Wat weet jij nou van die invoegstrook hier? Ik heb pas sinds maandag een rijbewijs in bezit hequote:Op woensdag 13 november 2013 17:51 schreef crv het volgende:
[..]
valt toch best mee
Gewoon gas geven en douwen
Ik heb hier kortere invoegstroken
Dit dusquote:
quote:
Das wel een beroerde situatie. Maar als het gebeurd, rustig blijven. Iedereen maakt wel eens fouten.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is daar pleuris druk en het is net voor de brug, een hele korte invoegstrook en hij gaat ook omhoog. Na de invoegstrook staat ook meteen een blok beton dus als je er niet tussen komt moet je helemaal terug achteruiten daar ben ik dus bang voor dat ik daar een keer kei hard voor lul sta.
Laatst reed ik op de scooter hier een durpke verder naar meuzikkenland. En toen zag ik een meneer in zo`n goude opel de verkeerde kant over de rotonde gaanquote:Op woensdag 13 november 2013 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das wel een beroerde situatie. Maar als het gebeurd, rustig blijven. Iedereen maakt wel eens fouten.
Zo reed er vd week een mevrouw het fietspad op
ik ken hetquote:Op woensdag 13 november 2013 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moest daar natuurlijk weer invoegen he. Korte invoegstrook, tering hey.![]()
Ik had beter die ervoor kunnen nemen, maar ik was weer eigenwijs natuurlijk.
ik ben Kapitein nietquote:Op woensdag 13 november 2013 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik dik ben dan zit jij nu waarschijnlijk vast in de krater die je zelf veroorzaakt hebt door te bewegen
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik dik ben dan zit jij nu waarschijnlijk vast in de krater die je zelf veroorzaakt hebt door te bewegen
wat dacht je van tegen het verkeer inrijdenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das wel een beroerde situatie. Maar als het gebeurd, rustig blijven. Iedereen maakt wel eens fouten.
Zo reed er vd week een mevrouw het fietspad op
Wel tot 2007 reed ik jaarlijks zo'n 80000km en heb ook regelmatig daar bij de merwede brug ingevoegdquote:Op woensdag 13 november 2013 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van die invoegstrook hier? Ik heb pas sinds maandag een rijbewijs in bezit he
[..]
Dit dus
Wat deed je daar.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef crv het volgende:
[..]
Wel tot 2007 reed ik jaarlijks zo'n 80000km en heb ook regelmatig daar bij de merwede brug ingevoegd
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laatst reed ik op de scooter hier een durpke verder naar meuzikkenland. En toen zag ik een meneer in zo`n goude opel de verkeerde kant over de rotonde gaan...
sluiproutes nemen en toen kende ik je nog nietquote:Op woensdag 13 november 2013 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat deed je daar.Waarom kwam je niet langs? Hm?
Huh, die oprit heb je alleen als je uit gorinchem komt, of van het bedrijventerrein avelingenwest komt. Sneaky sluiproute heb jijquote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef crv het volgende:
[..]
sluiproutes nemen en toen kende ik je nog niet
mijn klant zat ook in gorinchem, ik had mijn "meisies" door heel het landquote:Op woensdag 13 november 2013 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Huh, die oprit heb je alleen als je uit gorinchem komt, of van het bedrijventerrein avelingenwest komt. Sneaky sluiproute heb jij![]()
Nou en
collegaquote:Op woensdag 13 november 2013 18:27 schreef crv het volgende:
[..]
mijn klant zat ook in gorinchem, ik had mijn "meisies" door heel het land
quote:
ik rij die nog steedsquote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef crv het volgende:
[..]
Wel tot 2007 reed ik jaarlijks zo'n 80000km en heb ook regelmatig daar bij de merwede brug ingevoegd
quote:
hoe was het klanteninterview gegaan honda ?quote:
ik heb de indruk wel goed, hij gaat intern nog even inlichtingen inwinnen, die persoon spreek ik morgen en eind van de week hoor ik meerquote:Op woensdag 13 november 2013 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe was het klanteninterview gegaan honda ?
duimen dusquote:Op woensdag 13 november 2013 19:40 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb de indruk wel goed, hij gaat intern nog even inlichtingen inwinnen, die persoon spreek ik morgen en eind van de week hoor ik meer
Hier ook en ik heb er zelfs niets voor hoeven te doen, behalve het naar mijn mond brengen dan..quote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat was weer een lekkere maaltijd![]()
je hebt bij je pa gegetenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef Bos81 het volgende:
O ja en ik heb er niet eens voor hoeven te betalen ook nog
Nee, iedere woensdag is er vanuit de woonbegeleiding een zo geheten kookavond. Dan wordt er voor een mannetje/vrouwtje of 8 gekookt. Je betaalt dan 3 euro om de kosten enigszins te dekken. Maar als je mee helpt met koken of met de afwas is het gratis. Ik heb dus meegeholpen met de afwas..quote:Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt bij je pa gegeten
dat is een goeie dealquote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, iedere woensdag is er vanuit de woonbegeleiding een zo geheten kookavond. Dan wordt er voor een mannetje/vrouwtje of 8 gekookt. Je betaalt dan 3 euro om de kosten enigszins te dekken. Maar als je mee helpt met koken of met de afwas is het gratis. Ik heb dus meegeholpen met de afwas..
quote:
en wat nou als er iedereen wil afwassen?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]En bijna niemand wil afwassen, dus is voor de woensdag vaak lekker goedkoop
![]()
![]()
![]()
Dan wordt er gerouleerd. Het is iedere woensdag, dus dan wordt er gewoon om beurten afgewassen. Het is echt maar 1 persoon die per avond mag afwassen met iemand van de begeleiding. Al was er vandaag extra hulp van een snuffelstagiairequote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat nou als er iedereen wil afwassen?
Er is altijd wel iemand die daar geen zin in heeft en liever drie euro betaaldquote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat nou als er iedereen wil afwassen?
en wie zou dat nou kunnen zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die daar geen zin in heeft en liever drie euro betaald![]()
kapitein vrijdag komt de nieuwe tafel binnenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die daar geen zin in heeft en liever drie euro betaald![]()
Nieuwe tafel?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kapitein vrijdag komt de nieuwe tafel binnen![]()
![]()
die is al binnenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nieuwe tafel?Whut? Of bedoel je de koelwerkbank?
Die zou er toch al zijn?
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar eens douchen tandenpoetsen scheren en op bed liggen om nog even de plattegrond van mijn nieuwe wijk te bekijken. Morgen moet ik het in principe zelf doen en is mijn collega er alleen maar bij om eventuele aanwijzingen te geven..![]()
hondaquote:
bij het uitgooien bedoel je?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar eens douchen tandenpoetsen scheren en op bed liggen om nog even de plattegrond van mijn nieuwe wijk te bekijken. Morgen moet ik het in principe zelf doen en is mijn collega er alleen maar bij om eventuele aanwijzingen te geven..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |