abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133217832

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots.

[ Bericht 42% gewijzigd door motorbloempje op 14-11-2013 22:25:14 ]
pi_133217864
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

neh neh, van degene waarbij ik geleerd had van de fout en taart heb vervangen voor betere producten _O-
Ach jij maakt er tenminste werk van... I'm still stuck with the girl van vorige week. Ze is helemaal gek op me, maar ondertussen keihard hard to get.. de tering
pi_133217893
Ik zal even ontopic zijn.

Ik heb 4 dates gehad op 2 dagen. Beetje fout maar goed. Het was een strakke planning om de mannenmarkt te verkennen, want ik was weer single.

Eerste dag, 2 dates. De eerste was wel geinig, maar niet mijn type. 2e was heel poėtisch en ik ging bijna over mijn nek.
Tweede dag, twee dates. De eerste had de looks en een goed getraind lichaam, maar leek nogal narcistisch. Ik knapte af. Date 2 was super leuk, interessant, pittig, maar had last van bindingsangst waardoor hij al jaren geen relatie had. Hij gaf voor de date al aan niet op zoek te zijn. Toch begon ik gevoelens voor hem te krijgen. Onze gesprekken en afspraken waren erg leuk. Het had ook diepgang.

Daarna app eraf gehaald en sindsdien niet meer gedate.
pi_133217901
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef cowman het volgende:

[..]

Ach jij maakt er tenminste werk van... I'm still stuck with the girl van vorige week. Ze is helemaal gek op me, maar ondertussen keihard hard to get.. de tering
Daar kan ik echt niet tegen. :')
spelletjes :r
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef Inloggen het volgende:

Ik heb 4 dates gehad op 2 dagen. Beetje fout maar goed. Het was een strakke planning om de mannenmarkt te verkennen, want ik was weer single.

Eerste dag, 2 dates. De eerste was wel geinig, maar niet mijn type. 2e was heel poėtisch en ik ging bijna over mijn nek.
Tweede dag, twee dates. De eerste had de looks en een goed getraind lichaam, maar leek nogal narcistisch. Ik knapte af. Date 2 was super leuk, interessant, pittig, maar had last van bindingsangst waardoor hij al jaren geen relatie had. Hij gaf voor de date al aan niet op zoek te zijn. Toch begon ik gevoelens voor hem te krijgen. Onze gesprekken en afspraken waren erg leuk. Het had ook diepgang.

nog wel in contact met de laatste?
pi_133217905
De mannen worden wel knapper?
pi_133217920
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Chai het volgende:
De mannen worden wel knapper?
Als een goede whiskey. :7
pi_133217959
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

nog wel in contact met de laatste?
Nee, deed teveel pijn :)

Dat is nu iets meer dan twee maanden geleden.
pi_133217986
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Nee, deed teveel pijn :)

Dat is nu iets meer dan twee maanden geleden.
bummer. -O-
Je weet dat het handig is om eerst je profiel te verwijderen dan? Tinder blijft namelijk jouw profiel updaten met nieuwe facebookfotos enzo, als je je profiel erop laat staan. Echt bizar.
pi_133218069
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Inloggen het volgende:

:D

Jij houd van een beetje ruige man dus?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133218073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Inloggen het volgende:

Jij doorgrond die mannen wel heel erg snel in zo'n halve middag. Hoe moet ik me dat voorstellen? Jij nodigt ze thuis bij jou uit, laat hun languit liggen op de bank en the fun begins?
pi_133218099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

bummer. -O-
Je weet dat het handig is om eerst je profiel te verwijderen dan? Tinder blijft namelijk jouw profiel updaten met nieuwe facebookfotos enzo, als je je profiel erop laat staan. Echt bizar.
Oh die had ik allang verwijderd. Ik was al overgegaan op Whapp. Helaas bleef ik nog een week of twee of Google, omdat ik zo naļef was :'). Gelukkig is dat ook weg.
pi_133218134
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef cowman het volgende:

[..]

Jij doorgrond die mannen wel heel erg snel in zo'n halve middag. Hoe moet ik me dat voorstellen? Jij nodigt ze thuis bij jou uit, laat hun languit liggen op de bank en the fun begins?
In elk geval krijgen de kneusjes die 7,5 uur willen ouwehoeren zo geen kans :D _O_
pi_133218139
quote:
5s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

:D

Jij houd van een beetje ruige man dus?
Ik hou wel van temperament ja. De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.
pi_133218166
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Ik hou wel van temperament ja. De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.
ben je net een tikje te laat voor.
pi_133218241
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef cowman het volgende:

[..]

Halve middag? Zoveel tijd heb ik niet nodig. De eerste duurde 2 uurtjes. De tweede ook. De derde een uurtje. De vierde... alle 3 de dates 4 uurtjes.

Ik heb naast daten ook nog andere bezigheden :')
pi_133218263
quote:

[..]

Temperament als in? Een tik als je brutaal tegen hem bent?
pi_133218278
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

ben je net een tikje te laat voor.
Wat doe je nog hier dan? :D
pi_133218292
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Wat doe je nog hier dan? :D
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:54 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb naast daten ook nog andere bezigheden :')
pi_133218379
quote:
5s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Temperament als in? Een tik als je brutaal tegen hem bent?
Nee, we houden het wel ethisch hč?!

Temperament is voor mij dat hij me op mijn plek kan zetten met de juiste verwoordingen die respect niet overschrijden. Een combinatie van sarcasme, humor en feitjes verpakt in de assertieve skills (dus geen agressieve beweringen en vingers wijzen oid).
pi_133218398
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Jouw bezigheden zijn Fok?
pi_133218414
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Temperament is voor mij dat hij me op mijn plek kan zetten met de juiste verwoordingen die respect niet overschrijden. Een combinatie van sarcasme, humor en feitjes verpakt in de assertieve skills (dus geen agressieve beweringen en vingers wijzen oid).
Ik word nu al moe van je .. :')
pi_133218439
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Nou, als hier enkele Fok!kers zich niet door aangesproken voelen weet ik het ook niet meer!

Doe uw voordeel hier mee, heren :)
pi_133218449
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:59 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Jouw bezigheden zijn Fok?
Enkel wanneer ik op werk zit. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:59 schreef cowman het volgende:

[..]

Ik word nu al moe van je .. :')
:D Dan dien je haar gelijk op haar plek te zetten. :9
pi_133218540
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou, als hier enkele Fok!kers zich niet door aangesproken voelen weet ik het ook niet meer!

Hahaha, de meeste Fokkers zijn Nederlands en die hebben vrijwel geen temperament.

Doe mij maar een Iranese, Nieuw Zeelandse, Spaanse of een verkaaste versies van mannen uit het Midden Oosten. Grieks kan ook nog wel.
pi_133218552
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Te vaak met zulke vrouwen in aanraking geweest; hint: dat wil je niet. Deze heeft ook nog de potentie zich bekwaam te verwoorden, dus je krijgt ellendig lange principe discussies onderbouwd met psychologisch termen. :')
pi_133218592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef cowman het volgende:

[..]

Te vaak met zulke vrouwen in aanraking geweest; hint: dat wil je niet. Deze heeft ook nog de potentie zich bekwaam te verwoorden, dus je krijgt ellendig lange principe discussies onderbouwd met psychologisch termen. :')
Dank je.

Dit is een voorbeeld ter illustratie van mijn laatste post.
pi_133218628
quote:

[..]

De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.
Not this shit again :')
pi_133218640
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Hahaha, de meeste Fokkers zijn Nederlands en die hebben vrijwel geen temperament.

Doe mij maar een Iranese, Nieuw Zeelandse, Spaanse of een verkaaste versies van mannen uit het Midden Oosten. Grieks kan ook nog wel.
De mannen uit het Midden-Oosten zijn berucht om hun losse handjes.

Doe beter mijn soortgenoten uit Midden- en Zuid-Amerika :)
pi_133218723
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:05 schreef Rickario het volgende:

[..]

Not this shit again :')
_O_ _O-
pi_133218774
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Goed goed, maar belangrijker, hoe zijn jouw bakskills?
pi_133218779
Gloeiendegloeiende. Nou ben ik in een klap 5 matches kwijt, precies degenen waar ik mee aan het praten was.

Ik moest telkens die hele kut-app opnieuw installeren om de chat werkend te krijgen, en nu ineens die matches weg.

Zelden zo'n brakke app meegemaakt.
pi_133218784
quote:
4s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

De mannen uit het Midden-Oosten zijn berucht om hun losse handjes.

Doe beter mijn soortgenoten uit Midden- en Zuid-Amerika :)
Daarom zei ik nadrukkelijk verkaasd haha.

Oeh, jij bent een exotisch geval. I like.
Jouw soortgenoten hebben vaak van die mooie ogen en kunnen waaaaanzinnig dansen!
pi_133218786
Kut Tinder. Ik dacht misschien is dit wel leuk tegen verveling. Valt weer tegen :')
Allemaal gare vragen van rare figuren hahhaha
pi_133218814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:08 schreef cowman het volgende:

[..]

_O_ _O-
Zij die het hardst "Too hard to handle" schreeuwen zitten vaak elke avond onder een snuggy GTST te kijken. :')
pi_133218853
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Rickario het volgende:

[..]

Zij die het hardst "Too hard to handle" schreeuwen zitten vaak elke avond onder een snuggy GTST te kijken. :')
Ik zeg; bijstandsmoeder in spe
pi_133218866
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik kijk Dexter :')
pi_133218881
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef vera166 het volgende:
Kut Tinder. Ik dacht misschien is dit wel leuk tegen verveling. Valt weer tegen :')
Onder welke leeftijdscategorie zoek je?
pi_133218896
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Jouw soortgenoten hebben vaak van die mooie ogen en kunnen waaaaanzinnig dansen!
racist.
pi_133218937
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:12 schreef cowman het volgende:

[..]

Onder welke leeftijdscategorie zoek je?
Uh geen idee..... :D ik heb geen andere instellingen gemaakt dan hoe het was ofzo.
Krijg soms jongens van 20 en soms van 44.
pi_133218970
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

racist.
Zou best kunnen. Ik kan slecht tegen de bekrompen 'waarden' van sommige afkomsten.
pi_133218981
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef vera166 het volgende:

[..]

Uh geen idee..... :D ik heb geen andere instellingen gemaakt dan hoe het was ofzo.
Krijg soms jongens van 20 en soms van 44.
Dus een 44 jarige man met gare verhalen kan bij jou ook aankloppen? :D
pi_133219016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:15 schreef cowman het volgende:

[..]

Dus een 44 jarige man met gare verhalen kan bij jou ook aankloppen? :D
Ja dat kan blijkbaar, ik heb niet gereageerd :P Eerst wel geliked maar ik begreep er niks van :')
Nu zit ik met wanhopige mensen opgescheept hahaha. Sommige verhalen zijn wel goed tegen de verveling dus verwijderen ga ik nog neit :D
pi_133219294
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:16 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja dat kan blijkbaar, ik heb niet gereageerd :P Eerst wel geliked maar ik begreep er niks van :')
Nu zit ik met wanhopige mensen opgescheept hahaha. Sommige verhalen zijn wel goed tegen de verveling dus verwijderen ga ik nog neit :D
Hmm erg herkenbaar. Ik had per ongeluk een meisje geliked, dus zij begon helemaal enthousiast tegen mij te praten. Normaal negeer ik ze, maar met haar had ik om een of andere manier medelijden. Heb haar toen een berichtje gestuurd met de tekst, dat ik eigenlijk niet meer op Tinder zit, en dat ze niet moet denken "huh waarom reageert ie nou niet op mij, vind ie me lelijk ofzo"... Achteraf gezien, niet zo slim :')
Maar bedoelde het echt goed
pi_133219375
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef vera166 het volgende:
Dan heb je een slechte smaak qua mannen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133219403
Omdat ik een vent ben en natuurlijk even stoer wil doen:

- Naaktfoto's en fapfilmpjes van een dame
- Seksaanbod (soort van afgewezen) van diezelfde dame
- Nog 3 seksaanboden
- Ik was bijna naar een chick toegegaan om te batsen
- Totdat ik een dame tegenkwam en we elkaar beide leuk bleken te vinden
- Tinder niet meer aangeraakt sindsdien

/endofmystory :)
pi_133219405
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef cowman het volgende:

[..]

Hmm erg herkenbaar. Ik had per ongeluk een meisje geliked, dus zij begon helemaal enthousiast tegen mij te praten. Normaal negeer ik ze, maar met haar had ik om een of andere manier medelijden. Heb haar toen een berichtje gestuurd met de tekst, dat ik eigenlijk niet meer op Tinder zit, en dat ze niet moet denken "huh waarom reageert ie nou niet op mij, vind ie me lelijk ofzo"... Achteraf gezien, niet zo slim :')
Maar bedoelde het echt goed
Hahahha aaaaaw :'( kut is dat ja.

Het zou best een leuke app zijn als er niet zoveel wanhopige mensen gebruik van zouden maken.
Maar daar draait het niet meer om ofcourse, dat snap ik ook wel haha :') gezellig praten is nie meer :D

#vroegerwasallesbeter :')
pi_133219418
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dan heb je een slechte smaak qua mannen
Klopt
pi_133219432
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Staan ze echt zo bekend? Dat over die ogen?
pi_133219460
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Omdat ik een vent ben en natuurlijk even stoer wil doen:

- Naaktfoto's en fapfilmpjes van een dame
- Seksaanbod (soort van afgewezen) van diezelfde dame
- Nog 3 seksaanboden
- Ik was bijna naar een chick toegegaan om te batsen
- Totdat ik een dame tegenkwam en we elkaar beide leuk bleken te vinden
- Tinder niet meer aangeraakt sindsdien

/endofmystory :)
En nee, de betreffende filmpjes en naaktfoto's zullen niet verspreid worden, omdat: integer.
pi_133219513
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef vera166 het volgende:

[..]

Hahahha aaaaaw :'( kut is dat ja.

Het zou best een leuke app zijn als er niet zoveel wanhopige mensen gebruik van zouden maken.
Maar daar draait het niet meer om ofcourse, dat snap ik ook wel haha :') gezellig praten is nie meer :D

#vroegerwasallesbeter :')
Nou dat ben ik niet met je eens.. ik praat al 2 weken met een meid die van te voren aangaf alleen op Tinder te zitten voor leuke gesprekken en niet te willen daten. Nu vindt ze me leuk :D

Om een of andere gekke reden ging ik daarmee akkoord, om alleen leuk te praten. Heeft gewerkt blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')