geen koffie op en nog steedsquote:
Ook dat valt te doen, heb meer de pest aan drukte en files dankzij al die gasten die op prima te berijden snelwegen menen 60 te moeten rijdenquote:Op donderdag 14 november 2013 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
persoonlijk heb ik niet zo'n moeite met kou, maar ruiten krabben vind ik altijd vervelend
en enkel 2 kijkgaatjes vrijkrabbenquote:Op donderdag 14 november 2013 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook dat valt te doen, heb meer de pest aan drukte en files dankzij al die gasten die op prima te berijden snelwegen menen 60 te moeten rijden
quote:
zijn huis ben ik ook aan het zoekenquote:Op donderdag 14 november 2013 07:54 schreef crv het volgende:
[..]
daarom heb ik nu ook een garage onder mijn huis
vertel mij wat. Gister was er een beetje mist en het was meteen dramaquote:Op donderdag 14 november 2013 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook dat valt te doen, heb meer de pest aan drukte en files dankzij al die gasten die op prima te berijden snelwegen menen 60 te moeten rijden
geen last meer vanquote:Op donderdag 14 november 2013 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als dat de enige reden is...quote:Op donderdag 14 november 2013 07:54 schreef crv het volgende:
[..]
daarom heb ik nu ook een garage onder mijn huis
Mogguh JBquote:Op donderdag 14 november 2013 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als dat de enige reden is...
Ben benieuwd wat je dan zou doen als je de bioscoop te ver rijden vond
quote:Op donderdag 14 november 2013 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moggu![]()
Ff een boterham en koffie pakken![]()
En dan daarna naar de winkel en beginnen mn dochters kamer weer wat in te richten. Die is gisteren (deels) geschilderd en behangen
Dat heb ik maar 5 van m'n 25 werkjaren gedaan. Verder vrijwel altijd 50 cq 80 kmquote:Op donderdag 14 november 2013 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoef minder dan 5 km te reizen
ik moet er niet aan denken eigenquote:Op donderdag 14 november 2013 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heb ik maar 5 van m'n 25 werkjaren gedaan. Verder vrijwel altijd 50 cq 80 km
quote:Op donderdag 14 november 2013 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn huis ben ik ook aan het zoeken
je raast er met je monstertruck gewoon overheen ?quote:
Tsja ik weet niet beterquote:Op donderdag 14 november 2013 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken eigen
ik vind een half uur naar mn werk rijden eigenlijk wel lang zat
quote:Op donderdag 14 november 2013 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als dat de enige reden is...
Ben benieuwd wat je dan zou doen als je de bioscoop te ver rijden vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
das beterquote:Op donderdag 14 november 2013 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoef minder dan 5 km te reizen
ik dagelijks 2 uur enkele reisquote:Op donderdag 14 november 2013 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heb ik maar 5 van m'n 25 werkjaren gedaan. Verder vrijwel altijd 50 cq 80 km
zo hoort het ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:03 schreef crv het volgende:
[..]
zo hoort het ook![]()
vrijwillig of aan de ketting ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:03 schreef crv het volgende:
[..]
zo hoort het ook![]()
vrijwillig of aan de ketting ?
hahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahahahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry een van mijn slechte gewoontes, "grapjes maken over de vooroordelen mbt vrouwen"
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik moet ook vaak om dat soort grapjes lachen hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 09:10 schreef crv het volgende:
[..]sorry een van mijn slechte gewoontes, "grapjes maken over de vooroordelen mbt vrouwen"
er zijn er hier die er nogal fel op kunnen reageren en nog net geen voodoo op je toepassenquote:Op donderdag 14 november 2013 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet ook vaak om dat soort grapjes lachen hoor
Namen wil ikquote:Op donderdag 14 november 2013 09:15 schreef crv het volgende:
[..]
er zijn er hier die er nogal fel op kunnen reageren en nog net geen voodoo op je toepassen
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:15 schreef crv het volgende:
[..]
er zijn er hier die er nogal fel op kunnen reageren en nog net geen voodoo op je toepassen
kan je wel willen maar krijg je nietquote:
zuig zequote:Op donderdag 14 november 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar net in wat voor bui men is, ik trek sommige dingen ook wel eens te persoonlijk aan.
Ik ga eens even wat doen hier. Heb al een paar dagen verslonst wat betreft het huishouden
voorlopig red ik het wel met koffiequote:
quote:
ik wil ook koffiequote:Op donderdag 14 november 2013 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voorlopig red ik het wel met koffie
zat, maar ben vandaag te lui om te gaan halenquote:
nietus 6quote:Op donderdag 14 november 2013 09:36 schreef Koen66 het volgende:
Let op, dit topic wordt over 9 posts automatisch gesloten
ik gun het zequote:Op donderdag 14 november 2013 09:37 schreef crv het volgende:
het wachten is op de topic-kapers GF/KG/DM
waarom?quote:
omdat de lapo mij niet veel interesseertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |