Zijn 2e seizoen was ook echt prima. Liet toen in ieder geval zien meer dan alleen aan afmaker te zijn. Vind wel dat hij zich niet genoeg ontwikkeld heeft maar ik denk dat hij echt een prima speler voor PSV zou zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft bij Twente toch ook maar 1 seizoen (zijn laatste) echt goed gedaan? Hij zal best wel beter dan Matavz zijn, maar dat zijn heel veel spelers en dus niet echt een goede graadmeter. Maar ik ben ook niet heel objectief over De Jong. Vind het een zeer irritante speler met zijn janksmoel altijd.
de spitsen van Heerenveen mogen ook zo kansen missen bedoel je?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogen ze zaterdag ook wel doen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de spitsen van Heerenveen mogen ook zo kansen missen bedoel je?
Dat begreep ik, maar bij PSV worden er wel aardige acties gemaakt maar vaak zonder resultaat.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb het over Depay en Narsingh..
Joh, je meent hetquote:Op woensdag 20 november 2013 10:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb het over Depay en Narsingh..
Alleen was dat Fer.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar bij PSV worden er wel aardige acties gemaakt maar vaak zonder resultaat.
Geen dank. Davy.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt voor de zoveelste toevoeging hier.
Ook een optie?quote:'Guidetti mag in winter vertrekken uit Manchester'
Manchester City-aanvaller John Guidetti mag in de winter uitzien naar een nieuwe werkgever. De oud-Feyenoorder zou niet voorkomen in de plannen van de Chileense oefenmeester Manuel Pellegrini en is zodoende op een zijspoor beland bij The Citizens.
De Zweedse aanvaller, die twee seizoenen geleden furore wist te maken in de Rotterdamse Kuip, heeft een contract met een looptijd tot 2015, maar zou in de winterperiode voor vijf miljoen euro opgehaald kunnen worden uit Manchester.
De terugkeer van Guidetti, die daarvoor op huurbasis voor Feyenoord uitkwam, is absoluut niet verlopen zoals hij zelf gewild had. Een virus in het zenuwstelsel gooide voor de Zweed veel roet in het eten. Dinsdagavond was Guidetti nog tweemaal trefzeker voor Zweden onder 21, in het EK-kwalificatieduel tegen Malta (5-0).
waarvoor? We hebben twee spitsenquote:
verkeerde topic, het is nog vroeg.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarvoor? We hebben twee spitsen
Interland voetbal is natuurlijk niet met competitie voetbal te vergelijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogen ze zaterdag ook wel doen.
Hoppa. Meteen besteld.quote:
twitter:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 12:34:20Een RT voor giro 555. Voor Jong #PSV - #Almere zijn een paar duizend kaarten verkocht. Kom vanavond naar het Philips Stadion, zou ik zeggen. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 12:39:00Daarnaast mooie kans om jaren door #PSV opgeleid talent, o.a. Rayhi, Horsten, Koch, Bertrams, Leemans te zien. Toekomstige eredivisiespelers reageer retweet
Nobel hoor om over de rug van die slachtoffers publiek aan te trekken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een RT voor giro 555. Voor Jong #PSV - #Almere zijn een paar duizend kaarten verkocht. Kom vanavond naar het Philips Stadion, zou ik zeggen.
Je kan je er maar druk om maken...quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nobel hoor om over de rug van die slachtoffers publiek aan te trekken.
Ik maak me nergens druk om, ik schrijf een berichtje op een forum.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kan je er maar druk om maken...
Ow wacht, jij bent het....
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kan je er maar druk om maken...
Ow wacht, jij bent het....
Schande idd dat ze al het geld aan giro 555 geven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over de rug van die kinderen mensen naar het stadion trekken, ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schande idd dat ze al het geld aan giro 555 geven.
Ah, je trollt, zegt dat dan meteen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over de rug van die kinderen mensen naar het stadion trekken, ja.
Snap het wel, vorige week zaten er 20. Maar verzin dan iets ludieks. Dit is wel erg sneu.
Iderdaad, maar we zijn niet anders van je gewend hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, je trollt, zegt dat dan meteen.
Oh nee, nu probeer ik vast uit een discussie te komen.
om volk te trekken hadden ze het wel gratig gemaakt net als een tijdje terug, dan zit er 7.000 man. Nu doen ze in plaats van dat een klein bericht vragen voor giro 555. SCHAAMTELOOS!@quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over de rug van die kinderen mensen naar het stadion trekken, ja.
Snap het wel, vorige week zaten er 20. Maar verzin dan iets ludieks. Dit is wel erg sneu.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om volk te trekken hadden ze het wel gratig gemaakt net als een tijdje terug, dan zit er 7.000 man. Nu doen ze in plaats van dat een klein bericht vragen voor giro 555. SCHAAMTELOOS!@
Het gaat meer om dat je doet alsof je het erg vindt dat PSV geld geeft aan een goed doel via deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iderdaad, maar we zijn niet anders van je gewend hoor.
En er zaten serieus 20 man. Was geen grapje of overdreven.
Uh, dat snap ik ja. Bedankt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het gaat meer om dat je doet alsof je het erg vindt dat PSV geld geeft aan een goed doel via deze wedstrijd.
Duh.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:20 schreef Scarface88 het volgende:
Wedstrijd wordt niet door Foxsports uitgezonden
En dan vragen ze zich af waarom ik geen abbo heb.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:20 schreef Scarface88 het volgende:
Wedstrijd wordt niet door Foxsports uitgezonden
[..]
GGMM gaat vanavond voor het eerst op stap. Laat hem maar. Hij is een beetje aan het stuiteren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wellicht is GGMM gewoon hier om te zeiken door te zeiken om op iets te zeiken en zo zeikerig te zeiken waar niemand wat over kan zeiken. Is zijn plaszak ook weer leeg.
[..]
Och hebben we hem ook weer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:04 schreef FiliusDeorum het volgende:
Poll: Na welke wedstrijd staat psv in het rechter rijtje?
• psv - heerenveen
• feyenoord - psv
• psv - vitesse
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef RubenSosa het volgende:
Jong psv niet uitzenden![]()
Nee het had jong ajax moeten zijn. Dan was er een 1 uur durende special aan vooraf gegaan met speciale verslaggevers ter plaatste...
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef RubenSosa het volgende:
Nee het had jong ajax moeten zijn. Dan was er een 1 uur durende special aan vooraf gegaan met speciale verslaggevers ter plaatste...
Apart wel. Uiteindelijk doen ze toch gewoon voor spek en bonen mee en hebben ze er geen fuck aan?quote:
Je veroordeelt het, en probeert een zinloze discussie op gang te brengen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om, ik schrijf een berichtje op een forum.
Al snap ik dat het voor jou de makkelijkste manier is om onder een discussie uit te komen.
Was het niet de bedoeling dat het uitbreiden van de Jupiler league met de jeugdteams meer tv kijkers moest trekken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef RubenSosa het volgende:
Gaat nogal hard daar opeensquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
Inmiddels 2-1 voor door doelpunten van Vloet en Van Overbeek.
Raar hé...quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef RubenSosa het volgende:
Riktwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 22:01:09Jong #PSV-trainer Kalezic op de schouders. De eerste prijs van #PSV sinds 2008 die in het stadion echt gevierd wordt http://t.co/ijGc7ek3hz reageer retweet
Haha lekker cynisch inderdaad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Riktwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 22:01:09Jong #PSV-trainer Kalezic op de schouders. De eerste prijs van #PSV sinds 2008 die in het stadion echt gevierd wordt http://t.co/ijGc7ek3hz reageer retweet
.
Wat een held die Kalezicquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opzouten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:58 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Uit je panty gescheurd meid?
quote:
Jij vindt de discussie zinloos, maar elke voetbaldiscussie is zinloos.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je veroordeelt het, en probeert een zinloze discussie op gang te brengen.
precies, doet me denken aan dat wijf Trijntje Oosterhuis ofzo die facebookvrienden probeerde te scoren door geld te doneren. Doneer gewoon geld en ga niet tegenprestatie van mensen uitlokken die je zelf goed uitkomtquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef tja77 het volgende:
De opbrengst van de wedstrijd gaat naar giro 555. En op die manier is het misschien een extra motivatie om naar die wedstrijd te gaan kijken. Dus meer toeschouwers, meer geld naar giro 555.
Dat zie ik anders ja,zie hierboven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef tja77 het volgende: Hoezo is dat over de rug van een ander?
Tis gewoon een win-win situatie. Of zie jij dat anders?
Jij bent zeker ook van mening dat alle BN-ers die in het belpanel zitten tijdens zo'n inzameling het allemaal doen vanwege eigen belang en bekendheid. "Kijk mij eens betrokken zijn", in plaats van de goede bedoelingen in een mens te zien.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:37 schreef GGMM het volgende:
precies, doet me denken aan dat wijf Trijntje Oosterhuis ofzo die facebookvrienden probeerde te scoren door geld te doneren. Doneer gewoon geld en ga niet tegenprestatie van mensen uitlokken die je zelf goed uitkomt
Niet echt, nee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook van mening dat alle BN-ers die in het belpanel zitten tijdens zo'n inzameling het allemaal doen vanwege eigen belang en bekendheid. "Kijk mij eens betrokken zijn", in plaats van de goede bedoelingen in een mens te zien.
2 slechte backs.. wel goed om te zien dat Zoet terug isquote:
Wie gaat er doelpunten maken voor Heerenveen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 slechte backs.. wel goed om te zien dat Zoet terug is
Ik denk 3-2 voor PSV
Als Finbago mee doet maakt hij er 1 van. Andere weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie gaat er doelpunten maken voor Heerenveen?
Hij doet niet mee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Finbago mee doet maakt hij er 1 van. Andere weet ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |