quote:Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Boeiend, ze gaat jou niet liken
Burn.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het gaat me om het principe.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Uitloggen op je FB-app en met nieuwe account inloggen. Dan Tinder opstartenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Nebisinidem het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een andere facebook op Tinder kan aanmelden?
Slechte comeback. Op de blaren zitten jongen!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het gaat me om het principe.
Thanks ik ga het even proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef cowman het volgende:
[..]
Uitloggen op je FB-app en met nieuwe account inloggen. Dan Tinder opstarten
Je bent wel heel erg trots op je eigen grap, of niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Slechte comeback. Op de blaren zitten jongen!
Als het op Tinder niet lukt, dan maar hierquote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg trots op je eigen grap, of niet?
Je hebt een paar quotes van een ge-edit bericht laten staan.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het was leuk totdat er privézaken gepost werden. Maar eens even overleggen. Maar niet nu. Welterusten.
wat drinken? of is dat te mainstream?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef cowman het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig.. Wat doen jullie nu zoal op de eerste date met een Tindermeisje? Geen cliche antwoorden als neuken, maar bedoel echt qua activiteit.
Ik heb er één waarvan diegen van snowboarden houdt en ik dat ook wel weer kan oppoetsen dus dan leek me zoiets wel tof om te doen om daarna / ervoor een drankje te doen daar of in de stad.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef cowman het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig.. Wat doen jullie nu zoal op de eerste date met een Tindermeisje? Geen cliche antwoorden als neuken, maar bedoel echt qua activiteit.
Zoals je zou doen als je elke andere date zou doen. Doordat ze van Tinder komt wil niet zeggen dat het meteen anders moet.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef cowman het volgende:
Ervaring I take it?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Off-topic: wat ze zeggen over de eerste date waar de vonken er vanaf vliegen en over tweede dates waar het helemaal fout gaat... is waar.
Off-topic 2: dames kunnen je de ene seconde geweldig leuk vinden en je willen zoenen en van het ene op het andere moment kunnen ze opeens 180 graden gedraaid zijn en hebben ze het opeens lastig met hun ex en geven ze je de wang.
Damn man, maar zo zijn ze soms.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Zo vers dat het weleens vanmiddag zou kunnen zijn gebeurd.
Laat je verrassenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb er nu weer een die tegen mij begint te praten, het lichaam lijkt oke maar twijfel over de kop. Mja, kan geen pics plaatsen hier ivm zuurpruimpje.
Sowieso escaleren de matches nu wel heel erg, te grote lijst.
Ze wilde me wel verder zien, zei dat ze me niet aan 't friendzonen was, maar wilde geen relatie op 't momentquote:Op donderdag 14 november 2013 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn man, maar zo zijn ze soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |