Jij zou niet trouwenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als het veel geld zou schelen.
Ik ook, meer dan terecht. Scheelde geloof ik wel 4000 ofzo per jaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als het veel geld zou schelen.
Obese niet, wel dik. Dik is een mening. Alles met een vetpercentage boven de 8% vind ik dikquote:Op woensdag 13 november 2013 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat 99 procent obese is in Amerika
Beschermt tegen wie dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd beschermt. Amerika wordt onterecht als een soort monster bestempeld en het volk wordt aangezien voor dom, ondanks dat dit in tig landen erger is.
Amerika is de reden dat wij niet in het communisme zijn vervallen.quote:
boven de 8 procent?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Obese niet, wel dik. Dik is een mening. Alles met een vetpercentage boven de 8% vind ik dik
Jij zit ook boven de 8%quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Obese niet, wel dik. Dik is een mening. Alles met een vetpercentage boven de 8% vind ik dik
communismequote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerika is de reden dat wij niet in het communisme zijn vervallen.
Iets waar wij Amerika nog elke dag voor mogen bedanken.
Je weet dat vrouwen met maar 8% eng dun zijn (voor mannen is het trouwens ook vrij weinig)quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gadverdamme man, jij houdt van cup a?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ryan is een beetje dom.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen met maar 8% eng dun zijn (voor mannen is het trouwens ook vrij weinig)
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De eerstvolgende vijand die we zullen krijgen, ik zet mijn geld op de Russen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gadverdamme man, jij houdt van cup a?
quote:
Voor mannen lijkt het me erger dan voor vrouwenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen met maar 8% eng dun zijn (voor mannen is het trouwens ook vrij weinig)
Kunnen vrouwen wel onder de 8% komen?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen wel onder de 8% komen?
Ja tuurlijk weet ik dat, maar ik moest mezelf er uitlullen, want anders is niet 99% dikquote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |