Whehe, ja hoor ik ''verSC'' iets, en de volgende posts die ook niks met Tinder te maken hebben blijven gewoon staanquote:Op woensdag 13 november 2013 17:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Iets wat jij dus ver'SC'te. Ik was niet op tijd om het te zien. Ben ik nooit.
quote:
Lekker arbitraire maatstaven weerquote:Op woensdag 13 november 2013 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je herinnert je niets meer en hebt nu een pijnlijke anus?
Ja allemaal vriendjespolitiekquote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe, ja hoor ik ''verSC'' iets, en de volgende posts die ook niks met Tinder te maken hebben blijven gewoon staan:
[..]
[..]
Lekker arbitraire maatstaven weer
Nou je herkent elkaar wel, dus die "Hallo ben jij het Tindermeisje?" blijft wel achterwegequote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef PG18 het volgende:
Maar hoe starten alle Tinder dates dan eigenlijk hier?
Je spreekt ergens af, de een is er al, de ander komt er aan lopen, degene die er later is vraagt of de ander van Tinder is en jullie geven elkaar de hand?
Heb altijd op centraal punt afgesproken, niet binnen. En dan herken je elkaar wel als het goed is. Geen hand, 3 zoenenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef PG18 het volgende:
Je spreekt ergens af, de een is er al, de ander komt er aan lopen, degene die er later is vraagt of de ander van Tinder is en jullie geven elkaar de hand?
zorg dat je er 5 min eerder bent, trek je broek uit en wacht tot ze er isquote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef PG18 het volgende:
Ik vind 1 zoen op de wang altijd romantischerquote:Op woensdag 13 november 2013 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb altijd op centraal punt afgesproken, niet binnen. En dan herken je elkaar wel als het goed is. Geen hand, 3 zoenen
Ik vind 1 zoen op de wang altijd romantischerquote:Op woensdag 13 november 2013 18:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
zorg dat je er 5 min eerder bent, trek je broek uit en wacht tot ze er is
Pleun's zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 17:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Rare namen die ik nooit gehoord heb zie ik heel vaak.
Zoals Pleun.
ik ken een leuktentje bij.... , zullen we elkaar daar onder het genot van een tongstrelend stukje taart en een verwarmend kopje koffie/thee leren kennen?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hey,
Zullen we samen taart eten?
Ja Lekkeeer
meer niet
Dit. Inkoppertjes zijn er om afgemaakt te worden, helemaal als ze voor open doel zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ken een leuktentje bij.... , zullen we elkaar daar onder het genot van een tongstrelend stukje taart en een verwarmend kopje koffie/thee leren kennen?
Kom op broeder, veel makkelijker is bijna niet mogelijk, dan zouden ze namelijk half ontkleed voor je deur moeten stAan wachten, en feitelijk denk ik dat het dan niet eens meer leuk us.
ja. Ik hou helemaal niet van taartquote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ken een leuktentje bij.... , zullen we elkaar daar onder het genot van een tongstrelend stukje taart en een verwarmend kopje koffie/thee leren kennen?
Kom op broeder, veel makkelijker is bijna niet mogelijk, dan zouden ze namelijk half ontkleed voor je deur moeten stAan wachten, en feitelijk denk ik dat het dan niet eens meer leuk us.
Echt he, ik verwacht stromende kutjes alomquote:Op woensdag 13 november 2013 19:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Minstens. Wat moeten die sloeries anders op tinder?
Poëtisch is altijd goed, worden ze nat van.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja Pleuntjes zijn wel knap.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:43 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Pleun's zijn
Alleen jammer van die naam ja. Daarom zal het ook nooit wat worden tussen mij en een Pleun
Geen emoji toetsenbord ?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef PG18 het volgende:
Er missen een paar onmisbare smileys in Tinder om te zorgen dat iets niet verkeerd opgevat wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |