Het schoolsysteem slaat daar blijkbaar nergens op hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dom zijn ze sowieso niet. Ziekelijk patriottisch wel.
Maar 99% is dik en dom! Welke landen hebben het nog erger dan? Frankrijkquote:Op woensdag 13 november 2013 20:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd beschermt. Amerika wordt onterecht als een soort monster bestempeld en het volk wordt aangezien voor dom, ondanks dat dit in tig landen erger is.
En de school staat nog overeind? Of heb je je woede enkel op de leraar/lerares zelf botgevierd?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:20 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel eens in eerste instantie een onvoldoende gekregen op de middelbare school voor iets omdat mijn stuk van te hoog niveau was en niet genoeg spelfouten bevatteDus ik zou het van internet geplukt hebben
Ik ook, maar mijn groepje vond het wel leuk.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Obamacare ook een raar discussieonderwerp in Nederland om te houden op school.
Frieslandquote:Op woensdag 13 november 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar 99% is dik en dom! Welke landen hebben het nog erger dan? Frankrijk
Succes met je discussiequote:Op woensdag 13 november 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja, op BNN. Ze zijn zo prestatiegericht dat die kinderen gewoon problemen hebben als ze thuis zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het schoolsysteem slaat daar blijkbaar nergens op hoor
Thanksquote:Op woensdag 13 november 2013 20:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Succes met je discussie[ afbeelding ]
Ze bleven er maar om zeuren, en hadden mij andersom ook al eens genaaid(Nouja, andersom.. Voor ik die copyright erin had ingebouwd...)quote:Op woensdag 13 november 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook kansloos. Geef ze dan gewoon niks, maar blijkbaar is het voor sommige leuk om de klasgenoten te naaien.
Echt, really? wat ben jij dom zeg.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het was een inval docent van een andere school, ik ben de les uit gelopen richting decaan en heb het hem verteld wat ze had gezegd. Hij is toen in lachen uitgebarsten en is met me mee gelopen om ter plekke van de docente te eisen dat ze normaal zou doenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moeten ze dat niet eerst bewijzen met zo'n plagiaat controle ofzo?
quote:
Dat had ik de 1e keer inderdaad, toen probeerde iemand anders er met de credits van mijn werk vandoor te gaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Krijg jij dan niet problemen zo van, hey jij stuurt dit zomaar naar je klasgenoten, is het eigenlijk wel door jou gemaakt?!
Ja, komt omdat het schoolsysteem daar niet geharmoniseerd is. Het maakt ook veel verschil naar welke universiteit je bent gegaan, terwijl het in Nederland vrijwel overal hetzelfde niveau is.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het schoolsysteem slaat daar blijkbaar nergens op hoor
Nietus, ik ben slim! Net als de andere 1% van de Amerikanen!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt, really? wat ben jij dom zeg.
Niet lang daarna kwam gelukkig mijn vaste lerares weer terug en die had wel enig niveauquote:Op woensdag 13 november 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de school staat nog overeind? Of heb je je woede enkel op de leraar/lerares zelf botgevierd?
Hoezo mag een inval docent cijfers geven?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was een inval docent van een andere school, ik ben de les uit gelopen richting decaan en heb het hem verteld wat ze had gezegd. Hij is toen in lachen uitgebarsten en is met me mee gelopen om ter plekke van de docente te eisen dat ze normaal zou doen
Denken dat 99 procent obese is in Amerikaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nietus, ik ben slim! Net als de andere 1% van de Amerikanen!
Slaat nergens op inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat is toch van de zotten
De vaste docente was langdurig ziekquote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo mag een inval docent cijfers geven?
Wel grappig van je decaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |