Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Ach jij maakt er tenminste werk van... I'm still stuck with the girl van vorige week. Ze is helemaal gek op me, maar ondertussen keihard hard to get.. de teringquote:Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh neh, van degene waarbij ik geleerd had van de fout en taart heb vervangen voor betere producten
Daar kan ik echt niet tegen.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef cowman het volgende:
[..]
Ach jij maakt er tenminste werk van... I'm still stuck with the girl van vorige week. Ze is helemaal gek op me, maar ondertussen keihard hard to get.. de tering
nog wel in contact met de laatste?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef Inloggen het volgende:
Ik zal even ontopic zijn.
Ik heb 4 dates gehad op 2 dagen. Beetje fout maar goed. Het was een strakke planning om de mannenmarkt te verkennen, want ik was weer single.
Eerste dag, 2 dates. De eerste was wel geinig, maar niet mijn type. 2e was heel poėtisch en ik ging bijna over mijn nek.
Tweede dag, twee dates. De eerste had de looks en een goed getraind lichaam, maar leek nogal narcistisch. Ik knapte af. Date 2 was super leuk, interessant, pittig, maar had last van bindingsangst waardoor hij al jaren geen relatie had. Hij gaf voor de date al aan niet op zoek te zijn. Toch begon ik gevoelens voor hem te krijgen. Onze gesprekken en afspraken waren erg leuk. Het had ook diepgang.
Daarna app eraf gehaald en sindsdien niet meer gedate.
Nee, deed teveel pijnquote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
nog wel in contact met de laatste?
bummer.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Nee, deed teveel pijn
Dat is nu iets meer dan twee maanden geleden.
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb 4 dates gehad op 2 dagen. Beetje fout maar goed. Het was een strakke planning om de mannenmarkt te verkennen, want ik was weer single.
Eerste dag, 2 dates. De eerste was wel geinig, maar niet mijn type. 2e was heel poėtisch en ik ging bijna over mijn nek.
Jij doorgrond die mannen wel heel erg snel in zo'n halve middag. Hoe moet ik me dat voorstellen? Jij nodigt ze thuis bij jou uit, laat hun languit liggen op de bank en the fun begins?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef Inloggen het volgende:
Tweede dag, twee dates. De eerste had de looks en een goed getraind lichaam, maar leek nogal narcistisch. Ik knapte af. Date 2 was super leuk, interessant, pittig, maar had last van bindingsangst waardoor hij al jaren geen relatie had. Hij gaf voor de date al aan niet op zoek te zijn. Toch begon ik gevoelens voor hem te krijgen. Onze gesprekken en afspraken waren erg leuk. Het had ook diepgang.
Daarna app eraf gehaald en sindsdien niet meer gedate.
Oh die had ik allang verwijderd. Ik was al overgegaan op Whapp. Helaas bleef ik nog een week of twee of Google, omdat ik zo naļef wasquote:Op woensdag 13 november 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
bummer.![]()
Je weet dat het handig is om eerst je profiel te verwijderen dan? Tinder blijft namelijk jouw profiel updaten met nieuwe facebookfotos enzo, als je je profiel erop laat staan. Echt bizar.
In elk geval krijgen de kneusjes die 7,5 uur willen ouwehoeren zo geen kansquote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef cowman het volgende:
[..]
Jij doorgrond die mannen wel heel erg snel in zo'n halve middag. Hoe moet ik me dat voorstellen? Jij nodigt ze thuis bij jou uit, laat hun languit liggen op de bank en the fun begins?
Ik hou wel van temperament ja. De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij houd van een beetje ruige man dus?
ben je net een tikje te laat voor.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik hou wel van temperament ja. De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.
Halve middag? Zoveel tijd heb ik niet nodig. De eerste duurde 2 uurtjes. De tweede ook. De derde een uurtje. De vierde... alle 3 de dates 4 uurtjes.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef cowman het volgende:
[..]
Jij doorgrond die mannen wel heel erg snel in zo'n halve middag. Hoe moet ik me dat voorstellen? Jij nodigt ze thuis bij jou uit, laat hun languit liggen op de bank en the fun begins?
Temperament als in? Een tik als je brutaal tegen hem bent?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ik hou wel van temperament ja. De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.
Wat doe je nog hier dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben je net een tikje te laat voor.
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:54 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb naast daten ook nog andere bezigheden
Nee, we houden het wel ethisch hč?!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Temperament als in? Een tik als je brutaal tegen hem bent?
Ik word nu al moe van je ..quote:Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Nee, we houden het wel ethisch hč?!
Temperament is voor mij dat hij me op mijn plek kan zetten met de juiste verwoordingen die respect niet overschrijden. Een combinatie van sarcasme, humor en feitjes verpakt in de assertieve skills (dus geen agressieve beweringen en vingers wijzen oid).
Nou, als hier enkele Fok!kers zich niet door aangesproken voelen weet ik het ook niet meer!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Nee, we houden het wel ethisch hč?!
Temperament is voor mij dat hij me op mijn plek kan zetten met de juiste verwoordingen die respect niet overschrijden. Een combinatie van sarcasme, humor en feitjes verpakt in de assertieve skills (dus geen agressieve beweringen en vingers wijzen oid).
Hahaha, de meeste Fokkers zijn Nederlands en die hebben vrijwel geen temperament.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, als hier enkele Fok!kers zich niet door aangesproken voelen weet ik het ook niet meer!
Doe uw voordeel hier mee, heren
Te vaak met zulke vrouwen in aanraking geweest; hint: dat wil je niet. Deze heeft ook nog de potentie zich bekwaam te verwoorden, dus je krijgt ellendig lange principe discussies onderbouwd met psychologisch termen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, als hier enkele Fok!kers zich niet door aangesproken voelen weet ik het ook niet meer!
Doe uw voordeel hier mee, heren
Dank je.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef cowman het volgende:
[..]
Te vaak met zulke vrouwen in aanraking geweest; hint: dat wil je niet. Deze heeft ook nog de potentie zich bekwaam te verwoorden, dus je krijgt ellendig lange principe discussies onderbouwd met psychologisch termen.
Not this shit againquote:Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef Inloggen het volgende:
[..]
De man die mij in toom kan houden heb ik helaas nog niet ontmoet.
De mannen uit het Midden-Oosten zijn berucht om hun losse handjes.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Hahaha, de meeste Fokkers zijn Nederlands en die hebben vrijwel geen temperament.
Doe mij maar een Iranese, Nieuw Zeelandse, Spaanse of een verkaaste versies van mannen uit het Midden Oosten. Grieks kan ook nog wel.
Goed goed, maar belangrijker, hoe zijn jouw bakskills?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Hahaha, de meeste Fokkers zijn Nederlands en die hebben vrijwel geen temperament.
Doe mij maar een Iranese, Nieuw Zeelandse, Spaanse of een verkaaste versies van mannen uit het Midden Oosten. Grieks kan ook nog wel.
Daarom zei ik nadrukkelijk verkaasd haha.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
De mannen uit het Midden-Oosten zijn berucht om hun losse handjes.
Doe beter mijn soortgenoten uit Midden- en Zuid-Amerika
Zij die het hardst "Too hard to handle" schreeuwen zitten vaak elke avond onder een snuggy GTST te kijken.quote:
Ik zeg; bijstandsmoeder in spequote:Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zij die het hardst "Too hard to handle" schreeuwen zitten vaak elke avond onder een snuggy GTST te kijken.
Ik kijk Dexterquote:Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zij die het hardst "Too hard to handle" schreeuwen zitten vaak elke avond onder een snuggy GTST te kijken.
Onder welke leeftijdscategorie zoek je?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef vera166 het volgende:
Kut Tinder. Ik dacht misschien is dit wel leuk tegen verveling. Valt weer tegen![]()
Allemaal gare vragen van rare figuren hahhaha
racist.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Daarom zei ik nadrukkelijk verkaasd haha.
Oeh, jij bent een exotisch geval. I like.
Jouw soortgenoten hebben vaak van die mooie ogen en kunnen waaaaanzinnig dansen!
Uh geen idee.....quote:Op woensdag 13 november 2013 15:12 schreef cowman het volgende:
[..]
Onder welke leeftijdscategorie zoek je?
Dus een 44 jarige man met gare verhalen kan bij jou ook aankloppen?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef vera166 het volgende:
[..]
Uh geen idee.....ik heb geen andere instellingen gemaakt dan hoe het was ofzo.
Krijg soms jongens van 20 en soms van 44.
Ja dat kan blijkbaar, ik heb niet gereageerdquote:Op woensdag 13 november 2013 15:15 schreef cowman het volgende:
[..]
Dus een 44 jarige man met gare verhalen kan bij jou ook aankloppen?
Hmm erg herkenbaar. Ik had per ongeluk een meisje geliked, dus zij begon helemaal enthousiast tegen mij te praten. Normaal negeer ik ze, maar met haar had ik om een of andere manier medelijden. Heb haar toen een berichtje gestuurd met de tekst, dat ik eigenlijk niet meer op Tinder zit, en dat ze niet moet denken "huh waarom reageert ie nou niet op mij, vind ie me lelijk ofzo"... Achteraf gezien, niet zo slimquote:Op woensdag 13 november 2013 15:16 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja dat kan blijkbaar, ik heb niet gereageerdEerst wel geliked maar ik begreep er niks van
![]()
Nu zit ik met wanhopige mensen opgescheept hahaha. Sommige verhalen zijn wel goed tegen de verveling dus verwijderen ga ik nog neit
Dan heb je een slechte smaak qua mannenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef vera166 het volgende:
Kut Tinder. Ik dacht misschien is dit wel leuk tegen verveling. Valt weer tegen![]()
Allemaal gare vragen van rare figuren hahhaha
Hahahha aaaaawquote:Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef cowman het volgende:
[..]
Hmm erg herkenbaar. Ik had per ongeluk een meisje geliked, dus zij begon helemaal enthousiast tegen mij te praten. Normaal negeer ik ze, maar met haar had ik om een of andere manier medelijden. Heb haar toen een berichtje gestuurd met de tekst, dat ik eigenlijk niet meer op Tinder zit, en dat ze niet moet denken "huh waarom reageert ie nou niet op mij, vind ie me lelijk ofzo"... Achteraf gezien, niet zo slim![]()
Maar bedoelde het echt goed
Kloptquote:Op woensdag 13 november 2013 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte smaak qua mannen
Staan ze echt zo bekend? Dat over die ogen?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Daarom zei ik nadrukkelijk verkaasd haha.
Oeh, jij bent een exotisch geval. I like.
Jouw soortgenoten hebben vaak van die mooie ogen en kunnen waaaaanzinnig dansen!
En nee, de betreffende filmpjes en naaktfoto's zullen niet verspreid worden, omdat: integer.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Omdat ik een vent ben en natuurlijk even stoer wil doen:
- Naaktfoto's en fapfilmpjes van een dame
- Seksaanbod (soort van afgewezen) van diezelfde dame
- Nog 3 seksaanboden
- Ik was bijna naar een chick toegegaan om te batsen
- Totdat ik een dame tegenkwam en we elkaar beide leuk bleken te vinden
- Tinder niet meer aangeraakt sindsdien
/endofmystory
Nou dat ben ik niet met je eens.. ik praat al 2 weken met een meid die van te voren aangaf alleen op Tinder te zitten voor leuke gesprekken en niet te willen daten. Nu vindt ze me leukquote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahahha aaaaawkut is dat ja.
Het zou best een leuke app zijn als er niet zoveel wanhopige mensen gebruik van zouden maken.
Maar daar draait het niet meer om ofcourse, dat snap ik ook wel hahagezellig praten is nie meer
#vroegerwasallesbeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |