Piloot toevallig?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn pic met mijn goede looks en in uniform helpt ook wel mee natuurlijk.
Ja, 1 van de enige goede pics van me is toevallig in KL Dagelijks Tenue. Kennelijk vinden dames dat nog steeds wel geilquote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef cowman het volgende:
[..]
bij 'uniform' raakte ik je kwijt helaas
Doet een kruidvat beveiliger het goed bij de dames ja?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn pic met mijn goede looks en in uniform helpt ook wel mee natuurlijk.
Militair. Overigens wordt er nogal neergekeken door collega's op foto's in uniform gebruiken op Facebook, Tinder, etc. Maar het levert perfect resultaat, dus waarom niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doet een kruidvat beveiliger het goed bij de dames ja?
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Militair. Overigens wordt er nogal neergekeken door collega's op foto's in uniform gebruiken op Facebook, Tinder, etc. Maar het levert perfect resultaat, dus waarom niet.
Welke meisjes trek je aan? Ashleys?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Militair. Overigens wordt er nogal neergekeken door collega's op foto's in uniform gebruiken op Facebook, Tinder, etc. Maar het levert perfect resultaat, dus waarom niet.
Ja niks dan lof voor de KL hoor, daar niet van. Maar ik neem die startende mbo baasjes echt niet serieus. Zodra ze langer dan 6 jaar in dienst zijn, zijn ze opeens echt veranderd = respect!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, 1 van de enige goede pics van me is toevallig in KL Dagelijks Tenue. Kennelijk vinden dames dat nog steeds wel geil.
Ik ben dan ook reservist. Ik studeer doordeweeks gewoon aan de universiteit.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:42 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja niks dan lof voor de KL hoor, daar niet van. Maar ik neem die startende mbo baasjes echt niet serieus. Zodra ze langer dan 6 jaar in dienst zijn, zijn ze opeens echt veranderd = respect!
Snap ik ook wel. Als ik militair zie ben ik altijd jaloers dat ik niet in zo'n uniform mag lopenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je mag mijne wel lenen voor de dames hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Als ik militair zie ben ik altijd jaloers dat ik niet in zo'n uniform mag lopen
Nee.. Samantha's, Daniella's, Jessicaaa's en Blue ivy'squote:Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
[..]
Welke meisjes trek je aan? Ashleys?
Ik weet niet wat je met Ashleys bedoelt, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
[..]
Welke meisjes trek je aan? Ashleys?
Nee, ik vind het geen fuck meer aan sinds hij dood is.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef MAHL het volgende:
[..]Hoewel het laatste seizoen nergens op sloeg. Kijk je ook Spartacus?
En wiens kloon ben je nu?
Hahaha, ik kwam ook maar toevallig op dit topic uit door mis te klikken op ''Active Topics''.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow jeeeeeee! Een fokker geeft een succesverhaal! Dat mag niet, rellennn
[ afbeelding ]
Rellen? Waar?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow jeeeeeee! Een fokker geeft een succesverhaal! Dat mag niet, rellennn
[ afbeelding ]
Dat is alleen nodig als je nog niet genoeg succesverhalen hebt gehadquote:Op woensdag 13 november 2013 15:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha, ik kwam ook maar toevallig op dit topic uit door mis te klikken op ''Active Topics''.
Je snapt natuurlijk dat ik mijn ego wel even moest strelen door mijn succesverhaal te posten.
Bij de intocht van Sinterklaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
I have much to learn master, teach me.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is alleen nodig als je nog niet genoeg succesverhalen hebt gehadIs nog werk aan de winkel dus voor jou
Nummers in DM gaarnequote:Op woensdag 13 november 2013 15:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, on that note:
Ik heb nog een crediet van 3 chickies om te batsen om te vergeven: heb je zwart haar en bruine ogen, grijp dan nu uw kans![]()
Gaan ze ook akkoord met een zwart haar en blauwe ogen; als het enkel om betasten gaat?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, on that note:
Ik heb nog een crediet van 3 chickies om te batsen om te vergeven: heb je zwart haar en bruine ogen, grijp dan nu uw kans![]()
Kleurlensen for the winquote:Op woensdag 13 november 2013 15:54 schreef cowman het volgende:
[..]
Gaan ze ook akkoord met een zwart haar en blauwe ogen; als het enkel om betasten gaat?
Dat zou ik even moeten verifiėren:quote:Op woensdag 13 november 2013 15:54 schreef cowman het volgende:
[..]
Gaan ze ook akkoord met een zwart haar en blauwe ogen; als het enkel om betasten gaat?
Ik weet niet wat zieliger is...quote:Op woensdag 13 november 2013 15:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha, ik kwam ook maar toevallig op dit topic uit door mis te klikken op ''Active Topics''.
Je snapt natuurlijk dat ik mijn ego wel even moest strelen door mijn succesverhaal te posten.
Ok dus het verschil van blauw --> bruin , is het verschil van niet ---> naar wel neuken. Vrouwen... ooit ga ik ze helemaal snappenquote:
Ho ho ho, aannamesquote:Op woensdag 13 november 2013 15:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zieliger is...
Geilen op zo'n figuur als jij vanwege je uniform, of jij die een uniform gaat dragen als "reservist" vanwege de dames
Gelukkig hoef je niet veel intellectuele capaciteiten te hebben om dergelijke dames te vermaken. Een kinderhand is immers snel gevuld
Ik heb altijd medelijden met mensen zoals jij die zo nodig een ander onnodig naar beneden willen halen alleen maar omdat ze aangeven dat iets voor hen werkt. Ook al zal jij jezelf wel heel volwassen vinden e.d. Maar als je ernaar kijkt dat hij gewoon zei dat hij een uniform draagt en 1 succesverhaaltje geeft en dan zo'n reactie van jou vol met minachting en neerbuigende taal dan is het al snel duidelijk wat er gaande is. Sterkte manquote:Op woensdag 13 november 2013 15:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geilen op zo'n figuur als jij vanwege je uniform, of jij die een uniform gaat dragen als "reservist" vanwege de dames
Gelukkig hoef je niet veel intellectuele capaciteiten te hebben om dergelijke dames te vermaken. Een kinderhand is immers snel gevuld
Even de aannames de wereld uit helpen:quote:Op woensdag 13 november 2013 15:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck ups....quote:Op woensdag 13 november 2013 15:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ho ho ho, aannames
Je weet wat ze zeggen: ''aannames zijn dodelijk''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |