Dan heb je dus voor 3 dagen eten.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:35 schreef Ezell het volgende:
Ik heb per ongeluk veel te veel eten gemaakt, goed voor minimaal drie personen. En dat terwijl ik alleen eet vanavond.
Invriezen?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:35 schreef Ezell het volgende:
Ik heb per ongeluk veel te veel eten gemaakt, goed voor minimaal drie personen. En dat terwijl ik alleen eet vanavond.
Als je er de tijd en het geld voor hebt zou ik dat doen, ik heb het niet gedaan, en heb van meerdere gehoord dat het echt de moeite waard isquote:Op woensdag 13 november 2013 19:49 schreef Xeor het volgende:
Fok iT weet nognie of ik naar de grens met Laos ga.
Hoe is het weer daar?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:49 schreef Xeor het volgende:
ik zag laatst een filmpje op youtube van een zuipresort in laos, koste niks.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:49 schreef Xeor het volgende:
haat haatquote:Op woensdag 13 november 2013 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
al gaan cultuurpuristen mij nu haten
Chill temperatuurtjequote:Op woensdag 13 november 2013 19:53 schreef Xeor het volgende:
Oké ik houd het in mijn achterhoofd
Uhmm op het moment graadje of 25 en overdag 30-35 met een beetje bewolking
1avondje zuipen was meer als genoeg.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zag laatst een filmpje op youtube van een zuipresort in laos, koste niks.
leek me wel wat
1 avondje per dag jaquote:Op woensdag 13 november 2013 19:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
1avondje zuipen was meer als genoeg.
Ja met ei en kip.. Uberlekker.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chill temperatuurtje![]()
Al Pad Thai op?
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik denk trouwens niet dat ik naar maleisie ga ooit fokkie
jaquote:Op woensdag 13 november 2013 19:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zal ik sinterklaasgedichten voor jullie maken?
Bazengerecht inderdaadquote:
had gehoord dat je niet overal bier kon drinkenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet?
Denk ook niet dat ik er snel tweede keer kom hoor, alleen de oost-kust wil ik nog zien.
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had gehoord dat je niet overal bier kon drinken
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had gehoord dat je niet overal bier kon drinken
Echt super gewoon bij een kraam aan de wegquote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bazengerecht inderdaad![]()
Met een Singha biertje erbij
Ja Changi is ook lekkerquote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Echt super gewoon bij een kraam aan de weg
Ik had Chang bier..
Beste Tjacka,quote:
ja maar thailand enzo lijkt me chiller wat dat betreftquote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Meeste gebieden heb je wel bier hoor
Lig echt op de grond van het lachen.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beste Tjacka,
Sint en Piet zaten te denken,
wat ze deze relnicht zouden schenken
toen Donnie erachter kwam dat ze je relnicht noemen
Liet hij die ouwe flikker en travo het dek boenen.
Grz.
Donnie
Wat een domme rijm.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beste Tjacka,
Sint en Piet zaten te denken,
wat ze deze relnicht zouden schenken
toen Donnie erachter kwam dat ze je relnicht noemen
Liet hij die ouwe flikker en travo het dek boenen.
Grz.
Donnie
Dat sowieso. Thailand is heerlijk landquote:Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar thailand enzo lijkt me chiller wat dat betreft
14.gifquote:Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lig echt op de grond van het lachen.
wil dan eigenlijk wel pattayaquote:Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso. Thailand is heerlijk land
quote:
ook wel beetje cultuurquote:Op woensdag 13 november 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Je bent je status als cultuurbarbaar wel op aan het krikken he
Hoi Donnie,quote:Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Laat die van jou horen dan.
Ik heb alleen tegen argumenten.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
Heeft er iemand toevallig verstand over de Obamacare dinges.
Ik heb morgen een discussie, ik heb argumenten voor nodig voor Obamacare en 'gratis' healthcare voor iedereen.
i don't carequote:Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb morgen een discussie voor school, ik heb argumenten voor nodig voor Obamacare en 'gratis' healthcare voor iedereen.
ryan (L)quote:Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb morgen een discussie voor school, ik heb argumenten voor nodig voor Obamacare en 'gratis' healthcare voor iedereen.
Ik heb de verkeerde kant gekozen iddquote:Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen tegen argumenten.
Nou de enige mensen die profijt hebben van obamacare zijn de verzekeraars en de aller armste laag mensen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde kant gekozen idd
Maar misschien dat je wat tegenargumenten kan geven en ik ze misschien kan proberen te counteren, ach mijn klas heeft geen idee waar het overgaat, ik moet gewoon wat lullen!
Die discussie heeft maanden zo niet jaren gewoed in de VS, hoewel er uiteindelijk een slappen overeenkomst is gesloten staan alle voor en tegenargumenten vast wel op 100 sites opgesteld. De vraag is of je het oorspronkelijk plan verdedigd of de uitkomst.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
Mogelijk? Natuurlijk is dat een pluspunt!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat van de allerarmste laag mensen is mogelijk een pluspunt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die discussie heeft maanden zo niet jaren gewoed in de VS, hoewel er uiteindelijk een slappen overeenkomst is gesloten staan alle voor en tegenargumenten vast wel op 100 sites opgesteld. De vraag is of je het oorspronkelijk plan verdedigd of de uitkomst.
Nope, alleen arme onverzekerden.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Fok-it het volgende:
En miljoenen onverzekerden krijgen toegang tot gratis zorg.
Verschrikkelijk slechte president ja, maar als je het moet verdedigen wellicht niet de beste methodequote:
Waarom alleen arme onverzekerden?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nope, alleen arme onverzekerden.
Kan je voor mij zo'n site vinden ?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die discussie heeft maanden zo niet jaren gewoed in de VS, hoewel er uiteindelijk een slappen overeenkomst is gesloten staan alle voor en tegenargumenten vast wel op 100 sites opgesteld. De vraag is of je het oorspronkelijk plan verdedigd of de uitkomst.
Omdat je als je geld hebt gigantisch veel betaald voor zorg.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom alleen arme onverzekerden?
Nee. Ik zou technisch gezien zelf moeten werken aan een verslag/lerenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je voor mij zo'n site vinden ?
Maar veranderd dat niet dan met obamacare?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je als je geld hebt gigantisch veel betaald voor zorg.
Je kan zijn huiswerk toch wel maken.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik zou technisch gezien zelf moeten werken aan een verslag/leren
http://obamacarefacts.com/obamacare-pros-and-cons.phpquote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, door obamacare moeten veel "middenklassers" (in dit geval mensen die net een gezin kunnen onderhouden) soms 5-6 keer zoveel zorgverzekering moeten betalen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar veranderd dat niet dan met obamacare?
Thxquote:Op woensdag 13 november 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://obamacarefacts.com/obamacare-pros-and-cons.php
Tegen: Veel mensen uit bedrijven waarvan de winst met name op afzet gebaseerd is wijzigen contracten van fulltimers naar een parttime contract waardoor die mensen er een 2e baan bij moeten zoeken.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde kant gekozen idd
Maar misschien dat je wat tegenargumenten kan geven en ik ze misschien kan proberen te counteren, ach mijn klas heeft geen idee waar het overgaat, ik moet gewoon wat lullen!
Dat slaat niet aan inderdaad, maar dat doet het huidige zorgstelsel in Amerika ook nietquote:Op woensdag 13 november 2013 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, door obamacare moeten veel "middenklassers" (in dit geval mensen die net een gezin kunnen onderhouden) soms 5-6 keer zoveel zorgverzekering moeten betalen.
Ik zou oppassen met die links van fok-it voordat je het weet heb je een rare virus.quote:
Wow dat is wel veelquote:Op woensdag 13 november 2013 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, door obamacare moeten veel "middenklassers" (in dit geval mensen die net een gezin kunnen onderhouden) soms 5-6 keer zoveel zorgverzekering moeten betalen.
Voor het land is dit veel slechter.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat slaat niet aan inderdaad, maar dat doet het huidige zorgstelsel in Amerika ook niet
Flikkerquote:Op woensdag 13 november 2013 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je kan zijn huiswerk toch wel maken.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met die links van fok-it voordat je het weet heb je een rare virus.
Niemand. Dit is een ramp voor de VS.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow dat is wel veel
Maar ja, wie moet het anders betalen, de allerarmste kunnen het zelf niet.
Ik heb antivirus softwarequote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met die links van fok-it voordat je het weet heb je een rare virus.
wtfquote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Van 83 dollar naar 354
Voor Tjackje zou ik het zo doen hoor. Al zou ik dit keer wel mijn eigennaam weghalen onder het verslag.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maak dan gelijk even die boekopdracht over Great Expectations.
Tis dat ik geen zin hem om er een lmgtfytje van te maken:quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had hem al gestuurdquote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tis dat ik geen zin hem om er een lmgtfytje van te maken:
http://obamacarefacts.com/benefitsofobamacare.php
1e hit op google op obamacare advantages
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor Tjackje zou ik het zo doen hoor. Al zou ik dit keer wel mijn eigennaam weghalen onder het verslag.
Hebben ze wel vaker een handje vanquote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Het leukste vind ik nog dat dit amper in het nieuws komt in Europa.
En maar juichen om Obamacare.
Obamacare was niet per se iets slechts maar wel onhaalbaar door het niet hebben van een meerderheid in het congres. De uitkomst die er nu ligt is gewoon het redden van hun eigen gezicht.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Het leukste vind ik nog dat dit amper in het nieuws komt in Europa.
En maar juichen om Obamacare.
Ik had altijd een trucje. mensen wouden mijn verslagen ook graag lenen i.v.m. de hoge cijfers die ik steeds haalde. Stelde ik steeds iets zo in in het document dat niet aangepast kon worden maar waardoor het voor de leraar heel erg zichtbaar werd dat dat mijn verslag was.quote:
Het was vanaf het begin onhaalbaar ja, en nu wil Obama het nog even doordrukken in z'n 2e termijn en helpt Amerika zo de afgrond in zover ze dat nog niet warenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Obamacare was niet per se iets slechts maar wel onhaalbaar door het niet hebben van een meerderheid in het congres. De uitkomst die er nu ligt is gewoon het redden van hun eigen gezicht.
Ook kansloos. Geef ze dan gewoon niks, maar blijkbaar is het voor sommige leuk om de klasgenoten te naaien.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik had altijd een trucje. mensen wouden mijn verslagen ook graag lenen i.v.m. de hoge cijfers die ik steeds haalde. Stelde ik steeds iets zo in in het document dat niet aangepast kon worden maar waardoor het voor de leraar heel erg zichtbaar werd dat dat mijn verslag was.
Je gaat me niet zeggen dat je liever die oorlogzuchtige Romney wilde hebben.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerika
Amerika onder Bush en Osama
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik moet samen met 3 andere 10 minuten discussiëren dit gaat niet lukkenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar Spatie, dat is eigenlijk het enige wat je kan benoemen. Dat chronisch zieken en allerarmsten hier profijt van hebben.
Dat is echt triest inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook kansloos. Geef ze dan gewoon niks, maar blijkbaar is het voor sommige leuk om de klasgenoten te naaien.
Wel het land dat de rest van de wereld tegelijkertijd beschermt als terroriseert. Een soort oom met losse, kolossale handen.quote:
Dit geeft wel aan hoe goed het plan is.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik moet samen met 3 andere 10 minuten discussiëren dit gaat niet lukken
Krijg jij dan niet problemen zo van, hey jij stuurt dit zomaar naar je klasgenoten, is het eigenlijk wel door jou gemaakt?!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik had altijd een trucje. mensen wouden mijn verslagen ook graag lenen i.v.m. de hoge cijfers die ik steeds haalde. Stelde ik steeds iets zo in in het document dat niet aangepast kon worden maar waardoor het voor de leraar heel erg zichtbaar werd dat dat mijn verslag was.
Obama die weet de Drones anders ook goed weg te sturen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je liever die oorlogzuchtige Romney wilde hebben.
Het land dat zelf juist overal terroriseert.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wel het land dat de rest van de wereld tegelijkertijd beschermt als terroriseert. Een soort oom met losse, kolossale handen.
Gewoon dom zitten lullen joh. Het is allemaal onbekende materie voor beide partijen, dus met populistisch gelul kom je al een eind.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik moet samen met 3 andere 10 minuten discussiëren dit gaat niet lukken
Maar kan ik dat wel!?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon dom zitten lullen joh. Het is allemaal onbekende materie voor beide partijen, dus met populistisch gelul kom je al een eind.
protip: zoek een speech op van Obama over obamacare.quote:
Maar tegelijkertijd beschermt. Amerika wordt onterecht als een soort monster bestempeld en het volk wordt aangezien voor dom, ondanks dat dit in tig landen erger is.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het land dat zelf juist overal terroriseert.
Vast wel. Genoeg populistische praatjes verkregen in de gegeven links. Noteer die gewoon en streep ze af.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
protip: zoek een speech op van Obama over obamacare.
Dom zijn ze sowieso niet. Ziekelijk patriottisch wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd beschermt. Amerika wordt onterecht als een soort monster bestempeld en het volk wordt aangezien voor dom, ondanks dat dit in tig landen erger is.
Moeten ze dat niet eerst bewijzen met zo'n plagiaat controle ofzo?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:20 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel eens in eerste instantie een onvoldoende gekregen op de middelbare school voor iets omdat mijn stuk van te hoog niveau was en niet genoeg spelfouten bevatteDus ik zou het van internet geplukt hebben
Lees anders in het woordenboek en kies een aantal moeilijke woorden uit die je kunt gebruiken. Niets legt de tegenpartij zo goed stil als het niet begrijpen van jouw argumenten.quote:
Het schoolsysteem slaat daar blijkbaar nergens op hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dom zijn ze sowieso niet. Ziekelijk patriottisch wel.
Maar 99% is dik en dom! Welke landen hebben het nog erger dan? Frankrijkquote:Op woensdag 13 november 2013 20:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd beschermt. Amerika wordt onterecht als een soort monster bestempeld en het volk wordt aangezien voor dom, ondanks dat dit in tig landen erger is.
En de school staat nog overeind? Of heb je je woede enkel op de leraar/lerares zelf botgevierd?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:20 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel eens in eerste instantie een onvoldoende gekregen op de middelbare school voor iets omdat mijn stuk van te hoog niveau was en niet genoeg spelfouten bevatteDus ik zou het van internet geplukt hebben
Ik ook, maar mijn groepje vond het wel leuk.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Obamacare ook een raar discussieonderwerp in Nederland om te houden op school.
Frieslandquote:Op woensdag 13 november 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar 99% is dik en dom! Welke landen hebben het nog erger dan? Frankrijk
Succes met je discussiequote:Op woensdag 13 november 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja, op BNN. Ze zijn zo prestatiegericht dat die kinderen gewoon problemen hebben als ze thuis zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het schoolsysteem slaat daar blijkbaar nergens op hoor
Thanksquote:Op woensdag 13 november 2013 20:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Succes met je discussie[ afbeelding ]
Ze bleven er maar om zeuren, en hadden mij andersom ook al eens genaaid(Nouja, andersom.. Voor ik die copyright erin had ingebouwd...)quote:Op woensdag 13 november 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook kansloos. Geef ze dan gewoon niks, maar blijkbaar is het voor sommige leuk om de klasgenoten te naaien.
Echt, really? wat ben jij dom zeg.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het was een inval docent van een andere school, ik ben de les uit gelopen richting decaan en heb het hem verteld wat ze had gezegd. Hij is toen in lachen uitgebarsten en is met me mee gelopen om ter plekke van de docente te eisen dat ze normaal zou doenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moeten ze dat niet eerst bewijzen met zo'n plagiaat controle ofzo?
quote:
Dat had ik de 1e keer inderdaad, toen probeerde iemand anders er met de credits van mijn werk vandoor te gaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Krijg jij dan niet problemen zo van, hey jij stuurt dit zomaar naar je klasgenoten, is het eigenlijk wel door jou gemaakt?!
Ja, komt omdat het schoolsysteem daar niet geharmoniseerd is. Het maakt ook veel verschil naar welke universiteit je bent gegaan, terwijl het in Nederland vrijwel overal hetzelfde niveau is.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het schoolsysteem slaat daar blijkbaar nergens op hoor
Nietus, ik ben slim! Net als de andere 1% van de Amerikanen!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt, really? wat ben jij dom zeg.
Niet lang daarna kwam gelukkig mijn vaste lerares weer terug en die had wel enig niveauquote:Op woensdag 13 november 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de school staat nog overeind? Of heb je je woede enkel op de leraar/lerares zelf botgevierd?
Hoezo mag een inval docent cijfers geven?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was een inval docent van een andere school, ik ben de les uit gelopen richting decaan en heb het hem verteld wat ze had gezegd. Hij is toen in lachen uitgebarsten en is met me mee gelopen om ter plekke van de docente te eisen dat ze normaal zou doen
Denken dat 99 procent obese is in Amerikaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nietus, ik ben slim! Net als de andere 1% van de Amerikanen!
Slaat nergens op inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat is toch van de zotten
De vaste docente was langdurig ziekquote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo mag een inval docent cijfers geven?
Wel grappig van je decaan.
Jij zou niet trouwenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als het veel geld zou schelen.
Ik ook, meer dan terecht. Scheelde geloof ik wel 4000 ofzo per jaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als het veel geld zou schelen.
Obese niet, wel dik. Dik is een mening. Alles met een vetpercentage boven de 8% vind ik dikquote:Op woensdag 13 november 2013 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat 99 procent obese is in Amerika
Beschermt tegen wie dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Amerika is de reden dat wij niet in het communisme zijn vervallen.quote:
boven de 8 procent?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Obese niet, wel dik. Dik is een mening. Alles met een vetpercentage boven de 8% vind ik dik
Jij zit ook boven de 8%quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Obese niet, wel dik. Dik is een mening. Alles met een vetpercentage boven de 8% vind ik dik
communismequote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerika is de reden dat wij niet in het communisme zijn vervallen.
Iets waar wij Amerika nog elke dag voor mogen bedanken.
Je weet dat vrouwen met maar 8% eng dun zijn (voor mannen is het trouwens ook vrij weinig)quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gadverdamme man, jij houdt van cup a?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ryan is een beetje dom.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen met maar 8% eng dun zijn (voor mannen is het trouwens ook vrij weinig)
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De eerstvolgende vijand die we zullen krijgen, ik zet mijn geld op de Russen.
[..]
Gadverdamme man, jij houdt van cup a?
quote:
Voor mannen lijkt het me erger dan voor vrouwenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen met maar 8% eng dun zijn (voor mannen is het trouwens ook vrij weinig)
Kunnen vrouwen wel onder de 8% komen?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen wel onder de 8% komen?
Ja tuurlijk weet ik dat, maar ik moest mezelf er uitlullen, want anders is niet 99% dikquote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:
Dat heeft daar niets mee te maken hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En nu weet je waaromquote:
Wij zouden van het geld gewoon op vakantie kunnenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, meer dan terecht. Scheelde geloof ik wel 4000 ofzo per jaar.
Nee ik houd van dikke meisjes, met een vetpercentage van 20% ofzo.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar dan ga je wel dood, essential fat is bij vrouwen 8-10% ofzoquote:
Ik zei ook niet dat het om een levend wezen gingquote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan ga je wel dood, essential fat is bij vrouwen 8-10% ofzo
Dearest 'n optie?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik houd van dikke meisjes, met een vetpercentage van 20% ofzo.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het om een levend wezen ging
Voor vrouwen van mijn leeftijd is het geloof ik iets van een vetpercentage van 20 of 25 ofzo dat gezond isquote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor mannen lijkt het me erger dan voor vrouwen
Dan ben je wel stevig hoorquote:
Getuigt weer van je inzichten in de ontwikkeling van het vrouwelijk lichaamquote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft daar niets mee te maken hoor.
Wat is daar gadver aan trouwensben je 12?
Anorexiapatiënten denk ik welquote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen wel onder de 8% komen?
Daarom hebben genoeg dikkere vrouwen ook kleine borsten.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Getuigt weer van je inzichten in de ontwikkeling van het vrouwelijk lichaam450
Maak het voor vrouwen maar 99,99% dan..quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja tuurlijk weet ik dat, maar ik moest mezelf er uitlullen, want anders is niet 99% dik
Da's vrij normaal, volgens mij zelfs het gemiddelde.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je lichaam heeft rond de 8% nodig om te blijven leven als vrouw.quote:
"Gelukkig" ja. Ik houd wel van je aanpak, bij onrecht gewoon zuiveren die hap.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet lang daarna kwam gelukkig mijn vaste lerares weer terug en die had wel enig niveau
En gezond iets van 20 of 25 %quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan ga je wel dood, essential fat is bij vrouwen 8-10% ofzo
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
45quote:
Neequote:
Ik zie het, was denk ik even in de war met wat andersquote:
Inderdaad, daar houd ik vanquote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Da's vrij normaal, volgens mij zelfs het gemiddelde.
Volgens mij juist dus 1 van de ondergrenzen wat betreft gezondquote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Da's vrij normaal, volgens mij zelfs het gemiddelde.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Inderdaad, daar houd ik van
Maar ik vind ze dik, want ik vind alles boven de 8% dik.
Maar dik hoeft nog niet slecht te zijn. Pas als ze te dik zijn, 30+% zijn ze iel bah.
Relatief, sporters kunnen met minder gewoon gezond zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij juist dus 1 van de ondergrenzen wat betreft gezond
Ja duh.. als ik zulke domme dingen te horen krijg van een docent dan los ik het zelf wel opquote:Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Gelukkig" ja. Ik houd wel van je aanpak, bij onrecht gewoon zuiveren die hap.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het, was denk ik even in de war met wat anders
Niet alleen datquote:
Domoor!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben niet kortzichtig, ik word gewoon te serieus genomen
Ik begin bijna te denken dat jij hier als enige bij de 1% slimme mensen hoort.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie nemen spatie allemaal veel te serieus.
Bij alles zeggen dat je trollt wordt op een gegeven moment ook niet meer serieus genomenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben niet kortzichtig, ik word gewoon te serieus genomen
Ja klopt, maar de gemiddelde persoon is niet een sporter. Voor iemand met een gemiddeld bewegingspatroon moet je echt niet te veel onder die 20% gaan zitten hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Relatief, sporters kunnen met minder gewoon gezond zijn.
Als je anorexia mode onder de 20% gaat is het wel ongezond.
a snapt die meidn ietquote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij alles zeggen dat je trollt wordt op een gegeven moment ook niet meer serieus genomen
Goede argumenten geef je, met beeldig bewijs ook. Vrouwelijke borsten bestaan voor ca. 80% uit vetweefsel, natuurlijk heeft je vetpercentage daarmee te maken.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom hebben genoeg dikkere vrouwen ook kleine borsten.
Wat een grafmongool ben jij zeg.
Ik zeg het niet bij alles, maar ja, ik snap het wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij alles zeggen dat je trollt wordt op een gegeven moment ook niet meer serieus genomen
Zoiets noemen ze gewoon 'overdrijven', dat doen mensen graag!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zeg het niet bij alles, maar ja, ik snap het wel.
Maar kom op, als je mij serieus neemt als ik zeg dat ik denk dat 99% van de Amerikanen dom of dik is dan ben je wel ehh 'dom'.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Goede argumenten geef je, met beeldig bewijs ook. Vrouwelijke borsten bestaan voor ca. 80% uit vetweefsel, natuurlijk heeft je vetpercentage daarmee te maken.
meeste top-wielrenners en Zwemmers hebben een vetpercentage van tussen de 6 en 7%, ik zit op zo'n 25% (maar ben wel aan het afvallen.)quote:Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de gemiddelde persoon is niet een sporter. Voor iemand met een gemiddeld bewegingspatroon moet je echt niet te veel onder die 20% gaan zitten hoor
Dat nam ik ook niet serieusquote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zeg het niet bij alles, maar ja, ik snap het wel.
Maar kom op, als je mij serieus neemt als ik zeg dat ik denk dat 99% van de Amerikanen dom of dik is dan ben je wel ehh 'dom'.
Dat zijn mannen jaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
meeste top-wielrenners en Zwemmers hebben een vetpercentage van tussen de 6 en 7%, ik zit op zo'n 25% (maar ben wel aan het afvallen.)
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Jouw opmerking was gewoon totaal irrelevantMaar hou je mondje maar weer.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
Alles met een vetpercentage boven de 8% vind ik dik
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft daar niets mee te maken hoor.
Wat is daar gadver aan trouwensben je 12?
Maar dat is dan weer voor mannen danquote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
meeste top-wielrenners en Zwemmers hebben een vetpercentage van tussen de 6 en 7%, ik zit op zo'n 25% (maar ben wel aan het afvallen.)
Iemand met een vetpercentage van 8+ procent heeft waarschijnlijk helemaal geen borsten, die is gewoon plat.quote:
Deze SC is veelte vrolijk, hoe houd jij dat uit als mede depressieveling. Je zit toch niet van je antidepressiva dosering te snoepen he?quote:
Weet ik. Ik troll gewoon mee dat ik doe alsof ik serieus ga doen over dat jij nepserieus deed over mijn onzin.quote:
dafuq did I just readquote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik. Ik troll gewoon mee dat ik doe alsof ik serieus ga doen over dat jij nepserieus deed over mijn onzin.
Je moeder is plat!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand met een vetpercentage van 8+ procent heeft waarschijnlijk helemaal geen borsten, die is gewoon plat.
Aha.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik. Ik troll gewoon mee dat ik doe alsof ik serieus ga doen over dat jij nepserieus deed over mijn onzin.
Als een dubbeltje jaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moeder is plat!
HIHIAHIO YOUR MOM JOKES
Godverdomme man, ik ga maar aannemen dat je trollt. Dat iemand zo dom is wil ik echt niet meemaken.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand met een vetpercentage van 8 procent heeft waarschijnlijk helemaal geen borsten, die is gewoon plat.
In de nachtelijke uurtjes wordt iedereen hier depressief.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze SC is veelte vrolijk, hoe houd jij dat uit als mede depressieveling. Je zit toch niet van je antidepressiva dosering te snoepen he?
huhquote:Op woensdag 13 november 2013 20:39 schreef essnhills het volgende:
Maar cupmaat heeft idd vrij weinig te maken met je cupmaat hoor. De cup groeit namelijk mee met je omtrek. Als je dikker wordt groeien je borsten wel ja, maar in verhouding. Je gaat dan bijvoorbeeld van 75A naar 80A. Dan heb je nog steeds cup A,
Sofjequote:
Broeder wat?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:39 schreef essnhills het volgende:
Maar cupmaat heeft idd vrij weinig te maken met je cupmaat hoor. De cup groeit namelijk mee met je omtrek. Als je dikker wordt groeien je borsten wel ja, maar in verhouding. Je gaat dan bijvoorbeeld van 75A naar 80A. Dan heb je nog steeds cup A,
Van wat voor chat?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:40 schreef Toto69 het volgende:
Zou het slim zijn om operator te zijn? Via chatjobs
Als je zin hebt om voor een semi-criminele organisatie te werken en daar met naam en toenaam bekend te staan.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:40 schreef Toto69 het volgende:
Zou het slim zijn om operator te zijn? Via chatjobs
Wat een mindfuck. Ik ben nog steeds mager ook al ben ik dik, maar ik ben nu 2x zo mager.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:39 schreef essnhills het volgende:
True.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je zin hebt om voor een semi-criminele organisatie te werken en daar met naam en toenaam bekend te staan.
Lijkt me wel wat voor jouquote:
A staat voor de cup, 75 voor de omtrek van het bovenlichaam gemeten direct onder de borsten in cm.quote:
vetpercentage bedoel ikquote:
10 eurocent per berichtquote:
essquote:
Hahah, ik moest lachenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah, ik moest lachen
Ik hoor ze ook weleens trouwens
Watquote:
tjackaquote:
Hoax. Als Palmboom (quote:
Zag hem op FB staan, ook al issie nep ik moest lachenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bron? Indien waar wel geniaal.
Goed hoorquote:
Jaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:45 schreef Muto het volgende:
De conducteur doet toch zelf de deuren ligt en zijn deur als laatste?
dat is tamelijk briljant, ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:45 schreef essnhills het volgende:
Dit vond ik toen ook wel een goeie grap eigenlijkhttp://nos.nl/op3/artikel(...)ent-ns-gespoten.html
HIGH CBSquote:Op woensdag 13 november 2013 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind treinen onderspuiten en vrij onzinnige bezigheid.
Heb jij je Feyenoord armbandje al op bestelling. Wie ga je erop nemen voor 10 euro per button?quote:
Sexy Lexy.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij je Feyenoord armbandje al op bestelling. Wie ga je erop nemen voor 10 euro per button?
Rustig over Lexy he. Al heeft mijn blinde steun aan deze held wel langzaam aan bijstanders gekregen.quote:
Jij begon ook over Blindquote:Op woensdag 13 november 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig over Lexy he. Al heeft mijn blinde steun aan deze held wel langzaam aan bijstanders gekregen.
Is ook niet meer onder uit te komen nuquote:Op woensdag 13 november 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig over Lexy he. Al heeft mijn blinde steun aan deze held wel langzaam aan bijstanders gekregen.
Ik ben fan van Lex. Niet altijd, maar laatste maanden sowieso.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Groetjestwitter:NS__online twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 15:52:04Wij verzoeken degene die als grap loopt te fluiten op perrons te stoppen. Er zijn nu al meerdere treinen vertrokken zonder de conducteur. reageer retweet
Fakequote:Op woensdag 13 november 2013 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]Groetjestwitter:NS__online twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 15:52:04Wij verzoeken degene die als grap loopt te fluiten op perrons te stoppen. Er zijn nu al meerdere treinen vertrokken zonder de conducteur. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |