Ze was wel dronken hè, zoals ik het begrijp.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als zij een schimmelinfectie had gehad, dan had ze lijkt mij niet eens graag het bed in willen duiken met iemand. Een kut jeukt als de tyfus bij een infectie en je gebruikt daar zalf voor enz waardoor seks hebben helemaal niet chill is, gewoon. Dus het lijkt me sterk dat het hier om een infectie ging.
Ja oke, maar dat veranderd dan niks aan het feit dat haar kut alsnog enorm zou jeuken en ze alsnog een kuur moet hebben om die infectie te bestrijdenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze was wel dronken hè, zoals ik het begrijp.
Mischien had ze iemand nodig om te krabben.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat veranderd dan niks aan het feit dat haar kut alsnog enorm zou jeuken en ze alsnog een kuur moet hebben om die infectie te bestrijden![]()
Daarom denk ik dus ook dat het niet kwam door een infectie, maar gewoon door slechte verzorging of beroerde zuurgraad oid.
Exactly my thoughtsquote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Mischien had ze iemand nodig om te krabben.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
maar hoe stel je zoiets voor?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Badger. het volgende:
[..]
Anders moet ik binnenkort een objectief persoon ook maar eens aan mijn schwanz laten ruiken
Ervaring?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:36 schreef Meloewa het volgende:
Ze had oud sperma in haar kut inderdaad. Dat schijnt een zeer penetrante lucht te zijn.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
Hahahaha. Meloewa.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:36 schreef Meloewa het volgende:
Ze had oud sperma in haar kut inderdaad. Dat schijnt een zeer penetrante lucht te zijn.
Waarom ben ik te nieuwsgierig.........quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zie trouwens een bluewaffle voor me. Google maar mensen
Goffedomme!!quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zie trouwens een bluewaffle voor me. Google maar mensen
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom ben ik te nieuwsgierig.........
[ afbeelding ]
bluewaffle niet kennenquote:
Trots zijn op zoiets wél kennenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:39 schreef jagga het volgende:
[..]
[..]
bluewaffle niet kennen![]()
in 2013 daarin trappen
niet trots, maar het is wel 1 van de minder erge dingen op internet..quote:Op woensdag 13 november 2013 18:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Trots zijn op zoiets wél kennen
Lame
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |