Dat zegt Wilders ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste 5 buitenlanders die zijn gekocht zijn allen te treurig voor woorden.
Laatste kans jongens. Zal nac van twente winnen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:04 schreef FiliusDeorum het volgende:
Poll: Na welke wedstrijd staat psv in het rechter rijtje?
• psv - heerenveen
• feyenoord - psv
• psv - vitesse
Tussenstand:
[ afbeelding ]
neuh, waardeloos in uitwedstrijdenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:50 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Laatste kans jongens. Zal nac van twente winnen?
10 denk ikquote:
Het gaat natuurlijk niet alleen om dit speelweekend, prestaties zijn al wat langer onder de maat.quote:Op zondag 24 november 2013 03:34 schreef Shreyas het volgende:
Als Heerenveen de hele wedstrijd met elf man had gespeeld had niemand raar opkeken als de wedstrijd in een gelijkspel was geëindigd. Heerenveen heeft een redelijke ploeg met een goede spits. Tegen meerdere goede teams heeft Heerenveen bewezen een goed resultaat neer te zetten zowel in thuis als uitwedstrijden.
Nu Heerenveen met 10 man gelijk heeft gespeeld tegen PSV, doet men net of PSV in een sportieve crisis zit. Echt onzin, een gelijkspel tegen Heerenveen had menig voetbalkenner van te voren kunnen voorspellen. Het gelijkspel tegen Cambuur in Eindhoven mag je een schande noemen ja, maar gelijkspelen tegen Heerenveen kan elke topploeg van de eredivisie overkomen (Ajax, Vitesse, AZ, FC Twente)
Haha, je bent toch niet serieus hé? Gezien het overwicht aan kansen van PSV was het erg knap van Heerenveen dat ze er een gelijkspel uitpersten. Bij de 0-1 van Wildschut was het pas de eerste kans van Heerenveen. Heerenveen is ook niet zo bijzonder als je denkt. Een zeer wisselvallige ploeg die veel scoort maar ook veel tegen krijgt. Heel veel wanprestaties levert, net als vorig seizoen.quote:Op zondag 24 november 2013 03:34 schreef Shreyas het volgende:
Als Heerenveen de hele wedstrijd met elf man had gespeeld had niemand raar opkeken als de wedstrijd in een gelijkspel was geëindigd. Heerenveen heeft een redelijke ploeg met een goede spits. Tegen meerdere goede teams heeft Heerenveen bewezen een goed resultaat neer te zetten zowel in thuis als uitwedstrijden.
Nu Heerenveen met 10 man gelijk heeft gespeeld tegen PSV, doet men net of PSV in een sportieve crisis zit. Echt onzin, een gelijkspel tegen Heerenveen had menig voetbalkenner van te voren kunnen voorspellen. Het gelijkspel tegen Cambuur in Eindhoven mag je een schande noemen ja, maar gelijkspelen tegen Heerenveen kan elke topploeg van de eredivisie overkomen (Ajax, Vitesse, AZ, FC Twente)
Hij moet eens een ander systeem gaan gebruiken.quote:Op zondag 24 november 2013 09:18 schreef Elan het volgende:
Cocu moet gewoon opstappen en zijn conclusies trekken dat hij totaal niet geschikt is als hoofdtrainer op het allerhoogste niveau.
Iedereen gunt het hem enorm maar tactisch en mentaal is het een grote chaos momenteel.
Als je ook weer zak hoe die goals tot stand kwamen.... gedoe met Toivoinen.... dan vergelijkt men hem met Frank de Boer die stelde WEL direct paal en perk aan het wangedrag van El Hamdaoui!
Wat BS, zo kun je iedere goed bedoelde actie wel veroordelen. Dat het je doet denken aan die actie van Trijntje Oosterhuis geeft alleen maar aan hoe scheef jij dingen ziet. Want die 2 dingen zijn totaal niet te vergelijken. In het geval van Trijntje ging het om het "liken" en uit eigen zak doneren voor iedere "like". Dit werd mevrouw iets te gortig en ze krabbelde terug. Wat de neuk heeft dit met de actie van Jong PSV te maken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt de discussie zinloos, maar elke voetbaldiscussie is zinloos.
[..]
precies, doet me denken aan dat wijf Trijntje Oosterhuis ofzo die facebookvrienden probeerde te scoren door geld te doneren. Doneer gewoon geld en ga niet tegenprestatie van mensen uitlokken die je zelf goed uitkomt
[..]
Dat zie ik anders ja,zie hierboven.
020quote:Op zondag 24 november 2013 09:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat we dit jaar alleen nog tegen ADO punten pakken. Daarna weer 2x verliezen tegen AZ en 020.
schattig en aandoenlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 09:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Eens. Er bestaat geen andere benaming.
Ik zou echt helemaal gek worden als mijn cluppie dat zou doen. Zo triest.quote:Op zondag 24 november 2013 10:00 schreef Caland het volgende:
Wat ik me nou afvroeg gisteren. Schaam je je als supporter niet helemaal kapot wanneer die bal niet wordt terug gegeven thuis tegen FC fucking Heerenveen?
Dat was gek ja, maar volgens mij was dat een vrije trap.quote:Op zondag 24 november 2013 10:00 schreef Caland het volgende:
Wat ik me nou afvroeg gisteren. Schaam je je als supporter niet helemaal kapot wanneer die bal niet wordt terug gegeven thuis tegen FC fucking Heerenveen?
Was dat nou wel een ingooi? Ik kan het moment nergens terug zien, maar hoe ik het me herinner was dat de scheids floot, voordat de Heerenveen speler de bal buiten speelde. Volgens mij zag je ook dat de scheids de ingooi die in eerste instantie genomen werd niet goedkeurde omdat het een vrije trap moest zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 10:00 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |