Ik klik sowieso standaard bij elke vrouwelijke user op haar fotoboekquote:Op woensdag 13 november 2013 16:32 schreef cowman het volgende:
[..]
Kom er nu pas achter dat ze een fotoboek heeftZag dat jij al voorbij was gekomen hahah
Ja ik zit net op FOK.. ik leer van alles. Nee ze heeft er 3. Eentje waar ze heel bewust met haar decollete op de biljart(poel)tafel hangt en een semi prof. portretfotoquote:Op woensdag 13 november 2013 16:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik klik sowieso standaard bij elke vrouwelijke user op haar fotoboek.
Ze heeft 1 zwart-wit foto toch?
Even kijken en een like gevenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:35 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja ik zit net op FOK.. ik leer van alles. Nee ze heeft er 3. Eentje waar ze heel bewust met haar decollete op de biljart(poel)tafel hangt en een semi prof. portretfoto
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
Dat taart eten ga ik ook nooit meer gebruiken
Je herinnert je niets meer en hebt nu een pijnlijke anus?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
Dat taart eten ga ik ook nooit meer gebruiken
Wat heb ik nou aan antwoorden van Jaaaaaa, lekker!quote:
ughquote:Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef schermafbeelding het volgende:
Foto's van de vrouw die een dolfijn kust lijkt ook populair te zijn.
kopieer eens een gesprek.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan antwoorden van Jaaaaaa, lekker!
[..]
ugh![]()
Dat je in ieder geval een reactie van haar hebt die je normaal gesproken niet zou krijgenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
ugh![]()
Of diep onderwater naast een bultrug die er duidelijk geen fuck om geeft.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef schermafbeelding het volgende:
Foto's van de vrouw die een dolfijn kust lijkt ook populair te zijn.
Datum afspreken?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
ugh![]()
Iets wat jij dus ver'SC'te. Ik was niet op tijd om het te zien. Ben ik nooit.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat stond daar eigenlijk net?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |