En gezond iets van 20 of 25 %quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan ga je wel dood, essential fat is bij vrouwen 8-10% ofzo
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik houd van dikke meisjes, met een vetpercentage van 20% ofzo.
45quote:
Neequote:
Ik zie het, was denk ik even in de war met wat andersquote:
Inderdaad, daar houd ik vanquote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Da's vrij normaal, volgens mij zelfs het gemiddelde.
Volgens mij juist dus 1 van de ondergrenzen wat betreft gezondquote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Da's vrij normaal, volgens mij zelfs het gemiddelde.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Inderdaad, daar houd ik van
Maar ik vind ze dik, want ik vind alles boven de 8% dik.
Maar dik hoeft nog niet slecht te zijn. Pas als ze te dik zijn, 30+% zijn ze iel bah.
Relatief, sporters kunnen met minder gewoon gezond zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij juist dus 1 van de ondergrenzen wat betreft gezond
Ja duh.. als ik zulke domme dingen te horen krijg van een docent dan los ik het zelf wel opquote:Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Gelukkig" ja. Ik houd wel van je aanpak, bij onrecht gewoon zuiveren die hap.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het, was denk ik even in de war met wat anders
Niet alleen datquote:
Domoor!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben niet kortzichtig, ik word gewoon te serieus genomen
Ik begin bijna te denken dat jij hier als enige bij de 1% slimme mensen hoort.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie nemen spatie allemaal veel te serieus.
Bij alles zeggen dat je trollt wordt op een gegeven moment ook niet meer serieus genomenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben niet kortzichtig, ik word gewoon te serieus genomen
Ja klopt, maar de gemiddelde persoon is niet een sporter. Voor iemand met een gemiddeld bewegingspatroon moet je echt niet te veel onder die 20% gaan zitten hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Relatief, sporters kunnen met minder gewoon gezond zijn.
Als je anorexia mode onder de 20% gaat is het wel ongezond.
a snapt die meidn ietquote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij alles zeggen dat je trollt wordt op een gegeven moment ook niet meer serieus genomen
Goede argumenten geef je, met beeldig bewijs ook. Vrouwelijke borsten bestaan voor ca. 80% uit vetweefsel, natuurlijk heeft je vetpercentage daarmee te maken.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom hebben genoeg dikkere vrouwen ook kleine borsten.
Wat een grafmongool ben jij zeg.
Ik zeg het niet bij alles, maar ja, ik snap het wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij alles zeggen dat je trollt wordt op een gegeven moment ook niet meer serieus genomen
Zoiets noemen ze gewoon 'overdrijven', dat doen mensen graag!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zeg het niet bij alles, maar ja, ik snap het wel.
Maar kom op, als je mij serieus neemt als ik zeg dat ik denk dat 99% van de Amerikanen dom of dik is dan ben je wel ehh 'dom'.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Goede argumenten geef je, met beeldig bewijs ook. Vrouwelijke borsten bestaan voor ca. 80% uit vetweefsel, natuurlijk heeft je vetpercentage daarmee te maken.
meeste top-wielrenners en Zwemmers hebben een vetpercentage van tussen de 6 en 7%, ik zit op zo'n 25% (maar ben wel aan het afvallen.)quote:Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de gemiddelde persoon is niet een sporter. Voor iemand met een gemiddeld bewegingspatroon moet je echt niet te veel onder die 20% gaan zitten hoor
Dat nam ik ook niet serieusquote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zeg het niet bij alles, maar ja, ik snap het wel.
Maar kom op, als je mij serieus neemt als ik zeg dat ik denk dat 99% van de Amerikanen dom of dik is dan ben je wel ehh 'dom'.
Dat zijn mannen jaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
meeste top-wielrenners en Zwemmers hebben een vetpercentage van tussen de 6 en 7%, ik zit op zo'n 25% (maar ben wel aan het afvallen.)
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Jouw opmerking was gewoon totaal irrelevantMaar hou je mondje maar weer.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
Alles met een vetpercentage boven de 8% vind ik dik
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gadverdamme man, jij houdt van cup a?
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft daar niets mee te maken hoor.
Wat is daar gadver aan trouwensben je 12?
Maar dat is dan weer voor mannen danquote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
meeste top-wielrenners en Zwemmers hebben een vetpercentage van tussen de 6 en 7%, ik zit op zo'n 25% (maar ben wel aan het afvallen.)
Iemand met een vetpercentage van 8+ procent heeft waarschijnlijk helemaal geen borsten, die is gewoon plat.quote:
Deze SC is veelte vrolijk, hoe houd jij dat uit als mede depressieveling. Je zit toch niet van je antidepressiva dosering te snoepen he?quote:
Weet ik. Ik troll gewoon mee dat ik doe alsof ik serieus ga doen over dat jij nepserieus deed over mijn onzin.quote:
dafuq did I just readquote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik. Ik troll gewoon mee dat ik doe alsof ik serieus ga doen over dat jij nepserieus deed over mijn onzin.
Je moeder is plat!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand met een vetpercentage van 8+ procent heeft waarschijnlijk helemaal geen borsten, die is gewoon plat.
Aha.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik. Ik troll gewoon mee dat ik doe alsof ik serieus ga doen over dat jij nepserieus deed over mijn onzin.
Als een dubbeltje jaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moeder is plat!
HIHIAHIO YOUR MOM JOKES
Godverdomme man, ik ga maar aannemen dat je trollt. Dat iemand zo dom is wil ik echt niet meemaken.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand met een vetpercentage van 8 procent heeft waarschijnlijk helemaal geen borsten, die is gewoon plat.
In de nachtelijke uurtjes wordt iedereen hier depressief.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze SC is veelte vrolijk, hoe houd jij dat uit als mede depressieveling. Je zit toch niet van je antidepressiva dosering te snoepen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |