Daarom zei ik nadrukkelijk verkaasd haha.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
De mannen uit het Midden-Oosten zijn berucht om hun losse handjes.
Doe beter mijn soortgenoten uit Midden- en Zuid-Amerika
Zij die het hardst "Too hard to handle" schreeuwen zitten vaak elke avond onder een snuggy GTST te kijken.quote:
Ik zeg; bijstandsmoeder in spequote:Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zij die het hardst "Too hard to handle" schreeuwen zitten vaak elke avond onder een snuggy GTST te kijken.
Ik kijk Dexterquote:Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zij die het hardst "Too hard to handle" schreeuwen zitten vaak elke avond onder een snuggy GTST te kijken.
Onder welke leeftijdscategorie zoek je?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef vera166 het volgende:
Kut Tinder. Ik dacht misschien is dit wel leuk tegen verveling. Valt weer tegen![]()
Allemaal gare vragen van rare figuren hahhaha
racist.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Daarom zei ik nadrukkelijk verkaasd haha.
Oeh, jij bent een exotisch geval. I like.
Jouw soortgenoten hebben vaak van die mooie ogen en kunnen waaaaanzinnig dansen!
Uh geen idee.....quote:Op woensdag 13 november 2013 15:12 schreef cowman het volgende:
[..]
Onder welke leeftijdscategorie zoek je?
Dus een 44 jarige man met gare verhalen kan bij jou ook aankloppen?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef vera166 het volgende:
[..]
Uh geen idee.....ik heb geen andere instellingen gemaakt dan hoe het was ofzo.
Krijg soms jongens van 20 en soms van 44.
Ja dat kan blijkbaar, ik heb niet gereageerdquote:Op woensdag 13 november 2013 15:15 schreef cowman het volgende:
[..]
Dus een 44 jarige man met gare verhalen kan bij jou ook aankloppen?
Hmm erg herkenbaar. Ik had per ongeluk een meisje geliked, dus zij begon helemaal enthousiast tegen mij te praten. Normaal negeer ik ze, maar met haar had ik om een of andere manier medelijden. Heb haar toen een berichtje gestuurd met de tekst, dat ik eigenlijk niet meer op Tinder zit, en dat ze niet moet denken "huh waarom reageert ie nou niet op mij, vind ie me lelijk ofzo"... Achteraf gezien, niet zo slimquote:Op woensdag 13 november 2013 15:16 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja dat kan blijkbaar, ik heb niet gereageerdEerst wel geliked maar ik begreep er niks van
![]()
Nu zit ik met wanhopige mensen opgescheept hahaha. Sommige verhalen zijn wel goed tegen de verveling dus verwijderen ga ik nog neit
Dan heb je een slechte smaak qua mannenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef vera166 het volgende:
Kut Tinder. Ik dacht misschien is dit wel leuk tegen verveling. Valt weer tegen![]()
Allemaal gare vragen van rare figuren hahhaha
Hahahha aaaaawquote:Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef cowman het volgende:
[..]
Hmm erg herkenbaar. Ik had per ongeluk een meisje geliked, dus zij begon helemaal enthousiast tegen mij te praten. Normaal negeer ik ze, maar met haar had ik om een of andere manier medelijden. Heb haar toen een berichtje gestuurd met de tekst, dat ik eigenlijk niet meer op Tinder zit, en dat ze niet moet denken "huh waarom reageert ie nou niet op mij, vind ie me lelijk ofzo"... Achteraf gezien, niet zo slim![]()
Maar bedoelde het echt goed
Kloptquote:Op woensdag 13 november 2013 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte smaak qua mannen
Staan ze echt zo bekend? Dat over die ogen?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Daarom zei ik nadrukkelijk verkaasd haha.
Oeh, jij bent een exotisch geval. I like.
Jouw soortgenoten hebben vaak van die mooie ogen en kunnen waaaaanzinnig dansen!
En nee, de betreffende filmpjes en naaktfoto's zullen niet verspreid worden, omdat: integer.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Omdat ik een vent ben en natuurlijk even stoer wil doen:
- Naaktfoto's en fapfilmpjes van een dame
- Seksaanbod (soort van afgewezen) van diezelfde dame
- Nog 3 seksaanboden
- Ik was bijna naar een chick toegegaan om te batsen
- Totdat ik een dame tegenkwam en we elkaar beide leuk bleken te vinden
- Tinder niet meer aangeraakt sindsdien
/endofmystory
Nou dat ben ik niet met je eens.. ik praat al 2 weken met een meid die van te voren aangaf alleen op Tinder te zitten voor leuke gesprekken en niet te willen daten. Nu vindt ze me leukquote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahahha aaaaawkut is dat ja.
Het zou best een leuke app zijn als er niet zoveel wanhopige mensen gebruik van zouden maken.
Maar daar draait het niet meer om ofcourse, dat snap ik ook wel hahagezellig praten is nie meer
#vroegerwasallesbeter
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:30 schreef cowman het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens.. ik praat al 2 weken met een meid die van te voren aangaf alleen op Tinder te zitten voor leuke gesprekken en niet te willen daten. Nu vindt ze me leuk
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En nee, de betreffende filmpjes en naaktfoto's zullen niet verspreid worden, omdat: integer.
Ik bewijs het jequote:Op woensdag 13 november 2013 15:31 schreef vera166 het volgende:
[..]...... hahahahaahah.
Ja dat zou ook nog kunnen. Blijkbaar
Wow wat ben jij stoer ik hoop dat ik je tegen kom op Tinderquote:Op woensdag 13 november 2013 15:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Ach, 90% van die dames die moeilijk doen en verontwaardigd reageren als het gesprek richting seks gaat of je een blatant seksaanbod doet zijn zo om te lullen als je een beetje lief kan zijn en je geweldige kwaliteiten toont.
Is mij al 5 keer gebeurd. Ze gooien gewoon hun verdedigingsmechanisme omhoog. Denk je nou echt dat al die meiden ''de ware'' aan het zoeken zijn op Tinder. Nee. Die willen ook gewoon neuken net zoals zo veel heren.
Mijn pic met mijn goede looks en in uniform helpt ook wel mee natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:36 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wow wat ben jij stoer ik hoop dat ik je tegen kom op Tinder![]()
![]()
![]()
![]()
bij 'uniform' raakte ik je kwijt helaasquote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn pic met mijn goede looks en in uniform helpen ook wel mee natuurlijk.
oh god ik glij helemaal weg bij de gedachte alleen alquote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn pic met mijn goede looks en in uniform helpen ook wel mee natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |