Ik klik sowieso standaard bij elke vrouwelijke user op haar fotoboekquote:Op woensdag 13 november 2013 16:32 schreef cowman het volgende:
[..]
Kom er nu pas achter dat ze een fotoboek heeftZag dat jij al voorbij was gekomen hahah
Ja ik zit net op FOK.. ik leer van alles. Nee ze heeft er 3. Eentje waar ze heel bewust met haar decollete op de biljart(poel)tafel hangt en een semi prof. portretfotoquote:Op woensdag 13 november 2013 16:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik klik sowieso standaard bij elke vrouwelijke user op haar fotoboek.
Ze heeft 1 zwart-wit foto toch?
Even kijken en een like gevenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:35 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja ik zit net op FOK.. ik leer van alles. Nee ze heeft er 3. Eentje waar ze heel bewust met haar decollete op de biljart(poel)tafel hangt en een semi prof. portretfoto
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
Dat taart eten ga ik ook nooit meer gebruiken
Je herinnert je niets meer en hebt nu een pijnlijke anus?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
Dat taart eten ga ik ook nooit meer gebruiken
Wat heb ik nou aan antwoorden van Jaaaaaa, lekker!quote:
ughquote:Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef schermafbeelding het volgende:
Foto's van de vrouw die een dolfijn kust lijkt ook populair te zijn.
kopieer eens een gesprek.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan antwoorden van Jaaaaaa, lekker!
[..]
ugh![]()
Dat je in ieder geval een reactie van haar hebt die je normaal gesproken niet zou krijgenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
ugh![]()
Of diep onderwater naast een bultrug die er duidelijk geen fuck om geeft.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef schermafbeelding het volgende:
Foto's van de vrouw die een dolfijn kust lijkt ook populair te zijn.
Datum afspreken?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
ugh![]()
Iets wat jij dus ver'SC'te. Ik was niet op tijd om het te zien. Ben ik nooit.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat stond daar eigenlijk net?
Whehe, ja hoor ik ''verSC'' iets, en de volgende posts die ook niks met Tinder te maken hebben blijven gewoon staanquote:Op woensdag 13 november 2013 17:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Iets wat jij dus ver'SC'te. Ik was niet op tijd om het te zien. Ben ik nooit.
quote:
Lekker arbitraire maatstaven weerquote:Op woensdag 13 november 2013 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je herinnert je niets meer en hebt nu een pijnlijke anus?
Ja allemaal vriendjespolitiekquote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe, ja hoor ik ''verSC'' iets, en de volgende posts die ook niks met Tinder te maken hebben blijven gewoon staan:
[..]
[..]
Lekker arbitraire maatstaven weer
Nou je herkent elkaar wel, dus die "Hallo ben jij het Tindermeisje?" blijft wel achterwegequote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef PG18 het volgende:
Maar hoe starten alle Tinder dates dan eigenlijk hier?
Je spreekt ergens af, de een is er al, de ander komt er aan lopen, degene die er later is vraagt of de ander van Tinder is en jullie geven elkaar de hand?
Heb altijd op centraal punt afgesproken, niet binnen. En dan herken je elkaar wel als het goed is. Geen hand, 3 zoenenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef PG18 het volgende:
Je spreekt ergens af, de een is er al, de ander komt er aan lopen, degene die er later is vraagt of de ander van Tinder is en jullie geven elkaar de hand?
zorg dat je er 5 min eerder bent, trek je broek uit en wacht tot ze er isquote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef PG18 het volgende:
Ik vind 1 zoen op de wang altijd romantischerquote:Op woensdag 13 november 2013 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb altijd op centraal punt afgesproken, niet binnen. En dan herken je elkaar wel als het goed is. Geen hand, 3 zoenen
Ik vind 1 zoen op de wang altijd romantischerquote:Op woensdag 13 november 2013 18:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
zorg dat je er 5 min eerder bent, trek je broek uit en wacht tot ze er is
Pleun's zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 17:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Rare namen die ik nooit gehoord heb zie ik heel vaak.
Zoals Pleun.
ik ken een leuktentje bij.... , zullen we elkaar daar onder het genot van een tongstrelend stukje taart en een verwarmend kopje koffie/thee leren kennen?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hey,
Zullen we samen taart eten?
Ja Lekkeeer
meer niet
Dit. Inkoppertjes zijn er om afgemaakt te worden, helemaal als ze voor open doel zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ken een leuktentje bij.... , zullen we elkaar daar onder het genot van een tongstrelend stukje taart en een verwarmend kopje koffie/thee leren kennen?
Kom op broeder, veel makkelijker is bijna niet mogelijk, dan zouden ze namelijk half ontkleed voor je deur moeten stAan wachten, en feitelijk denk ik dat het dan niet eens meer leuk us.
ja. Ik hou helemaal niet van taartquote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ken een leuktentje bij.... , zullen we elkaar daar onder het genot van een tongstrelend stukje taart en een verwarmend kopje koffie/thee leren kennen?
Kom op broeder, veel makkelijker is bijna niet mogelijk, dan zouden ze namelijk half ontkleed voor je deur moeten stAan wachten, en feitelijk denk ik dat het dan niet eens meer leuk us.
Echt he, ik verwacht stromende kutjes alomquote:Op woensdag 13 november 2013 19:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Minstens. Wat moeten die sloeries anders op tinder?
Poëtisch is altijd goed, worden ze nat van.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja Pleuntjes zijn wel knap.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:43 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Pleun's zijn
Alleen jammer van die naam ja. Daarom zal het ook nooit wat worden tussen mij en een Pleun
Geen emoji toetsenbord ?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef PG18 het volgende:
Er missen een paar onmisbare smileys in Tinder om te zorgen dat iets niet verkeerd opgevat wordt
Vooralquote:Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef PG18 het volgende:
Er missen een paar onmisbare smileys in Tinder om te zorgen dat iets niet verkeerd opgevat wordt
Ja, maar ik laat hier de keuze over aan julliequote:Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Woep het volgende:
Bij je principes blijven kerel, vrouwen met zonnebrillen als enigste foto naar links swipen
Die is heel belangrijk ja... : ') snappen veel mensen nietquote:Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vooral![]()
Die zou ook in whatsapp moeten komen.
Hmm dilemma... Grote kans op een plork iddquote:Op woensdag 13 november 2013 21:22 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schakel jullie hulp in....zeg het maar:of
Hoe was je date?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb altijd op centraal punt afgesproken, niet binnen. En dan herken je elkaar wel als het goed is. Geen hand, 3 zoenen
Gewoon YOLO en gedaan idd. Mja, in feite selecteer ik pas bij een matchquote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm dilemma... Grote kans op een plork iddMaar, wie niet waagt wie niet wint.
Wel wanneer ze voor het laatst online is geweest, maar dat klopt overigens vaak niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef PG18 het volgende:
Als je match op een iPhone zit, kan zij zien wanneer je voor het laatst online gekomen bent en of je haar berichten gelezen hebt? Want die iPhone versie had toch meer functies?
ja en ze kan zien wanneer je gaat schijten, slapen en douchen. Opletten met Apple-bitches.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef PG18 het volgende:
Als je match op een iPhone zit, kan zij zien wanneer je voor het laatst online gekomen bent en of je haar berichten gelezen hebt? Want die iPhone versie had toch meer functies?
Als het een toppertje is, is dan wel erg leuk toch? Die heb je zo binnenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:39 schreef pindaplukker het volgende:
Ik heb een match die de oren van mijn kop af praat typt. mens is nonstop aan t typen.![]()
Ik zei al, kunnen we niet slap ouwehoeren onder het genot van een drankje.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:40 schreef cowman het volgende:
[..]
Als het een toppertje is, is dan wel erg leuk toch? Die heb je zo binnen
Sterkte man, Ik word al anderhalve week aan een lijntje gehouden en ben me er nog bewust van ook.. hoe zieligquote:Op woensdag 13 november 2013 22:49 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik zei al, kunnen we niet slap ouwehoeren onder het genot van een drankje.
Maar heeft geen tijd, misschien volgende week zei ze
Ah, heb nog genoeg chats open staan, en te veel meiden die ik nog moet aanspreken.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:50 schreef cowman het volgende:
[..]
Sterkte man, Ik word al anderhalve week aan een lijntje gehouden en ben me er nog bewust van ook.. hoe zielig
Nee we praten nog verder, even kijken wat het wordt. Sowieso een toffe chick natuurlijk, dat kan niemand ontkennenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En hoe ging het verder? Het gesprek is in een stille dood overgegaan?
Een vent erbij op de foto is wel het ideaalbeeld ja voor de meeste mensenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee we praten nog verder, even kijken wat het wordt. Sowieso een toffe chick natuurlijk, dat kan niemand ontkennen
Iddquote:Op woensdag 13 november 2013 23:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een vent erbij op de foto is wel het ideaalbeeld ja voor de meeste mensen
Tsja, 2 opties neuken of niet neukenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee we praten nog verder, even kijken wat het wordt. Sowieso een toffe chick natuurlijk, dat kan niemand ontkennen
Boeiend, ze gaat jou niet likenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Shit, ik likete per ongeluk een duckface. Kun je ook ongedaan maken?
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Boeiend, ze gaat jou niet liken
Burn.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het gaat me om het principe.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Uitloggen op je FB-app en met nieuwe account inloggen. Dan Tinder opstartenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Nebisinidem het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een andere facebook op Tinder kan aanmelden?
Slechte comeback. Op de blaren zitten jongen!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het gaat me om het principe.
Thanks ik ga het even proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef cowman het volgende:
[..]
Uitloggen op je FB-app en met nieuwe account inloggen. Dan Tinder opstarten
Je bent wel heel erg trots op je eigen grap, of niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Slechte comeback. Op de blaren zitten jongen!
Als het op Tinder niet lukt, dan maar hierquote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg trots op je eigen grap, of niet?
Je hebt een paar quotes van een ge-edit bericht laten staan.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het was leuk totdat er privézaken gepost werden. Maar eens even overleggen. Maar niet nu. Welterusten.
wat drinken? of is dat te mainstream?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef cowman het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig.. Wat doen jullie nu zoal op de eerste date met een Tindermeisje? Geen cliche antwoorden als neuken, maar bedoel echt qua activiteit.
Ik heb er één waarvan diegen van snowboarden houdt en ik dat ook wel weer kan oppoetsen dus dan leek me zoiets wel tof om te doen om daarna / ervoor een drankje te doen daar of in de stad.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef cowman het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig.. Wat doen jullie nu zoal op de eerste date met een Tindermeisje? Geen cliche antwoorden als neuken, maar bedoel echt qua activiteit.
Zoals je zou doen als je elke andere date zou doen. Doordat ze van Tinder komt wil niet zeggen dat het meteen anders moet.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef cowman het volgende:
Ervaring I take it?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Off-topic: wat ze zeggen over de eerste date waar de vonken er vanaf vliegen en over tweede dates waar het helemaal fout gaat... is waar.
Off-topic 2: dames kunnen je de ene seconde geweldig leuk vinden en je willen zoenen en van het ene op het andere moment kunnen ze opeens 180 graden gedraaid zijn en hebben ze het opeens lastig met hun ex en geven ze je de wang.
Damn man, maar zo zijn ze soms.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Zo vers dat het weleens vanmiddag zou kunnen zijn gebeurd.
Laat je verrassenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb er nu weer een die tegen mij begint te praten, het lichaam lijkt oke maar twijfel over de kop. Mja, kan geen pics plaatsen hier ivm zuurpruimpje.
Sowieso escaleren de matches nu wel heel erg, te grote lijst.
Ze wilde me wel verder zien, zei dat ze me niet aan 't friendzonen was, maar wilde geen relatie op 't momentquote:Op donderdag 14 november 2013 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn man, maar zo zijn ze soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |