quote:Op woensdag 13 november 2013 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah, ik moest lachen
Ik hoor ze ook weleens trouwens
Watquote:
tjackaquote:
Hoax. Als Palmboom (quote:
Zag hem op FB staan, ook al issie nep ik moest lachenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bron? Indien waar wel geniaal.
Goed hoorquote:
Jaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:45 schreef Muto het volgende:
De conducteur doet toch zelf de deuren ligt en zijn deur als laatste?
dat is tamelijk briljant, ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:45 schreef essnhills het volgende:
Dit vond ik toen ook wel een goeie grap eigenlijkhttp://nos.nl/op3/artikel(...)ent-ns-gespoten.html
HIGH CBSquote:Op woensdag 13 november 2013 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind treinen onderspuiten en vrij onzinnige bezigheid.
Heb jij je Feyenoord armbandje al op bestelling. Wie ga je erop nemen voor 10 euro per button?quote:
Sexy Lexy.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij je Feyenoord armbandje al op bestelling. Wie ga je erop nemen voor 10 euro per button?
Rustig over Lexy he. Al heeft mijn blinde steun aan deze held wel langzaam aan bijstanders gekregen.quote:
Jij begon ook over Blindquote:Op woensdag 13 november 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig over Lexy he. Al heeft mijn blinde steun aan deze held wel langzaam aan bijstanders gekregen.
Is ook niet meer onder uit te komen nuquote:Op woensdag 13 november 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig over Lexy he. Al heeft mijn blinde steun aan deze held wel langzaam aan bijstanders gekregen.
Ik ben fan van Lex. Niet altijd, maar laatste maanden sowieso.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Groetjestwitter:NS__online twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 15:52:04Wij verzoeken degene die als grap loopt te fluiten op perrons te stoppen. Er zijn nu al meerdere treinen vertrokken zonder de conducteur. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |