die maand is allang voorbij maar de verhuizing was snellerquote:Op woensdag 13 november 2013 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je die ene die je maand open liet staan al geproefd of is de maand nog niet voorbij?
[..]
Subtiel hoor
zo ben ikquote:Op woensdag 13 november 2013 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je die ene die je maand open liet staan al geproefd of is de maand nog niet voorbij?
[..]
Subtiel hoor
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
die maand is allang voorbij maar de verhuizing was sneller
Ja. wtfquote:
Doei Dikkiequote:
dan is het goedquote:Op woensdag 13 november 2013 17:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
nee het staat nog te wachten op mij tot ik het op kom halen
wie is er hier dikquote:
JA IK KAN OOK ONSUBTIEL ZIJN HOORquote:
JIj hebt haar genenquote:
ikquote:Op woensdag 13 november 2013 16:21 schreef Fha het volgende:
Oh god is het weer gezeik over de OPWie vind nou weer dat hij/zij alles besluit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Maar ik kan het hebben!quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
ikHet zal ook eens nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Jij kunt absoluut niet mijn moeder hebbenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Het zal ook eens nietAccepteer me nu maar gewoon als je leider.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
Accepteer me nu maar gewoon als je leider.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaaa, wel bestMet du dan?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Accepteer me nu maar gewoon als je leider.
o ik wil wel volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook welquote:
Braafquote:
beter dan jij haar genenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij kunt absoluut niet mijn moeder hebben
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ikhoe ging het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wel goedquote:
quote:
Mooi zoquote:
In your dreamsquote:
Jij kunt je de luxe toch helemaal niet veroorloven om vrouwen over te slaan?quote:
oké jij wintquote:Op woensdag 13 november 2013 17:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij kunt je de luxe toch helemaal niet veroorloven om vrouwen over te slaan?
Zie je nou wel. Klein bazinnetjequote:Op woensdag 13 november 2013 17:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel goed![]()
Ik moest ergens half over de stoep rijden omdat ze bomen aan het snoeien waren, was even een spannend moment maar ik heb het goed gedaan; en lekker rustig
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Klein bazinnetje
je bent zelf dikquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
èn ik heb die pleuris merwedebrug overleefd in de spits, bij gorinchem![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
èn ik heb die pleuris merwedebrug overleefd in de spits, bij gorinchem![]()
![]()
![]()
Als ik dik ben dan zit jij nu waarschijnlijk vast in de krater die je zelf veroorzaakt hebt door te bewegenquote:
Ik moest daar natuurlijk weer invoegen he. Korte invoegstrook, tering hey.quote:
Het is daar pleuris druk en het is net voor de brug, een hele korte invoegstrook en hij gaat ook omhoog. Na de invoegstrook staat ook meteen een blok beton dus als je er niet tussen komt moet je helemaal terug achteruitquote:
valt toch best meequote:Op woensdag 13 november 2013 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moest daar natuurlijk weer invoegen he. Korte invoegstrook, tering hey.![]()
Ik had beter die ervoor kunnen nemen, maar ik was weer eigenwijs natuurlijk.
Gok dat jij ook al langer rijdtquote:Op woensdag 13 november 2013 17:51 schreef crv het volgende:
valt toch best mee
Gewoon gas geven en douwen
Ik heb hier kortere invoegstroken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |