Vind dit behoorlijk heftig hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 18:41 schreef jagga het volgende:
[..]
niet trots, maar het is wel 1 van de minder erge dingen op internet..
Dat is het grote nadeel van al jarenlang op internet rondzwerven... op een gegeven moment heb je het zo'n beetje echt allemaal wel gezien, en raak je behoorlijk afgestompt.
eerste keer had ik ook zoiets van: wtfquote:Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind dit behoorlijk heftig hoorIs ook maar net waar je naar kijkt/zoekt. Ik ben blij dat ik nog gechoqueerd raak van dit soort shit. Hoewel ik ook genoeg walgelijks heb gezien, helaas.
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee hoe dit kan, waardoor dit komt en wat het allemaal inhoud (qua geuren/jeuk/afscheiding/smurrie etc) en ik wil het vrees ik ook niet wetenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:45 schreef jagga het volgende:
[..]
eerste keer had ik ook zoiets van: wtf
Maar vergeleken met veel andere ellende vind ik het meevallen.
Wat ik mij wel afvraag, als je dat dan hebt, dan lijkt het me A gruuuuuuuuwelijk te jeuken. B Ontzettend te meuren. en C dan heb je al tijden geen pik gehad, want menig kerel zou er dan toch wel niet van zeggen, LIJKT me.
Nja sommige mensen
Haha, ik heb wel eens in dat 'het is niet te geleuven' topic ofzo in KPD gelurkt, mán wat had ik een spijt gelijkquote:Op woensdag 13 november 2013 18:46 schreef jagga het volgende:
en ik zoek er niet naar.
Maar met je zatte ballen gewoon wat zitten surfen en op 4chan zitten, en dan zoekt die shit jou wel op
''dat schijnt''quote:Op woensdag 13 november 2013 17:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ervaring?![]()
Ik ga helemaal stuk om dit topic
Precies. Die dingen komen je, helaas, aanwaaien. Net zoals goatse en tubgirl enzo..quote:Op woensdag 13 november 2013 18:46 schreef jagga het volgende:
en ik zoek er niet naar.
Maar met je zatte ballen gewoon wat zitten surfen en op 4chan zitten, en dan zoekt die shit jou wel op
Om OT te blijven, gebruik die brie maar van je geslachtsdeel.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:58 schreef BadSnoopy het volgende:
Ik heb zin in een tosti met gesmolten kaas.
Gadver, nu heb ik geen honger meer. Zijn er echt mensen die zo goor zijn daar down under. Laat ook maar. Ik wil het niet weten ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Om OT te blijven, gebruik die brie maar van je geslachtsdeel.
Doe normaal idioot.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Had TS 't energieprobleem kunnen oplossen, laat ie die kans liggen omdat ie alleen met z'n pik denkt.quote:
wtf meloewa...quote:Op woensdag 13 november 2013 18:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
god..verdomme.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee hoe dit kan, waardoor dit komt en wat het allemaal inhoud (qua geuren/jeuk/afscheiding/smurrie etc) en ik wil het vrees ik ook niet weten
[..]
Haha, ik heb wel eens in dat 'het is niet te geleuven' topic ofzo in KPD gelurkt, mán wat had ik een spijt gelijk![]()
Misschien slechte eetgewoontes, veel drinken en roken? Ik ben wel benieuwd hoe haar huid eruit zag, daar kun je veel van afleiden.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat veranderd dan niks aan het feit dat haar kut alsnog enorm zou jeuken en ze alsnog een kuur moet hebben om die infectie te bestrijden![]()
Daarom denk ik dus ook dat het niet kwam door een infectie, maar gewoon door slechte verzorging of beroerde zuurgraad oid.
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:31 schreef jagga het volgende:
[..]
god..verdomme.
Door jouw post heb ik net ook weer effe gelurkt... nadat ik me een hele tijd geleden had voorgenomen daar niet meer te kijken
En nu heb ik spijt
Maybe, maar dan nog... Ik kan me niet voorstellen dat een dame met slechte eetgewoontes, veel alcohol en peuken zó hard en extreem uit haar grot gaat ruiken...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Misschien slechte eetgewoontes, veel drinken en roken? Ik ben wel benieuwd hoe haar huid eruit zag, daar kun je veel van afleiden.
Nee, waarschijnlijk niet dat alleen maar helpen doet het zeker niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Maybe, maar dan nog... Ik kan me niet voorstellen dat een dame met slechte eetgewoontes, veel alcohol en peuken zó hard en extreem uit haar grot gaat ruiken...
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:02 schreef Seamonkey- het volgende:
Ook weleens iets soortgelijks gehad. Snachts niet echt door gehad. Volgende dag eerst de weg naar huis moeten vinden. Toen langs de mac om te ontbijten en toen ik een hap van mn hamburger wilde nemen rook ik die shit en ging ik meteen over mn nek. Mooie tijd was dat
Jij laat bij een one night stand zomaar een of andere willekeurige slet haar kut in je gezicht duwen? Het is wel duidelijk wie tijdens de rest van de seks de baas in bed was, niet jij in iedergevalquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:22 schreef Badger. het volgende:
Eindelijk na drie maanden weer eens een kans op seks gehad vannacht, en tijdens een avondje zuipen maar weer eens door de zure appel heengebeten en een uurtje geïnvesteerd in een bijzonder slap en oninteressant gesprek over technofeesten en goede tijden slechte tijden, wat altijd goed werkt bij chicks.
Toen ik de buit binnen leek te hebben, bleek het zwaarste gedeelte van de avond echter nog te komen, want het moment dat we goed en wel op mijn bed lagen, en ze haar string uit deed, kwam me er toch een penetrante, zure, onbeschrijfelijk vieze lucht vanaf, dat heb ik echt nog nooit van mijn leven meegemaakt..
Maar daarbij hield het nog niet op, want na er even een paar trekjes aan gegeven te hebben, vond mevrouw het direct nodig dat we overgingen op orale bevrediging, en dus ging ze met haar knieën aan beide zijden ter hoogte van mijn borst zitten, en voordat ik goed en wel doorhad wat de bedoeling was (had gehoopt op enkel een BJ en geen 69) duwde ze haar kut volgas in mijn gezicht![]()
Echt ik ben, vooral na drie maanden droog te hebben gestaan, tot veel in staat, maar dit ging me echt even drie stappen te ver..
Hoe is het mogelijk dat een paar van die vochtige lappen vlees zo'n ongelooflijk ranzige lucht tot stand kunnen brengen? Er heeft in mijn studentenhuis wel eens een enorme rat een paar weken onder een keukenkastje gelegen, maar ik overdrijf oprecht niet als ik zeg dat dit minder slecht rook dan de flamoes van die chick..
Als dat meisje er op het eerste gezicht gewoon fris en verzorgd uit ziet, waarom niet? Even goed met de tong roeren en je vangt pluspunten. Kans dat ze je dan weer wilt zien en wie weet mond het uiteindelijk uit in een relatie. Moet je het natuurlijk wel al je doel zijn al is het "liefde op het eerste gezicht".quote:Op woensdag 13 november 2013 22:47 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Jij laat bij een one night stand zomaar een of andere willekeurige slet haar kut in je gezicht duwen? Het is wel duidelijk wie tijdens de rest van de seks de baas in bed was, niet jij in iedergeval
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Had haar onder de douche gezet dan
Een schimmelinfectie is niet eens een soa, ik heb ook seks gehad met een schimmelinfectie omdat ikquote:Op woensdag 13 november 2013 10:29 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Een schimmel infectie die "duw" je niet zo maar even weg onder de douche. De kans dat het daar onder juist erger gaat stinken is 100% als dat het is. Net alsof je een scheet laat onder de douche. De dame in kwestie zal eerst eens naar de dokter moeten gaan voor een kuurtje/soa test.
En een kans van overdracht is aanwezig bij een schimmelinfectie (en geen gebruik van een condoom), uiteraard een soa sowieso.
Waarom zuig je je pruim niet gewoon even in vacuumfolie voordat je gaat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef Peepernoot het volgende:
Sorry maar als dit waar is, vind ik het van het meisje in kwestie echt heel smerig, en ook totaal niet nodig.
Als ik ga stappen, heb ik standaard speciale verfrissingsdoekjes voor daar onder bij me.
Mocht het zo ver komen dat ik met iemand mee ga gebruik ik die ( als er niet al gedouchet wordt voor de daad ) altijd om mijzelf op te frissen.
En dan ook nog verwachten van je dat je er een lik of wat over heen wilt geven![]()
Bah bah bah!
Dan hebben wij dezelfde kennis. Paar dagen later is ze naar een andere dokter gegaan. Die nam een kijkje, inhaleerde de lucht even heel diep en zei daarna "momentje mevrouw". Hij liep weg, en kwam terug met een stok met een grote haak eraan. Vrouw natuurlijk in paniek, en riep "wat gaat u doen dokter?" Zegt hij: "even het raam open zetten mevrouw".quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:35 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Dan hebben wij dezelfde kennis. Paar dagen later is ze naar een andere dokter gegaan. Die nam een kijkje, inhaleerde de lucht even heel diep en zei daarna "momentje mevrouw". Hij liep weg, en kwam terug met een stok met een grote haak eraan. Vrouw natuurlijk in paniek, en riep "wat gaat u doen dokter?" Zegt hij: "even het raam open zetten mevrouw".
Als nou eerst eens goed de tekst leest lees je dat ik verschil maak tussen een schimmelinfectie en en bij een soa sowieso, dus ik zeg niet dat dat een soa is.quote:Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
Een schimmelinfectie is niet eens een soa, ik heb ook seks gehad met een schimmelinfectie omdat ik
toen nog niet wist dat ik die had.. Die jonge merkte het ook niet, ik kwam er achter doordat het gewoon
zeer deed bij het vrijen..
De jonge heeft er ook geen schimmelinfectie aan overgehouden..
(en ja ik weet zeker dat het geen soa is, want heb dat aan mijn dokter gevraagd toen ik hoorde dat ik dat had.. )
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Necrofiel gespotquote:Op maandag 18 november 2013 20:32 schreef A.Jensen het volgende:
Herkenbaar ik heb dat paar jaar geleden een keer gehad op een kerkhof..manmanman
Nou nou hilarisch ja, zelden zo hard gelachen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Geniaal. En dat zegt een praktiserend Christen.
Vrouwen hebben toch heel snel zo een infectie als je veel zonder condoom neukt?quote:Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
Een schimmelinfectie is niet eens een soa, ik heb ook seks gehad met een schimmelinfectie omdat ik
toen nog niet wist dat ik die had.. Die jonge merkte het ook niet, ik kwam er achter doordat het gewoon
zeer deed bij het vrijen..
De jonge heeft er ook geen schimmelinfectie aan overgehouden..
(en ja ik weet zeker dat het geen soa is, want heb dat aan mijn dokter gevraagd toen ik hoorde dat ik dat had.. )
uhm ik denk dat dat wel meevalt,, vrouwen hebben wel snel een urineweginfectie of blaasontsteking door onveilige seks..quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch heel snel zo een infectie als je veel zonder condoom neukt?
Hij heeft ergens verteld dat hij zich op een of andere manier heeft gedraaid, vervolgens zij dat hij doodmoe was en geen zin had om daarna zogenaamd te gaan slapen maar eigenlijk nog een uur wakker te liggen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
Het ging ons aller ts te ver. vraag ik me af hoe hij ermee afgekaart heeft? Volgens mij is hij gewoon braaf wezen likken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |