Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Overmatige koffieconsumptie (of thee), alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico!
• OP staat hier Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. Zo niet, PM even iemand. Geef de lapo'er ook wel even de tijd om het nieuwe topic te openen. Is er binnen 5 minuten geen nieuw topic, dan kan iemand anders het topic openen..
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Seizoen 1 (compleet) | Seizoen 2 (compleet)
Sinterklaasmeet 2013
Eind november is er weer een Sinterklaasmeet. Voor wie hierbij aanwezig wil zijn, kijk even hier om aan te geven welke datum je voorkeur zou hebben: GC / KSC-lowbudgetminivakantiebbqmeet #3 - Sinterklaasmeet.
[ Bericht 7% gewijzigd door wel.o.k op 13-11-2013 15:39:59 ]nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
We gaan sluiten, iedereen naar huisHuphup ga maar in GRTD posten ofzo
Ik had GF geDM'd dat hij hem mocht openen voor zn statsquote:
Je werd geholpen door een collega die een slechte timing had met mijn kamer binnenkomen... en ik had dit topic ook wel willen openen hoor, om weer dichter bij de 500 te komenquote:
Ik had eigenlijk een lapo van GF verwacht maar die zat blijkbaar op de wcquote:Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je werd geholpen door een collega die een slechte timing had met mijn kamer binnenkomen... en ik had dit topic ook wel willen openen hoor, om weer dichter bij de 500 te komen.
Qua stats ontlopen GF en ik elkaar niet veel.
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een lapo van GF verwacht maar die zat blijkbaar op de wc
nog nietquote:Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je werd geholpen door een collega die een slechte timing had met mijn kamer binnenkomen... en ik had dit topic ook wel willen openen hoor, om weer dichter bij de 500 te komen.
Qua stats ontlopen GF en ik elkaar niet veel.
ik denk elke keer dat jouw een UI een glas Whisky is met een gebloemde rok aan.quote:
werk ze kapiteinquote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tijd om te gaan werken hierCiao liefjes
![]()
Dat is het ookquote:Op woensdag 13 november 2013 14:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk elke keer dat jouw een UI een glas Whisky is met een gebloemde rok aan.
dat heb ik toch al gezegd is mijn jubileum topicquote:Op woensdag 13 november 2013 14:54 schreef DaMart het volgende:
Waarom is de OP vervangen door een oude versie?.
Moet ik de juiste even terugzetten?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik toch al gezegd is mijn jubileuim topic
maar dan wel met de juiste UI's erin en niet de versie die stuart heeft gemaaktquote:Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik de juiste even terugzetten?.
JA LEES JE HETquote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dan wel met de juiste UI's erin en niet de versie die stuart heeft gemaakt
Deze toch gewoon?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 13 november 2013 14:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk elke keer dat jouw een UI een glas Whisky is met een gebloemde rok aan.
Tot straksquote:Op woensdag 13 november 2013 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk ze kapitein![]()
tot over een half uur
Haal mij er maar uit, scheelt weer ruimtequote:Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik de juiste even terugzetten?.
Ik ben er ook uitquote:Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
KloptHeeft Mart gemaakt voor me naar aanleiding van een avond met veel whisky. En volgens mij had ik het rokje van barretje aan maar dat weet ik niet meer zeker
[..]
Tot straks
[..]
Haal mij er maar uit, scheelt weer ruimte
Fixedquote:Op woensdag 13 november 2013 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
Klopt niet Wok heeft een andere UI
Daar hebben we een apart clubje voor toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben er ook uit![]()
Kom maar samen met mij aan de verdoemmenis tafel zitten
quote:
Jaquote:Op woensdag 13 november 2013 14:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar hebben we een apart clubje voor toch?
Misschien moet de hele OP opnieuw. Gewoon leeg.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef DaMart het volgende:
Misschien moeten we gewoon alle avatars eruit halen.
* DaMart duikt weg.
Dan zou ik het topic ook eens normaal kunnen laden onderwegquote:Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef DaMart het volgende:
* DaMart duikt weg.
Onderweg moet jij gewoon netjes doen. Zonder FOK!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan zou ik het topic ook eens normaal kunnen laden onderweg
En op werk?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onderweg moet jij gewoon netjes doen. Zonder FOK!
Met jou onder een dekentje liggenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien moet de hele OP opnieuw. Gewoon leeg.
* Moeraskat trekt Mart mee onder veiligeplaatsdekentje.
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef DaMart het volgende:
* DaMart duikt weg.
De droom van bijna iedereenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met jou onder een dekentje liggen.
kijk maar goedquote:Op woensdag 13 november 2013 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel waar. Tenzij je weer een andere neemt.
Neequote:Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk maar goed
kunnen die UI's er niet gewoon uit?
Waarom kunnen die ui's er niet uitquote:Op woensdag 13 november 2013 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Dat zou het wel een stuk eenvoudiger maken om het bij te houden.
Hierom:quote:Op woensdag 13 november 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom kunnen die ui's er niet uit
quote:
Je bent vergeten je avatar weer aan te passenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mooi, dan is het al 4 tegen 1.
weg die rommel
o ja, bijna sinterklaasquote:Op woensdag 13 november 2013 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent vergeten je avatar weer aan te passen.
Middagquote:
Hoest daar nou dan?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef DaMart het volgende:
* DaMart duikt weg.
Ha. Ik heb een medestander.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Koffie- & Thee slowchat. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je bersterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.
[ afbeelding ]
De KSC is een van de vele reeksen op FOK!. Wil je nog eens oude topics teruglezen, dan kun je die hier vinden.
[ afbeelding ]
Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
Heb je zin in een spelletje? Pak dan de dobbelstenen en pionnen maar uit de kast voor een gezellig potje Oud-Hollands Koffiebord.
28 februari 2013 bestond KSC zes jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: GC / [KSC JUBILEUM] 6 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
[..]
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsSPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Overmatige koffieconsumptie (of thee), alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico!
• OP staat hier Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. Zo niet, PM even iemand. Geef de lapo'er ook wel even de tijd om het nieuwe topic te openen. Is er binnen 5 minuten geen nieuw topic, dan kan iemand anders het topic openen..
[ afbeelding ]
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Seizoen 1 (compleet) | Seizoen 2 (compleet)
Sinterklaasmeet 2013
Eind november is er weer een Sinterklaasmeet. Voor wie hierbij aanwezig wil zijn, kijk even hier om aan te geven welke datum je voorkeur zou hebben: GC / KSC-lowbudgetminivakantiebbqmeet #3 - Sinterklaasmeet.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
preciesquote:
shakyquote:
wij allemaalquote:Op woensdag 13 november 2013 16:21 schreef Fha het volgende:
Oh god is het weer gezeik over de OPWie vind nou weer dat hij/zij alles besluit?
Mmm vervelendquote:
Oh. Nou. Dat is dan toch een soort van vooruitgang sinds de afgelopen 1083983856363 keer.quote:
quote:
heb zometeen interview voor volgende baanquote:Op woensdag 13 november 2013 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Mmm vervelend
[..]
Oh. Nou. Dat is dan toch een soort van vooruitgang sinds de afgelopen 1083983856363 keer.
Dat komt wel goed johquote:Op woensdag 13 november 2013 16:30 schreef crv het volgende:
heb zometeen interview voor volgende baan
per direct beginnenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:30 schreef crv het volgende:
[..]
heb zometeen interview voor volgende baan
quote:
quote:
quote:
Wat je zegt ben je zelf joh.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:03 schreef crv het volgende:
qut, wacht in the conference call en nog niemand aan de andere kant .......
quote:
Ik wist niet dat je zo terminaal zou doenquote:
penottiquote:
terminaal is niet zo erg maar welke gate moet ik dan hebbenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo terminaal zou doen
ik ben gewoon goedquote:Op woensdag 13 november 2013 17:14 schreef Inkomen het volgende:
[..]
hoe kan jij mij nu quoten voor ik het gepost heb
Ik ben niet half zo zoetquote:
Die ene die dicht is nogquote:Op woensdag 13 november 2013 17:15 schreef Inkomen het volgende:
terminaal is niet zo erg maar welke gate moet ik dan hebben
wel met zo'n rolbandquote:Op woensdag 13 november 2013 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben niet half zo zoet![]()
[..]
Die ene die dicht is nog
gelukkigquote:
Heb je nog niet genoeg band om mee te rollen dan?quote:
jawel maar dat is niet genoeg hoe ik rolquote:Op woensdag 13 november 2013 17:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg band om mee te rollen dan?
Alles om maar meer bier te kunnen drinken..quote:Op woensdag 13 november 2013 17:18 schreef Inkomen het volgende:
jawel maar dat is niet genoeg hoe ik rol
Jij noemt mij dus iets wat je niet lekker vindquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Alles om maar meer bier te kunnen drinken..
[..]
Jij noemt mij dus iets wat je niet lekker vind
Heb je die ene die je maand open liet staan al geproefd of is de maand nog niet voorbij?quote:
Subtiel hoorquote:
die maand is allang voorbij maar de verhuizing was snellerquote:Op woensdag 13 november 2013 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je die ene die je maand open liet staan al geproefd of is de maand nog niet voorbij?
[..]
Subtiel hoor
zo ben ikquote:Op woensdag 13 november 2013 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je die ene die je maand open liet staan al geproefd of is de maand nog niet voorbij?
[..]
Subtiel hoor
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
die maand is allang voorbij maar de verhuizing was sneller
Ja. wtfquote:
Doei Dikkiequote:
dan is het goedquote:Op woensdag 13 november 2013 17:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
nee het staat nog te wachten op mij tot ik het op kom halen
wie is er hier dikquote:
JA IK KAN OOK ONSUBTIEL ZIJN HOORquote:
JIj hebt haar genenquote:
ikquote:Op woensdag 13 november 2013 16:21 schreef Fha het volgende:
Oh god is het weer gezeik over de OPWie vind nou weer dat hij/zij alles besluit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Maar ik kan het hebben!quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
ikHet zal ook eens nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Jij kunt absoluut niet mijn moeder hebbenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Het zal ook eens nietAccepteer me nu maar gewoon als je leider.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
Accepteer me nu maar gewoon als je leider.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaaa, wel bestMet du dan?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Accepteer me nu maar gewoon als je leider.
o ik wil wel volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook welquote:
Braafquote:
beter dan jij haar genenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij kunt absoluut niet mijn moeder hebben
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ikhoe ging het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wel goedquote:
quote:
Mooi zoquote:
In your dreamsquote:
Jij kunt je de luxe toch helemaal niet veroorloven om vrouwen over te slaan?quote:
oké jij wintquote:Op woensdag 13 november 2013 17:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij kunt je de luxe toch helemaal niet veroorloven om vrouwen over te slaan?
Zie je nou wel. Klein bazinnetjequote:Op woensdag 13 november 2013 17:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel goed![]()
Ik moest ergens half over de stoep rijden omdat ze bomen aan het snoeien waren, was even een spannend moment maar ik heb het goed gedaan; en lekker rustig
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Klein bazinnetje
je bent zelf dikquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
èn ik heb die pleuris merwedebrug overleefd in de spits, bij gorinchem![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
èn ik heb die pleuris merwedebrug overleefd in de spits, bij gorinchem![]()
![]()
![]()
Als ik dik ben dan zit jij nu waarschijnlijk vast in de krater die je zelf veroorzaakt hebt door te bewegenquote:
Ik moest daar natuurlijk weer invoegen he. Korte invoegstrook, tering hey.quote:
Het is daar pleuris druk en het is net voor de brug, een hele korte invoegstrook en hij gaat ook omhoog. Na de invoegstrook staat ook meteen een blok beton dus als je er niet tussen komt moet je helemaal terug achteruitquote:
valt toch best meequote:Op woensdag 13 november 2013 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moest daar natuurlijk weer invoegen he. Korte invoegstrook, tering hey.![]()
Ik had beter die ervoor kunnen nemen, maar ik was weer eigenwijs natuurlijk.
Gok dat jij ook al langer rijdtquote:Op woensdag 13 november 2013 17:51 schreef crv het volgende:
valt toch best mee
Gewoon gas geven en douwen
Ik heb hier kortere invoegstroken
Wat weet jij nou van die invoegstrook hier? Ik heb pas sinds maandag een rijbewijs in bezit hequote:Op woensdag 13 november 2013 17:51 schreef crv het volgende:
[..]
valt toch best mee
Gewoon gas geven en douwen
Ik heb hier kortere invoegstroken
Dit dusquote:
quote:
Das wel een beroerde situatie. Maar als het gebeurd, rustig blijven. Iedereen maakt wel eens fouten.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is daar pleuris druk en het is net voor de brug, een hele korte invoegstrook en hij gaat ook omhoog. Na de invoegstrook staat ook meteen een blok beton dus als je er niet tussen komt moet je helemaal terug achteruiten daar ben ik dus bang voor dat ik daar een keer kei hard voor lul sta.
Laatst reed ik op de scooter hier een durpke verder naar meuzikkenland. En toen zag ik een meneer in zo`n goude opel de verkeerde kant over de rotonde gaanquote:Op woensdag 13 november 2013 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das wel een beroerde situatie. Maar als het gebeurd, rustig blijven. Iedereen maakt wel eens fouten.
Zo reed er vd week een mevrouw het fietspad op
ik ken hetquote:Op woensdag 13 november 2013 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moest daar natuurlijk weer invoegen he. Korte invoegstrook, tering hey.![]()
Ik had beter die ervoor kunnen nemen, maar ik was weer eigenwijs natuurlijk.
ik ben Kapitein nietquote:Op woensdag 13 november 2013 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik dik ben dan zit jij nu waarschijnlijk vast in de krater die je zelf veroorzaakt hebt door te bewegen
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik dik ben dan zit jij nu waarschijnlijk vast in de krater die je zelf veroorzaakt hebt door te bewegen
wat dacht je van tegen het verkeer inrijdenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das wel een beroerde situatie. Maar als het gebeurd, rustig blijven. Iedereen maakt wel eens fouten.
Zo reed er vd week een mevrouw het fietspad op
Wel tot 2007 reed ik jaarlijks zo'n 80000km en heb ook regelmatig daar bij de merwede brug ingevoegdquote:Op woensdag 13 november 2013 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van die invoegstrook hier? Ik heb pas sinds maandag een rijbewijs in bezit he
[..]
Dit dus
Wat deed je daar.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef crv het volgende:
[..]
Wel tot 2007 reed ik jaarlijks zo'n 80000km en heb ook regelmatig daar bij de merwede brug ingevoegd
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laatst reed ik op de scooter hier een durpke verder naar meuzikkenland. En toen zag ik een meneer in zo`n goude opel de verkeerde kant over de rotonde gaan...
sluiproutes nemen en toen kende ik je nog nietquote:Op woensdag 13 november 2013 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat deed je daar.Waarom kwam je niet langs? Hm?
Huh, die oprit heb je alleen als je uit gorinchem komt, of van het bedrijventerrein avelingenwest komt. Sneaky sluiproute heb jijquote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef crv het volgende:
[..]
sluiproutes nemen en toen kende ik je nog niet
mijn klant zat ook in gorinchem, ik had mijn "meisies" door heel het landquote:Op woensdag 13 november 2013 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Huh, die oprit heb je alleen als je uit gorinchem komt, of van het bedrijventerrein avelingenwest komt. Sneaky sluiproute heb jij![]()
Nou en
collegaquote:Op woensdag 13 november 2013 18:27 schreef crv het volgende:
[..]
mijn klant zat ook in gorinchem, ik had mijn "meisies" door heel het land
quote:
ik rij die nog steedsquote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef crv het volgende:
[..]
Wel tot 2007 reed ik jaarlijks zo'n 80000km en heb ook regelmatig daar bij de merwede brug ingevoegd
quote:
hoe was het klanteninterview gegaan honda ?quote:
ik heb de indruk wel goed, hij gaat intern nog even inlichtingen inwinnen, die persoon spreek ik morgen en eind van de week hoor ik meerquote:Op woensdag 13 november 2013 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe was het klanteninterview gegaan honda ?
duimen dusquote:Op woensdag 13 november 2013 19:40 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb de indruk wel goed, hij gaat intern nog even inlichtingen inwinnen, die persoon spreek ik morgen en eind van de week hoor ik meer
Hier ook en ik heb er zelfs niets voor hoeven te doen, behalve het naar mijn mond brengen dan..quote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat was weer een lekkere maaltijd![]()
je hebt bij je pa gegetenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef Bos81 het volgende:
O ja en ik heb er niet eens voor hoeven te betalen ook nog
Nee, iedere woensdag is er vanuit de woonbegeleiding een zo geheten kookavond. Dan wordt er voor een mannetje/vrouwtje of 8 gekookt. Je betaalt dan 3 euro om de kosten enigszins te dekken. Maar als je mee helpt met koken of met de afwas is het gratis. Ik heb dus meegeholpen met de afwas..quote:Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt bij je pa gegeten
dat is een goeie dealquote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, iedere woensdag is er vanuit de woonbegeleiding een zo geheten kookavond. Dan wordt er voor een mannetje/vrouwtje of 8 gekookt. Je betaalt dan 3 euro om de kosten enigszins te dekken. Maar als je mee helpt met koken of met de afwas is het gratis. Ik heb dus meegeholpen met de afwas..
quote:
en wat nou als er iedereen wil afwassen?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]En bijna niemand wil afwassen, dus is voor de woensdag vaak lekker goedkoop
![]()
![]()
![]()
Dan wordt er gerouleerd. Het is iedere woensdag, dus dan wordt er gewoon om beurten afgewassen. Het is echt maar 1 persoon die per avond mag afwassen met iemand van de begeleiding. Al was er vandaag extra hulp van een snuffelstagiairequote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat nou als er iedereen wil afwassen?
Er is altijd wel iemand die daar geen zin in heeft en liever drie euro betaaldquote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat nou als er iedereen wil afwassen?
en wie zou dat nou kunnen zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die daar geen zin in heeft en liever drie euro betaald![]()
kapitein vrijdag komt de nieuwe tafel binnenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die daar geen zin in heeft en liever drie euro betaald![]()
Nieuwe tafel?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kapitein vrijdag komt de nieuwe tafel binnen![]()
![]()
die is al binnenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nieuwe tafel?Whut? Of bedoel je de koelwerkbank?
Die zou er toch al zijn?
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar eens douchen tandenpoetsen scheren en op bed liggen om nog even de plattegrond van mijn nieuwe wijk te bekijken. Morgen moet ik het in principe zelf doen en is mijn collega er alleen maar bij om eventuele aanwijzingen te geven..![]()
hondaquote:
bij het uitgooien bedoel je?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar eens douchen tandenpoetsen scheren en op bed liggen om nog even de plattegrond van mijn nieuwe wijk te bekijken. Morgen moet ik het in principe zelf doen en is mijn collega er alleen maar bij om eventuele aanwijzingen te geven..![]()
ik ookquote:
Topquote:Op woensdag 13 november 2013 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is al binnen
maar heb ook maar een nieuwe rvstafel gekocht voor in het midden
idd, maar ik doelde nu op de uitkomst van mijn interviewquote:Op woensdag 13 november 2013 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
zelfs als ik tijd genoeg heb baal ik als een stekker als ik moet wachten bij een klant
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
TopLijstjes bijgewerkt? Volgende week komt die man toch?
Ja en vooral het bepalen van de route. Ze zal alleen maar mee fietsen en eventueel zeggen of ik verkeerd rij of een straat vergeet e.d.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij het uitgooien bedoel je?
iig succes bossie
jullie werken niet met uitgooikasten?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en vooral het bepalen van de route. Ze zal alleen maar mee fietsen en eventueel zeggen of ik verkeerd rij of een straat vergeet e.d.
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
alleen nog een thermometer scoren voor de diepvries
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie werken niet met uitgooikasten?
dat zegt aal genoegquote:
Ja, die hebben we.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zegt aal genoeg
het is een kast met allemaal vakken waar je je post in uit sorteer.
onder elk vak kan je de straatnaam en postcode zetten.
handen af van maslowquote:
quote:
klopt en als je er lang genoeg loopt ken je vanzelf de letters van de straten uit je hoofdquote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die hebben we.Maar ik krijg het aangeleverd als alles van de postcode 5655. Dan moet ik zelf nog de post op straat en nummer leggen en dan op route leggen. Niet iedere straat zit er altijd bij...
Klopt, Dat is met Meerhoven ook gebeurd, die ken ik ook uit mijn blote hoofdquote:Op woensdag 13 november 2013 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt en als je er lang genoeg loopt ken je vanzelf de letters van de straten uit je hoofd
truste bos en sterkte morgenquote:
zo had ik dat ook met al de wijken die ik reedquote:Op woensdag 13 november 2013 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, Dat is met Meerhoven ook gebeurd, die ken ik ook uit mijn blote hoofd
slaap ze bosquote:
dan moet je gaan pittenquote:
slaapdienst vandaag ldgquote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
trusten bossie![]()
ik mag nog even wakker blijven
jup, tot morgen n uur of 12quote:
tegen die tijd zal ik ook ongeveer klaar zijn met werkenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup, tot morgen n uur of 12
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegen die tijd zal ik ook ongeveer klaar zijn met werken
quote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 070 goldfinger1963
02. 060 Moeraskat
03. 056 crv
04. 036 KapiteinGasthof
05. 026 Inkomen
06. 026 DaMart
07. 025 Fha
08. 025 wel.o.k
09. 018 Bos81
10. 017 LovelyLady
11. 013 minthy
12. 012 Royco1
13. 011 MPG
14. 010 littledrummergirl
15. 005 Koen66
16. 003 gianni61
17. 002 roos85
18. 002 Toekito
19. 001 d4v1d
20. 001 sararaats
Reeks-statistieken!
quote:Op donderdag 14 november 2013 06:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Vroege ochtend is vroeg![]()
Mogguh bosjen
kan stu niet gewoon buiten gaan spelen?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is best koud buitenquote:Op donderdag 14 november 2013 07:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan stu niet gewoon buiten gaan spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
opzij opzij opzijquote:Op donderdag 14 november 2013 07:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Verslapen verslapen verslapen![]()
![]()
Haasten haasten haasten![]()
![]()
die speelt toch al ergens anders ?quote:Op donderdag 14 november 2013 07:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan stu niet gewoon buiten gaan spelen?
in je blote reet wel ja. Als je je gewoon der naar kleed is het prima weer. Gisteravond een uur met ZKH buiten gewandeld, was heerlijkquote:
quote:
mogguhquote:
persoonlijk heb ik niet zo'n moeite met kou, maar ruiten krabben vind ik altijd vervelendquote:Op donderdag 14 november 2013 07:48 schreef crv het volgende:
[..]
in je blote reet wel ja. Als je je gewoon der naar kleed is het prima weer. Gisteravond een uur met ZKH buiten gewandeld, was heerlijk
daarom heb ik nu ook een garage onder mijn huisquote:Op donderdag 14 november 2013 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh
[..]
persoonlijk heb ik niet zo'n moeite met kou, maar ruiten krabben vind ik altijd vervelend
geen koffie op en nog steedsquote:
Ook dat valt te doen, heb meer de pest aan drukte en files dankzij al die gasten die op prima te berijden snelwegen menen 60 te moeten rijdenquote:Op donderdag 14 november 2013 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
persoonlijk heb ik niet zo'n moeite met kou, maar ruiten krabben vind ik altijd vervelend
en enkel 2 kijkgaatjes vrijkrabbenquote:Op donderdag 14 november 2013 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook dat valt te doen, heb meer de pest aan drukte en files dankzij al die gasten die op prima te berijden snelwegen menen 60 te moeten rijden
quote:
zijn huis ben ik ook aan het zoekenquote:Op donderdag 14 november 2013 07:54 schreef crv het volgende:
[..]
daarom heb ik nu ook een garage onder mijn huis
vertel mij wat. Gister was er een beetje mist en het was meteen dramaquote:Op donderdag 14 november 2013 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook dat valt te doen, heb meer de pest aan drukte en files dankzij al die gasten die op prima te berijden snelwegen menen 60 te moeten rijden
geen last meer vanquote:Op donderdag 14 november 2013 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als dat de enige reden is...quote:Op donderdag 14 november 2013 07:54 schreef crv het volgende:
[..]
daarom heb ik nu ook een garage onder mijn huis
Mogguh JBquote:Op donderdag 14 november 2013 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als dat de enige reden is...
Ben benieuwd wat je dan zou doen als je de bioscoop te ver rijden vond
quote:Op donderdag 14 november 2013 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moggu![]()
Ff een boterham en koffie pakken![]()
En dan daarna naar de winkel en beginnen mn dochters kamer weer wat in te richten. Die is gisteren (deels) geschilderd en behangen
Dat heb ik maar 5 van m'n 25 werkjaren gedaan. Verder vrijwel altijd 50 cq 80 kmquote:Op donderdag 14 november 2013 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoef minder dan 5 km te reizen
ik moet er niet aan denken eigenquote:Op donderdag 14 november 2013 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heb ik maar 5 van m'n 25 werkjaren gedaan. Verder vrijwel altijd 50 cq 80 km
quote:Op donderdag 14 november 2013 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn huis ben ik ook aan het zoeken
je raast er met je monstertruck gewoon overheen ?quote:
Tsja ik weet niet beterquote:Op donderdag 14 november 2013 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken eigen
ik vind een half uur naar mn werk rijden eigenlijk wel lang zat
quote:Op donderdag 14 november 2013 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als dat de enige reden is...
Ben benieuwd wat je dan zou doen als je de bioscoop te ver rijden vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
das beterquote:Op donderdag 14 november 2013 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoef minder dan 5 km te reizen
ik dagelijks 2 uur enkele reisquote:Op donderdag 14 november 2013 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heb ik maar 5 van m'n 25 werkjaren gedaan. Verder vrijwel altijd 50 cq 80 km
zo hoort het ookquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:03 schreef crv het volgende:
[..]
zo hoort het ook![]()
vrijwillig of aan de ketting ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:03 schreef crv het volgende:
[..]
zo hoort het ook![]()
vrijwillig of aan de ketting ?
hahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahahahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry een van mijn slechte gewoontes, "grapjes maken over de vooroordelen mbt vrouwen"
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik moet ook vaak om dat soort grapjes lachen hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 09:10 schreef crv het volgende:
[..]sorry een van mijn slechte gewoontes, "grapjes maken over de vooroordelen mbt vrouwen"
er zijn er hier die er nogal fel op kunnen reageren en nog net geen voodoo op je toepassenquote:Op donderdag 14 november 2013 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet ook vaak om dat soort grapjes lachen hoor
Namen wil ikquote:Op donderdag 14 november 2013 09:15 schreef crv het volgende:
[..]
er zijn er hier die er nogal fel op kunnen reageren en nog net geen voodoo op je toepassen
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:15 schreef crv het volgende:
[..]
er zijn er hier die er nogal fel op kunnen reageren en nog net geen voodoo op je toepassen
kan je wel willen maar krijg je nietquote:
zuig zequote:Op donderdag 14 november 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar net in wat voor bui men is, ik trek sommige dingen ook wel eens te persoonlijk aan.
Ik ga eens even wat doen hier. Heb al een paar dagen verslonst wat betreft het huishouden
voorlopig red ik het wel met koffiequote:
quote:
ik wil ook koffiequote:Op donderdag 14 november 2013 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voorlopig red ik het wel met koffie
zat, maar ben vandaag te lui om te gaan halenquote:
nietus 6quote:Op donderdag 14 november 2013 09:36 schreef Koen66 het volgende:
Let op, dit topic wordt over 9 posts automatisch gesloten
ik gun het zequote:Op donderdag 14 november 2013 09:37 schreef crv het volgende:
het wachten is op de topic-kapers GF/KG/DM
waarom?quote:
omdat de lapo mij niet veel interesseertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |