lolquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:50 schreef DemonRage het volgende:
Was het na een avondje stappen?
Sowieso meurt zeik als iemand alcohol (vooral bier) op heeft. Bovendien staat zo'n wijf de hele avond te dansen dus krijgt ze ook nog eens een zweterige kut. Dat met die zeikresten en huidschilfers vormt plakkerig slijm dat daar lekker gaat fermenteren en door de dansbewegingen wordt het opgewreven, komt er zuurstof bij en begint het uiteindelijk flink te rotten. Met een beetje pech heeft het zich ook nog vermengd met kontzweet waar fecaliën in zijn opgelost, talg van het niet goed wassen en eventueel nog pus van ontstoken haartjes na het scheren.
Zoiets wil je dus echt niet likken...
Oeps.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]Een schimmelinfectie kan je juist krijgen van antibiotica.. niet er mee wegkrijgen.
Dit, duw d'r onder de douche.quote:Op woensdag 13 november 2013 05:05 schreef niels0 het volgende:
Onterechte klacht. TS wast zich ook niet voor een vrijpartij.
Is allemaal veel lekkerder als je allebei schoon bent.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:53 schreef Badger. het volgende:
Maar ik had een gevoel dat het bij haar een zodanige chemische substantie was dat je er een kernreactor een jaar op kunt laten draaien.
Best zielig eigenlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 00:25 schreef Sec.XV het volgende:
Ook een keer meegemaakt.... dat ging alleen een stuk minder smooth als bij TS.
Ik ging er dus werkelijk van kokhalzen... Door mijn kokhals geluiden wist dat meisje precies wat er aan de hand was en begon vervolgens te huilen omdat ze zich schaamde.... meteen daarna werd ze kwaad en liep boos m'n kamer uit.
Het enige wat nog tegen haar kon roepen was: Het valt best mee hoor!
Tja, vond het wel zielig voor haar. Maar aan de andere kant is een beetje persoonlijke hygiëne geen luxe als je sex hebt.
Ik heb na een avond in een veel te warme club ook een dampende penis. Maar deze wordt netjes opgefrist voordat hij kennis maakt met mijn sexpartner. Ik verwacht dat ook van haar kant.
Een schimmel infectie die "duw" je niet zo maar even weg onder de douche. De kans dat het daar onder juist erger gaat stinken is 100% als dat het is. Net alsof je een scheet laat onder de douche. De dame in kwestie zal eerst eens naar de dokter moeten gaan voor een kuurtje/soa test.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:53 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Dit, duw d'r onder de douche.
Ja, maar hier gaat het alleen om een stinkende flamoes. Niet om een geïnfecteerde.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:29 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Een schimmel infectie die "duw" je niet zo maar even weg onder de douche. De kans dat het daar onder juist erger gaat stinken is 100% als dat het is. Net alsof je een scheet laat onder de douche. De dame in kwestie zal eerst eens naar de dokter moeten gaan voor een kuurtje/soa test.
En een kans van overdracht is aanwezig bij een schimmelinfectie (en geen gebruik van een condoom), uiteraard een soa sowieso.
Waar staat dat? Een normale kut stink niet, niet zoals beschreven in ieder geval. Of ze moet zichzelf een paar weken niet gewassen hebben ofzo, maar dan nog. Niet zo erg dat je er van over je nek moet gaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:00 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Ja, maar hier gaat het alleen om een stinkende flamoes. Niet om een geïnfecteerde.
Iedereen in dit topic heeft het wel eens meegemaakt. Net als wij onze lul niet wassen.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Waar staat dat? Een normale kut stink niet, niet zoals beschreven in ieder geval. Of ze moet zichzelf een paar weken niet gewassen hebben ofzo, maar dan nog, niet zo erg dat je er van over je nek moet gaan.
?, nee ik niet. Nooit meegemaakt bij een vrouw. En ook bij mijzelf niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:04 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic heeft het wel eens meegemaakt. Net als wij onze lul niet wassen.
Dan heb je die bullet gedodged.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:05 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
?, nee ik niet. Nooit meegemaakt bij een vrouw. En ook bij mijzelf niet.
je vuist is dan ook redelijk stinkvrijquote:Op woensdag 13 november 2013 11:05 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
?, nee ik niet. Nooit meegemaakt bij een vrouw. En ook bij mijzelf niet.
Ja man, goeie grap.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
je vuist is dan ook redelijk stinkvrij
Als zij een schimmelinfectie had gehad, dan had ze lijkt mij niet eens graag het bed in willen duiken met iemand. Een kut jeukt als de tyfus bij een infectie en je gebruikt daar zalf voor enz waardoor seks hebben helemaal niet chill is, gewoon. Dus het lijkt me sterk dat het hier om een infectie ging.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Waar staat dat? Een normale kut stink niet, niet zoals beschreven in ieder geval. Of ze moet zichzelf een paar weken niet gewassen hebben ofzo, maar dan nog. Niet zo erg dat je er van over je nek moet gaan.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:50 schreef DemonRage het volgende:
Was het na een avondje stappen?
Sowieso meurt zeik als iemand alcohol (vooral bier) op heeft. Bovendien staat zo'n wijf de hele avond te dansen dus krijgt ze ook nog eens een zweterige kut. Dat met die zeikresten en huidschilfers vormt plakkerig slijm dat daar lekker gaat fermenteren en door de dansbewegingen wordt het opgewreven, komt er zuurstof bij en begint het uiteindelijk flink te rotten. Met een beetje pech heeft het zich ook nog vermengd met kontzweet waar fecaliën in zijn opgelost, talg van het niet goed wassen en eventueel nog pus van ontstoken haartjes na het scheren.
Zoiets wil je dus echt niet likken...
Ow, nou ja. Als jij het zegt. Ik heb in ieder geval nog nooit een kut meegemaakt waardoor ik over mijn nek moest. Ook niet op een festival met vriendinnetjes vroeger die zich niet gewassen hadden. Ikzelf ga ook niet zo meuren na een paar dagen. Maar het kan wat je zegt.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als zij een schimmelinfectie had gehad, dan had ze lijkt mij niet eens graag het bed in willen duiken met iemand. Een kut jeukt als de tyfus bij een infectie en je gebruikt daar zalf voor enz waardoor seks hebben helemaal niet chill is, gewoon. Dus het lijkt me sterk dat het hier om een infectie ging.
Ik heb het bij mezelf ook nooit gemerkt hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 12:03 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ow, nou ja. Als jij het zegt. Ik heb in ieder geval nog nooit een kut meegemaakt waardoor ik over mijn nek moest. Ook niet op een festival met vriendinnetjes vroeger die zich niet gewassen hadden. Ikzelf ga ook niet zo meuren na een paar dagen. Maar het kan wat je zegt.
Nou, oke. Het zal. Niet mijn ervaring. En zeker niet tyfus stinken.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het bij mezelf ook nooit gemerkt hoorKan het me ook niet voorstellen dat het zo extreem meurt, maar ik weet wel dat dit het geval is bij een schimmelinfectie en dat seks hebben dan gewoon niet zo relaxed is. En ik denk dat als jij je pik een paar dagen niet wast, dat ding ook als de tyfus stinkt, hoor.
Helemaal als je onbesneden bent.
Ze was wel dronken hè, zoals ik het begrijp.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als zij een schimmelinfectie had gehad, dan had ze lijkt mij niet eens graag het bed in willen duiken met iemand. Een kut jeukt als de tyfus bij een infectie en je gebruikt daar zalf voor enz waardoor seks hebben helemaal niet chill is, gewoon. Dus het lijkt me sterk dat het hier om een infectie ging.
Ja oke, maar dat veranderd dan niks aan het feit dat haar kut alsnog enorm zou jeuken en ze alsnog een kuur moet hebben om die infectie te bestrijdenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze was wel dronken hè, zoals ik het begrijp.
Mischien had ze iemand nodig om te krabben.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat veranderd dan niks aan het feit dat haar kut alsnog enorm zou jeuken en ze alsnog een kuur moet hebben om die infectie te bestrijden![]()
Daarom denk ik dus ook dat het niet kwam door een infectie, maar gewoon door slechte verzorging of beroerde zuurgraad oid.
Exactly my thoughtsquote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Mischien had ze iemand nodig om te krabben.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
maar hoe stel je zoiets voor?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Badger. het volgende:
[..]
Anders moet ik binnenkort een objectief persoon ook maar eens aan mijn schwanz laten ruiken
Ervaring?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:36 schreef Meloewa het volgende:
Ze had oud sperma in haar kut inderdaad. Dat schijnt een zeer penetrante lucht te zijn.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
Hahahaha. Meloewa.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:36 schreef Meloewa het volgende:
Ze had oud sperma in haar kut inderdaad. Dat schijnt een zeer penetrante lucht te zijn.
Waarom ben ik te nieuwsgierig.........quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zie trouwens een bluewaffle voor me. Google maar mensen
Goffedomme!!quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zie trouwens een bluewaffle voor me. Google maar mensen
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom ben ik te nieuwsgierig.........
[ afbeelding ]
bluewaffle niet kennenquote:
Trots zijn op zoiets wél kennenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:39 schreef jagga het volgende:
[..]
[..]
bluewaffle niet kennen![]()
in 2013 daarin trappen
niet trots, maar het is wel 1 van de minder erge dingen op internet..quote:Op woensdag 13 november 2013 18:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Trots zijn op zoiets wél kennen
Lame
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |