floot voor een vrije trap, dan ga je de bal niet aan de tegenpartij geven natuurlijk.quote:
Behalve na psv-ajax.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch verrassend steeds hetzelfde gespuis hier na een wedstrijd
Toen was ik er ook hoor.quote:
twitter:11tegen11 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 20:46:56FWIW I wrote something on PSV and their lack of quality chances earlier this week - http://t.co/XUf2NH7HTT - #PSV vs 10-men #Heerenveen 1-1 reageer retweet
PSV is vrijwel iedere wedstrijd beter geweest dan de tegenstander. Ze schieten alleen altijd mis of tegen de keeper.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze wedstrijd toevallig, omdat je tegen een man minder speelt ja.
Als je echt denkt dat dat het probleem is vind ik je bijzonder kortzichtig.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
PSV is vrijwel iedere wedstrijd beter geweest dan de tegenstander. Ze schieten alleen altijd mis of tegen de keeper.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toen was ik er ook hoor.twitter:11tegen11 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 20:46:56FWIW I wrote something on PSV and their lack of quality chances earlier this week - http://t.co/XUf2NH7HTT - #PSV vs 10-men #Heerenveen 1-1 reageer retweet
Dit bewijst gelijk het ongelijk van Buitendam en die Grolsch-persoon.quote:Schoten voor: 17,5 per wedstrijd (3e in de eredivisie)
Schoten tegen: 13,4 (5e)
Mooi.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat dat het probleem is vind ik je bijzonder kortzichtig.
Mooi dat je zelf ziet dat je bij het gespuis wordt en dat toegeeft.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toen was ik er ook hoor.twitter:11tegen11 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 20:46:56FWIW I wrote something on PSV and their lack of quality chances earlier this week - http://t.co/XUf2NH7HTT - #PSV vs 10-men #Heerenveen 1-1 reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi dat je zelf ziet dat je bij het gespuis wordt en dat toegeeft.
Ik zie een statistiekje. Daar kun je gemakkelijker een mening op basseren dan gewoon alle wedstrijden 90 minuten kijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dit bewijst gelijk het ongelijk van Buitendam en die Grolsch-persoon.
*baserenquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie een statistiekje. Daar kun je gemakkelijker een mening op basseren dan gewoon alle wedstrijden 90 minuten kijken.
Veel schoten weinig goals. Dat bevestigd het juist.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dit bewijst gelijk het ongelijk van Buitendam en die Grolsch-persoon.
Ja, laten we die schoten tegen PSV even negeren oke?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Veel schoten weinig goals. Dat bevestigd het juist.
5e beste van de eredivisie qua schoten tegen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we die schoten tegen PSV even negeren oke?
quote:De kansen die PSV de tegenstanders toestaat hebben gemiddeld slechts een kans van 7,6 procent op een doelpunt. Dit is echt een elite-prestatie, en geen enkele club doet het in dit opzicht beter in de eredivisie. Dit goede getal heeft PSV vooral te danken aan het feit dat het tegenstanders forceert om te schieten van ruime afstand of vanuit lastige hoeken.
Mijn mening dat ik PSV tot aan de zestien van de tegenstander wel aardig vindquote:Vorige keer hebben we geconstateerd dat Ajax vooral tekortschiet in verdedigend opzicht, met een schrikbarend hoge kwaliteit kansen tegen. Bij PSV is de situatie precies andersom.
PSV onwaardigquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
5e beste van de eredivisie qua schoten tegen.
Zoveel waarheid.quote:Geen topclub in Europa creëert zulke slechte kwaliteit kansen als PSV en dit getuigt van een ernstige tactische onbalans. De blik hoort dan naar de trainer te gaan. Cocu zou PSV en zichzelf een groot plezier doen door zijn verantwoordelijkheid te nemen en de speculatieve afstandspogingen van Depay en Bakkali aan banden te leggen en zijn team te dwingen om de spitsen meer in te spelen.
Dat is eigenlijk begonnen toen Matavz kwam. Seizoenen geleden, dus. Nieuwswaarde is hoog in deze.quote:
in dezen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk begonnen toen Matavz kwam. Seizoenen geleden, dus. Nieuwswaarde is hoog in deze.
Ach, dat zien we komende week wel weer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week op den snuffert in de Kuip, brrr.
Sportieve crisis brrrr
Mwoah, voorgaande jaren waren jullie juist goed door individuele klasse voorin. Het was jullie dat jullie verdediging zo slecht was.. Dit seizoen is het juist andersom, te weinig fantasie voorin.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk begonnen toen Matavz kwam. Seizoenen geleden, dus. Nieuwswaarde is hoog in deze.
Eerst nog naar Ludogorets in Bulgarijequote:Op zaterdag 23 november 2013 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, dat zien we komende week wel weer.
Mijn hoop op een kampioenschap is al een tijdje vervlogen
Ja vorig jaar maar 100+ goals. pffffquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen stond Matavz ook al voor jan lul bij de penaltystip omdat Depay, Mertens en Lens de zaak in een fuik lieten lopen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, voorgaande jaren waren jullie juist goed door individuele klasse voorin. Het was jullie dat jullie verdediging zo slecht was.. Dit seizoen is het juist andersom, te weinig fantasie voorin.
Maar zelfs de verdediging is niet zo goed. De backs zijn matig en Bruma is ook altijd garant voor 1 fout. Rekik is verdedigend wel prima.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, voorgaande jaren waren jullie juist goed door individuele klasse voorin. Het was jullie dat jullie verdediging zo slecht was.. Dit seizoen is het juist andersom, te weinig fantasie voorin.
Eerder teveel, althans ik hoop dat ze denken met elk afstandsschot te kunnen scorenquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Helemaal niks nee. Bah.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja vorig jaar maar 100+ goals. pffff
Rekik is wat mij betreft de best presterende speler in PSV tot nu toe.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar zelfs de verdediging is niet zo goed. De backs zijn matig en Bruma is ook altijd garant voor 1 fout. Rekik is verdedigend wel prima.
Zo moeilijk is dat ook niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rekik is wat mij betreft de best presterende speler in PSV tot nu toe.
Ben ik met je eens. Zijn vervanger Hendrix doet het eigenlijk ook niet slecht.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, da's helemaal fantastisch die 7-0 wedstrijden tegen ADO, maar op het moment dat het er om gaat werd je door Ajax, Feyenoord, Twente etc met 0 of 1 punt afgezet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja vorig jaar maar 100+ goals. pffff
Was een schot van een heereveener waarbij Rekik achteruit lopend de 16 in ging en em gewoon liet gaan. Gelukkig redde Zoet toen goed.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Maarja, Rekik is in zijn eentje beter dan Marcelo en Derijck bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar zelfs de verdediging is niet zo goed. De backs zijn matig en Bruma is ook altijd garant voor 1 fout. Rekik is verdedigend wel prima.
Ja, alleen is dat nou de speler die PSV volgend jaar niet meer heeft. Derijck dan hopelijk weer wel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Maarja, Rekik is in zijn eentje beter dan Marcelo en Derijck bij elkaar.
Elke verdediger maakt wel een foutje per wedstrijd, of het nou Rekik of Puyol isquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat ook niet.
Al maakte ook hij vandaag een foutje.
Ja, maar PSV wint volgende week nooit natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In de Eredivisie is alles mogelijk.
Tegen Ajax denk ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer hebben we voor het laatst 3 goals gemaakt?
Ze hoeven wat mij betreft niet elke wedstrijd 3x te scoren, hebben vorig jaar gezien dat veel goals niet alles zegt. In de gouden periode van deze eeuw scoorden we ook niet elke wedstrijd 3 keer, maar hadden we een naast een goede aanval en goed middenveld een verdediger en doelman van wereldklasse. Tegen dit PSV weet iedere club dat er met druk zetten er wat te halen valt, uiteindelijk maakt er altijd wel weer iemand een domme fout.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 maanden dus.
Volgens mij is 2 goals in een wedstrijd ook schaars. (hihi)
En daarom is Wijnaldum nog steeds topscorer. Treurig boeltje.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer hebben we voor het laatst 3 goals gemaakt?
Want de buitenlanders Marcelo, Derijck, Arias, Hiljemark etc. laten idd zien superspelers te zijn. Maar goed, wat van ver komt moet natuurlijk wel beter zijn he.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:05 schreef BlaZ het volgende:
Het is tijd voor een blik buitenlanders, dat gefocus op de jeugdopleiding werkt niet en daar moeten we ook meteen mee stoppen.
Natuurlijk wel, alleen lijkt mij een beetje balans wel handig. De focus gaat echt op de jeugd dus presenteren ze maar een zielig jeugd elftal van gemiddeld 20 jaar oud.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:05 schreef BlaZ het volgende:
Het is tijd voor een blik buitenlanders, dat gefocus op de jeugdopleiding werkt niet en daar moeten we ook meteen mee stoppen.
De laatste 5 buitenlanders die zijn gekocht zijn allen te treurig voor woorden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:05 schreef BlaZ het volgende:
Het is tijd voor een blik buitenlanders
Dat zegt Wilders ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste 5 buitenlanders die zijn gekocht zijn allen te treurig voor woorden.
Laatste kans jongens. Zal nac van twente winnen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:04 schreef FiliusDeorum het volgende:
Poll: Na welke wedstrijd staat psv in het rechter rijtje?
• psv - heerenveen
• feyenoord - psv
• psv - vitesse
Tussenstand:
[ afbeelding ]
neuh, waardeloos in uitwedstrijdenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:50 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Laatste kans jongens. Zal nac van twente winnen?
10 denk ikquote:
Het gaat natuurlijk niet alleen om dit speelweekend, prestaties zijn al wat langer onder de maat.quote:Op zondag 24 november 2013 03:34 schreef Shreyas het volgende:
Als Heerenveen de hele wedstrijd met elf man had gespeeld had niemand raar opkeken als de wedstrijd in een gelijkspel was geëindigd. Heerenveen heeft een redelijke ploeg met een goede spits. Tegen meerdere goede teams heeft Heerenveen bewezen een goed resultaat neer te zetten zowel in thuis als uitwedstrijden.
Nu Heerenveen met 10 man gelijk heeft gespeeld tegen PSV, doet men net of PSV in een sportieve crisis zit. Echt onzin, een gelijkspel tegen Heerenveen had menig voetbalkenner van te voren kunnen voorspellen. Het gelijkspel tegen Cambuur in Eindhoven mag je een schande noemen ja, maar gelijkspelen tegen Heerenveen kan elke topploeg van de eredivisie overkomen (Ajax, Vitesse, AZ, FC Twente)
Haha, je bent toch niet serieus hé? Gezien het overwicht aan kansen van PSV was het erg knap van Heerenveen dat ze er een gelijkspel uitpersten. Bij de 0-1 van Wildschut was het pas de eerste kans van Heerenveen. Heerenveen is ook niet zo bijzonder als je denkt. Een zeer wisselvallige ploeg die veel scoort maar ook veel tegen krijgt. Heel veel wanprestaties levert, net als vorig seizoen.quote:Op zondag 24 november 2013 03:34 schreef Shreyas het volgende:
Als Heerenveen de hele wedstrijd met elf man had gespeeld had niemand raar opkeken als de wedstrijd in een gelijkspel was geëindigd. Heerenveen heeft een redelijke ploeg met een goede spits. Tegen meerdere goede teams heeft Heerenveen bewezen een goed resultaat neer te zetten zowel in thuis als uitwedstrijden.
Nu Heerenveen met 10 man gelijk heeft gespeeld tegen PSV, doet men net of PSV in een sportieve crisis zit. Echt onzin, een gelijkspel tegen Heerenveen had menig voetbalkenner van te voren kunnen voorspellen. Het gelijkspel tegen Cambuur in Eindhoven mag je een schande noemen ja, maar gelijkspelen tegen Heerenveen kan elke topploeg van de eredivisie overkomen (Ajax, Vitesse, AZ, FC Twente)
Hij moet eens een ander systeem gaan gebruiken.quote:Op zondag 24 november 2013 09:18 schreef Elan het volgende:
Cocu moet gewoon opstappen en zijn conclusies trekken dat hij totaal niet geschikt is als hoofdtrainer op het allerhoogste niveau.
Iedereen gunt het hem enorm maar tactisch en mentaal is het een grote chaos momenteel.
Als je ook weer zak hoe die goals tot stand kwamen.... gedoe met Toivoinen.... dan vergelijkt men hem met Frank de Boer die stelde WEL direct paal en perk aan het wangedrag van El Hamdaoui!
Wat BS, zo kun je iedere goed bedoelde actie wel veroordelen. Dat het je doet denken aan die actie van Trijntje Oosterhuis geeft alleen maar aan hoe scheef jij dingen ziet. Want die 2 dingen zijn totaal niet te vergelijken. In het geval van Trijntje ging het om het "liken" en uit eigen zak doneren voor iedere "like". Dit werd mevrouw iets te gortig en ze krabbelde terug. Wat de neuk heeft dit met de actie van Jong PSV te maken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt de discussie zinloos, maar elke voetbaldiscussie is zinloos.
[..]
precies, doet me denken aan dat wijf Trijntje Oosterhuis ofzo die facebookvrienden probeerde te scoren door geld te doneren. Doneer gewoon geld en ga niet tegenprestatie van mensen uitlokken die je zelf goed uitkomt
[..]
Dat zie ik anders ja,zie hierboven.
020quote:Op zondag 24 november 2013 09:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat we dit jaar alleen nog tegen ADO punten pakken. Daarna weer 2x verliezen tegen AZ en 020.
schattig en aandoenlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 09:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Eens. Er bestaat geen andere benaming.
Ik zou echt helemaal gek worden als mijn cluppie dat zou doen. Zo triest.quote:Op zondag 24 november 2013 10:00 schreef Caland het volgende:
Wat ik me nou afvroeg gisteren. Schaam je je als supporter niet helemaal kapot wanneer die bal niet wordt terug gegeven thuis tegen FC fucking Heerenveen?
Dat was gek ja, maar volgens mij was dat een vrije trap.quote:Op zondag 24 november 2013 10:00 schreef Caland het volgende:
Wat ik me nou afvroeg gisteren. Schaam je je als supporter niet helemaal kapot wanneer die bal niet wordt terug gegeven thuis tegen FC fucking Heerenveen?
Was dat nou wel een ingooi? Ik kan het moment nergens terug zien, maar hoe ik het me herinner was dat de scheids floot, voordat de Heerenveen speler de bal buiten speelde. Volgens mij zag je ook dat de scheids de ingooi die in eerste instantie genomen werd niet goedkeurde omdat het een vrije trap moest zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 10:00 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |