Ja hartstikke vrolijk en ook wel aardig, maar dat maakt het alleen maar nog gênanter in mijn ogen. Zoiets heb je toch zelf wel door mag ik hopen? Anders moet ik binnenkort een objectief persoon ook maar eens aan mijn schwanz laten ruiken, want ik zou het enorm gênant vinden als dit andersom bij mij zou gebeuren..quote:
Zo zie je maar weer dat je garantie tot de voordeur hebt in das leven.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Badger. het volgende:
[..]
Ja hartstikke vrolijk en ook wel aardig, maar dat maakt het alleen maar nog gênanter in mijn ogen. Zoiets heb je toch zelf wel door mag ik hopen? Anders moet ik binnenkort een objectief persoon ook maar eens aan mijn schwanz laten ruiken, want ik zou het enorm gênant vinden als dit andersom bij mij zou gebeuren..
Die heeft gewoon een paar dagen niet gedoucht hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Badger. het volgende:
[..]
Ja hartstikke vrolijk en ook wel aardig, maar dat maakt het alleen maar nog gênanter in mijn ogen. Zoiets heb je toch zelf wel door mag ik hopen? Anders moet ik binnenkort een objectief persoon ook maar eens aan mijn schwanz laten ruiken, want ik zou het enorm gênant vinden als dit andersom bij mij zou gebeuren..
Huehuehuequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
Ik heb mijn vingers er ook langs gehaald, en toen zij vanochtend was opgerot en ik had gedouched durfde ik er voor het eerst aan te ruiken, en je rook het gewoon nogquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahaha, mooi topic! Zelf ook wel eens meegemaakt, gelukkig alleen bij vingeren gebleven. Heb m'n handen meermaals gewassen met zeep, paar peuken gerookt en toen ik opstond de volgende ochtend zat die geur nog aan m'n vinger
.
Hahahaaha.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Badger. het volgende:
[..]
Ik heb mijn vingers er ook langs gehaald, en toen zij vanochtend was opgerot en ik had gedouched durfde ik er voor het eerst aan te ruiken, en je rook het gewoon nog![]()
Als gevolg heb ik de hele dag niets met mijn handen durven eten, en toen het rond 3 uur nog steeds niet helemaal weg was heb ik mijn nagels zo kort mogelijk geknipt en mijn handen met terpentine gewassen![]()
Ook heb ik gezocht op google, en het kan dus dat ze een schimmelinfectie in haar kut heeft
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:36 schreef snakelady het volgende:
Daarom zeker met een one night stand eerst even samen douchen,
Hebben jullie wel eens zoiets gehad?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:36 schreef VeerEli het volgende:
HahahahahahahahahaFucking goor wel
Vet 'kut' voor je TS. Snap je, kut. Letterlijk en figuurlijk XD XD
Tandpasta. Trucje uit de verpleging; je handen wassen met tandpasta haalt veel vieze luchtjes weg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Badger. het volgende:
Als gevolg heb ik de hele dag niets met mijn handen durven eten, en toen het rond 3 uur nog steeds niet helemaal weg was heb ik mijn nagels zo kort mogelijk geknipt en mijn handen met terpentine gewassen Ook heb ik gezocht op google, en het kan dus dat ze een schimmelinfectie in haar kut heeft
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Bijna elke vrouw krijgt ooit te maken met schimmelinfectie, dat is nog niet heel erg. Alleen dat dat beest van jou niet even zonder sex kan en een fatsoenlijk antibiotica kuurtje slikt... mbo meisje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Badger. het volgende:
[..]
Ik heb mijn vingers er ook langs gehaald, en toen zij vanochtend was opgerot en ik had gedouched durfde ik er voor het eerst aan te ruiken, en je rook het gewoon nog![]()
Als gevolg heb ik de hele dag niets met mijn handen durven eten, en toen het rond 3 uur nog steeds niet helemaal weg was heb ik mijn nagels zo kort mogelijk geknipt en mijn handen met terpentine gewassen![]()
Ook heb ik gezocht op google, en het kan dus dat ze een schimmelinfectie in haar kut heeft
Terpentine zegt 'iequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Badger. het volgende:
[..]
Wat, zo'n stinkkut? Niet dat ik weet man. Ga er toch vanuit van niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:37 schreef Badger. het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie wel eens zoiets gehad?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb eens meegemaakt, dat ik achter de kassa (supermarkt) zat en dat er een jonge vrouw in een rokje aan mijn kassa kwam. Ik rook serieus haar kut van die afstand!
Dat het warm was mag geen excuus zijn om zó uit je grot te ruiken.
En ruiken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het enige mooie aan deze ervaring is dat je een goed verhaal hebt dat je jaren later nog kunt vertellen, zoals ik.
Ik heb wel eens meegemaakt bij een man weliswaar dat het daar beneden niet meer zo fris rook na een avondje stappen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:37 schreef Badger. het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie wel eens zoiets gehad?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Bijna elke vrouw krijgt ooit te maken met schimmelinfectie, dat is nog niet heel erg. Alleen dat dat beest van jou niet even zonder sex kan en een fatsoenlijk antibiotica kuurtje slikt... mbo meisje?
Nope, ik weet ook hoe een bierkut ruikt en smaaktquote:
Potverdomme nog aan toequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nope, ik weet ook hoe een bierkut ruikt en smaakt. Dat is echt nog mild vergeleken bij een ordinaire stinkkut.
Dus eigenlijk als je ONS hebt, heb je bijna altijd wel te maken met een bierkutje??quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nope, ik weet ook hoe een bierkut ruikt en smaakt. Dat is echt nog mild vergeleken bij een ordinaire stinkkut.
Dan ben ik benieuwd wat er mis is met dat meisje.. Lijkt me echt zo fucking ranzig en gênant.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sterke drank werkt beter.quote:
Dat is het ook gewoon, dat en niets minderquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:42 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat er mis is met dat meisje.. Lijkt me echt zo fucking ranzig en gênant.
Plaatsvervangende schaamte icm. medelijden voor zowel haar als mezelf inderdaad..quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon, dat en niets minder. Plaatsvervangende schaamde zowat, dat je het gewoon niet durft te zeggen tegen d'r, maar blijkbaar weet ze het niet of negeert ze het simpelweg. Maar zoiets gun je serieus niemand.
Ik vind het best grappig dat sommige meisjes zo ignorant zijn... Komen wel grappige situaties uit voort.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon, dat en niets minder. Plaatsvervangende schaamde zowat, dat je het gewoon niet durft te zeggen tegen d'r, maar blijkbaar weet ze het niet of negeert ze het simpelweg. Maar zoiets gun je serieus niemand.
Hun kut gaan soppenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:46 schreef Badger. het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte icm. medelijden voor zowel haar als mezelf inderdaad..
Meestal gaan chicks trouwens vantevoren ook ''even naar de wc'', waar ze dan natuurlijk hun kut gaan soppen.. Dat deed deze ook helemaal niet, of ze moet het gedaan hebben toen ik even snel een halve liter redbull aan het weg atten was om de hoek..
Had TS beter ff wat tandpasta in die doos kunnen spuiten zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Tandpasta. Trucje uit de verpleging; je handen wassen met tandpasta haalt veel vieze luchtjes weg.
Kan ook dat ze een ingreep heeft gehad zoals een lysectie; dan kan het nog maanden echt heel goor en onnatuurlijk ruiken. Echt walgelijk maar dan kan ze er niets aan doen (mag ze trouwens ook geen seks hebben).
Maar de chicks die ik voor haar had, gingen zoals ik al zei allemaal even naar de wc.. Doe de kraan aan, haal een paar natte vingers met fris water erdoorheen en het is allemaal weer in orde.. Maar ik had een gevoel dat het bij haar een zodanige chemische substantie was dat je er een kernreactor een jaar op kunt laten draaien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:50 schreef DemonRage het volgende:
Was het na een avondje stappen?
Sowieso meurt zeik als iemand alcohol (vooral bier) op heeft. Bovendien staat zo'n wijf de hele avond te dansen dus krijgt ze ook nog eens een zweterige kut. Dat met die zeikresten en huidschilfers vormt plakkerig slijm dat daar lekker gaat fermenteren en door de dansbewegingen wordt het opgewreven, komt er zuurstof bij en begint het uiteindelijk flink te rotten. Met een beetje pech heeft het zich ook nog vermengd met kontzweet waar fecaliën in zijn opgelost, talg van het niet goed wassen en eventueel nog pus van ontstoken haartjes na het scheren.
Zoiets wil je dus echt niet likken...
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:57 schreef -Buttercup het volgende:
Gadverdamme. Heb je er niks van gezegd?
en gewoon met handschoenen onder de douche dat je nog een week kan ruiken, he?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:58 schreef Fushia2 het volgende:
Een kutje met een geurtje is toch zo erg niet?Ik vind het heerlijk om nadien mijn vingers te ruiken
Maar heb je er nou ook echt aan lopen likken dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef Badger. het volgende:
[..]![]()
Maar als ze een beetje logisch kan redeneren snapt ze het hoop ik zelf wel... En anders heeft ze echt een plaat voor dr kop..
Nou ja, gezien ze zonder schaamte dr poes in je gezicht duwde is ze toch blijkbaar niet zo op de hoogte van hoe ze daar ruikt. Als je iemand bijna niet meer aan kan kijken van plaatsvervangende schaamte dan heb je bijna de plicht om iemand toch even subtiel te wijzen op wat er aan de hand is vind ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef Badger. het volgende:
[..]![]()
Maar als ze een beetje logisch kan redeneren snapt ze het hoop ik zelf wel... En anders heeft ze echt een plaat voor dr kop..
Nee wat denk jij dan... Ze zat bovenop me met haar rug naar me gezicht klaar om voorover te buigen voor bj, en toen ze dat ding in mn gezicht duwde deed ik opeens zo'n krokodillenrol en toen lag zij onder, maakte nog een of andere stomme opmerking maar toen ben ik zonder schaamte maar gaan slapen en zei dat ik te lam was... Waarna ik gvd nog een uur wakker lag door die halve liter redbull die ik had opgezopen maar ik deed alsof ik sliep...quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar heb je er nou ook echt aan lopen likken dan?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef Badger. het volgende:
[..]
Nee wat denk jij dan... Ze zat bovenop me met haar rug naar me gezicht klaar om voorover te buigen voor bj, en toen ze dat ding in mn gezicht duwde deed ik opeens zo'n krokodillenrol en toen lag zij onder, maakte nog een of andere stomme opmerking maar toen ben ik zonder schaamte maar gaan slapen en zei dat ik te lam was... Waarna ik gvd nog een uur wakker lag door die halve liter redbull die ik had opgezopen maar ik deed alsof ik sliep...
Zodra ik haar adres weet zal ik haar een anoniem flesje lactacyd en een voordeelverpakking onkruidverdelger sturenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:07 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Nou ja, gezien ze zonder schaamte dr poes in je gezicht duwde is ze toch blijkbaar niet zo op de hoogte van hoe ze daar ruikt. Als je iemand bijna niet meer aan kan kijken van plaatsvervangende schaamte dan heb je bijna de plicht om iemand toch even subtiel te wijzen op wat er aan de hand is vind ik.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en gewoon met handschoenen onder de douche dat je nog een week kan ruiken, he?
Stuur haar dan ook gelijk het adres van een goede KNO-arts.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:10 schreef Badger. het volgende:
[..]
Zodra ik haar adres weet zal ik haar een anoniem flesje lactacyd en een voordeelverpakking onkruidverdelger sturen
Volgende keer dit aantrekken:quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:10 schreef Badger. het volgende:
[..]
Zodra ik haar adres weet zal ik haar een anoniem flesje lactacyd en een voordeelverpakking onkruidverdelger sturen
Ehh, nee, niet dus. Dat is juist ook een deel van de klacht.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Ehh, nee, niet dus. Dat is juist ook een deel van de klacht.
Zou idd geen flauw idee hebben, hoe en wat en gedacht hebben zal wel zo horen danquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:24 schreef Fushia2 het volgende:
99 procent van al de mensen die hier posten zouden die chick sowieso volgeblaft hebben zonder iets te zeggen en ook een topic geopend nadien
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou idd geen flauw idee hebben, hoe en wat en gedacht hebben zal wel zo horen dan![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou idd geen flauw idee hebben, hoe en wat en gedacht hebben zal wel zo horen dan![]()
Slet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef Peepernoot het volgende:
Als ik ga stappen, heb ik standaard speciale verfrissingsdoekjes voor daar onder bij me.
Mocht het zo ver komen dat ik met iemand mee ga
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef Peepernoot het volgende:
Sorry maar als dit waar is, vind ik het van het meisje in kwestie echt heel smerig, en ook totaal niet nodig.
Als ik ga stappen, heb ik standaard speciale verfrissingsdoekjes voor daar onder bij me.
Mocht het zo ver komen dat ik met iemand mee ga gebruik ik die ( als er niet al gedouchet wordt voor de daad ) altijd om mijzelf op te frissen.
En dan ook nog verwachten van je dat je er een lik of wat over heen wilt geven![]()
Bah bah bah!
Ja plus dat je zoals ik al zei van dat soort spul juist meer infecties en viezigheid krijgt.quote:
Ja dat ook inderdaad, dat is shit die je in de brugklas bij verzorging krijgt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja plus dat je zoals ik al zei van dat soort spul juist meer infecties en viezigheid krijgt.
Ja, behalve in jouw geval dan met die meid, daar had je dus tandpasta bij moeten spuiten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef Badger. het volgende:
Een beetje vers water vlak voor de daad moet het klusje toch kunnen klaren?
hoerquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef Peepernoot het volgende:
Sorry maar als dit waar is, vind ik het van het meisje in kwestie echt heel smerig, en ook totaal niet nodig.
Mocht het zo ver komen dat ik met iemand mee ga gebruik ik die ( als er niet al gedouchet wordt voor de daad ) altijd om mijzelf op te frissen.
En dan ook nog verwachten van je dat je er een lik of wat over heen wilt geven![]()
Bah bah bah!
Die meid moest eens weten dat er een topic over haar geschreven is..quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja, behalve in jouw geval dan met die meid, daar had je dus tandpasta bij moeten spuiten.
Uhh ja want ik gebruik die dingen ook dagelijks tochquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja plus dat je zoals ik al zei van dat soort spul juist meer infecties en viezigheid krijgt.
Denk je niet dat er een verschil is tussen wat TS beschreef en een gewoon normaal gewassen kut? Ik denk van wel namelijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
Uhh ja want ik gebruik die dingen ook dagelijks toch![]()
Van elke dag dat lactacyd gebruiken gaat je zuurtegraad inderdaad omlaag en dat is hartstikke slecht, maar voor die afentoe kan het echt geen kwaad hoor.
En slet![]()
Omdat ik mezelf graag fris daaronder heb mocht het eens voorkomen dat ik met iemand mee ga.
Dan toch maar liever een slet met een schone kut dan een slet mét aanhangende stinkpoes waar je dagen later nog de geur van in je neus hebt :/
Hè jammer, vond het best leuk en dan verneukt je de geloofwaardigheid met je terpentine...quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Badger. het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaarne een gedetailleerde beschrijving van de geur.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Badger. het volgende:
[..]
Hahaha woeiiiquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:50 schreef DemonRage het volgende:
Sowieso meurt zeik als iemand alcohol (vooral bier) op heeft. Bovendien staat zo'n wijf de hele avond te dansen dus krijgt ze ook nog eens een zweterige kut. Dat met die zeikresten en huidschilfers vormt plakkerig slijm dat daar lekker gaat fermenteren en door de dansbewegingen wordt het opgewreven, komt er zuurstof bij en begint het uiteindelijk flink te rotten. Met een beetje pech heeft het zich ook nog vermengd met kontzweet waar fecaliën in zijn opgelost, talg van het niet goed wassen en eventueel nog pus van ontstoken haartjes na het scheren.
lolquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:50 schreef DemonRage het volgende:
Oeps.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]Een schimmelinfectie kan je juist krijgen van antibiotica.. niet er mee wegkrijgen.
Dit, duw d'r onder de douche.quote:Op woensdag 13 november 2013 05:05 schreef niels0 het volgende:
Onterechte klacht. TS wast zich ook niet voor een vrijpartij.
Is allemaal veel lekkerder als je allebei schoon bent.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:53 schreef Badger. het volgende:
Maar ik had een gevoel dat het bij haar een zodanige chemische substantie was dat je er een kernreactor een jaar op kunt laten draaien.
Best zielig eigenlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 00:25 schreef Sec.XV het volgende:
Ook een keer meegemaakt.... dat ging alleen een stuk minder smooth als bij TS.
Ik ging er dus werkelijk van kokhalzen... Door mijn kokhals geluiden wist dat meisje precies wat er aan de hand was en begon vervolgens te huilen omdat ze zich schaamde.... meteen daarna werd ze kwaad en liep boos m'n kamer uit.
Het enige wat nog tegen haar kon roepen was: Het valt best mee hoor!
Tja, vond het wel zielig voor haar. Maar aan de andere kant is een beetje persoonlijke hygiëne geen luxe als je sex hebt.
Ik heb na een avond in een veel te warme club ook een dampende penis. Maar deze wordt netjes opgefrist voordat hij kennis maakt met mijn sexpartner. Ik verwacht dat ook van haar kant.
Een schimmel infectie die "duw" je niet zo maar even weg onder de douche. De kans dat het daar onder juist erger gaat stinken is 100% als dat het is. Net alsof je een scheet laat onder de douche. De dame in kwestie zal eerst eens naar de dokter moeten gaan voor een kuurtje/soa test.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:53 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Dit, duw d'r onder de douche.
Ja, maar hier gaat het alleen om een stinkende flamoes. Niet om een geïnfecteerde.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:29 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Een schimmel infectie die "duw" je niet zo maar even weg onder de douche. De kans dat het daar onder juist erger gaat stinken is 100% als dat het is. Net alsof je een scheet laat onder de douche. De dame in kwestie zal eerst eens naar de dokter moeten gaan voor een kuurtje/soa test.
En een kans van overdracht is aanwezig bij een schimmelinfectie (en geen gebruik van een condoom), uiteraard een soa sowieso.
Waar staat dat? Een normale kut stink niet, niet zoals beschreven in ieder geval. Of ze moet zichzelf een paar weken niet gewassen hebben ofzo, maar dan nog. Niet zo erg dat je er van over je nek moet gaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:00 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Ja, maar hier gaat het alleen om een stinkende flamoes. Niet om een geïnfecteerde.
Iedereen in dit topic heeft het wel eens meegemaakt. Net als wij onze lul niet wassen.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Waar staat dat? Een normale kut stink niet, niet zoals beschreven in ieder geval. Of ze moet zichzelf een paar weken niet gewassen hebben ofzo, maar dan nog, niet zo erg dat je er van over je nek moet gaan.
?, nee ik niet. Nooit meegemaakt bij een vrouw. En ook bij mijzelf niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:04 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic heeft het wel eens meegemaakt. Net als wij onze lul niet wassen.
Dan heb je die bullet gedodged.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:05 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
?, nee ik niet. Nooit meegemaakt bij een vrouw. En ook bij mijzelf niet.
je vuist is dan ook redelijk stinkvrijquote:Op woensdag 13 november 2013 11:05 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
?, nee ik niet. Nooit meegemaakt bij een vrouw. En ook bij mijzelf niet.
Ja man, goeie grap.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
je vuist is dan ook redelijk stinkvrij
Als zij een schimmelinfectie had gehad, dan had ze lijkt mij niet eens graag het bed in willen duiken met iemand. Een kut jeukt als de tyfus bij een infectie en je gebruikt daar zalf voor enz waardoor seks hebben helemaal niet chill is, gewoon. Dus het lijkt me sterk dat het hier om een infectie ging.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Waar staat dat? Een normale kut stink niet, niet zoals beschreven in ieder geval. Of ze moet zichzelf een paar weken niet gewassen hebben ofzo, maar dan nog. Niet zo erg dat je er van over je nek moet gaan.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:50 schreef DemonRage het volgende:
Ow, nou ja. Als jij het zegt. Ik heb in ieder geval nog nooit een kut meegemaakt waardoor ik over mijn nek moest. Ook niet op een festival met vriendinnetjes vroeger die zich niet gewassen hadden. Ikzelf ga ook niet zo meuren na een paar dagen. Maar het kan wat je zegt.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als zij een schimmelinfectie had gehad, dan had ze lijkt mij niet eens graag het bed in willen duiken met iemand. Een kut jeukt als de tyfus bij een infectie en je gebruikt daar zalf voor enz waardoor seks hebben helemaal niet chill is, gewoon. Dus het lijkt me sterk dat het hier om een infectie ging.
Ik heb het bij mezelf ook nooit gemerkt hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 12:03 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ow, nou ja. Als jij het zegt. Ik heb in ieder geval nog nooit een kut meegemaakt waardoor ik over mijn nek moest. Ook niet op een festival met vriendinnetjes vroeger die zich niet gewassen hadden. Ikzelf ga ook niet zo meuren na een paar dagen. Maar het kan wat je zegt.
Nou, oke. Het zal. Niet mijn ervaring. En zeker niet tyfus stinken.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het bij mezelf ook nooit gemerkt hoorKan het me ook niet voorstellen dat het zo extreem meurt, maar ik weet wel dat dit het geval is bij een schimmelinfectie en dat seks hebben dan gewoon niet zo relaxed is. En ik denk dat als jij je pik een paar dagen niet wast, dat ding ook als de tyfus stinkt, hoor.
Helemaal als je onbesneden bent.
Ze was wel dronken hè, zoals ik het begrijp.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als zij een schimmelinfectie had gehad, dan had ze lijkt mij niet eens graag het bed in willen duiken met iemand. Een kut jeukt als de tyfus bij een infectie en je gebruikt daar zalf voor enz waardoor seks hebben helemaal niet chill is, gewoon. Dus het lijkt me sterk dat het hier om een infectie ging.
Ja oke, maar dat veranderd dan niks aan het feit dat haar kut alsnog enorm zou jeuken en ze alsnog een kuur moet hebben om die infectie te bestrijdenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze was wel dronken hè, zoals ik het begrijp.
Mischien had ze iemand nodig om te krabben.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat veranderd dan niks aan het feit dat haar kut alsnog enorm zou jeuken en ze alsnog een kuur moet hebben om die infectie te bestrijden![]()
Daarom denk ik dus ook dat het niet kwam door een infectie, maar gewoon door slechte verzorging of beroerde zuurgraad oid.
Exactly my thoughtsquote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Mischien had ze iemand nodig om te krabben.
maar hoe stel je zoiets voor?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Badger. het volgende:
[..]
Anders moet ik binnenkort een objectief persoon ook maar eens aan mijn schwanz laten ruiken
Ervaring?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:36 schreef Meloewa het volgende:
Ze had oud sperma in haar kut inderdaad. Dat schijnt een zeer penetrante lucht te zijn.
Hahahaha. Meloewa.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:36 schreef Meloewa het volgende:
Ze had oud sperma in haar kut inderdaad. Dat schijnt een zeer penetrante lucht te zijn.
Waarom ben ik te nieuwsgierig.........quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zie trouwens een bluewaffle voor me. Google maar mensen
Goffedomme!!quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zie trouwens een bluewaffle voor me. Google maar mensen
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom ben ik te nieuwsgierig.........
[ afbeelding ]
bluewaffle niet kennenquote:
Trots zijn op zoiets wél kennenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:39 schreef jagga het volgende:
[..]
[..]
bluewaffle niet kennen![]()
in 2013 daarin trappen
niet trots, maar het is wel 1 van de minder erge dingen op internet..quote:Op woensdag 13 november 2013 18:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Trots zijn op zoiets wél kennen
Lame
Vind dit behoorlijk heftig hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 18:41 schreef jagga het volgende:
[..]
niet trots, maar het is wel 1 van de minder erge dingen op internet..
Dat is het grote nadeel van al jarenlang op internet rondzwerven... op een gegeven moment heb je het zo'n beetje echt allemaal wel gezien, en raak je behoorlijk afgestompt.
eerste keer had ik ook zoiets van: wtfquote:Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind dit behoorlijk heftig hoorIs ook maar net waar je naar kijkt/zoekt. Ik ben blij dat ik nog gechoqueerd raak van dit soort shit. Hoewel ik ook genoeg walgelijks heb gezien, helaas.
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee hoe dit kan, waardoor dit komt en wat het allemaal inhoud (qua geuren/jeuk/afscheiding/smurrie etc) en ik wil het vrees ik ook niet wetenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:45 schreef jagga het volgende:
[..]
eerste keer had ik ook zoiets van: wtf
Maar vergeleken met veel andere ellende vind ik het meevallen.
Wat ik mij wel afvraag, als je dat dan hebt, dan lijkt het me A gruuuuuuuuwelijk te jeuken. B Ontzettend te meuren. en C dan heb je al tijden geen pik gehad, want menig kerel zou er dan toch wel niet van zeggen, LIJKT me.
Nja sommige mensen
Haha, ik heb wel eens in dat 'het is niet te geleuven' topic ofzo in KPD gelurkt, mán wat had ik een spijt gelijkquote:Op woensdag 13 november 2013 18:46 schreef jagga het volgende:
en ik zoek er niet naar.
Maar met je zatte ballen gewoon wat zitten surfen en op 4chan zitten, en dan zoekt die shit jou wel op
''dat schijnt''quote:Op woensdag 13 november 2013 17:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ervaring?![]()
Ik ga helemaal stuk om dit topic
Precies. Die dingen komen je, helaas, aanwaaien. Net zoals goatse en tubgirl enzo..quote:Op woensdag 13 november 2013 18:46 schreef jagga het volgende:
en ik zoek er niet naar.
Maar met je zatte ballen gewoon wat zitten surfen en op 4chan zitten, en dan zoekt die shit jou wel op
Om OT te blijven, gebruik die brie maar van je geslachtsdeel.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:58 schreef BadSnoopy het volgende:
Ik heb zin in een tosti met gesmolten kaas.
Gadver, nu heb ik geen honger meer. Zijn er echt mensen die zo goor zijn daar down under. Laat ook maar. Ik wil het niet weten ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Om OT te blijven, gebruik die brie maar van je geslachtsdeel.
Doe normaal idioot.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Had TS 't energieprobleem kunnen oplossen, laat ie die kans liggen omdat ie alleen met z'n pik denkt.quote:
wtf meloewa...quote:Op woensdag 13 november 2013 18:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
god..verdomme.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee hoe dit kan, waardoor dit komt en wat het allemaal inhoud (qua geuren/jeuk/afscheiding/smurrie etc) en ik wil het vrees ik ook niet weten
[..]
Haha, ik heb wel eens in dat 'het is niet te geleuven' topic ofzo in KPD gelurkt, mán wat had ik een spijt gelijk![]()
Misschien slechte eetgewoontes, veel drinken en roken? Ik ben wel benieuwd hoe haar huid eruit zag, daar kun je veel van afleiden.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat veranderd dan niks aan het feit dat haar kut alsnog enorm zou jeuken en ze alsnog een kuur moet hebben om die infectie te bestrijden![]()
Daarom denk ik dus ook dat het niet kwam door een infectie, maar gewoon door slechte verzorging of beroerde zuurgraad oid.
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:31 schreef jagga het volgende:
[..]
god..verdomme.
Door jouw post heb ik net ook weer effe gelurkt... nadat ik me een hele tijd geleden had voorgenomen daar niet meer te kijken
En nu heb ik spijt
Maybe, maar dan nog... Ik kan me niet voorstellen dat een dame met slechte eetgewoontes, veel alcohol en peuken zó hard en extreem uit haar grot gaat ruiken...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Misschien slechte eetgewoontes, veel drinken en roken? Ik ben wel benieuwd hoe haar huid eruit zag, daar kun je veel van afleiden.
Nee, waarschijnlijk niet dat alleen maar helpen doet het zeker niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Maybe, maar dan nog... Ik kan me niet voorstellen dat een dame met slechte eetgewoontes, veel alcohol en peuken zó hard en extreem uit haar grot gaat ruiken...
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:02 schreef Seamonkey- het volgende:
Ook weleens iets soortgelijks gehad. Snachts niet echt door gehad. Volgende dag eerst de weg naar huis moeten vinden. Toen langs de mac om te ontbijten en toen ik een hap van mn hamburger wilde nemen rook ik die shit en ging ik meteen over mn nek. Mooie tijd was dat
Jij laat bij een one night stand zomaar een of andere willekeurige slet haar kut in je gezicht duwen? Het is wel duidelijk wie tijdens de rest van de seks de baas in bed was, niet jij in iedergevalquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:22 schreef Badger. het volgende:
Eindelijk na drie maanden weer eens een kans op seks gehad vannacht, en tijdens een avondje zuipen maar weer eens door de zure appel heengebeten en een uurtje geïnvesteerd in een bijzonder slap en oninteressant gesprek over technofeesten en goede tijden slechte tijden, wat altijd goed werkt bij chicks.
Toen ik de buit binnen leek te hebben, bleek het zwaarste gedeelte van de avond echter nog te komen, want het moment dat we goed en wel op mijn bed lagen, en ze haar string uit deed, kwam me er toch een penetrante, zure, onbeschrijfelijk vieze lucht vanaf, dat heb ik echt nog nooit van mijn leven meegemaakt..
Maar daarbij hield het nog niet op, want na er even een paar trekjes aan gegeven te hebben, vond mevrouw het direct nodig dat we overgingen op orale bevrediging, en dus ging ze met haar knieën aan beide zijden ter hoogte van mijn borst zitten, en voordat ik goed en wel doorhad wat de bedoeling was (had gehoopt op enkel een BJ en geen 69) duwde ze haar kut volgas in mijn gezicht![]()
Echt ik ben, vooral na drie maanden droog te hebben gestaan, tot veel in staat, maar dit ging me echt even drie stappen te ver..
Hoe is het mogelijk dat een paar van die vochtige lappen vlees zo'n ongelooflijk ranzige lucht tot stand kunnen brengen? Er heeft in mijn studentenhuis wel eens een enorme rat een paar weken onder een keukenkastje gelegen, maar ik overdrijf oprecht niet als ik zeg dat dit minder slecht rook dan de flamoes van die chick..
Als dat meisje er op het eerste gezicht gewoon fris en verzorgd uit ziet, waarom niet? Even goed met de tong roeren en je vangt pluspunten. Kans dat ze je dan weer wilt zien en wie weet mond het uiteindelijk uit in een relatie. Moet je het natuurlijk wel al je doel zijn al is het "liefde op het eerste gezicht".quote:Op woensdag 13 november 2013 22:47 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Jij laat bij een one night stand zomaar een of andere willekeurige slet haar kut in je gezicht duwen? Het is wel duidelijk wie tijdens de rest van de seks de baas in bed was, niet jij in iedergeval
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Had haar onder de douche gezet dan
Een schimmelinfectie is niet eens een soa, ik heb ook seks gehad met een schimmelinfectie omdat ikquote:Op woensdag 13 november 2013 10:29 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Een schimmel infectie die "duw" je niet zo maar even weg onder de douche. De kans dat het daar onder juist erger gaat stinken is 100% als dat het is. Net alsof je een scheet laat onder de douche. De dame in kwestie zal eerst eens naar de dokter moeten gaan voor een kuurtje/soa test.
En een kans van overdracht is aanwezig bij een schimmelinfectie (en geen gebruik van een condoom), uiteraard een soa sowieso.
Waarom zuig je je pruim niet gewoon even in vacuumfolie voordat je gaat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef Peepernoot het volgende:
Bah bah bah!
Dan hebben wij dezelfde kennis. Paar dagen later is ze naar een andere dokter gegaan. Die nam een kijkje, inhaleerde de lucht even heel diep en zei daarna "momentje mevrouw". Hij liep weg, en kwam terug met een stok met een grote haak eraan. Vrouw natuurlijk in paniek, en riep "wat gaat u doen dokter?" Zegt hij: "even het raam open zetten mevrouw".quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:35 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Dan hebben wij dezelfde kennis. Paar dagen later is ze naar een andere dokter gegaan. Die nam een kijkje, inhaleerde de lucht even heel diep en zei daarna "momentje mevrouw". Hij liep weg, en kwam terug met een stok met een grote haak eraan. Vrouw natuurlijk in paniek, en riep "wat gaat u doen dokter?" Zegt hij: "even het raam open zetten mevrouw".
Als nou eerst eens goed de tekst leest lees je dat ik verschil maak tussen een schimmelinfectie en en bij een soa sowieso, dus ik zeg niet dat dat een soa is.quote:Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
Een schimmelinfectie is niet eens een soa, ik heb ook seks gehad met een schimmelinfectie omdat ik
toen nog niet wist dat ik die had.. Die jonge merkte het ook niet, ik kwam er achter doordat het gewoon
zeer deed bij het vrijen..
De jonge heeft er ook geen schimmelinfectie aan overgehouden..
(en ja ik weet zeker dat het geen soa is, want heb dat aan mijn dokter gevraagd toen ik hoorde dat ik dat had.. )
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Necrofiel gespotquote:Op maandag 18 november 2013 20:32 schreef A.Jensen het volgende:
Herkenbaar ik heb dat paar jaar geleden een keer gehad op een kerkhof..manmanman
Nou nou hilarisch ja, zelden zo hard gelachen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Geniaal. En dat zegt een praktiserend Christen.
Vrouwen hebben toch heel snel zo een infectie als je veel zonder condoom neukt?quote:Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
Een schimmelinfectie is niet eens een soa, ik heb ook seks gehad met een schimmelinfectie omdat ik
toen nog niet wist dat ik die had.. Die jonge merkte het ook niet, ik kwam er achter doordat het gewoon
zeer deed bij het vrijen..
De jonge heeft er ook geen schimmelinfectie aan overgehouden..
(en ja ik weet zeker dat het geen soa is, want heb dat aan mijn dokter gevraagd toen ik hoorde dat ik dat had.. )
uhm ik denk dat dat wel meevalt,, vrouwen hebben wel snel een urineweginfectie of blaasontsteking door onveilige seks..quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch heel snel zo een infectie als je veel zonder condoom neukt?
Hij heeft ergens verteld dat hij zich op een of andere manier heeft gedraaid, vervolgens zij dat hij doodmoe was en geen zin had om daarna zogenaamd te gaan slapen maar eigenlijk nog een uur wakker te liggen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
Het ging ons aller ts te ver. vraag ik me af hoe hij ermee afgekaart heeft? Volgens mij is hij gewoon braaf wezen likken..
Iedereen, mannen en vrouwen, hebben deze schimmel, genaamd Candida, standaard in het lichaam. In je darmen, op je huid, het is er gewoon altijd. Het is ook bekend als zwemmerseczeem en kan voorkomen tussen je tenen en op je handen. Bij een lage weerstand, na een antibiotica kuur, stopweek of andere invloeden van buitenaf zoals seks of ingrepen, kan de hoeveelheid van deze schimmel dus aanwakkeren met klachten tot gevolg. En helaas geeft dat bij meisjes dus klachten en pijn, mannen merken *meestal* niks. Het is goed te behandelen en verder niet schadelijk, maar een meisje moet wel actie ondernemen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch heel snel zo een infectie als je veel zonder condoom neukt?
quote:Plaatsvervangende schaamte icm. medelijden voor zowel haar als mezelf inderdaad..
Meestal gaan chicks trouwens vantevoren ook ''even naar de wc'', waar ze dan natuurlijk hun kut gaan soppen.. Dat deed deze ook helemaal niet, of ze moet het gedaan hebben toen ik even snel een halve liter redbull aan het weg atten was om de hoek..
Aha... dus bij een ontzettende meurkut bestaat de kans dat ze eerder al door iemand anders ontzuurd is.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:24 schreef Inloggen het volgende:
Komt door pH-verstoring van de vagina (zuur) doordat er sperma (base) in is geweest.
^^ Je hebt je zuurpruim wat minder zuur gemaaktquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aha... dus bij een ontzettende meurkut bestaat de kans dat ze eerder al door iemand anders ontzuurd is.
Leuk woord eigenlijk: "Ik heb gisteren mijn wijffie weer eens lekker ontzuurd."
O zei hij dat? Ik denk nog steeds dat hij braaf heeft lopen likken..quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hij heeft ergens verteld dat hij zich op een of andere manier heeft gedraaid, vervolgens zij dat hij doodmoe was en geen zin had om daarna zogenaamd te gaan slapen maar eigenlijk nog een uur wakker te liggen.
haha, tja zijn probleemquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
O zei hij dat? Ik denk nog steeds dat hij braaf heeft lopen likken..
Dit.quote:
Zou zo een strip kunnen zijn van hein de kort.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef Ratsnest89 het volgende:
Heerlijk topic waarvoor dank. In tijden niet zo moeten lachen door die zorgvuldige omschrijvingen![]()
![]()
Die van mij lekt er van en riekt naar compost.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die van mij kruipt van schrik me hol in.
Juist. Je krijgt het eerder van seks dan veel wassen, want de meeste meiden weten wel dat ze zich niet met zeep moeten wassen daar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aha... dus bij een ontzettende meurkut bestaat de kans dat ze eerder al door iemand anders ontzuurd is.
Leuk woord eigenlijk: "Ik heb gisteren mijn wijffie weer eens lekker ontzuurd."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |