Je veroordeelt het, en probeert een zinloze discussie op gang te brengen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om, ik schrijf een berichtje op een forum.
Al snap ik dat het voor jou de makkelijkste manier is om onder een discussie uit te komen.
Was het niet de bedoeling dat het uitbreiden van de Jupiler league met de jeugdteams meer tv kijkers moest trekken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef RubenSosa het volgende:
Jong psv niet uitzenden![]()
Nee het had jong ajax moeten zijn. Dan was er een 1 uur durende special aan vooraf gegaan met speciale verslaggevers ter plaatste...
Gaat nogal hard daar opeensquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
Inmiddels 2-1 voor door doelpunten van Vloet en Van Overbeek.
Raar hé...quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef RubenSosa het volgende:
Jong psv niet uitzenden![]()
Nee het had jong ajax moeten zijn. Dan was er een 1 uur durende special aan vooraf gegaan met speciale verslaggevers ter plaatste...
Riktwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 22:01:09Jong #PSV-trainer Kalezic op de schouders. De eerste prijs van #PSV sinds 2008 die in het stadion echt gevierd wordt http://t.co/ijGc7ek3hz reageer retweet
Haha lekker cynisch inderdaad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Riktwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 22:01:09Jong #PSV-trainer Kalezic op de schouders. De eerste prijs van #PSV sinds 2008 die in het stadion echt gevierd wordt http://t.co/ijGc7ek3hz reageer retweet
.
Wat een held die Kalezicquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opzouten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:58 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Uit je panty gescheurd meid?
quote:
Jij vindt de discussie zinloos, maar elke voetbaldiscussie is zinloos.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je veroordeelt het, en probeert een zinloze discussie op gang te brengen.
precies, doet me denken aan dat wijf Trijntje Oosterhuis ofzo die facebookvrienden probeerde te scoren door geld te doneren. Doneer gewoon geld en ga niet tegenprestatie van mensen uitlokken die je zelf goed uitkomtquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef tja77 het volgende:
De opbrengst van de wedstrijd gaat naar giro 555. En op die manier is het misschien een extra motivatie om naar die wedstrijd te gaan kijken. Dus meer toeschouwers, meer geld naar giro 555.
Dat zie ik anders ja,zie hierboven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef tja77 het volgende: Hoezo is dat over de rug van een ander?
Tis gewoon een win-win situatie. Of zie jij dat anders?
Jij bent zeker ook van mening dat alle BN-ers die in het belpanel zitten tijdens zo'n inzameling het allemaal doen vanwege eigen belang en bekendheid. "Kijk mij eens betrokken zijn", in plaats van de goede bedoelingen in een mens te zien.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:37 schreef GGMM het volgende:
precies, doet me denken aan dat wijf Trijntje Oosterhuis ofzo die facebookvrienden probeerde te scoren door geld te doneren. Doneer gewoon geld en ga niet tegenprestatie van mensen uitlokken die je zelf goed uitkomt
Niet echt, nee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook van mening dat alle BN-ers die in het belpanel zitten tijdens zo'n inzameling het allemaal doen vanwege eigen belang en bekendheid. "Kijk mij eens betrokken zijn", in plaats van de goede bedoelingen in een mens te zien.
2 slechte backs.. wel goed om te zien dat Zoet terug isquote:
Wie gaat er doelpunten maken voor Heerenveen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 slechte backs.. wel goed om te zien dat Zoet terug is
Ik denk 3-2 voor PSV
Als Finbago mee doet maakt hij er 1 van. Andere weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie gaat er doelpunten maken voor Heerenveen?
Hij doet niet mee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Finbago mee doet maakt hij er 1 van. Andere weet ik nog niet.
Gewoon dom dat je zelf niet scoort. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:39 schreef Scarface88 het volgende:
Heerenveen alleen maar verdedigen. Een kans een goal, typisch weer
Deze wedstrijd toevallig, omdat je tegen een man minder speelt ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Alles tot aan de zestien van de tegenstander loopt heel aardig.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 20:38:54#PSV heeft 11 punten uit de laatste 11 wedstrijden. Meespelen om de titel is onhaalbaar. reageer retweet
Als je vanaf wedstrijd #1 kijkt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze wedstrijd toevallig, omdat je tegen een man minder speelt ja.
Dan slaat het echt helemaal nergens op wat je zegt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je vanaf wedstrijd #1 kijkt.
Inderdaad. Tegen Ajax lukte 't wel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan slaat het echt helemaal nergens op wat je zegt.
Dat mag jij vinden, Hans.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan slaat het echt helemaal nergens op wat je zegt.
Dus?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Inderdaad. Tegen Ajax lukte 't wel.
Klopt.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Het ontbreekt aan kwaliteit. Alles tot aan de zestien van de tegenstander loopt heel aardig.
Ben jij 11 ofzo?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus?
Of was dit als "diss" bedoeld?
[..]
Klopt.
En fruitig. Dat ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Tot aan de 16 is het heel fris en frivool.
quote:
#Fris #Fruitig #mikokoffietwitter:Tussendelinies twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 20:43:53In de laatste 18 officiële wedstrijden wist PSV zelfs maar 5 keer te winnen. #schrijnend reageer retweet
Was geen ingooi, volgens mij. Leek alsof hij floot voor een vrije trap, dan ga je de bal niet aan de tegenpartij geven natuurlijk.quote:
Behalve na psv-ajax.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch verrassend steeds hetzelfde gespuis hier na een wedstrijd
Toen was ik er ook hoor.quote:
twitter:11tegen11 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 20:46:56FWIW I wrote something on PSV and their lack of quality chances earlier this week - http://t.co/XUf2NH7HTT - #PSV vs 10-men #Heerenveen 1-1 reageer retweet
PSV is vrijwel iedere wedstrijd beter geweest dan de tegenstander. Ze schieten alleen altijd mis of tegen de keeper.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze wedstrijd toevallig, omdat je tegen een man minder speelt ja.
Als je echt denkt dat dat het probleem is vind ik je bijzonder kortzichtig.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
PSV is vrijwel iedere wedstrijd beter geweest dan de tegenstander. Ze schieten alleen altijd mis of tegen de keeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |