a snapt die meidn ietquote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij alles zeggen dat je trollt wordt op een gegeven moment ook niet meer serieus genomen
Goede argumenten geef je, met beeldig bewijs ook. Vrouwelijke borsten bestaan voor ca. 80% uit vetweefsel, natuurlijk heeft je vetpercentage daarmee te maken.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom hebben genoeg dikkere vrouwen ook kleine borsten.
Wat een grafmongool ben jij zeg.
Ik zeg het niet bij alles, maar ja, ik snap het wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij alles zeggen dat je trollt wordt op een gegeven moment ook niet meer serieus genomen
Zoiets noemen ze gewoon 'overdrijven', dat doen mensen graag!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zeg het niet bij alles, maar ja, ik snap het wel.
Maar kom op, als je mij serieus neemt als ik zeg dat ik denk dat 99% van de Amerikanen dom of dik is dan ben je wel ehh 'dom'.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Goede argumenten geef je, met beeldig bewijs ook. Vrouwelijke borsten bestaan voor ca. 80% uit vetweefsel, natuurlijk heeft je vetpercentage daarmee te maken.
meeste top-wielrenners en Zwemmers hebben een vetpercentage van tussen de 6 en 7%, ik zit op zo'n 25% (maar ben wel aan het afvallen.)quote:Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de gemiddelde persoon is niet een sporter. Voor iemand met een gemiddeld bewegingspatroon moet je echt niet te veel onder die 20% gaan zitten hoor
Dat nam ik ook niet serieusquote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zeg het niet bij alles, maar ja, ik snap het wel.
Maar kom op, als je mij serieus neemt als ik zeg dat ik denk dat 99% van de Amerikanen dom of dik is dan ben je wel ehh 'dom'.
Dat zijn mannen jaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
meeste top-wielrenners en Zwemmers hebben een vetpercentage van tussen de 6 en 7%, ik zit op zo'n 25% (maar ben wel aan het afvallen.)
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Jouw opmerking was gewoon totaal irrelevantMaar hou je mondje maar weer.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
Alles met een vetpercentage boven de 8% vind ik dik
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gadverdamme man, jij houdt van cup a?
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft daar niets mee te maken hoor.
Wat is daar gadver aan trouwensben je 12?
Maar dat is dan weer voor mannen danquote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
meeste top-wielrenners en Zwemmers hebben een vetpercentage van tussen de 6 en 7%, ik zit op zo'n 25% (maar ben wel aan het afvallen.)
Iemand met een vetpercentage van 8+ procent heeft waarschijnlijk helemaal geen borsten, die is gewoon plat.quote:
Deze SC is veelte vrolijk, hoe houd jij dat uit als mede depressieveling. Je zit toch niet van je antidepressiva dosering te snoepen he?quote:
Weet ik. Ik troll gewoon mee dat ik doe alsof ik serieus ga doen over dat jij nepserieus deed over mijn onzin.quote:
dafuq did I just readquote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik. Ik troll gewoon mee dat ik doe alsof ik serieus ga doen over dat jij nepserieus deed over mijn onzin.
Je moeder is plat!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand met een vetpercentage van 8+ procent heeft waarschijnlijk helemaal geen borsten, die is gewoon plat.
Aha.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik. Ik troll gewoon mee dat ik doe alsof ik serieus ga doen over dat jij nepserieus deed over mijn onzin.
Als een dubbeltje jaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moeder is plat!
HIHIAHIO YOUR MOM JOKES
Godverdomme man, ik ga maar aannemen dat je trollt. Dat iemand zo dom is wil ik echt niet meemaken.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand met een vetpercentage van 8 procent heeft waarschijnlijk helemaal geen borsten, die is gewoon plat.
In de nachtelijke uurtjes wordt iedereen hier depressief.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze SC is veelte vrolijk, hoe houd jij dat uit als mede depressieveling. Je zit toch niet van je antidepressiva dosering te snoepen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |