Wow dat is wel veelquote:Op woensdag 13 november 2013 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, door obamacare moeten veel "middenklassers" (in dit geval mensen die net een gezin kunnen onderhouden) soms 5-6 keer zoveel zorgverzekering moeten betalen.
Voor het land is dit veel slechter.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat slaat niet aan inderdaad, maar dat doet het huidige zorgstelsel in Amerika ook niet
Flikkerquote:Op woensdag 13 november 2013 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je kan zijn huiswerk toch wel maken.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met die links van fok-it voordat je het weet heb je een rare virus.
Niemand. Dit is een ramp voor de VS.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow dat is wel veel
Maar ja, wie moet het anders betalen, de allerarmste kunnen het zelf niet.
Ik heb antivirus softwarequote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met die links van fok-it voordat je het weet heb je een rare virus.
wtfquote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Van 83 dollar naar 354
Voor Tjackje zou ik het zo doen hoor. Al zou ik dit keer wel mijn eigennaam weghalen onder het verslag.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maak dan gelijk even die boekopdracht over Great Expectations.
Tis dat ik geen zin hem om er een lmgtfytje van te maken:quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je voor mij zo'n site vinden ?
Had hem al gestuurdquote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tis dat ik geen zin hem om er een lmgtfytje van te maken:
http://obamacarefacts.com/benefitsofobamacare.php
1e hit op google op obamacare advantages
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor Tjackje zou ik het zo doen hoor. Al zou ik dit keer wel mijn eigennaam weghalen onder het verslag.
Hebben ze wel vaker een handje vanquote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Het leukste vind ik nog dat dit amper in het nieuws komt in Europa.
En maar juichen om Obamacare.
Obamacare was niet per se iets slechts maar wel onhaalbaar door het niet hebben van een meerderheid in het congres. De uitkomst die er nu ligt is gewoon het redden van hun eigen gezicht.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Het leukste vind ik nog dat dit amper in het nieuws komt in Europa.
En maar juichen om Obamacare.
Ik had altijd een trucje. mensen wouden mijn verslagen ook graag lenen i.v.m. de hoge cijfers die ik steeds haalde. Stelde ik steeds iets zo in in het document dat niet aangepast kon worden maar waardoor het voor de leraar heel erg zichtbaar werd dat dat mijn verslag was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |