abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133217832

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots.

[ Bericht 42% gewijzigd door motorbloempje op 14-11-2013 22:25:14 ]
pi_133217864
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

neh neh, van degene waarbij ik geleerd had van de fout en taart heb vervangen voor betere producten _O-
Ach jij maakt er tenminste werk van... I'm still stuck with the girl van vorige week. Ze is helemaal gek op me, maar ondertussen keihard hard to get.. de tering
pi_133217893
Ik zal even ontopic zijn.

Ik heb 4 dates gehad op 2 dagen. Beetje fout maar goed. Het was een strakke planning om de mannenmarkt te verkennen, want ik was weer single.

Eerste dag, 2 dates. De eerste was wel geinig, maar niet mijn type. 2e was heel poėtisch en ik ging bijna over mijn nek.
Tweede dag, twee dates. De eerste had de looks en een goed getraind lichaam, maar leek nogal narcistisch. Ik knapte af. Date 2 was super leuk, interessant, pittig, maar had last van bindingsangst waardoor hij al jaren geen relatie had. Hij gaf voor de date al aan niet op zoek te zijn. Toch begon ik gevoelens voor hem te krijgen. Onze gesprekken en afspraken waren erg leuk. Het had ook diepgang.

Daarna app eraf gehaald en sindsdien niet meer gedate.
pi_133217901
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef cowman het volgende:

[..]

Ach jij maakt er tenminste werk van... I'm still stuck with the girl van vorige week. Ze is helemaal gek op me, maar ondertussen keihard hard to get.. de tering
Daar kan ik echt niet tegen. :')
spelletjes :r
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef Inloggen het volgende:

Ik heb 4 dates gehad op 2 dagen. Beetje fout maar goed. Het was een strakke planning om de mannenmarkt te verkennen, want ik was weer single.

Eerste dag, 2 dates. De eerste was wel geinig, maar niet mijn type. 2e was heel poėtisch en ik ging bijna over mijn nek.
Tweede dag, twee dates. De eerste had de looks en een goed getraind lichaam, maar leek nogal narcistisch. Ik knapte af. Date 2 was super leuk, interessant, pittig, maar had last van bindingsangst waardoor hij al jaren geen relatie had. Hij gaf voor de date al aan niet op zoek te zijn. Toch begon ik gevoelens voor hem te krijgen. Onze gesprekken en afspraken waren erg leuk. Het had ook diepgang.

nog wel in contact met de laatste?
pi_133217905
De mannen worden wel knapper?
pi_133217920
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Chai het volgende:
De mannen worden wel knapper?
Als een goede whiskey. :7
pi_133217959
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

nog wel in contact met de laatste?
Nee, deed teveel pijn :)

Dat is nu iets meer dan twee maanden geleden.
pi_133217986
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Nee, deed teveel pijn :)

Dat is nu iets meer dan twee maanden geleden.
bummer. -O-
Je weet dat het handig is om eerst je profiel te verwijderen dan? Tinder blijft namelijk jouw profiel updaten met nieuwe facebookfotos enzo, als je je profiel erop laat staan. Echt bizar.
pi_133218069
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Inloggen het volgende:

:D

Jij houd van een beetje ruige man dus?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133218073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Inloggen het volgende:

Jij doorgrond die mannen wel heel erg snel in zo'n halve middag. Hoe moet ik me dat voorstellen? Jij nodigt ze thuis bij jou uit, laat hun languit liggen op de bank en the fun begins?
pi_133218099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

bummer. -O-
Je weet dat het handig is om eerst je profiel te verwijderen dan? Tinder blijft namelijk jouw profiel updaten met nieuwe facebookfotos enzo, als je je profiel erop laat staan. Echt bizar.
Oh die had ik allang verwijderd. Ik was al overgegaan op Whapp. Helaas bleef ik nog een week of twee of Google, omdat ik zo naļef was :'). Gelukkig is dat ook weg.
pi_133218134
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef cowman het volgende:

[..]

Jij doorgrond die mannen wel heel erg snel in zo'n halve middag. Hoe moet ik me dat voorstellen? Jij nodigt ze thuis bij jou uit, laat hun languit liggen op de bank en the fun begins?
In elk geval krijgen de kneusjes die 7,5 uur willen ouwehoeren zo geen kans :D _O_
pi_133218139
quote:
5s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij houd van een beetje ruige man dus?
Ik hou wel van temperament ja. De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.
pi_133218166
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Ik hou wel van temperament ja. De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.
ben je net een tikje te laat voor.
pi_133218241
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef cowman het volgende:

[..]

Halve middag? Zoveel tijd heb ik niet nodig. De eerste duurde 2 uurtjes. De tweede ook. De derde een uurtje. De vierde... alle 3 de dates 4 uurtjes.

Ik heb naast daten ook nog andere bezigheden :')
pi_133218263
quote:

[..]

Temperament als in? Een tik als je brutaal tegen hem bent?
pi_133218278
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

ben je net een tikje te laat voor.
Wat doe je nog hier dan? :D
pi_133218292
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Wat doe je nog hier dan? :D
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:54 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb naast daten ook nog andere bezigheden :')
pi_133218379
quote:
5s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Temperament als in? Een tik als je brutaal tegen hem bent?
Nee, we houden het wel ethisch hč?!

Temperament is voor mij dat hij me op mijn plek kan zetten met de juiste verwoordingen die respect niet overschrijden. Een combinatie van sarcasme, humor en feitjes verpakt in de assertieve skills (dus geen agressieve beweringen en vingers wijzen oid).
pi_133218398
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Jouw bezigheden zijn Fok?
pi_133218414
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Temperament is voor mij dat hij me op mijn plek kan zetten met de juiste verwoordingen die respect niet overschrijden. Een combinatie van sarcasme, humor en feitjes verpakt in de assertieve skills (dus geen agressieve beweringen en vingers wijzen oid).
Ik word nu al moe van je .. :')
pi_133218439
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Nou, als hier enkele Fok!kers zich niet door aangesproken voelen weet ik het ook niet meer!

Doe uw voordeel hier mee, heren :)
pi_133218449
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:59 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Jouw bezigheden zijn Fok?
Enkel wanneer ik op werk zit. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:59 schreef cowman het volgende:

[..]

Ik word nu al moe van je .. :')
:D Dan dien je haar gelijk op haar plek te zetten. :9
pi_133218540
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou, als hier enkele Fok!kers zich niet door aangesproken voelen weet ik het ook niet meer!

Hahaha, de meeste Fokkers zijn Nederlands en die hebben vrijwel geen temperament.

Doe mij maar een Iranese, Nieuw Zeelandse, Spaanse of een verkaaste versies van mannen uit het Midden Oosten. Grieks kan ook nog wel.
pi_133218552
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Te vaak met zulke vrouwen in aanraking geweest; hint: dat wil je niet. Deze heeft ook nog de potentie zich bekwaam te verwoorden, dus je krijgt ellendig lange principe discussies onderbouwd met psychologisch termen. :')
pi_133218592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef cowman het volgende:

[..]

Te vaak met zulke vrouwen in aanraking geweest; hint: dat wil je niet. Deze heeft ook nog de potentie zich bekwaam te verwoorden, dus je krijgt ellendig lange principe discussies onderbouwd met psychologisch termen. :')
Dank je.

Dit is een voorbeeld ter illustratie van mijn laatste post.
pi_133218628
quote:

[..]

De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.
Not this shit again :')
pi_133218640
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Hahaha, de meeste Fokkers zijn Nederlands en die hebben vrijwel geen temperament.

Doe mij maar een Iranese, Nieuw Zeelandse, Spaanse of een verkaaste versies van mannen uit het Midden Oosten. Grieks kan ook nog wel.
De mannen uit het Midden-Oosten zijn berucht om hun losse handjes.

Doe beter mijn soortgenoten uit Midden- en Zuid-Amerika :)
pi_133218723
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:05 schreef Rickario het volgende:

[..]

Not this shit again :')
_O_ _O-
pi_133218774
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Goed goed, maar belangrijker, hoe zijn jouw bakskills?
pi_133218779
Gloeiendegloeiende. Nou ben ik in een klap 5 matches kwijt, precies degenen waar ik mee aan het praten was.

Ik moest telkens die hele kut-app opnieuw installeren om de chat werkend te krijgen, en nu ineens die matches weg.

Zelden zo'n brakke app meegemaakt.
pi_133218784
quote:
4s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

De mannen uit het Midden-Oosten zijn berucht om hun losse handjes.

Doe beter mijn soortgenoten uit Midden- en Zuid-Amerika :)
Daarom zei ik nadrukkelijk verkaasd haha.

Oeh, jij bent een exotisch geval. I like.
Jouw soortgenoten hebben vaak van die mooie ogen en kunnen waaaaanzinnig dansen!
pi_133218786
Kut Tinder. Ik dacht misschien is dit wel leuk tegen verveling. Valt weer tegen :')
Allemaal gare vragen van rare figuren hahhaha
pi_133218814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:08 schreef cowman het volgende:

[..]

_O_ _O-
Zij die het hardst "Too hard to handle" schreeuwen zitten vaak elke avond onder een snuggy GTST te kijken. :')
pi_133218853
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Rickario het volgende:

[..]

Zij die het hardst "Too hard to handle" schreeuwen zitten vaak elke avond onder een snuggy GTST te kijken. :')
Ik zeg; bijstandsmoeder in spe
pi_133218866
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik kijk Dexter :')
pi_133218881
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef vera166 het volgende:
Kut Tinder. Ik dacht misschien is dit wel leuk tegen verveling. Valt weer tegen :')
Onder welke leeftijdscategorie zoek je?
pi_133218896
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Jouw soortgenoten hebben vaak van die mooie ogen en kunnen waaaaanzinnig dansen!
racist.
pi_133218937
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:12 schreef cowman het volgende:

[..]

Onder welke leeftijdscategorie zoek je?
Uh geen idee..... :D ik heb geen andere instellingen gemaakt dan hoe het was ofzo.
Krijg soms jongens van 20 en soms van 44.
pi_133218970
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

racist.
Zou best kunnen. Ik kan slecht tegen de bekrompen 'waarden' van sommige afkomsten.
pi_133218981
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef vera166 het volgende:

[..]

Uh geen idee..... :D ik heb geen andere instellingen gemaakt dan hoe het was ofzo.
Krijg soms jongens van 20 en soms van 44.
Dus een 44 jarige man met gare verhalen kan bij jou ook aankloppen? :D
pi_133219016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:15 schreef cowman het volgende:

[..]

Dus een 44 jarige man met gare verhalen kan bij jou ook aankloppen? :D
Ja dat kan blijkbaar, ik heb niet gereageerd :P Eerst wel geliked maar ik begreep er niks van :')
Nu zit ik met wanhopige mensen opgescheept hahaha. Sommige verhalen zijn wel goed tegen de verveling dus verwijderen ga ik nog neit :D
pi_133219294
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:16 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja dat kan blijkbaar, ik heb niet gereageerd :P Eerst wel geliked maar ik begreep er niks van :')
Nu zit ik met wanhopige mensen opgescheept hahaha. Sommige verhalen zijn wel goed tegen de verveling dus verwijderen ga ik nog neit :D
Hmm erg herkenbaar. Ik had per ongeluk een meisje geliked, dus zij begon helemaal enthousiast tegen mij te praten. Normaal negeer ik ze, maar met haar had ik om een of andere manier medelijden. Heb haar toen een berichtje gestuurd met de tekst, dat ik eigenlijk niet meer op Tinder zit, en dat ze niet moet denken "huh waarom reageert ie nou niet op mij, vind ie me lelijk ofzo"... Achteraf gezien, niet zo slim :')
Maar bedoelde het echt goed
pi_133219375
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef vera166 het volgende:
Dan heb je een slechte smaak qua mannen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133219403
Omdat ik een vent ben en natuurlijk even stoer wil doen:

- Naaktfoto's en fapfilmpjes van een dame
- Seksaanbod (soort van afgewezen) van diezelfde dame
- Nog 3 seksaanboden
- Ik was bijna naar een chick toegegaan om te batsen
- Totdat ik een dame tegenkwam en we elkaar beide leuk bleken te vinden
- Tinder niet meer aangeraakt sindsdien

/endofmystory :)
pi_133219405
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef cowman het volgende:

[..]

Hmm erg herkenbaar. Ik had per ongeluk een meisje geliked, dus zij begon helemaal enthousiast tegen mij te praten. Normaal negeer ik ze, maar met haar had ik om een of andere manier medelijden. Heb haar toen een berichtje gestuurd met de tekst, dat ik eigenlijk niet meer op Tinder zit, en dat ze niet moet denken "huh waarom reageert ie nou niet op mij, vind ie me lelijk ofzo"... Achteraf gezien, niet zo slim :')
Maar bedoelde het echt goed
Hahahha aaaaaw :'( kut is dat ja.

Het zou best een leuke app zijn als er niet zoveel wanhopige mensen gebruik van zouden maken.
Maar daar draait het niet meer om ofcourse, dat snap ik ook wel haha :') gezellig praten is nie meer :D

#vroegerwasallesbeter :')
pi_133219418
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dan heb je een slechte smaak qua mannen
Klopt
pi_133219432
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Staan ze echt zo bekend? Dat over die ogen?
pi_133219460
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Omdat ik een vent ben en natuurlijk even stoer wil doen:

- Naaktfoto's en fapfilmpjes van een dame
- Seksaanbod (soort van afgewezen) van diezelfde dame
- Nog 3 seksaanboden
- Ik was bijna naar een chick toegegaan om te batsen
- Totdat ik een dame tegenkwam en we elkaar beide leuk bleken te vinden
- Tinder niet meer aangeraakt sindsdien

/endofmystory :)
En nee, de betreffende filmpjes en naaktfoto's zullen niet verspreid worden, omdat: integer.
pi_133219513
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef vera166 het volgende:

[..]

Hahahha aaaaaw :'( kut is dat ja.

Het zou best een leuke app zijn als er niet zoveel wanhopige mensen gebruik van zouden maken.
Maar daar draait het niet meer om ofcourse, dat snap ik ook wel haha :') gezellig praten is nie meer :D

#vroegerwasallesbeter :')
Nou dat ben ik niet met je eens.. ik praat al 2 weken met een meid die van te voren aangaf alleen op Tinder te zitten voor leuke gesprekken en niet te willen daten. Nu vindt ze me leuk :D

Om een of andere gekke reden ging ik daarmee akkoord, om alleen leuk te praten. Heeft gewerkt blijkbaar.
pi_133219531
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:30 schreef cowman het volgende:

[..]

Nou dat ben ik niet met je eens.. ik praat al 2 weken met een meid die van te voren aangaf alleen op Tinder te zitten voor leuke gesprekken en niet te willen daten. Nu vindt ze me leuk :D
:') ...... hahahahaahah.
Ja dat zou ook nog kunnen. Blijkbaar
pi_133219574
Ach, 90% van die dames die moeilijk doen en verontwaardigd reageren als het gesprek richting seks gaat of je een blatant seksaanbod doet zijn zo om te lullen als je een beetje lief kan zijn en je geweldige kwaliteiten toont.

Is mij al 5 keer gebeurd. Ze gooien gewoon hun verdedigingsmechanisme omhoog. Denk je nou echt dat al die meiden ''de ware'' aan het zoeken zijn op Tinder. Nee. Die willen ook gewoon neuken net zoals zo veel heren.
  woensdag 13 november 2013 @ 15:33:43 #53
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133219613
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:28 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

En nee, de betreffende filmpjes en naaktfoto's zullen niet verspreid worden, omdat: integer.
we dan
pi_133219630
quote:
Ik heb er wel heerlijk op gefapt :') _O-
pi_133219645
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:31 schreef vera166 het volgende:

[..]

:') ...... hahahahaahah.
Ja dat zou ook nog kunnen. Blijkbaar
Ik bewijs het je *) ;)
pi_133219680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Ach, 90% van die dames die moeilijk doen en verontwaardigd reageren als het gesprek richting seks gaat of je een blatant seksaanbod doet zijn zo om te lullen als je een beetje lief kan zijn en je geweldige kwaliteiten toont.

Is mij al 5 keer gebeurd. Ze gooien gewoon hun verdedigingsmechanisme omhoog. Denk je nou echt dat al die meiden ''de ware'' aan het zoeken zijn op Tinder. Nee. Die willen ook gewoon neuken net zoals zo veel heren.
Wow wat ben jij stoer ik hoop dat ik je tegen kom op Tinder :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
pi_133219702
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:36 schreef vera166 het volgende:

[..]

Wow wat ben jij stoer ik hoop dat ik je tegen kom op Tinder :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Mijn pic met mijn goede looks en in uniform helpt ook wel mee natuurlijk.
pi_133219726
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Mijn pic met mijn goede looks en in uniform helpen ook wel mee natuurlijk.
bij 'uniform' raakte ik je kwijt helaas :')
pi_133219727
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:12 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Ik kijk Dexter :')
^O^ Hoewel het laatste seizoen nergens op sloeg. Kijk je ook Spartacus?

En wiens kloon ben je nu?
pi_133219730
quote:

[..]

Mijn pic met mijn goede looks en in uniform helpen ook wel mee natuurlijk.
oh god ik glij helemaal weg bij de gedachte alleen al
pi_133219754
quote:

[..]

Piloot toevallig? _O-
pi_133219758
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef cowman het volgende:

[..]

bij 'uniform' raakte ik je kwijt helaas :')
Ja, 1 van de enige goede pics van me is toevallig in KL Dagelijks Tenue. Kennelijk vinden dames dat nog steeds wel geil :P.
pi_133219783
quote:

[..]

Doet een kruidvat beveiliger het goed bij de dames ja?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133219814
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Doet een kruidvat beveiliger het goed bij de dames ja?
Militair. Overigens wordt er nogal neergekeken door collega's op foto's in uniform gebruiken op Facebook, Tinder, etc. Maar het levert perfect resultaat, dus waarom niet. :')
pi_133219836
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Militair. Overigens wordt er nogal neergekeken door collega's op foto's in uniform gebruiken op Facebook, Tinder, etc. Maar het levert perfect resultaat, dus waarom niet. :')
quote:

[..]

Welke meisjes trek je aan? Ashleys?
pi_133219856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:38 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ja, 1 van de enige goede pics van me is toevallig in KL Dagelijks Tenue. Kennelijk vinden dames dat nog steeds wel geil :P.
Ja niks dan lof voor de KL hoor, daar niet van. Maar ik neem die startende mbo baasjes echt niet serieus. Zodra ze langer dan 6 jaar in dienst zijn, zijn ze opeens echt veranderd = respect!
  woensdag 13 november 2013 @ 15:42:45 #67
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133219875
Nou ja blij om te horen dat iemand in ieder geval succes heeft. Ik heb een vriendin dus kan niet meepraten ;( En Tinder nooit aangeraakt nog jammer genoeg. Zo te horen is het wel productief.
we dan
pi_133219880
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:42 schreef cowman het volgende:

[..]

Ja niks dan lof voor de KL hoor, daar niet van. Maar ik neem die startende mbo baasjes echt niet serieus. Zodra ze langer dan 6 jaar in dienst zijn, zijn ze opeens echt veranderd = respect!
Ik ben dan ook reservist. Ik studeer doordeweeks gewoon aan de universiteit. :P
pi_133219896
quote:

[..]

Snap ik ook wel. Als ik militair zie ben ik altijd jaloers dat ik niet in zo'n uniform mag lopen :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133219916
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Snap ik ook wel. Als ik militair zie ben ik altijd jaloers dat ik niet in zo'n uniform mag lopen :')
Je mag mijne wel lenen voor de dames hoor :P.
Moet je geen beroeps tegenkomen, die ziet meteen dat je een reservist bent aan het baretembleem :')
pi_133219919
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef vera166 het volgende:

[..]

[..]

Nee.. Samantha's, Daniella's, Jessicaaa's en Blue ivy's
pi_133219962
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef vera166 het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet wat je met Ashleys bedoelt, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Om antwoord te geven: nee, ik ben vrij kieskeurig in mijn liken (ik moet zeggen ''was'').
  woensdag 13 november 2013 @ 15:47:31 #73
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133220040
Ow jeeeeeee! Een fokker geeft een succesverhaal! Dat mag niet, rellennn

we dan
pi_133220042
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

^O^ Hoewel het laatste seizoen nergens op sloeg. Kijk je ook Spartacus?

En wiens kloon ben je nu?
Nee, ik vind het geen fuck meer aan sinds hij dood is.

Srsly.
pi_133220069
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[ afbeelding ]
Hahaha, ik kwam ook maar toevallig op dit topic uit door mis te klikken op ''Active Topics''.
Je snapt natuurlijk dat ik mijn ego wel even moest strelen door mijn succesverhaal te posten :P.
pi_133220113
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[ afbeelding ]
Rellen? Waar? :')
  woensdag 13 november 2013 @ 15:50:25 #77
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133220135
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:48 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Hahaha, ik kwam ook maar toevallig op dit topic uit door mis te klikken op ''Active Topics''.
Je snapt natuurlijk dat ik mijn ego wel even moest strelen door mijn succesverhaal te posten :P.
Dat is alleen nodig als je nog niet genoeg succesverhalen hebt gehad >:) Is nog werk aan de winkel dus voor jou c_/
we dan
  woensdag 13 november 2013 @ 15:50:55 #78
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133220158
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Rellen? Waar? :')
Bij de intocht van Sinterklaas

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we dan
pi_133220160
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat is alleen nodig als je nog niet genoeg succesverhalen hebt gehad >:) Is nog werk aan de winkel dus voor jou c_/
I have much to learn master, teach me.
pi_133220207
Oh, on that note:
Ik heb nog een crediet van 3 chickies om te batsen om te vergeven: heb je zwart haar en bruine ogen, grijp dan nu uw kans :') _O-
pi_133220273
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, on that note:
Ik heb nog een crediet van 3 chickies om te batsen om te vergeven: heb je zwart haar en bruine ogen, grijp dan nu uw kans :') _O-
Nummers in DM gaarne
pi_133220299
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, on that note:
Gaan ze ook akkoord met een zwart haar en blauwe ogen; als het enkel om betasten gaat?
  woensdag 13 november 2013 @ 15:55:15 #83
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133220309
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:54 schreef cowman het volgende:

[..]

Gaan ze ook akkoord met een zwart haar en blauwe ogen; als het enkel om betasten gaat?
Kleurlensen for the win
we dan
pi_133220333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:54 schreef cowman het volgende:

[..]

Dat zou ik even moeten verifiėren:
''Schoonheid, zou je me nog steeds doen als ik blauwe ogen bleek te hebben? :')
pi_133220341
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:48 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat zieliger is...

Geilen op zo'n figuur als jij vanwege je uniform, of jij die een uniform gaat dragen als "reservist" vanwege de dames :')
Gelukkig hoef je niet veel intellectuele capaciteiten te hebben om dergelijke dames te vermaken. Een kinderhand is immers snel gevuld :)
pi_133220362
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Kleurlensen for the win
Ok dus het verschil van blauw --> bruin , is het verschil van niet ---> naar wel neuken. Vrouwen... ooit ga ik ze helemaal snappen :')
pi_133220373
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geilen op zo'n figuur als jij vanwege je uniform, of jij die een uniform gaat dragen als "reservist" vanwege de dames :')
Gelukkig hoef je niet veel intellectuele capaciteiten te hebben om dergelijke dames te vermaken. Een kinderhand is immers snel gevuld :)
Ho ho ho, aannames :D
Je weet wat ze zeggen: ''aannames zijn dodelijk''.
  woensdag 13 november 2013 @ 15:59:07 #88
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133220439
quote:

[..]

Ik heb altijd medelijden met mensen zoals jij die zo nodig een ander onnodig naar beneden willen halen alleen maar omdat ze aangeven dat iets voor hen werkt. Ook al zal jij jezelf wel heel volwassen vinden e.d. Maar als je ernaar kijkt dat hij gewoon zei dat hij een uniform draagt en 1 succesverhaaltje geeft en dan zo'n reactie van jou vol met minachting en neerbuigende taal dan is het al snel duidelijk wat er gaande is. Sterkte man
we dan
pi_133220507
quote:

[..]

Even de aannames de wereld uit helpen:

1. Ik draag geen uniform ''als reservist'' voor de dames. Ik draag een uniform op mijn beėdiging omdat ik militair ben, op een oefening, of op andere gelegenheden in functie. Daar wordt een foto van gemaakt, en die foto stel ik vervolgens in als 1 van mijn tinderfoto's omdat ik er gewoon goed uitzie op de betreffende foto.

2. De dames hebben het veelal geeneens over het uniform maar stippen vaak enkel mijn uiterlijk aan.

3. Ik heb nergens beweerd dat je veel intellectuele capaciteiten nodig hebt om dames die enkel op seks uit zijn te vermaken. Integendeel: een beetje koetjes en kalfjes, wat erotisch getinte praat, een afspraak maken, en dat is het.
pi_133220514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:56 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ho ho ho, aannames :D
Je weet wat ze zeggen: ''aannames zijn dodelijk''.
Assumption is the mother of all fuck ups....

Edit: hij hapt wel :')
pi_133220540
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Assumption is the mother of all fuck ups....

Jammer genoeg hap je niet ^O^
Zu spät. Reeds gehapt ;(
Hoewel het natuurlijk wel makkelijk is om te zeggen dat je aan het trollen bent terwijl het ook een uitlulsmoes kan zijn :D
  woensdag 13 november 2013 @ 16:04:47 #92
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133220620
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:02 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Zu spät. Reeds gehapt ;(
Hoewel het natuurlijk wel makkelijk is om te zeggen dat je aan het trollen bent terwijl het ook een uitlulsmoes kan zijn :D
Wat het duidelijk is.
we dan
pi_133220962
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:47 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Nee, ik vind het geen fuck meer aan sinds hij dood is.

Srsly.
Het laatste seizoen is goed hoor :) Mooi einde, en mooi eerbetoon aan Andy.

Mja, jij bent de kloon van Interv gok ik zo? met je hoge eisen aan mannen.
pi_133221020
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef vera166 het volgende:

[..]

oh god ik glij helemaal weg bij de gedachte alleen al
Wel jammer dat je 18 bent :'(
pi_133221044
Goh, en ik maar denken dat het hier over Tinder ging.
pi_133221057
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:15 schreef cowman het volgende:

[..]

Mooie leeftijd *O* *O* *O*
pi_133221123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:15 schreef cowman het volgende:

[..]

Maakt niet uit, ik ben maar 2 jaar ouder.
pi_133221303
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Maakt niet uit, ik ben maar 2 jaar ouder.
Ja maar het gaat dit keer niet om jou! 8 jaar verschil is moeilijk uitleggen :')
pi_133221406
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:22 schreef cowman het volgende:

[..]

Ja maar het gaat dit keer niet om jou! 8 jaar verschil is moeilijk uitleggen :')
Oh ;(
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 16:30:34 #100
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133221546
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:16 schreef Maastoren het volgende:
Goh, en ik maar denken dat het hier over Tinder ging.
Ik ook.

Matches die niks terugzeggen :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133221600
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:26 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Oh ;(
Kom er nu pas achter dat ze een fotoboek heeft :') Zag dat jij al voorbij was gekomen hahah
pi_133221617
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:32 schreef cowman het volgende:

[..]

Kom er nu pas achter dat ze een fotoboek heeft :') Zag dat jij al voorbij was gekomen hahah
Ik klik sowieso standaard bij elke vrouwelijke user op haar fotoboek :P.
Ze heeft 1 zwart-wit foto toch?
pi_133221653
Te weinig pics hier de laatste paar topics.

Enige reden waarom ik kom gluren ja. :(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133221672
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:33 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik klik sowieso standaard bij elke vrouwelijke user op haar fotoboek :P.
Ze heeft 1 zwart-wit foto toch?
Ja ik zit net op FOK.. ik leer van alles. Nee ze heeft er 3. Eentje waar ze heel bewust met haar decollete op de biljart(poel)tafel hangt en een semi prof. portretfoto
pi_133221753
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:35 schreef cowman het volgende:

een semi prof. portretfoto
:') ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133221772
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:35 schreef cowman het volgende:

[..]

Ja ik zit net op FOK.. ik leer van alles. Nee ze heeft er 3. Eentje waar ze heel bewust met haar decollete op de biljart(poel)tafel hangt en een semi prof. portretfoto
Even kijken en een like geven
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133221827
Ik heb de eerste keer niet verder dan de haar-foto gescrolled. Dit keer wel.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:44:43 #108
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133221926
quote:
9s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:

[..]

:') ;(
win-win tochhhhh
we dan
pi_133222168
-niet alles hoef verSC't te worden-

[ Bericht 95% gewijzigd door motorbloempje op 13-11-2013 16:52:49 ]
pi_133222250
Dat taart eten ga ik ook nooit meer gebruiken :')
pi_133222267
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
:{
wats gebeurt.
pi_133222333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
Je herinnert je niets meer en hebt nu een pijnlijke anus?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133222440
Foto's van de vrouw die een dolfijn kust lijkt ook populair te zijn. :')
pi_133222464
quote:
15s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

:{
wats gebeurt.
Wat heb ik nou aan antwoorden van Jaaaaaa, lekker! :D

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef schermafbeelding het volgende:
ugh :R
pi_133222486
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

[..]

kopieer eens een gesprek. :P
pi_133222498
quote:

[..]

[..]

Dat je in ieder geval een reactie van haar hebt die je normaal gesproken niet zou krijgen
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 17:01:25 #117
Brabo Bastard
pi_133222502
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef schermafbeelding het volgende:
Of diep onderwater naast een bultrug die er duidelijk geen fuck om geeft.

Of met een olifant die z'n slurf overal maar omhangt en in steekt.

Of met een cocktailtje op het terras van een tent die ze allang weer vergeten is.

Echte hoogstandjes ja :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 13 november 2013 @ 17:04:24 #118
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133222578
Motorbloempje-powerrrrr
we dan
pi_133222645
quote:

[..]

[..]

Datum afspreken?
pi_133223293
Wat kutwijven.
AJ
pi_133223366
Rare namen die ik nooit gehoord heb zie ik heel vaak.
Zoals Pleun.
AJ
pi_133223469
Quirine
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133223470
quote:
17s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Motorbloempje-powerrrrr
Wat stond daar eigenlijk net? :')
pi_133223513
Olympa
AJ
  woensdag 13 november 2013 @ 17:33:23 #125
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133223531
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Wat stond daar eigenlijk net? :')
Iets wat jij dus ver'SC'te. Ik was niet op tijd om het te zien. Ben ik nooit.
we dan
pi_133223585
Jantien
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_133223586
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Iets wat jij dus ver'SC'te. Ik was niet op tijd om het te zien. Ben ik nooit.
Whehe, ja hoor ik ''verSC'' iets, en de volgende posts die ook niks met Tinder te maken hebben blijven gewoon staan :'):
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Even kijken en een like geven
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je herinnert je niets meer en hebt nu een pijnlijke anus?
Lekker arbitraire maatstaven weer
pi_133223745
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Whehe, ja hoor ik ''verSC'' iets, en de volgende posts die ook niks met Tinder te maken hebben blijven gewoon staan :'):

[..]

[..]

Lekker arbitraire maatstaven weer
Ja allemaal vriendjespolitiek
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133223790
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja allemaal vriendjespolitiek
Ach ja, je onderkent het in ieder geval.
pi_133224762
Maar hoe starten alle Tinder dates dan eigenlijk hier?

Je spreekt ergens af, de een is er al, de ander komt er aan lopen, degene die er later is vraagt of de ander van Tinder is en jullie geven elkaar de hand? :')
pi_133224908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef PG18 het volgende:

Je spreekt ergens af, de een is er al, de ander komt er aan lopen, degene die er later is vraagt of de ander van Tinder is en jullie geven elkaar de hand? :')
Nou je herkent elkaar wel, dus die "Hallo ben jij het Tindermeisje?" blijft wel achterwege ;)
pi_133224978
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Quirine
Quislaine
pi_133225036
quote:

Heb altijd op centraal punt afgesproken, niet binnen. En dan herken je elkaar wel als het goed is. Geen hand, 3 zoenen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133225103
quote:

zorg dat je er 5 min eerder bent, trek je broek uit en wacht tot ze er is
pi_133225200
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Heb altijd op centraal punt afgesproken, niet binnen. En dan herken je elkaar wel als het goed is. Geen hand, 3 zoenen
Ik vind 1 zoen op de wang altijd romantischer :@

[ Bericht 0% gewijzigd door kurk_droog op 13-11-2013 18:36:49 ]
pi_133225412
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

zorg dat je er 5 min eerder bent, trek je broek uit en wacht tot ze er is
Ik vind 1 zoen op de wang altijd romantischer :@
  woensdag 13 november 2013 @ 18:43:06 #137
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_133225713
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Rare namen die ik nooit gehoord heb zie ik heel vaak.
Zoals Pleun.
Pleun's zijn O+
Alleen jammer van die naam ja. Daarom zal het ook nooit wat worden tussen mij en een Pleun :N
pi_133226284
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

kopieer eens een gesprek. :P
hey,
Zullen we samen taart eten?

Ja Lekkeeer :D

meer niet :')
pi_133226572
ik zit me een partij te tinderen sinds afgelopen weekend, maar nog geen matches! Duurt dat altijd zo lang of ben ik gewoon te lelijk?
  woensdag 13 november 2013 @ 19:11:07 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133226617
Ja je denkt dat ze dan direct haar slipje uittrekt?
Gourmetten of steengrillen?
pi_133226664
Minstens. Wat moeten die sloeries anders op tinder? :P
pi_133226789
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

hey,
Zullen we samen taart eten?

Ja Lekkeeer :D

meer niet :')
ik ken een leuktentje bij.... , zullen we elkaar daar onder het genot van een tongstrelend stukje taart en een verwarmend kopje koffie/thee leren kennen?

Kom op broeder, veel makkelijker is bijna niet mogelijk, dan zouden ze namelijk half ontkleed voor je deur moeten stAan wachten, en feitelijk denk ik dat het dan niet eens meer leuk us.
pi_133227086
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik ken een leuktentje bij.... , zullen we elkaar daar onder het genot van een tongstrelend stukje taart en een verwarmend kopje koffie/thee leren kennen?

Kom op broeder, veel makkelijker is bijna niet mogelijk, dan zouden ze namelijk half ontkleed voor je deur moeten stAan wachten, en feitelijk denk ik dat het dan niet eens meer leuk us.
Dit. Inkoppertjes zijn er om afgemaakt te worden, helemaal als ze voor open doel zijn. :P
pi_133227683
quote:

[..]

ja. Ik hou helemaal niet van taart :D had er net een die letterlijk taart aan het eten was :')

quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Minstens. Wat moeten die sloeries anders op tinder? :P
Echt he, ik verwacht stromende kutjes alom
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 november 2013 @ 19:46:25 #145
Brabo Bastard
pi_133227931
quote:

[..]

Poėtisch is altijd goed, worden ze nat van.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 13 november 2013 @ 19:59:43 #146
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_133228527
Ik ben ook taart aan het eten :') net begon er voor het eerst iemand met praten.. ja, daar houd ik dus niet van hč :') Was ook niet moeders mooiste
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_133228595
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:43 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Pleun's zijn O+
Alleen jammer van die naam ja. Daarom zal het ook nooit wat worden tussen mij en een Pleun :N
Ja Pleuntjes zijn wel knap.
AJ
pi_133230197
Er missen een paar onmisbare smileys in Tinder om te zorgen dat iets niet verkeerd opgevat wordt ;(
pi_133230418
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef PG18 het volgende:
Er missen een paar onmisbare smileys in Tinder om te zorgen dat iets niet verkeerd opgevat wordt ;(
Geen emoji toetsenbord ?
AJ
pi_133232199
-

[ Bericht 100% gewijzigd door motorbloempje op 14-11-2013 00:18:54 ]
pi_133232386
Bij je principes blijven kerel, vrouwen met zonnebrillen als enigste foto naar links swipen
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_133232400
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef PG18 het volgende:
Vooral :')

Die zou ook in whatsapp moeten komen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_133232575
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Woep het volgende:
Bij je principes blijven kerel, vrouwen met zonnebrillen als enigste foto naar links swipen
Ja, maar ik laat hier de keuze over aan jullie :D Die principes liggen al half overboord aangezien ik een meisje nu heb in whatsapp die ook 1 foto heeft op een paard ( op facebook ).

quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Vooral :')

Die zou ook in whatsapp moeten komen.
Die is heel belangrijk ja... : ') snappen veel mensen niet :')
Voor Tinder zijn deze ook wel handig :@ , ^O^ , o|O ,
pi_133232937
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:22 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]

Ik schakel jullie hulp in....zeg het maar: :{w of O+
Hmm dilemma... Grote kans op een plork idd :{ Maar, wie niet waagt wie niet wint.
pi_133232961
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hoe was je date?
pi_133234717
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hmm dilemma... Grote kans op een plork idd :{ Maar, wie niet waagt wie niet wint.
Gewoon YOLO en gedaan idd. Mja, in feite selecteer ik pas bij een match :') Die 2 kk schattige dames ook door de killing spree gekregen en daarna approved ^O^
pi_133235183
Als je match op een iPhone zit, kan zij zien wanneer je voor het laatst online gekomen bent en of je haar berichten gelezen hebt? Want die iPhone versie had toch meer functies?
pi_133235394
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef PG18 het volgende:
Als je match op een iPhone zit, kan zij zien wanneer je voor het laatst online gekomen bent en of je haar berichten gelezen hebt? Want die iPhone versie had toch meer functies?
Wel wanneer ze voor het laatst online is geweest, maar dat klopt overigens vaak niet.
  woensdag 13 november 2013 @ 22:31:19 #159
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133235964
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef PG18 het volgende:
ja en ze kan zien wanneer je gaat schijten, slapen en douchen. Opletten met Apple-bitches.
pi_133236011
Ik had een match... maar die persoon reageert niet... schiet niet echt op dus :P
pi_133236039
Ik heb 2 matches!! Waarvam 1 niet praat en de ander arrogant doet.
pi_133236335
Ik heb een match die de oren van mijn kop af praat typt. mens is nonstop aan t typen. :') :')
I are Baboon
pi_133236373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:39 schreef pindaplukker het volgende:
Ik heb een match die de oren van mijn kop af praat typt. mens is nonstop aan t typen. :') :')
Als het een toppertje is, is dan wel erg leuk toch? Die heb je zo binnen
pi_133236593
-nee-

[ Bericht 95% gewijzigd door motorbloempje op 14-11-2013 00:18:14 ]
pi_133236700
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:40 schreef cowman het volgende:

[..]

Als het een toppertje is, is dan wel erg leuk toch? Die heb je zo binnen
Ik zei al, kunnen we niet slap ouwehoeren onder het genot van een drankje.
Maar heeft geen tijd, misschien volgende week zei ze :{
I are Baboon
pi_133236740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:49 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Ik zei al, kunnen we niet slap ouwehoeren onder het genot van een drankje.
Maar heeft geen tijd, misschien volgende week zei ze :{
Sterkte man, Ik word al anderhalve week aan een lijntje gehouden en ben me er nog bewust van ook.. hoe zielig :')
pi_133236819
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:46 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe chick
pi_133236823
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:50 schreef cowman het volgende:

[..]

Sterkte man, Ik word al anderhalve week aan een lijntje gehouden en ben me er nog bewust van ook.. hoe zielig :')
Ah, heb nog genoeg chats open staan, en te veel meiden die ik nog moet aanspreken. :7
I are Baboon
pi_133237338
quote:
[ afbeelding ]
En hoe ging het verder? Het gesprek is in een stille dood overgegaan?
pi_133237386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

En hoe ging het verder? Het gesprek is in een stille dood overgegaan?
Nee we praten nog verder, even kijken wat het wordt. Sowieso een toffe chick natuurlijk, dat kan niemand ontkennen :)
  woensdag 13 november 2013 @ 23:07:30 #171
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133237495
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nee we praten nog verder, even kijken wat het wordt. Sowieso een toffe chick natuurlijk, dat kan niemand ontkennen :)
Een vent erbij op de foto is wel het ideaalbeeld ja voor de meeste mensen
we dan
pi_133237632
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Een vent erbij op de foto is wel het ideaalbeeld ja voor de meeste mensen
Idd :') Die schop ik meteen de kliko in :') Net als foto's met baby's, honden, paarden ( op die ene na :@ ) en tandvlees.

quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef MAHL het volgende:

[..]

Tsja, 2 opties neuken of niet neuken :D Meer smaken heb je niet
pi_133238025
Shit, ik likete per ongeluk een duckface. Kun je ook ongedaan maken?
pi_133238092
quote:
8s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Shit, ik likete per ongeluk een duckface. Kun je ook ongedaan maken?
Boeiend, ze gaat jou niet liken :')
pi_133238134
quote:
[ afbeelding ]
Nice man, dit soort dingen werken niet bij mij.
pi_133238196
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

_O-
pi_133238291
quote:

[..]

Burn.
pi_133238337
Weet iemand hier hoe ik een andere facebook op Tinder kan aanmelden?
pi_133238590
quote:

[..]

Het gaat me om het principe.
pi_133238694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Nebisinidem het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een andere facebook op Tinder kan aanmelden?
Uitloggen op je FB-app en met nieuwe account inloggen. Dan Tinder opstarten
pi_133238766
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Het gaat me om het principe.
Slechte comeback. Op de blaren zitten jongen!
pi_133238830
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef cowman het volgende:

[..]

Uitloggen op je FB-app en met nieuwe account inloggen. Dan Tinder opstarten
Thanks ik ga het even proberen
pi_133238869
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Slechte comeback. Op de blaren zitten jongen!
Je bent wel heel erg trots op je eigen grap, of niet? :*
pi_133238893
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Je bent wel heel erg trots op je eigen grap, of niet? :*
Als het op Tinder niet lukt, dan maar hier :'(
pi_133240569
Het was leuk totdat er privézaken gepost werden. Maar eens even overleggen. Maar niet nu. Welterusten.
Ja doei.
pi_133269186
Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots. Vragen hierover eventueel in FB-topic, niet hier.
Ja doei.
pi_133269373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als een goede whiskey. :7
Amen. :7
pi_133270299
Yes! we zijn weer live
pi_133270361
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het was leuk totdat er privézaken gepost werden. Maar eens even overleggen. Maar niet nu. Welterusten.
Je hebt een paar quotes van een ge-edit bericht laten staan. :+
pi_133270508
Ik ben wel nieuwsgierig.. Wat doen jullie nu zoal op de eerste date met een Tindermeisje? Geen cliche antwoorden als neuken, maar bedoel echt qua activiteit.
pi_133270561
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef cowman het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig.. Wat doen jullie nu zoal op de eerste date met een Tindermeisje? Geen cliche antwoorden als neuken, maar bedoel echt qua activiteit.
wat drinken? of is dat te mainstream? :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133270590
Off-topic: wat ze zeggen over de eerste date waar de vonken er vanaf vliegen en over tweede dates waar het helemaal fout gaat... is waar.

Off-topic 2: dames kunnen je de ene seconde geweldig leuk vinden en je willen zoenen en van het ene op het andere moment kunnen ze opeens 180 graden gedraaid zijn en hebben ze het opeens lastig met hun ex en geven ze je de wang.
pi_133270664
quote:
Ik heb er één waarvan diegen van snowboarden houdt en ik dat ook wel weer kan oppoetsen dus dan leek me zoiets wel tof om te doen om daarna / ervoor een drankje te doen daar of in de stad. :)
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2013 @ 23:05:00 #194
Brabo Bastard
pi_133270822
quote:
Zoals je zou doen als je elke andere date zou doen. Doordat ze van Tinder komt wil niet zeggen dat het meteen anders moet.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2013 @ 23:05:32 #195
Brabo Bastard
pi_133270840
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Off-topic: wat ze zeggen over de eerste date waar de vonken er vanaf vliegen en over tweede dates waar het helemaal fout gaat... is waar.

Off-topic 2: dames kunnen je de ene seconde geweldig leuk vinden en je willen zoenen en van het ene op het andere moment kunnen ze opeens 180 graden gedraaid zijn en hebben ze het opeens lastig met hun ex en geven ze je de wang.
Ervaring I take it? :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133270873
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ervaring I take it? :P
Vrij verse ervaring ja. Behoorlijk vers.. :P
pi_133270890
Zo vers dat het weleens vanmiddag zou kunnen zijn gebeurd.
pi_133270946
Ik heb er nu weer een die tegen mij begint te praten, het lichaam lijkt oke maar twijfel over de kop. Mja, kan geen pics plaatsen hier ivm zuurpruimpje.

Sowieso escaleren de matches nu wel heel erg, te grote lijst.
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2013 @ 23:08:41 #199
Brabo Bastard
pi_133270980
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Zo vers dat het weleens vanmiddag zou kunnen zijn gebeurd.
Damn man, maar zo zijn ze soms.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb er nu weer een die tegen mij begint te praten, het lichaam lijkt oke maar twijfel over de kop. Mja, kan geen pics plaatsen hier ivm zuurpruimpje.

Sowieso escaleren de matches nu wel heel erg, te grote lijst.
Laat je verrassen :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133271009
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Damn man, maar zo zijn ze soms.
Ze wilde me wel verder zien, zei dat ze me niet aan 't friendzonen was, maar wilde geen relatie op 't moment :')

En ze draaide me soort van haar wang toe. Had ik geen boodschap aan, gewoon op mond gezoend :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2013 @ 23:12:40 #201
Brabo Bastard
pi_133271133
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ze wilde me wel verder zien, zei dat ze me niet aan 't friendzonen was, maar wilde geen relatie op 't moment :')

En ze draaide me soort van haar wang toe. Had ik geen boodschap aan, gewoon op mond gezoend :')
En hoe was d'r reactie door jouw actie? :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133271219
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zoals je zou doen als je elke andere date zou doen. Doordat ze van Tinder komt wil niet zeggen dat het meteen anders moet.
Pretendeer ik dat het anders zou moeten? Ben gewoon benieuwd wat jullie Tinderboys nou als eerste date activiteit doen ;)
pi_133271254
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

wat drinken? of is dat te mainstream? :P
Helemaal niks mis mee, misschien wel het beste van allemaal. Alhoewel ik iets drinken snel vind overgaan na awkward als je een meid treft die niet kan praten
pi_133271289
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik heb er één waarvan diegen van snowboarden houdt en ik dat ook wel weer kan oppoetsen dus dan leek me zoiets wel tof om te doen om daarna / ervoor een drankje te doen daar of in de stad. :)
Dat is wel erg gaaf, samen gaan snowboarden. Heb je gelijk ook fysieke interactie met haar :D
pi_133271342
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En hoe was d'r reactie door jouw actie? :D
Haha, ik kan het me geeneens meer echt herinneren. Het ging allemaal zo snel. Daarna barstte ze uit over haar ex, dat ze daar mee zat omdat het rot geėindigd was, dat ze me wel leuk vond en niet probeerde te friendzonen, dat ze me verder wilde zien maar geen relatie wilde (nog), en dat ze gewoon ongecompliceerd leuke dingen wilde doen :')

Vervolgens heb ik haar gedurende die 10 minuten 2 knuffels en 1 zoen op d'r wang gegeven, oh en d'r arm gestreeld. Ultragay :'). Maar goed, heat of the moment he.
pi_133271391
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Haha, ik kan het me geeneens meer echt herinneren. Het ging allemaal zo snel. Daarna barstte ze uit over haar ex, dat ze daar mee zat omdat het rot geėindigd was, dat ze me wel leuk vond en niet probeerde te friendzonen, dat ze me verder wilde zien maar geen relatie wilde (nog), en dat ze gewoon ongecompliceerd leuke dingen wilde doen :')
She's not that into you :P

Viel ze je overigens mee of tegen vergeleken met haar fotos?
pi_133271434
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef cowman het volgende:

[..]

She's not that into you :P

Viel ze je overigens mee of tegen vergeleken met haar fotos?
Oh nee, het is al de derde ontmoeting, 3 of 4 weken later sinds onze ontmoeting op Tinder, en we hadden elkaar 2 jaar geleden al in de trein gezien (en we vonden elkaar leuk).

Viel heel erg mee.
pi_133271465
Maar goed, het is nog maar de vraag hoe het nu verder gaat met die klote-ex van d'r in haar hoofd.
pi_133271601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar goed, het is nog maar de vraag hoe het nu verder gaat met die klote-ex van d'r in haar hoofd.
Maar jij had toch nog veel meer meiden gedate? Wat is daar je ervaring mee?
pi_133271624
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef cowman het volgende:

[..]

Maar jij had toch nog veel meer meiden gedate? Wat is daar je ervaring mee?
Oh nee, verder geen Tinder dames. Zij is de enige, en toen ik begon te daten met haar heb ik Tinder niet meer aangeraakt.
pi_133271751
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Oh nee, verder geen Tinder dames. Zij is de enige, en toen ik begon te daten met haar heb ik Tinder niet meer aangeraakt.
Ja herkenbaar.. Ik heb ook al mn aandacht op 1 meid, alleen de communicatie via whatsapp is niet wat ik gewend ben van meiden die zeggen jou helemaal leuk te vinden en die op date met je wil. Heb nou niet bepaald lekker achterelkaar lopende chatgesprekken met haar. Veel pauzes, soms wel 2 uren wachten op een antwoord terwijl ze gewoon online is. (ja ik lijk nu wel een wijf) Ziekelijk irritant vind ik dat. Ben gewend dat ze als hondjes met je aan het App'n zijn :D Het enthousiasme schreeuwt er nou niet bepaald vanaf
pi_133271852
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:25 schreef cowman het volgende:

[..]

Ja herkenbaar.. Ik heb ook al mn aandacht op 1 meid, alleen de communicatie via whatsapp is niet wat ik gewend ben van meiden die zeggen jou helemaal leuk te vinden en die op date met je wil. Heb nou niet bepaald lekker achterelkaar lopende chatgesprekken met haar. Veel pauzes, soms wel 2 uren wachten op een antwoord terwijl ze gewoon online is. (ja ik lijk nu wel een wijf) Ziekelijk irritant vind ik dat. Ben gewend dat ze als hondjes met je aan het App'n zijn :D
Ik herken je frustratie wel hoor. Ik ben ook behoorlijk als een wijf in dat opzicht. Dat ik me zit af te vragen waarom ze niet antwoordt terwijl ze online is of al lang online is geweest.

Maarja, wat ik heb geleerd:
- Maak je niet druk om al dat soort dingen
- Focus niet al je aandacht zo sterk op één dame

Levert alleen maar teleurstellingen en frustratie op.
pi_133271899
Ik zoek ook mee naar wat volgens jullie interessant is :')
pi_133272010
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik herken je frustratie wel hoor. Ik ben ook behoorlijk als een wijf in dat opzicht. Dat ik me zit af te vragen waarom ze niet antwoordt terwijl ze online is of al lang online is geweest.

Maarja, wat ik heb geleerd:
- Maak je niet druk om al dat soort dingen
- Focus niet al je aandacht zo sterk op één dame

Levert alleen maar teleurstellingen en frustratie op.
Frustratie = check. Heb echt drie keer gehad dat ik dacht, "als ze nu dit of dit doet, verwijder ik haar instant".. naja ze ontspringt continue de dans.
Moet wel toegeven dat ik eigenlijk niet meer uit kijk naar die date. Als bij haar enthousiasme en veel nieuwsgierigheid ontbreekt op whatsapp.. hoe moet ze dan wel niet in het echt zijn.
pi_133272049
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef Inloggen het volgende:
Wat zeg je nou precies?
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2013 @ 23:31:10 #216
Brabo Bastard
pi_133272079
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Daar zal ze zelf overheen moeten komen :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133272116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is als de 2e keer in een paar maanden dat precies, exact, dezelfde smoes wordt gebruikt door een dame op me... Ik wil echt iets kapotmaken :')
pi_133272138
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En als dat gebeurd komt dat meestal door een andere gozer ;)
pi_133272207
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:32 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

En als dat gebeurd komt dat meestal door een andere gozer ;)
Gebeurt*
Maar meh, fuck dat. Ze wilde me blijven zien, want ze vond me superleuk o.i.d. Alleen wilde ze het even kwijt zei ze.
pi_133272234
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:15 schreef cowman het volgende:

[..]

Dat is wel erg gaaf, samen gaan snowboarden. Heb je gelijk ook fysieke interactie met haar :D
Ja klopt, lijkt me daarom een prima eerste date ook :D
pi_133272253
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:30 schreef cowman het volgende:

[..]

Frustratie = check. Heb echt drie keer gehad dat ik dacht, "als ze nu dit of dit doet, verwijder ik haar instant".. naja ze ontspringt continue de dans.
Moet wel toegeven dat ik eigenlijk niet meer uit kijk naar die date. Als bij haar enthousiasme en veel nieuwsgierigheid ontbreekt op whatsapp.. hoe moet ze dan wel niet in het echt zijn.
Ah, over de kleine dingetjes niet zo'n zorgen maken. Dames willen persoonlijk contact, appen gaat na een tijdje vervelen. Ben benieuwd hoe de date is.
  donderdag 14 november 2013 @ 23:38:05 #222
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_133272392
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef Inloggen het volgende:
Je zoekt naar leuke dames?
pi_133272433
Ik vroeg trouwens een ander ook voor een date maar die twijfelde ivm net contact en dat ze me niet kent. Maar hoe kan ik haar over de streep trekken? :')

Yo, hier is mijn facebook...een kijkje in mijn leven of iets? :')
pi_133272460
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:38 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Je zoekt naar leuke dames?
Misschien gaat ze fokkers koppelen? O+
pi_133272559
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
Ik vroeg trouwens een ander ook voor een date maar die twijfelde ivm net contact en dat ze me niet kent. Maar hoe kan ik haar over de streep trekken? :')

Zeggen dat het voor jou net zo eng is ?:P
Spreek in ieder geval af op neutraal en eventueel druk bezocht terrein. Dat maakt het misschien minder eng.
pi_133272571
quote:

die heb je sowieso al binnen. chat gewoon een weekje langer
pi_133272879
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:42 schreef cowman het volgende:

[..]

die heb je sowieso al binnen. chat gewoon een weekje langer
Ja en dan over een weekje gewoon weer vragen en dan idd dat het voor mij ook eng is :@
pi_133273022
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:52 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ja en dan over een weekje gewoon weer vragen en dan idd dat het voor mij ook eng is :@
Mijn ervaring is, dat wanneer je het goed doet die week en er een 'whatsapp klik' is, zij daar wel naar gaat hinten. Stel dan gewoon iets luchtigs voor ipv het woord date. Bv "zin om morgen mee te gaan naar dat en dat?". Maakt het minder beladen
pi_133273314
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Vervolgens heb ik haar gedurende die 10 minuten 2 knuffels en 1 zoen op d'r wang gegeven, oh en d'r arm gestreeld. Ultragay :'). Maar goed, heat of the moment he.
Allemachtig, the horror :p
pi_133273319
Krijg je eigenlijk ook meisjes te zien die je gedisliked hebben? Ik heb af en toe dat ik op het hartje klik , het gaat dan naar rechts maar ik krijg dan wel het teken van : X.

Als dat zo is , is dat wel pure tijdverspilling
sd
pi_133273483
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:55 schreef cowman het volgende:

[..]

Mijn ervaring is, dat wanneer je het goed doet die week en er een 'whatsapp klik' is, zij daar wel naar gaat hinten. Stel dan gewoon iets luchtigs voor ipv het woord date. Bv "zin om morgen mee te gaan naar dat en dat?". Maakt het minder beladen
Er zit 70 km tussen dus er zit wel echt een planning aan :P Kijk het wel even aan inderdaad, ze kan ook te verlegen zijn natuurlijk.
pi_133273582
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:42 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Zeggen dat het voor jou net zo eng is ?:P
Hahaha, gayyyy :P

Edit: ohw je bent het echt van plan. Beter gewoon ff wachten idd en dan krijg je vanzelf vertrouwen

[ Bericht 8% gewijzigd door Westerling op 15-11-2013 00:19:14 ]
pi_133273772
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:04 schreef Westerling het volgende:

[..]

Allemachtig, the horror :p
Wat? :P
  vrijdag 15 november 2013 @ 00:20:26 #234
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_133273802
quote:

[..]

Misschien gaat ze fokkers koppelen? O+
Ik zie jou wel zitten toevallig :@

quote:

Ik zou haar gewoon toevoegen op Facebook. Ze bekijkt sowieso wel alles.
pi_133273858
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:19 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Wat? :P
Ik dacht dat t een eerste date met een random Tinderchick was. Dan is het toch wel het worst-case scenario dacht ik zo :P .
pi_133273874
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:23 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik dacht dat t een eerste date met een random Tinderchick was. Dan is het toch wel het worst-case scenario dacht ik zo :P .
Oh neuh, lol. Dat was wel een beetje weird geweest haha :')
pi_133273928
Dat Tinder moet gewoon een beetje op stoom komen trouwens. Eerst kreeg ik bijna niks en nu echt aan de lopende band. Ze beginnen zelfs uit zichzelf te praten :)
pi_133274328
Ik heb sinds dinsdag al geen matches meer.
sd
pi_133274618
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:13 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hahaha, gayyyy :P

Edit: ohw je bent het echt van plan. Beter gewoon ff wachten idd en dan krijg je vanzelf vertrouwen
Zulke meisjes maakt mannen zwak :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:20 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik zie jou wel zitten toevallig :@

[..]

Ik zou haar gewoon toevoegen op Facebook. Ze bekijkt sowieso wel alles.
Zullen wij een hasj roken en een biertje drinken? :@ Ja, ik voeg haar wel toe op facebook enzo. :P
pi_133277359
Ik herken de frustraties ook :{ . Een echt mooi meisje begon tegen mij te praten met een nogal droge openingszin. En nu al 2 dagen niks meer terwijl ze volgens Tinder meerdere malen online is geweest :')
Lange benen koud hoofd.
  Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 09:34:57 #241
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133277366
Geen foto's meer. ;(

*stop volgen*
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_133278409
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen foto's meer. ;(

*stop volgen*
mompelt iets met vbl, hoofdkantoor FOK...
pi_133278424
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Volvoman het volgende:
Ik herken de frustraties ook :{ . Een echt mooi meisje begon tegen mij te praten met een nogal droge openingszin. En nu al 2 dagen niks meer terwijl ze volgens Tinder meerdere malen online is geweest :')
en jij nu al meerdere keren wat gestuurd zonder reactie?
pi_133278490
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Volvoman het volgende:
Ze kijkt gewoon verder. Doe ik ook. Vaak reageer ik ook helemaal niet. Soms geef ik aan diegene mijn type niet is, maar dat wordt een discussie en kost tijd en energie. Daarom is negeren beter.
pi_133278983
Aw yes! Fotomodel waar ik al een paar dagen mee praat gevraagd of ze een date met mij zou willen, kreeg als antwoord dat ze het momenteel druk heeft (wat ik al wist) maar dat ze daar wel zin in zou hebben zodra ze meer tijd heeft.
Lijkt me best tof want naast dat ze erg knap is komt ze ook echt heel leuk en aardig over. *O*
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_133279002
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:36 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Ze kijkt gewoon verder. Doe ik ook. Vaak reageer ik ook helemaal niet. Soms geef ik aan diegene mijn type niet is, maar dat wordt een discussie en kost tijd en energie. Daarom is negeren beter.
Als diegene je type niet is, waarom dan uberhaupt liken?
pi_133279447
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Aw yes! Fotomodel waar ik al een paar dagen mee praat gevraagd of ze een date met mij zou willen, kreeg als antwoord dat ze het momenteel druk heeft (wat ik al wist) maar dat ze daar wel zin in zou hebben zodra ze meer tijd heeft.
Lijkt me best tof want naast dat ze erg knap is komt ze ook echt heel leuk en aardig over. *O*
Goed bezig :) ik vind het zelf altijd best lastig als een date nog een tijdje duurt om het via whatsapp leuk te houden. Vooral als het op ten duur is van, "Hey. Leuke dag gehad?" Dat soort crap. Of is het dat een teken dat het het niet helemaal is?
Heb al twee keer gehad dat een date in het verschiet lag, maar dat het voordat de date plaatsvond al dood gebloed was. (nou zoek ik ook niet iets voor een relatie, maar voor de fun, misschien hebben vrouwen daar een zintuig voor :P )
pi_133279623
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:01 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Als diegene je type niet is, waarom dan uberhaupt liken?
Ah sorry. Dat ging over Badoo. Ik had alle apps aan staan..
pi_133281323
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:34 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

en jij nu al meerdere keren wat gestuurd zonder reactie?
Zij begon met een berichtje laat op de avond. Hierop heb ik 's ochtends gereageerd. En een dag later in de middag weer wat.

Dus ja, ze begon maar daarna niets meer helaas.
Lange benen koud hoofd.
pi_133281752
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:25 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Goed bezig :) ik vind het zelf altijd best lastig als een date nog een tijdje duurt om het via whatsapp leuk te houden. Vooral als het op ten duur is van, "Hey. Leuke dag gehad?" Dat soort crap. Of is het dat een teken dat het het niet helemaal is?
Heb al twee keer gehad dat een date in het verschiet lag, maar dat het voordat de date plaatsvond al dood gebloed was. (nou zoek ik ook niet iets voor een relatie, maar voor de fun, misschien hebben vrouwen daar een zintuig voor :P )
HAHAHA ik had op dag twee al dat een meid mij die vraag ging stellen + "Lekker geslapen?" _O-
pi_133281999
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:06 schreef cowman het volgende:

[..]

HAHAHA ik had op dag twee al dat een meid mij die vraag ging stellen + "Lekker geslapen?" _O-
Wat zij jij, ja heel lekker, al meteen over jou gedroomd. :')
pi_133282245
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

pi_133282624
quote:

[..]

Ja zo scherp ben ik nooit als ik wakker word :9
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 november 2013 @ 14:04:23 #254
Brabo Bastard
pi_133283526
quote:

[..]

Precies :D
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:44:39 #255
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133284662
quote:

[..]

zij zij dat zij op haar zij had geslapen
pi_133284803
Ik ben een schatzoeker.
Ik zoek een stuk bestek van de Titanic, een dinosaurusbot en jouw nummer. Kan jij mij aan 1 van deze helpen?

Hahah wtf, goede openingszin
pi_133284905
Wat een kutzin om mee te openen.
pi_133284947
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Wat een kutzin om mee te openen.
Ik moest er hard om lachen :')
pi_133284981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:51 schreef cowman het volgende:

[..]

Ik moest er hard om lachen :')
Heb je geen humor?
pi_133285013
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Heb je geen humor?
Ga ergens anders doelbewust afgeven :*
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:54:53 #261
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133285064
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef cowman het volgende:
Ik ben een schatzoeker.
Ik zoek een stuk bestek van de Titanic, een dinosaurusbot en jouw nummer. Kan jij mij aan 1 van deze helpen?

Hahah wtf, goede openingszin
Ik hoop dat iemand dat aan mij vraagt.
Ik wil best afstand doen van mijn dinosaurusbot voor de juiste prijs.
pi_133285107
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:53 schreef cowman het volgende:

[..]

Ga ergens anders doelbewust afgeven :*
Afgeven? Openingszinnen zijn over het algemeen kut, zeker als ze zo afgezaagd zijn.

Zeg gewoon hoi, werkt veel beter.
pi_133285261
Wat houdt het eigenlijk in als de buffer (bij instellingen--> applicaties) aardig oploopt tot in de meerdere MB's bij Tinder? Kan handmatig leegmaken kwaad of bevat het ook de nog niet verwerkte likes/dislikes van de afgelopen sessies?
pi_133285300
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef Pienata het volgende:

[..]

Ik hoop dat iemand dat aan mij vraagt.
Ik wil best afstand doen van mijn dinosaurusbot voor de juiste prijs.
Niemand wil jouw heup hebben. :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:30:21 #265
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133286017
Nieuwste Tinder-match:
Hij (spreekt mij aan): "Op wat ben je"
Ik: "Op de bank? Nee, wat bedoel je?"
Hij: "XTC, cocaļne, ketamine, ghb of zelfs heroļne?"
Ik: "Hoezo, zie ik er zo fucked up uit op de foto's? 8-)"
Hij: "Ja"

Nou zeg. ;(
Gelukkig kan ik me toch niet herinneren hem geliked te hebben, waarschijnlijk één van die twee die ik per ongeluk geliked heb gisteren. :+
pi_133286091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Pienata het volgende:
Nieuwste Tinder-match:

Nou zeg. ;(
Gelukkig kan ik me toch niet herinneren hem geliked te hebben, waarschijnlijk één van die twee die ik per ongeluk geliked heb gisteren. :+
Ahwwwww :(
pi_133286124
quote:
Nieuwste Tinder-match:

Nou zeg. ;(
Pienata ik ontkom er niet aan dat ik toch elke keer weer medelijden met je heb als het om Tinder en mannen gaat ;(
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:34:19 #268
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133286136
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:33 schreef cowman het volgende:

[..]

Pienata ik ontkom er niet aan dat ik toch elke keer weer medelijden met je heb als het om Tinder en mannen gaat ;(
Echt hč. ;(
pi_133286191
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:34 schreef Pienata het volgende:

[..]

Echt hč. ;(
Wanneer ga je mahl nu daten?
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:36:53 #270
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133286225
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wanneer ga je mahl nu daten?
Volgende week donderdag. :P
pi_133286375
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:36 schreef Pienata het volgende:

[..]

Volgende week donderdag. :P
Jullie hebben al foto's uitgewisseld, of wordt het een blinddate?
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:44:07 #272
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133286408
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:42 schreef cowman het volgende:

[..]

Jullie hebben al foto's uitgewisseld, of wordt het een blinddate?
Nee niet blind, dat durfde hij niet aan met mijn gebrek aan Tindermatches. ;(
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:46:27 #273
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133286466
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:44 schreef Pienata het volgende:

[..]

Sowieso begrijp ik niet waarom mensen blind dates doen. Of nou ja ik begrijp het wel. Als je weet dat je geen date kan krijgen als je wel direct je foto's laat zien. Maar dan weet je toch dat het wel verneukt wordt met de date zelf dus dat is nog niet echt een goed argument imo...
we dan
pi_133286498
quote:
Nieuwste Tinder-match:

Nou zeg. ;(
_O-
pi_133286529
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:44 schreef Pienata het volgende:

[..]

Is het echt zo erg gesteld dan? Ik had laatst een gesprek met in mijn ogen een niet bepaald mooi exemplaar en die had er toch al een stuk of 50 binnen no time.
pi_133286533
quote:
Nieuwste Tinder-match:

Nou zeg. ;(
Haha dat is best wel erg :+
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:50:24 #277
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133286580
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:48 schreef cowman het volgende:

[..]

Is het echt zo erg gesteld dan? Ik had laatst een gesprek met in mijn ogen een niet bepaald mooi exemplaar en die had er toch al een stuk of 50 binnen no time.
Ik heb er vijf. :P
pi_133286591
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:50 schreef Pienata het volgende:

[..]

dm eens een pic, nu ben ik wel echt benieuwd
pi_133286605
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan :@
pi_133286633
Als je als meisje geen tindermatches kan krijgen ben je wel fucked :')

Als jongen geen tindermatches kan krijgen is vrij normaal.
pi_133286652
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:

Haha, blijf dat jezelf maar wijsmaken ja.
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:53:45 #282
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133286677
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef cowman het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan :@
Vooruit dan maar.. :P
pi_133286684
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:53 schreef Pienata het volgende:

[..]

[..]

Vooruit dan maar.. :P
Sorry schat, ik zou je ook wegswipen. :@
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:54:21 #284
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133286696
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Geeft niet. :+
pi_133286712
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:54 schreef Pienata het volgende:

[..]

Geeft niet. :+
Kan je eens een pic DM'en dan? :P
Stuur ik er ook wel 1.
pi_133286715
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:50 schreef Pienata het volgende:

[..]

What the ... ze is helemaal niet lelijk. Dat portret met je trenchcoat sta je leuk op! ^O^
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:55:01 #287
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133286719
Ik blijf wel bezig zo. :P
pi_133286724
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:55 schreef Pienata het volgende:
Ahhh toeee.. Dan krijg je er ook 1 van mij :P
pi_133286735
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:55 schreef Pienata het volgende:
stuur ook naar mij als je toch bezig bent
pi_133286780
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Meen je dat nou echt? Op die ene foto vind ik haar juist wel authentiek overkomen ipv zo'n geile blonde hipster doos van Tinder

Dan nog; 5 vind ik vrij weinig
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:57:07 #291
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133286785
Iemand anders nog? :')
pi_133286798
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef cowman het volgende:

[..]

Meen je dat nou echt? Op die ene foto vind ik haar juist wel authentiek overkomen ipv zo'n geile blonde hipster doos van Tinder
Jep, sorry.
En volgens mij weet je best dat ik niet voor de blonde hipster types ga toch :P
pi_133286802
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:

Er zitten bijna alleen lelijke jongens op Tinder, die moeten toch wel matches krijgen neem ik aan...wat doe je er anders.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_133286828
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef Pienata het volgende:
Ik had je geliket :).
pi_133286831
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef cowman het volgende:

[..]
zo'n geile blonde hipster doos van Tinder

Die swipe ik dus allemaal naar links heh.

Misschien is dat wat ik verkeerd doe :')
pi_133286847
quote:
Hoi! :W
pi_133286859
quote:
Als je zo aandringt :@
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:59:31 #298
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133286874
En nu in de volgende reeks ook foto's van de mensen die allemaal nu foto's vragen.
we dan
pi_133286894
Ik heb 52 matches op Tinder ondertussen.
pi_133286899
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef ntm het volgende:

[..]

Er zitten bijna alleen lelijke jongens op Tinder, die moeten toch wel matches krijgen neem ik aan...wat doe je er anders.
ik krijg ook amper matches en zit er nog steeds op
  vrijdag 15 november 2013 @ 16:00:30 #301
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133286916
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En nu in de volgende reeks ook foto's van de mensen die allemaal nu foto's vragen.
Dit!

Alleen eentje teruggehad van samthegreat5!

Waar blijft de rest? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')