quote:
Jij vindt de discussie zinloos, maar elke voetbaldiscussie is zinloos.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je veroordeelt het, en probeert een zinloze discussie op gang te brengen.
precies, doet me denken aan dat wijf Trijntje Oosterhuis ofzo die facebookvrienden probeerde te scoren door geld te doneren. Doneer gewoon geld en ga niet tegenprestatie van mensen uitlokken die je zelf goed uitkomtquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef tja77 het volgende:
De opbrengst van de wedstrijd gaat naar giro 555. En op die manier is het misschien een extra motivatie om naar die wedstrijd te gaan kijken. Dus meer toeschouwers, meer geld naar giro 555.
Dat zie ik anders ja,zie hierboven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef tja77 het volgende: Hoezo is dat over de rug van een ander?
Tis gewoon een win-win situatie. Of zie jij dat anders?
Jij bent zeker ook van mening dat alle BN-ers die in het belpanel zitten tijdens zo'n inzameling het allemaal doen vanwege eigen belang en bekendheid. "Kijk mij eens betrokken zijn", in plaats van de goede bedoelingen in een mens te zien.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:37 schreef GGMM het volgende:
precies, doet me denken aan dat wijf Trijntje Oosterhuis ofzo die facebookvrienden probeerde te scoren door geld te doneren. Doneer gewoon geld en ga niet tegenprestatie van mensen uitlokken die je zelf goed uitkomt
Niet echt, nee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook van mening dat alle BN-ers die in het belpanel zitten tijdens zo'n inzameling het allemaal doen vanwege eigen belang en bekendheid. "Kijk mij eens betrokken zijn", in plaats van de goede bedoelingen in een mens te zien.
2 slechte backs.. wel goed om te zien dat Zoet terug isquote:
Wie gaat er doelpunten maken voor Heerenveen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 slechte backs.. wel goed om te zien dat Zoet terug is
Ik denk 3-2 voor PSV
Als Finbago mee doet maakt hij er 1 van. Andere weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie gaat er doelpunten maken voor Heerenveen?
Hij doet niet mee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Finbago mee doet maakt hij er 1 van. Andere weet ik nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |