Eerder teveel, althans ik hoop dat ze denken met elk afstandsschot te kunnen scorenquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, voorgaande jaren waren jullie juist goed door individuele klasse voorin. Het was jullie dat jullie verdediging zo slecht was.. Dit seizoen is het juist andersom, te weinig fantasie voorin.
Helemaal niks nee. Bah.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja vorig jaar maar 100+ goals. pffff
Rekik is wat mij betreft de best presterende speler in PSV tot nu toe.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar zelfs de verdediging is niet zo goed. De backs zijn matig en Bruma is ook altijd garant voor 1 fout. Rekik is verdedigend wel prima.
Zo moeilijk is dat ook niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rekik is wat mij betreft de best presterende speler in PSV tot nu toe.
Ben ik met je eens. Zijn vervanger Hendrix doet het eigenlijk ook niet slecht.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, da's helemaal fantastisch die 7-0 wedstrijden tegen ADO, maar op het moment dat het er om gaat werd je door Ajax, Feyenoord, Twente etc met 0 of 1 punt afgezet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja vorig jaar maar 100+ goals. pffff
Was een schot van een heereveener waarbij Rekik achteruit lopend de 16 in ging en em gewoon liet gaan. Gelukkig redde Zoet toen goed.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Maarja, Rekik is in zijn eentje beter dan Marcelo en Derijck bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar zelfs de verdediging is niet zo goed. De backs zijn matig en Bruma is ook altijd garant voor 1 fout. Rekik is verdedigend wel prima.
Ja, alleen is dat nou de speler die PSV volgend jaar niet meer heeft. Derijck dan hopelijk weer wel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Maarja, Rekik is in zijn eentje beter dan Marcelo en Derijck bij elkaar.
Elke verdediger maakt wel een foutje per wedstrijd, of het nou Rekik of Puyol isquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat ook niet.
Al maakte ook hij vandaag een foutje.
Ja, maar PSV wint volgende week nooit natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In de Eredivisie is alles mogelijk.
Tegen Ajax denk ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer hebben we voor het laatst 3 goals gemaakt?
Ze hoeven wat mij betreft niet elke wedstrijd 3x te scoren, hebben vorig jaar gezien dat veel goals niet alles zegt. In de gouden periode van deze eeuw scoorden we ook niet elke wedstrijd 3 keer, maar hadden we een naast een goede aanval en goed middenveld een verdediger en doelman van wereldklasse. Tegen dit PSV weet iedere club dat er met druk zetten er wat te halen valt, uiteindelijk maakt er altijd wel weer iemand een domme fout.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 maanden dus.
Volgens mij is 2 goals in een wedstrijd ook schaars. (hihi)
En daarom is Wijnaldum nog steeds topscorer. Treurig boeltje.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer hebben we voor het laatst 3 goals gemaakt?
Want de buitenlanders Marcelo, Derijck, Arias, Hiljemark etc. laten idd zien superspelers te zijn. Maar goed, wat van ver komt moet natuurlijk wel beter zijn he.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:05 schreef BlaZ het volgende:
Het is tijd voor een blik buitenlanders, dat gefocus op de jeugdopleiding werkt niet en daar moeten we ook meteen mee stoppen.
Natuurlijk wel, alleen lijkt mij een beetje balans wel handig. De focus gaat echt op de jeugd dus presenteren ze maar een zielig jeugd elftal van gemiddeld 20 jaar oud.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:05 schreef BlaZ het volgende:
Het is tijd voor een blik buitenlanders, dat gefocus op de jeugdopleiding werkt niet en daar moeten we ook meteen mee stoppen.
De laatste 5 buitenlanders die zijn gekocht zijn allen te treurig voor woorden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:05 schreef BlaZ het volgende:
Het is tijd voor een blik buitenlanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |