Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Ach jij maakt er tenminste werk van... I'm still stuck with the girl van vorige week. Ze is helemaal gek op me, maar ondertussen keihard hard to get.. de teringquote:Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh neh, van degene waarbij ik geleerd had van de fout en taart heb vervangen voor betere producten
Daar kan ik echt niet tegen.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef cowman het volgende:
[..]
Ach jij maakt er tenminste werk van... I'm still stuck with the girl van vorige week. Ze is helemaal gek op me, maar ondertussen keihard hard to get.. de tering
nog wel in contact met de laatste?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef Inloggen het volgende:
Ik zal even ontopic zijn.
Ik heb 4 dates gehad op 2 dagen. Beetje fout maar goed. Het was een strakke planning om de mannenmarkt te verkennen, want ik was weer single.
Eerste dag, 2 dates. De eerste was wel geinig, maar niet mijn type. 2e was heel poėtisch en ik ging bijna over mijn nek.
Tweede dag, twee dates. De eerste had de looks en een goed getraind lichaam, maar leek nogal narcistisch. Ik knapte af. Date 2 was super leuk, interessant, pittig, maar had last van bindingsangst waardoor hij al jaren geen relatie had. Hij gaf voor de date al aan niet op zoek te zijn. Toch begon ik gevoelens voor hem te krijgen. Onze gesprekken en afspraken waren erg leuk. Het had ook diepgang.
Daarna app eraf gehaald en sindsdien niet meer gedate.
Nee, deed teveel pijnquote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
nog wel in contact met de laatste?
bummer.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Nee, deed teveel pijn
Dat is nu iets meer dan twee maanden geleden.
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb 4 dates gehad op 2 dagen. Beetje fout maar goed. Het was een strakke planning om de mannenmarkt te verkennen, want ik was weer single.
Eerste dag, 2 dates. De eerste was wel geinig, maar niet mijn type. 2e was heel poėtisch en ik ging bijna over mijn nek.
Jij doorgrond die mannen wel heel erg snel in zo'n halve middag. Hoe moet ik me dat voorstellen? Jij nodigt ze thuis bij jou uit, laat hun languit liggen op de bank en the fun begins?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Inloggen het volgende:
Tweede dag, twee dates. De eerste had de looks en een goed getraind lichaam, maar leek nogal narcistisch. Ik knapte af. Date 2 was super leuk, interessant, pittig, maar had last van bindingsangst waardoor hij al jaren geen relatie had. Hij gaf voor de date al aan niet op zoek te zijn. Toch begon ik gevoelens voor hem te krijgen. Onze gesprekken en afspraken waren erg leuk. Het had ook diepgang.
Daarna app eraf gehaald en sindsdien niet meer gedate.
Oh die had ik allang verwijderd. Ik was al overgegaan op Whapp. Helaas bleef ik nog een week of twee of Google, omdat ik zo naļef wasquote:Op woensdag 13 november 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
bummer.![]()
Je weet dat het handig is om eerst je profiel te verwijderen dan? Tinder blijft namelijk jouw profiel updaten met nieuwe facebookfotos enzo, als je je profiel erop laat staan. Echt bizar.
In elk geval krijgen de kneusjes die 7,5 uur willen ouwehoeren zo geen kansquote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef cowman het volgende:
[..]
Jij doorgrond die mannen wel heel erg snel in zo'n halve middag. Hoe moet ik me dat voorstellen? Jij nodigt ze thuis bij jou uit, laat hun languit liggen op de bank en the fun begins?
Ik hou wel van temperament ja. De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij houd van een beetje ruige man dus?
ben je net een tikje te laat voor.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik hou wel van temperament ja. De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.
Halve middag? Zoveel tijd heb ik niet nodig. De eerste duurde 2 uurtjes. De tweede ook. De derde een uurtje. De vierde... alle 3 de dates 4 uurtjes.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef cowman het volgende:
[..]
Jij doorgrond die mannen wel heel erg snel in zo'n halve middag. Hoe moet ik me dat voorstellen? Jij nodigt ze thuis bij jou uit, laat hun languit liggen op de bank en the fun begins?
Temperament als in? Een tik als je brutaal tegen hem bent?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik hou wel van temperament ja. De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.
Wat doe je nog hier dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben je net een tikje te laat voor.
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:54 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb naast daten ook nog andere bezigheden
Nee, we houden het wel ethisch hč?!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Temperament als in? Een tik als je brutaal tegen hem bent?
Ik word nu al moe van je ..quote:Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Nee, we houden het wel ethisch hč?!
Temperament is voor mij dat hij me op mijn plek kan zetten met de juiste verwoordingen die respect niet overschrijden. Een combinatie van sarcasme, humor en feitjes verpakt in de assertieve skills (dus geen agressieve beweringen en vingers wijzen oid).
Nou, als hier enkele Fok!kers zich niet door aangesproken voelen weet ik het ook niet meer!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Nee, we houden het wel ethisch hč?!
Temperament is voor mij dat hij me op mijn plek kan zetten met de juiste verwoordingen die respect niet overschrijden. Een combinatie van sarcasme, humor en feitjes verpakt in de assertieve skills (dus geen agressieve beweringen en vingers wijzen oid).
Hahaha, de meeste Fokkers zijn Nederlands en die hebben vrijwel geen temperament.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, als hier enkele Fok!kers zich niet door aangesproken voelen weet ik het ook niet meer!
Doe uw voordeel hier mee, heren
Te vaak met zulke vrouwen in aanraking geweest; hint: dat wil je niet. Deze heeft ook nog de potentie zich bekwaam te verwoorden, dus je krijgt ellendig lange principe discussies onderbouwd met psychologisch termen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, als hier enkele Fok!kers zich niet door aangesproken voelen weet ik het ook niet meer!
Doe uw voordeel hier mee, heren
Dank je.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef cowman het volgende:
[..]
Te vaak met zulke vrouwen in aanraking geweest; hint: dat wil je niet. Deze heeft ook nog de potentie zich bekwaam te verwoorden, dus je krijgt ellendig lange principe discussies onderbouwd met psychologisch termen.
Not this shit againquote:Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef Inloggen het volgende:
[..]
De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.
De mannen uit het Midden-Oosten zijn berucht om hun losse handjes.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Hahaha, de meeste Fokkers zijn Nederlands en die hebben vrijwel geen temperament.
Doe mij maar een Iranese, Nieuw Zeelandse, Spaanse of een verkaaste versies van mannen uit het Midden Oosten. Grieks kan ook nog wel.
Goed goed, maar belangrijker, hoe zijn jouw bakskills?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Hahaha, de meeste Fokkers zijn Nederlands en die hebben vrijwel geen temperament.
Doe mij maar een Iranese, Nieuw Zeelandse, Spaanse of een verkaaste versies van mannen uit het Midden Oosten. Grieks kan ook nog wel.
Daarom zei ik nadrukkelijk verkaasd haha.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
De mannen uit het Midden-Oosten zijn berucht om hun losse handjes.
Doe beter mijn soortgenoten uit Midden- en Zuid-Amerika
Zij die het hardst "Too hard to handle" schreeuwen zitten vaak elke avond onder een snuggy GTST te kijken.quote:
Ik zeg; bijstandsmoeder in spequote:Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zij die het hardst "Too hard to handle" schreeuwen zitten vaak elke avond onder een snuggy GTST te kijken.
Ik kijk Dexterquote:Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zij die het hardst "Too hard to handle" schreeuwen zitten vaak elke avond onder een snuggy GTST te kijken.
Onder welke leeftijdscategorie zoek je?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef vera166 het volgende:
Kut Tinder. Ik dacht misschien is dit wel leuk tegen verveling. Valt weer tegen![]()
Allemaal gare vragen van rare figuren hahhaha
racist.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Daarom zei ik nadrukkelijk verkaasd haha.
Oeh, jij bent een exotisch geval. I like.
Jouw soortgenoten hebben vaak van die mooie ogen en kunnen waaaaanzinnig dansen!
Uh geen idee.....quote:Op woensdag 13 november 2013 15:12 schreef cowman het volgende:
[..]
Onder welke leeftijdscategorie zoek je?
Dus een 44 jarige man met gare verhalen kan bij jou ook aankloppen?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef vera166 het volgende:
[..]
Uh geen idee.....ik heb geen andere instellingen gemaakt dan hoe het was ofzo.
Krijg soms jongens van 20 en soms van 44.
Ja dat kan blijkbaar, ik heb niet gereageerdquote:Op woensdag 13 november 2013 15:15 schreef cowman het volgende:
[..]
Dus een 44 jarige man met gare verhalen kan bij jou ook aankloppen?
Hmm erg herkenbaar. Ik had per ongeluk een meisje geliked, dus zij begon helemaal enthousiast tegen mij te praten. Normaal negeer ik ze, maar met haar had ik om een of andere manier medelijden. Heb haar toen een berichtje gestuurd met de tekst, dat ik eigenlijk niet meer op Tinder zit, en dat ze niet moet denken "huh waarom reageert ie nou niet op mij, vind ie me lelijk ofzo"... Achteraf gezien, niet zo slimquote:Op woensdag 13 november 2013 15:16 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja dat kan blijkbaar, ik heb niet gereageerdEerst wel geliked maar ik begreep er niks van
![]()
Nu zit ik met wanhopige mensen opgescheept hahaha. Sommige verhalen zijn wel goed tegen de verveling dus verwijderen ga ik nog neit
Dan heb je een slechte smaak qua mannenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef vera166 het volgende:
Kut Tinder. Ik dacht misschien is dit wel leuk tegen verveling. Valt weer tegen![]()
Allemaal gare vragen van rare figuren hahhaha
Hahahha aaaaawquote:Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef cowman het volgende:
[..]
Hmm erg herkenbaar. Ik had per ongeluk een meisje geliked, dus zij begon helemaal enthousiast tegen mij te praten. Normaal negeer ik ze, maar met haar had ik om een of andere manier medelijden. Heb haar toen een berichtje gestuurd met de tekst, dat ik eigenlijk niet meer op Tinder zit, en dat ze niet moet denken "huh waarom reageert ie nou niet op mij, vind ie me lelijk ofzo"... Achteraf gezien, niet zo slim![]()
Maar bedoelde het echt goed
Kloptquote:Op woensdag 13 november 2013 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte smaak qua mannen
Staan ze echt zo bekend? Dat over die ogen?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Daarom zei ik nadrukkelijk verkaasd haha.
Oeh, jij bent een exotisch geval. I like.
Jouw soortgenoten hebben vaak van die mooie ogen en kunnen waaaaanzinnig dansen!
En nee, de betreffende filmpjes en naaktfoto's zullen niet verspreid worden, omdat: integer.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Omdat ik een vent ben en natuurlijk even stoer wil doen:
- Naaktfoto's en fapfilmpjes van een dame
- Seksaanbod (soort van afgewezen) van diezelfde dame
- Nog 3 seksaanboden
- Ik was bijna naar een chick toegegaan om te batsen
- Totdat ik een dame tegenkwam en we elkaar beide leuk bleken te vinden
- Tinder niet meer aangeraakt sindsdien
/endofmystory
Nou dat ben ik niet met je eens.. ik praat al 2 weken met een meid die van te voren aangaf alleen op Tinder te zitten voor leuke gesprekken en niet te willen daten. Nu vindt ze me leukquote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahahha aaaaawkut is dat ja.
Het zou best een leuke app zijn als er niet zoveel wanhopige mensen gebruik van zouden maken.
Maar daar draait het niet meer om ofcourse, dat snap ik ook wel hahagezellig praten is nie meer
#vroegerwasallesbeter
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:30 schreef cowman het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens.. ik praat al 2 weken met een meid die van te voren aangaf alleen op Tinder te zitten voor leuke gesprekken en niet te willen daten. Nu vindt ze me leuk
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En nee, de betreffende filmpjes en naaktfoto's zullen niet verspreid worden, omdat: integer.
Ik bewijs het jequote:Op woensdag 13 november 2013 15:31 schreef vera166 het volgende:
[..]...... hahahahaahah.
Ja dat zou ook nog kunnen. Blijkbaar
Wow wat ben jij stoer ik hoop dat ik je tegen kom op Tinderquote:Op woensdag 13 november 2013 15:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Ach, 90% van die dames die moeilijk doen en verontwaardigd reageren als het gesprek richting seks gaat of je een blatant seksaanbod doet zijn zo om te lullen als je een beetje lief kan zijn en je geweldige kwaliteiten toont.
Is mij al 5 keer gebeurd. Ze gooien gewoon hun verdedigingsmechanisme omhoog. Denk je nou echt dat al die meiden ''de ware'' aan het zoeken zijn op Tinder. Nee. Die willen ook gewoon neuken net zoals zo veel heren.
Mijn pic met mijn goede looks en in uniform helpt ook wel mee natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:36 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wow wat ben jij stoer ik hoop dat ik je tegen kom op Tinder![]()
![]()
![]()
![]()
bij 'uniform' raakte ik je kwijt helaasquote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn pic met mijn goede looks en in uniform helpen ook wel mee natuurlijk.
oh god ik glij helemaal weg bij de gedachte alleen alquote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn pic met mijn goede looks en in uniform helpen ook wel mee natuurlijk.
Piloot toevallig?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn pic met mijn goede looks en in uniform helpt ook wel mee natuurlijk.
Ja, 1 van de enige goede pics van me is toevallig in KL Dagelijks Tenue. Kennelijk vinden dames dat nog steeds wel geilquote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef cowman het volgende:
[..]
bij 'uniform' raakte ik je kwijt helaas
Doet een kruidvat beveiliger het goed bij de dames ja?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn pic met mijn goede looks en in uniform helpt ook wel mee natuurlijk.
Militair. Overigens wordt er nogal neergekeken door collega's op foto's in uniform gebruiken op Facebook, Tinder, etc. Maar het levert perfect resultaat, dus waarom niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doet een kruidvat beveiliger het goed bij de dames ja?
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Militair. Overigens wordt er nogal neergekeken door collega's op foto's in uniform gebruiken op Facebook, Tinder, etc. Maar het levert perfect resultaat, dus waarom niet.
Welke meisjes trek je aan? Ashleys?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Militair. Overigens wordt er nogal neergekeken door collega's op foto's in uniform gebruiken op Facebook, Tinder, etc. Maar het levert perfect resultaat, dus waarom niet.
Ja niks dan lof voor de KL hoor, daar niet van. Maar ik neem die startende mbo baasjes echt niet serieus. Zodra ze langer dan 6 jaar in dienst zijn, zijn ze opeens echt veranderd = respect!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, 1 van de enige goede pics van me is toevallig in KL Dagelijks Tenue. Kennelijk vinden dames dat nog steeds wel geil.
Ik ben dan ook reservist. Ik studeer doordeweeks gewoon aan de universiteit.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:42 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja niks dan lof voor de KL hoor, daar niet van. Maar ik neem die startende mbo baasjes echt niet serieus. Zodra ze langer dan 6 jaar in dienst zijn, zijn ze opeens echt veranderd = respect!
Snap ik ook wel. Als ik militair zie ben ik altijd jaloers dat ik niet in zo'n uniform mag lopenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je mag mijne wel lenen voor de dames hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Als ik militair zie ben ik altijd jaloers dat ik niet in zo'n uniform mag lopen
Nee.. Samantha's, Daniella's, Jessicaaa's en Blue ivy'squote:Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
[..]
Welke meisjes trek je aan? Ashleys?
Ik weet niet wat je met Ashleys bedoelt, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
[..]
Welke meisjes trek je aan? Ashleys?
Nee, ik vind het geen fuck meer aan sinds hij dood is.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef MAHL het volgende:
[..]Hoewel het laatste seizoen nergens op sloeg. Kijk je ook Spartacus?
En wiens kloon ben je nu?
Hahaha, ik kwam ook maar toevallig op dit topic uit door mis te klikken op ''Active Topics''.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow jeeeeeee! Een fokker geeft een succesverhaal! Dat mag niet, rellennn
[ afbeelding ]
Rellen? Waar?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow jeeeeeee! Een fokker geeft een succesverhaal! Dat mag niet, rellennn
[ afbeelding ]
Dat is alleen nodig als je nog niet genoeg succesverhalen hebt gehadquote:Op woensdag 13 november 2013 15:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha, ik kwam ook maar toevallig op dit topic uit door mis te klikken op ''Active Topics''.
Je snapt natuurlijk dat ik mijn ego wel even moest strelen door mijn succesverhaal te posten.
Bij de intocht van Sinterklaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
I have much to learn master, teach me.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is alleen nodig als je nog niet genoeg succesverhalen hebt gehadIs nog werk aan de winkel dus voor jou
Nummers in DM gaarnequote:Op woensdag 13 november 2013 15:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, on that note:
Ik heb nog een crediet van 3 chickies om te batsen om te vergeven: heb je zwart haar en bruine ogen, grijp dan nu uw kans![]()
Gaan ze ook akkoord met een zwart haar en blauwe ogen; als het enkel om betasten gaat?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, on that note:
Ik heb nog een crediet van 3 chickies om te batsen om te vergeven: heb je zwart haar en bruine ogen, grijp dan nu uw kans![]()
Kleurlensen for the winquote:Op woensdag 13 november 2013 15:54 schreef cowman het volgende:
[..]
Gaan ze ook akkoord met een zwart haar en blauwe ogen; als het enkel om betasten gaat?
Dat zou ik even moeten verifiėren:quote:Op woensdag 13 november 2013 15:54 schreef cowman het volgende:
[..]
Gaan ze ook akkoord met een zwart haar en blauwe ogen; als het enkel om betasten gaat?
Ik weet niet wat zieliger is...quote:Op woensdag 13 november 2013 15:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha, ik kwam ook maar toevallig op dit topic uit door mis te klikken op ''Active Topics''.
Je snapt natuurlijk dat ik mijn ego wel even moest strelen door mijn succesverhaal te posten.
Ok dus het verschil van blauw --> bruin , is het verschil van niet ---> naar wel neuken. Vrouwen... ooit ga ik ze helemaal snappenquote:
Ho ho ho, aannamesquote:Op woensdag 13 november 2013 15:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zieliger is...
Geilen op zo'n figuur als jij vanwege je uniform, of jij die een uniform gaat dragen als "reservist" vanwege de dames
Gelukkig hoef je niet veel intellectuele capaciteiten te hebben om dergelijke dames te vermaken. Een kinderhand is immers snel gevuld
Ik heb altijd medelijden met mensen zoals jij die zo nodig een ander onnodig naar beneden willen halen alleen maar omdat ze aangeven dat iets voor hen werkt. Ook al zal jij jezelf wel heel volwassen vinden e.d. Maar als je ernaar kijkt dat hij gewoon zei dat hij een uniform draagt en 1 succesverhaaltje geeft en dan zo'n reactie van jou vol met minachting en neerbuigende taal dan is het al snel duidelijk wat er gaande is. Sterkte manquote:Op woensdag 13 november 2013 15:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geilen op zo'n figuur als jij vanwege je uniform, of jij die een uniform gaat dragen als "reservist" vanwege de dames
Gelukkig hoef je niet veel intellectuele capaciteiten te hebben om dergelijke dames te vermaken. Een kinderhand is immers snel gevuld
Even de aannames de wereld uit helpen:quote:Op woensdag 13 november 2013 15:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck ups....quote:Op woensdag 13 november 2013 15:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ho ho ho, aannames
Je weet wat ze zeggen: ''aannames zijn dodelijk''.
Zu spät. Reeds gehaptquote:Op woensdag 13 november 2013 16:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck ups....
Jammer genoeg hap je niet
Wat het duidelijk is.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zu spät. Reeds gehapt
Hoewel het natuurlijk wel makkelijk is om te zeggen dat je aan het trollen bent terwijl het ook een uitlulsmoes kan zijn
Het laatste seizoen is goed hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 15:47 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Nee, ik vind het geen fuck meer aan sinds hij dood is.
Srsly.
Wel jammer dat je 18 bentquote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef vera166 het volgende:
[..]
oh god ik glij helemaal weg bij de gedachte alleen al
Ja maar het gaat dit keer niet om jou! 8 jaar verschil is moeilijk uitleggenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben maar 2 jaar ouder.
Ohquote:Op woensdag 13 november 2013 16:22 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja maar het gaat dit keer niet om jou! 8 jaar verschil is moeilijk uitleggen
Ik ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:16 schreef Maastoren het volgende:
Goh, en ik maar denken dat het hier over Tinder ging.
Ik klik sowieso standaard bij elke vrouwelijke user op haar fotoboekquote:Op woensdag 13 november 2013 16:32 schreef cowman het volgende:
[..]
Kom er nu pas achter dat ze een fotoboek heeftZag dat jij al voorbij was gekomen hahah
Ja ik zit net op FOK.. ik leer van alles. Nee ze heeft er 3. Eentje waar ze heel bewust met haar decollete op de biljart(poel)tafel hangt en een semi prof. portretfotoquote:Op woensdag 13 november 2013 16:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik klik sowieso standaard bij elke vrouwelijke user op haar fotoboek.
Ze heeft 1 zwart-wit foto toch?
Even kijken en een like gevenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:35 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja ik zit net op FOK.. ik leer van alles. Nee ze heeft er 3. Eentje waar ze heel bewust met haar decollete op de biljart(poel)tafel hangt en een semi prof. portretfoto
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
Dat taart eten ga ik ook nooit meer gebruiken
Je herinnert je niets meer en hebt nu een pijnlijke anus?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
Dat taart eten ga ik ook nooit meer gebruiken
Wat heb ik nou aan antwoorden van Jaaaaaa, lekker!quote:
ughquote:Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef schermafbeelding het volgende:
Foto's van de vrouw die een dolfijn kust lijkt ook populair te zijn.
kopieer eens een gesprek.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan antwoorden van Jaaaaaa, lekker!
[..]
ugh![]()
Dat je in ieder geval een reactie van haar hebt die je normaal gesproken niet zou krijgenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
ugh![]()
Of diep onderwater naast een bultrug die er duidelijk geen fuck om geeft.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef schermafbeelding het volgende:
Foto's van de vrouw die een dolfijn kust lijkt ook populair te zijn.
Datum afspreken?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
ugh![]()
Iets wat jij dus ver'SC'te. Ik was niet op tijd om het te zien. Ben ik nooit.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat stond daar eigenlijk net?
Whehe, ja hoor ik ''verSC'' iets, en de volgende posts die ook niks met Tinder te maken hebben blijven gewoon staanquote:Op woensdag 13 november 2013 17:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Iets wat jij dus ver'SC'te. Ik was niet op tijd om het te zien. Ben ik nooit.
quote:
Lekker arbitraire maatstaven weerquote:Op woensdag 13 november 2013 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je herinnert je niets meer en hebt nu een pijnlijke anus?
Ja allemaal vriendjespolitiekquote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe, ja hoor ik ''verSC'' iets, en de volgende posts die ook niks met Tinder te maken hebben blijven gewoon staan:
[..]
[..]
Lekker arbitraire maatstaven weer
Nou je herkent elkaar wel, dus die "Hallo ben jij het Tindermeisje?" blijft wel achterwegequote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef PG18 het volgende:
Maar hoe starten alle Tinder dates dan eigenlijk hier?
Je spreekt ergens af, de een is er al, de ander komt er aan lopen, degene die er later is vraagt of de ander van Tinder is en jullie geven elkaar de hand?
Heb altijd op centraal punt afgesproken, niet binnen. En dan herken je elkaar wel als het goed is. Geen hand, 3 zoenenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef PG18 het volgende:
Je spreekt ergens af, de een is er al, de ander komt er aan lopen, degene die er later is vraagt of de ander van Tinder is en jullie geven elkaar de hand?
zorg dat je er 5 min eerder bent, trek je broek uit en wacht tot ze er isquote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef PG18 het volgende:
Ik vind 1 zoen op de wang altijd romantischerquote:Op woensdag 13 november 2013 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb altijd op centraal punt afgesproken, niet binnen. En dan herken je elkaar wel als het goed is. Geen hand, 3 zoenen
Ik vind 1 zoen op de wang altijd romantischerquote:Op woensdag 13 november 2013 18:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
zorg dat je er 5 min eerder bent, trek je broek uit en wacht tot ze er is
Pleun's zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 17:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Rare namen die ik nooit gehoord heb zie ik heel vaak.
Zoals Pleun.
ik ken een leuktentje bij.... , zullen we elkaar daar onder het genot van een tongstrelend stukje taart en een verwarmend kopje koffie/thee leren kennen?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hey,
Zullen we samen taart eten?
Ja Lekkeeer
meer niet
Dit. Inkoppertjes zijn er om afgemaakt te worden, helemaal als ze voor open doel zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ken een leuktentje bij.... , zullen we elkaar daar onder het genot van een tongstrelend stukje taart en een verwarmend kopje koffie/thee leren kennen?
Kom op broeder, veel makkelijker is bijna niet mogelijk, dan zouden ze namelijk half ontkleed voor je deur moeten stAan wachten, en feitelijk denk ik dat het dan niet eens meer leuk us.
ja. Ik hou helemaal niet van taartquote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ken een leuktentje bij.... , zullen we elkaar daar onder het genot van een tongstrelend stukje taart en een verwarmend kopje koffie/thee leren kennen?
Kom op broeder, veel makkelijker is bijna niet mogelijk, dan zouden ze namelijk half ontkleed voor je deur moeten stAan wachten, en feitelijk denk ik dat het dan niet eens meer leuk us.
Echt he, ik verwacht stromende kutjes alomquote:Op woensdag 13 november 2013 19:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Minstens. Wat moeten die sloeries anders op tinder?
Poėtisch is altijd goed, worden ze nat van.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja Pleuntjes zijn wel knap.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:43 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Pleun's zijn
Alleen jammer van die naam ja. Daarom zal het ook nooit wat worden tussen mij en een Pleun
Geen emoji toetsenbord ?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef PG18 het volgende:
Er missen een paar onmisbare smileys in Tinder om te zorgen dat iets niet verkeerd opgevat wordt
Vooralquote:Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef PG18 het volgende:
Er missen een paar onmisbare smileys in Tinder om te zorgen dat iets niet verkeerd opgevat wordt
Ja, maar ik laat hier de keuze over aan julliequote:Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Woep het volgende:
Bij je principes blijven kerel, vrouwen met zonnebrillen als enigste foto naar links swipen
Die is heel belangrijk ja... : ') snappen veel mensen nietquote:Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vooral![]()
Die zou ook in whatsapp moeten komen.
Hmm dilemma... Grote kans op een plork iddquote:Op woensdag 13 november 2013 21:22 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schakel jullie hulp in....zeg het maar:of
Hoe was je date?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb altijd op centraal punt afgesproken, niet binnen. En dan herken je elkaar wel als het goed is. Geen hand, 3 zoenen
Gewoon YOLO en gedaan idd. Mja, in feite selecteer ik pas bij een matchquote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm dilemma... Grote kans op een plork iddMaar, wie niet waagt wie niet wint.
Wel wanneer ze voor het laatst online is geweest, maar dat klopt overigens vaak niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef PG18 het volgende:
Als je match op een iPhone zit, kan zij zien wanneer je voor het laatst online gekomen bent en of je haar berichten gelezen hebt? Want die iPhone versie had toch meer functies?
ja en ze kan zien wanneer je gaat schijten, slapen en douchen. Opletten met Apple-bitches.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef PG18 het volgende:
Als je match op een iPhone zit, kan zij zien wanneer je voor het laatst online gekomen bent en of je haar berichten gelezen hebt? Want die iPhone versie had toch meer functies?
Als het een toppertje is, is dan wel erg leuk toch? Die heb je zo binnenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:39 schreef pindaplukker het volgende:
Ik heb een match die de oren van mijn kop af praat typt. mens is nonstop aan t typen.![]()
Ik zei al, kunnen we niet slap ouwehoeren onder het genot van een drankje.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:40 schreef cowman het volgende:
[..]
Als het een toppertje is, is dan wel erg leuk toch? Die heb je zo binnen
Sterkte man, Ik word al anderhalve week aan een lijntje gehouden en ben me er nog bewust van ook.. hoe zieligquote:Op woensdag 13 november 2013 22:49 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik zei al, kunnen we niet slap ouwehoeren onder het genot van een drankje.
Maar heeft geen tijd, misschien volgende week zei ze
Ah, heb nog genoeg chats open staan, en te veel meiden die ik nog moet aanspreken.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:50 schreef cowman het volgende:
[..]
Sterkte man, Ik word al anderhalve week aan een lijntje gehouden en ben me er nog bewust van ook.. hoe zielig
Nee we praten nog verder, even kijken wat het wordt. Sowieso een toffe chick natuurlijk, dat kan niemand ontkennenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En hoe ging het verder? Het gesprek is in een stille dood overgegaan?
Een vent erbij op de foto is wel het ideaalbeeld ja voor de meeste mensenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee we praten nog verder, even kijken wat het wordt. Sowieso een toffe chick natuurlijk, dat kan niemand ontkennen
Iddquote:Op woensdag 13 november 2013 23:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een vent erbij op de foto is wel het ideaalbeeld ja voor de meeste mensen
Tsja, 2 opties neuken of niet neukenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee we praten nog verder, even kijken wat het wordt. Sowieso een toffe chick natuurlijk, dat kan niemand ontkennen
Boeiend, ze gaat jou niet likenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Shit, ik likete per ongeluk een duckface. Kun je ook ongedaan maken?
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Boeiend, ze gaat jou niet liken
Burn.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het gaat me om het principe.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Uitloggen op je FB-app en met nieuwe account inloggen. Dan Tinder opstartenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Nebisinidem het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een andere facebook op Tinder kan aanmelden?
Slechte comeback. Op de blaren zitten jongen!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het gaat me om het principe.
Thanks ik ga het even proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef cowman het volgende:
[..]
Uitloggen op je FB-app en met nieuwe account inloggen. Dan Tinder opstarten
Je bent wel heel erg trots op je eigen grap, of niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Slechte comeback. Op de blaren zitten jongen!
Als het op Tinder niet lukt, dan maar hierquote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg trots op je eigen grap, of niet?
Je hebt een paar quotes van een ge-edit bericht laten staan.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het was leuk totdat er privézaken gepost werden. Maar eens even overleggen. Maar niet nu. Welterusten.
wat drinken? of is dat te mainstream?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef cowman het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig.. Wat doen jullie nu zoal op de eerste date met een Tindermeisje? Geen cliche antwoorden als neuken, maar bedoel echt qua activiteit.
Ik heb er één waarvan diegen van snowboarden houdt en ik dat ook wel weer kan oppoetsen dus dan leek me zoiets wel tof om te doen om daarna / ervoor een drankje te doen daar of in de stad.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef cowman het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig.. Wat doen jullie nu zoal op de eerste date met een Tindermeisje? Geen cliche antwoorden als neuken, maar bedoel echt qua activiteit.
Zoals je zou doen als je elke andere date zou doen. Doordat ze van Tinder komt wil niet zeggen dat het meteen anders moet.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef cowman het volgende:
Ervaring I take it?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Off-topic: wat ze zeggen over de eerste date waar de vonken er vanaf vliegen en over tweede dates waar het helemaal fout gaat... is waar.
Off-topic 2: dames kunnen je de ene seconde geweldig leuk vinden en je willen zoenen en van het ene op het andere moment kunnen ze opeens 180 graden gedraaid zijn en hebben ze het opeens lastig met hun ex en geven ze je de wang.
Damn man, maar zo zijn ze soms.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Zo vers dat het weleens vanmiddag zou kunnen zijn gebeurd.
Laat je verrassenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb er nu weer een die tegen mij begint te praten, het lichaam lijkt oke maar twijfel over de kop. Mja, kan geen pics plaatsen hier ivm zuurpruimpje.
Sowieso escaleren de matches nu wel heel erg, te grote lijst.
Ze wilde me wel verder zien, zei dat ze me niet aan 't friendzonen was, maar wilde geen relatie op 't momentquote:Op donderdag 14 november 2013 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn man, maar zo zijn ze soms.
En hoe was d'r reactie door jouw actie?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze wilde me wel verder zien, zei dat ze me niet aan 't friendzonen was, maar wilde geen relatie op 't moment
En ze draaide me soort van haar wang toe. Had ik geen boodschap aan, gewoon op mond gezoend
Pretendeer ik dat het anders zou moeten? Ben gewoon benieuwd wat jullie Tinderboys nou als eerste date activiteit doenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals je zou doen als je elke andere date zou doen. Doordat ze van Tinder komt wil niet zeggen dat het meteen anders moet.
Helemaal niks mis mee, misschien wel het beste van allemaal. Alhoewel ik iets drinken snel vind overgaan na awkward als je een meid treft die niet kan pratenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wat drinken? of is dat te mainstream?
Dat is wel erg gaaf, samen gaan snowboarden. Heb je gelijk ook fysieke interactie met haarquote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb er één waarvan diegen van snowboarden houdt en ik dat ook wel weer kan oppoetsen dus dan leek me zoiets wel tof om te doen om daarna / ervoor een drankje te doen daar of in de stad.
Haha, ik kan het me geeneens meer echt herinneren. Het ging allemaal zo snel. Daarna barstte ze uit over haar ex, dat ze daar mee zat omdat het rot geėindigd was, dat ze me wel leuk vond en niet probeerde te friendzonen, dat ze me verder wilde zien maar geen relatie wilde (nog), en dat ze gewoon ongecompliceerd leuke dingen wilde doenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En hoe was d'r reactie door jouw actie?
She's not that into youquote:Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ik kan het me geeneens meer echt herinneren. Het ging allemaal zo snel. Daarna barstte ze uit over haar ex, dat ze daar mee zat omdat het rot geėindigd was, dat ze me wel leuk vond en niet probeerde te friendzonen, dat ze me verder wilde zien maar geen relatie wilde (nog), en dat ze gewoon ongecompliceerd leuke dingen wilde doen
Oh nee, het is al de derde ontmoeting, 3 of 4 weken later sinds onze ontmoeting op Tinder, en we hadden elkaar 2 jaar geleden al in de trein gezien (en we vonden elkaar leuk).quote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef cowman het volgende:
[..]
She's not that into you
Viel ze je overigens mee of tegen vergeleken met haar fotos?
Maar jij had toch nog veel meer meiden gedate? Wat is daar je ervaring mee?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar goed, het is nog maar de vraag hoe het nu verder gaat met die klote-ex van d'r in haar hoofd.
Oh nee, verder geen Tinder dames. Zij is de enige, en toen ik begon te daten met haar heb ik Tinder niet meer aangeraakt.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef cowman het volgende:
[..]
Maar jij had toch nog veel meer meiden gedate? Wat is daar je ervaring mee?
Ja herkenbaar.. Ik heb ook al mn aandacht op 1 meid, alleen de communicatie via whatsapp is niet wat ik gewend ben van meiden die zeggen jou helemaal leuk te vinden en die op date met je wil. Heb nou niet bepaald lekker achterelkaar lopende chatgesprekken met haar. Veel pauzes, soms wel 2 uren wachten op een antwoord terwijl ze gewoon online is. (ja ik lijk nu wel een wijf) Ziekelijk irritant vind ik dat. Ben gewend dat ze als hondjes met je aan het App'n zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh nee, verder geen Tinder dames. Zij is de enige, en toen ik begon te daten met haar heb ik Tinder niet meer aangeraakt.
Ik herken je frustratie wel hoor. Ik ben ook behoorlijk als een wijf in dat opzicht. Dat ik me zit af te vragen waarom ze niet antwoordt terwijl ze online is of al lang online is geweest.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:25 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.. Ik heb ook al mn aandacht op 1 meid, alleen de communicatie via whatsapp is niet wat ik gewend ben van meiden die zeggen jou helemaal leuk te vinden en die op date met je wil. Heb nou niet bepaald lekker achterelkaar lopende chatgesprekken met haar. Veel pauzes, soms wel 2 uren wachten op een antwoord terwijl ze gewoon online is. (ja ik lijk nu wel een wijf) Ziekelijk irritant vind ik dat. Ben gewend dat ze als hondjes met je aan het App'n zijn
Frustratie = check. Heb echt drie keer gehad dat ik dacht, "als ze nu dit of dit doet, verwijder ik haar instant".. naja ze ontspringt continue de dans.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik herken je frustratie wel hoor. Ik ben ook behoorlijk als een wijf in dat opzicht. Dat ik me zit af te vragen waarom ze niet antwoordt terwijl ze online is of al lang online is geweest.
Maarja, wat ik heb geleerd:
- Maak je niet druk om al dat soort dingen
- Focus niet al je aandacht zo sterk op één dame
Levert alleen maar teleurstellingen en frustratie op.
Wat zeg je nou precies?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef Inloggen het volgende:
Ik zoek ook mee naar wat volgens jullie interessant is
Daar zal ze zelf overheen moeten komenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar goed, het is nog maar de vraag hoe het nu verder gaat met die klote-ex van d'r in haar hoofd.
Is als de 2e keer in een paar maanden dat precies, exact, dezelfde smoes wordt gebruikt door een dame op me... Ik wil echt iets kapotmakenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar zal ze zelf overheen moeten komen
En als dat gebeurd komt dat meestal door een andere gozerquote:Op donderdag 14 november 2013 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar zal ze zelf overheen moeten komen
Gebeurt*quote:Op donderdag 14 november 2013 23:32 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
En als dat gebeurd komt dat meestal door een andere gozer
Ja klopt, lijkt me daarom een prima eerste date ookquote:Op donderdag 14 november 2013 23:15 schreef cowman het volgende:
[..]
Dat is wel erg gaaf, samen gaan snowboarden. Heb je gelijk ook fysieke interactie met haar
Ah, over de kleine dingetjes niet zo'n zorgen maken. Dames willen persoonlijk contact, appen gaat na een tijdje vervelen. Ben benieuwd hoe de date is.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:30 schreef cowman het volgende:
[..]
Frustratie = check. Heb echt drie keer gehad dat ik dacht, "als ze nu dit of dit doet, verwijder ik haar instant".. naja ze ontspringt continue de dans.
Moet wel toegeven dat ik eigenlijk niet meer uit kijk naar die date. Als bij haar enthousiasme en veel nieuwsgierigheid ontbreekt op whatsapp.. hoe moet ze dan wel niet in het echt zijn.
Je zoekt naar leuke dames?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef Inloggen het volgende:
Ik zoek ook mee naar wat volgens jullie interessant is
Zeggen dat het voor jou net zo eng is ?:Pquote:Op donderdag 14 november 2013 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
Ik vroeg trouwens een ander ook voor een date maar die twijfelde ivm net contact en dat ze me niet kent. Maar hoe kan ik haar over de streep trekken?
Yo, hier is mijn facebook...een kijkje in mijn leven of iets?
die heb je sowieso al binnen. chat gewoon een weekje langerquote:Op donderdag 14 november 2013 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
Ik vroeg trouwens een ander ook voor een date maar die twijfelde ivm net contact en dat ze me niet kent. Maar hoe kan ik haar over de streep trekken?
Ja en dan over een weekje gewoon weer vragen en dan idd dat het voor mij ook eng isquote:Op donderdag 14 november 2013 23:42 schreef cowman het volgende:
[..]
die heb je sowieso al binnen. chat gewoon een weekje langer
Mijn ervaring is, dat wanneer je het goed doet die week en er een 'whatsapp klik' is, zij daar wel naar gaat hinten. Stel dan gewoon iets luchtigs voor ipv het woord date. Bv "zin om morgen mee te gaan naar dat en dat?". Maakt het minder beladenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja en dan over een weekje gewoon weer vragen en dan idd dat het voor mij ook eng is
Allemachtig, the horror :pquote:Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ik kan het me geeneens meer echt herinneren. Het ging allemaal zo snel. Daarna barstte ze uit over haar ex, dat ze daar mee zat omdat het rot geėindigd was, dat ze me wel leuk vond en niet probeerde te friendzonen, dat ze me verder wilde zien maar geen relatie wilde (nog), en dat ze gewoon ongecompliceerd leuke dingen wilde doen
Vervolgens heb ik haar gedurende die 10 minuten 2 knuffels en 1 zoen op d'r wang gegeven, oh en d'r arm gestreeld. Ultragay. Maar goed, heat of the moment he.
Er zit 70 km tussen dus er zit wel echt een planning aanquote:Op donderdag 14 november 2013 23:55 schreef cowman het volgende:
[..]
Mijn ervaring is, dat wanneer je het goed doet die week en er een 'whatsapp klik' is, zij daar wel naar gaat hinten. Stel dan gewoon iets luchtigs voor ipv het woord date. Bv "zin om morgen mee te gaan naar dat en dat?". Maakt het minder beladen
Hahaha, gayyyyquote:Op donderdag 14 november 2013 23:42 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Zeggen dat het voor jou net zo eng is ?:P
Ik zie jou wel zitten toevalligquote:Op donderdag 14 november 2013 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Misschien gaat ze fokkers koppelen?
Ik zou haar gewoon toevoegen op Facebook. Ze bekijkt sowieso wel alles.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
Ik dacht dat t een eerste date met een random Tinderchick was. Dan is het toch wel het worst-case scenario dacht ik zoquote:
Oh neuh, lol. Dat was wel een beetje weird geweest hahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:23 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik dacht dat t een eerste date met een random Tinderchick was. Dan is het toch wel het worst-case scenario dacht ik zo.
Zulke meisjes maakt mannen zwakquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:13 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hahaha, gayyyy
Edit: ohw je bent het echt van plan. Beter gewoon ff wachten idd en dan krijg je vanzelf vertrouwen
Zullen wij een hasj roken en een biertje drinken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie jou wel zitten toevallig
[..]
Ik zou haar gewoon toevoegen op Facebook. Ze bekijkt sowieso wel alles.
mompelt iets met vbl, hoofdkantoor FOK...quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen foto's meer.
*stop volgen*
en jij nu al meerdere keren wat gestuurd zonder reactie?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Volvoman het volgende:
Ik herken de frustraties ook. Een echt mooi meisje begon tegen mij te praten met een nogal droge openingszin. En nu al 2 dagen niks meer terwijl ze volgens Tinder meerdere malen online is geweest
Ze kijkt gewoon verder. Doe ik ook. Vaak reageer ik ook helemaal niet. Soms geef ik aan diegene mijn type niet is, maar dat wordt een discussie en kost tijd en energie. Daarom is negeren beter.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Volvoman het volgende:
Ik herken de frustraties ook. Een echt mooi meisje begon tegen mij te praten met een nogal droge openingszin. En nu al 2 dagen niks meer terwijl ze volgens Tinder meerdere malen online is geweest
Als diegene je type niet is, waarom dan uberhaupt liken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:36 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ze kijkt gewoon verder. Doe ik ook. Vaak reageer ik ook helemaal niet. Soms geef ik aan diegene mijn type niet is, maar dat wordt een discussie en kost tijd en energie. Daarom is negeren beter.
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Aw yes! Fotomodel waar ik al een paar dagen mee praat gevraagd of ze een date met mij zou willen, kreeg als antwoord dat ze het momenteel druk heeft (wat ik al wist) maar dat ze daar wel zin in zou hebben zodra ze meer tijd heeft.
Lijkt me best tof want naast dat ze erg knap is komt ze ook echt heel leuk en aardig over.
Ah sorry. Dat ging over Badoo. Ik had alle apps aan staan..quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:01 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Als diegene je type niet is, waarom dan uberhaupt liken?
Zij begon met een berichtje laat op de avond. Hierop heb ik 's ochtends gereageerd. En een dag later in de middag weer wat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en jij nu al meerdere keren wat gestuurd zonder reactie?
HAHAHA ik had op dag twee al dat een meid mij die vraag ging stellen + "Lekker geslapen?"quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:25 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Goed bezigik vind het zelf altijd best lastig als een date nog een tijdje duurt om het via whatsapp leuk te houden. Vooral als het op ten duur is van, "Hey. Leuke dag gehad?" Dat soort crap. Of is het dat een teken dat het het niet helemaal is?
Heb al twee keer gehad dat een date in het verschiet lag, maar dat het voordat de date plaatsvond al dood gebloed was. (nou zoek ik ook niet iets voor een relatie, maar voor de fun, misschien hebben vrouwen daar een zintuig voor)
Wat zij jij, ja heel lekker, al meteen over jou gedroomd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:06 schreef cowman het volgende:
[..]
HAHAHA ik had op dag twee al dat een meid mij die vraag ging stellen + "Lekker geslapen?"
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat zij jij, ja heel lekker, al meteen over jou gedroomd.
Ja zo scherp ben ik nooit als ik wakker wordquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
zij zij dat zij op haar zij had geslapenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik moest er hard om lachenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Wat een kutzin om mee te openen.
Ik hoop dat iemand dat aan mij vraagt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef cowman het volgende:
Ik ben een schatzoeker.
Ik zoek een stuk bestek van de Titanic, een dinosaurusbot en jouw nummer. Kan jij mij aan 1 van deze helpen?
Hahah wtf, goede openingszin
Afgeven? Openingszinnen zijn over het algemeen kut, zeker als ze zo afgezaagd zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:53 schreef cowman het volgende:
[..]
Ga ergens anders doelbewust afgeven
Niemand wil jouw heup hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand dat aan mij vraagt.
Ik wil best afstand doen van mijn dinosaurusbot voor de juiste prijs.
Ahwwwwwquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Pienata het volgende:
Nieuwste Tinder-match:
Hij (spreekt mij aan): "Op wat ben je"
Ik: "Op de bank? Nee, wat bedoel je?"
Hij: "XTC, cocaļne, ketamine, ghb of zelfs heroļne?"
Ik: "Hoezo, zie ik er zo fucked up uit op de foto's?"
Hij: "Ja"
Nou zeg.
Gelukkig kan ik me toch niet herinneren hem geliked te hebben, waarschijnlijk één van die twee die ik per ongeluk geliked heb gisteren.
Pienata ik ontkom er niet aan dat ik toch elke keer weer medelijden met je heb als het om Tinder en mannen gaatquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Pienata het volgende:
Nieuwste Tinder-match:
Nou zeg.
Gelukkig kan ik me toch niet herinneren hem geliked te hebben, waarschijnlijk één van die twee die ik per ongeluk geliked heb gisteren.
Echt hč.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:33 schreef cowman het volgende:
[..]
Pienata ik ontkom er niet aan dat ik toch elke keer weer medelijden met je heb als het om Tinder en mannen gaat
Nee niet blind, dat durfde hij niet aan met mijn gebrek aan Tindermatches.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:42 schreef cowman het volgende:
[..]
Jullie hebben al foto's uitgewisseld, of wordt het een blinddate?
Sowieso begrijp ik niet waarom mensen blind dates doen. Of nou ja ik begrijp het wel. Als je weet dat je geen date kan krijgen als je wel direct je foto's laat zien. Maar dan weet je toch dat het wel verneukt wordt met de date zelf dus dat is nog niet echt een goed argument imo...quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:44 schreef Pienata het volgende:
[..]
Nee niet blind, dat durfde hij niet aan met mijn gebrek aan Tindermatches.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Pienata het volgende:
Nieuwste Tinder-match:
Nou zeg.
Is het echt zo erg gesteld dan? Ik had laatst een gesprek met in mijn ogen een niet bepaald mooi exemplaar en die had er toch al een stuk of 50 binnen no time.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:44 schreef Pienata het volgende:
[..]
Nee niet blind, dat durfde hij niet aan met mijn gebrek aan Tindermatches.
Haha dat is best wel ergquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Pienata het volgende:
Nieuwste Tinder-match:
Nou zeg.
Ik heb er vijf.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:48 schreef cowman het volgende:
[..]
Is het echt zo erg gesteld dan? Ik had laatst een gesprek met in mijn ogen een niet bepaald mooi exemplaar en die had er toch al een stuk of 50 binnen no time.
Sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
dm eens een pic, nu ben ik wel echt benieuwd
Haha, blijf dat jezelf maar wijsmaken ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je als meisje geen tindermatches kan krijgen ben je wel fucked
Als jongen geen tindermatches kan krijgen is vrij normaal.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
dm eens een pic, nu ben ik wel echt benieuwd
Vooruit dan maar..quote:
Geeft niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry schat, ik zou je ook wegswipen.
Meen je dat nou echt? Op die ene foto vind ik haar juist wel authentiek overkomen ipv zo'n geile blonde hipster doos van Tinderquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry schat, ik zou je ook wegswipen.
Jep, sorry.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef cowman het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Op die ene foto vind ik haar juist wel authentiek overkomen ipv zo'n geile blonde hipster doos van Tinder
Er zitten bijna alleen lelijke jongens op Tinder, die moeten toch wel matches krijgen neem ik aan...wat doe je er anders.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je als meisje geen tindermatches kan krijgen ben je wel fucked
Als jongen geen tindermatches kan krijgen is vrij normaal.
Die swipe ik dus allemaal naar links heh.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef cowman het volgende:
[..]
zo'n geile blonde hipster doos van Tinder
ik krijg ook amper matches en zit er nog steeds opquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Er zitten bijna alleen lelijke jongens op Tinder, die moeten toch wel matches krijgen neem ik aan...wat doe je er anders.
Dit!quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En nu in de volgende reeks ook foto's van de mensen die allemaal nu foto's vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |