quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toen was ik er ook hoor.twitter:11tegen11 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 20:46:56FWIW I wrote something on PSV and their lack of quality chances earlier this week - http://t.co/XUf2NH7HTT - #PSV vs 10-men #Heerenveen 1-1 reageer retweet
Dit bewijst gelijk het ongelijk van Buitendam en die Grolsch-persoon.quote:Schoten voor: 17,5 per wedstrijd (3e in de eredivisie)
Schoten tegen: 13,4 (5e)
Mooi.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat dat het probleem is vind ik je bijzonder kortzichtig.
Mooi dat je zelf ziet dat je bij het gespuis wordt en dat toegeeft.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toen was ik er ook hoor.twitter:11tegen11 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 20:46:56FWIW I wrote something on PSV and their lack of quality chances earlier this week - http://t.co/XUf2NH7HTT - #PSV vs 10-men #Heerenveen 1-1 reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi dat je zelf ziet dat je bij het gespuis wordt en dat toegeeft.
Ik zie een statistiekje. Daar kun je gemakkelijker een mening op basseren dan gewoon alle wedstrijden 90 minuten kijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dit bewijst gelijk het ongelijk van Buitendam en die Grolsch-persoon.
*baserenquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie een statistiekje. Daar kun je gemakkelijker een mening op basseren dan gewoon alle wedstrijden 90 minuten kijken.
Veel schoten weinig goals. Dat bevestigd het juist.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dit bewijst gelijk het ongelijk van Buitendam en die Grolsch-persoon.
Ja, laten we die schoten tegen PSV even negeren oke?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Veel schoten weinig goals. Dat bevestigd het juist.
5e beste van de eredivisie qua schoten tegen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we die schoten tegen PSV even negeren oke?
quote:De kansen die PSV de tegenstanders toestaat hebben gemiddeld slechts een kans van 7,6 procent op een doelpunt. Dit is echt een elite-prestatie, en geen enkele club doet het in dit opzicht beter in de eredivisie. Dit goede getal heeft PSV vooral te danken aan het feit dat het tegenstanders forceert om te schieten van ruime afstand of vanuit lastige hoeken.
Mijn mening dat ik PSV tot aan de zestien van de tegenstander wel aardig vindquote:Vorige keer hebben we geconstateerd dat Ajax vooral tekortschiet in verdedigend opzicht, met een schrikbarend hoge kwaliteit kansen tegen. Bij PSV is de situatie precies andersom.
PSV onwaardigquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
5e beste van de eredivisie qua schoten tegen.
Zoveel waarheid.quote:Geen topclub in Europa creëert zulke slechte kwaliteit kansen als PSV en dit getuigt van een ernstige tactische onbalans. De blik hoort dan naar de trainer te gaan. Cocu zou PSV en zichzelf een groot plezier doen door zijn verantwoordelijkheid te nemen en de speculatieve afstandspogingen van Depay en Bakkali aan banden te leggen en zijn team te dwingen om de spitsen meer in te spelen.
Dat is eigenlijk begonnen toen Matavz kwam. Seizoenen geleden, dus. Nieuwswaarde is hoog in deze.quote:
in dezen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk begonnen toen Matavz kwam. Seizoenen geleden, dus. Nieuwswaarde is hoog in deze.
Ach, dat zien we komende week wel weer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week op den snuffert in de Kuip, brrr.
Sportieve crisis brrrr
Mwoah, voorgaande jaren waren jullie juist goed door individuele klasse voorin. Het was jullie dat jullie verdediging zo slecht was.. Dit seizoen is het juist andersom, te weinig fantasie voorin.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk begonnen toen Matavz kwam. Seizoenen geleden, dus. Nieuwswaarde is hoog in deze.
Eerst nog naar Ludogorets in Bulgarijequote:Op zaterdag 23 november 2013 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, dat zien we komende week wel weer.
Mijn hoop op een kampioenschap is al een tijdje vervlogen
Ja vorig jaar maar 100+ goals. pffffquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen stond Matavz ook al voor jan lul bij de penaltystip omdat Depay, Mertens en Lens de zaak in een fuik lieten lopen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, voorgaande jaren waren jullie juist goed door individuele klasse voorin. Het was jullie dat jullie verdediging zo slecht was.. Dit seizoen is het juist andersom, te weinig fantasie voorin.
Maar zelfs de verdediging is niet zo goed. De backs zijn matig en Bruma is ook altijd garant voor 1 fout. Rekik is verdedigend wel prima.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, voorgaande jaren waren jullie juist goed door individuele klasse voorin. Het was jullie dat jullie verdediging zo slecht was.. Dit seizoen is het juist andersom, te weinig fantasie voorin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |