Ja hartstikke vrolijk en ook wel aardig, maar dat maakt het alleen maar nog gênanter in mijn ogen. Zoiets heb je toch zelf wel door mag ik hopen? Anders moet ik binnenkort een objectief persoon ook maar eens aan mijn schwanz laten ruiken, want ik zou het enorm gênant vinden als dit andersom bij mij zou gebeuren..quote:
Zo zie je maar weer dat je garantie tot de voordeur hebt in das leven.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Badger. het volgende:
[..]
Ja hartstikke vrolijk en ook wel aardig, maar dat maakt het alleen maar nog gênanter in mijn ogen. Zoiets heb je toch zelf wel door mag ik hopen? Anders moet ik binnenkort een objectief persoon ook maar eens aan mijn schwanz laten ruiken, want ik zou het enorm gênant vinden als dit andersom bij mij zou gebeuren..
Die heeft gewoon een paar dagen niet gedoucht hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Badger. het volgende:
[..]
Ja hartstikke vrolijk en ook wel aardig, maar dat maakt het alleen maar nog gênanter in mijn ogen. Zoiets heb je toch zelf wel door mag ik hopen? Anders moet ik binnenkort een objectief persoon ook maar eens aan mijn schwanz laten ruiken, want ik zou het enorm gênant vinden als dit andersom bij mij zou gebeuren..
Huehuehuequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
Ik heb mijn vingers er ook langs gehaald, en toen zij vanochtend was opgerot en ik had gedouched durfde ik er voor het eerst aan te ruiken, en je rook het gewoon nogquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahaha, mooi topic! Zelf ook wel eens meegemaakt, gelukkig alleen bij vingeren gebleven. Heb m'n handen meermaals gewassen met zeep, paar peuken gerookt en toen ik opstond de volgende ochtend zat die geur nog aan m'n vinger
.
Hahahaaha.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Badger. het volgende:
[..]
Ik heb mijn vingers er ook langs gehaald, en toen zij vanochtend was opgerot en ik had gedouched durfde ik er voor het eerst aan te ruiken, en je rook het gewoon nog![]()
Als gevolg heb ik de hele dag niets met mijn handen durven eten, en toen het rond 3 uur nog steeds niet helemaal weg was heb ik mijn nagels zo kort mogelijk geknipt en mijn handen met terpentine gewassen![]()
Ook heb ik gezocht op google, en het kan dus dat ze een schimmelinfectie in haar kut heeft
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:36 schreef snakelady het volgende:
Daarom zeker met een one night stand eerst even samen douchen,
Hebben jullie wel eens zoiets gehad?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:36 schreef VeerEli het volgende:
HahahahahahahahahaFucking goor wel
Vet 'kut' voor je TS. Snap je, kut. Letterlijk en figuurlijk XD XD
Tandpasta. Trucje uit de verpleging; je handen wassen met tandpasta haalt veel vieze luchtjes weg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Badger. het volgende:
Als gevolg heb ik de hele dag niets met mijn handen durven eten, en toen het rond 3 uur nog steeds niet helemaal weg was heb ik mijn nagels zo kort mogelijk geknipt en mijn handen met terpentine gewassen Ook heb ik gezocht op google, en het kan dus dat ze een schimmelinfectie in haar kut heeft
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Bijna elke vrouw krijgt ooit te maken met schimmelinfectie, dat is nog niet heel erg. Alleen dat dat beest van jou niet even zonder sex kan en een fatsoenlijk antibiotica kuurtje slikt... mbo meisje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Badger. het volgende:
[..]
Ik heb mijn vingers er ook langs gehaald, en toen zij vanochtend was opgerot en ik had gedouched durfde ik er voor het eerst aan te ruiken, en je rook het gewoon nog![]()
Als gevolg heb ik de hele dag niets met mijn handen durven eten, en toen het rond 3 uur nog steeds niet helemaal weg was heb ik mijn nagels zo kort mogelijk geknipt en mijn handen met terpentine gewassen![]()
Ook heb ik gezocht op google, en het kan dus dat ze een schimmelinfectie in haar kut heeft
Terpentine zegt 'iequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Badger. het volgende:
[..]
Wat, zo'n stinkkut? Niet dat ik weet man. Ga er toch vanuit van niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:37 schreef Badger. het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie wel eens zoiets gehad?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb eens meegemaakt, dat ik achter de kassa (supermarkt) zat en dat er een jonge vrouw in een rokje aan mijn kassa kwam. Ik rook serieus haar kut van die afstand!
Dat het warm was mag geen excuus zijn om zó uit je grot te ruiken.
En ruiken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het enige mooie aan deze ervaring is dat je een goed verhaal hebt dat je jaren later nog kunt vertellen, zoals ik.
Ik heb wel eens meegemaakt bij een man weliswaar dat het daar beneden niet meer zo fris rook na een avondje stappen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:37 schreef Badger. het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie wel eens zoiets gehad?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Bijna elke vrouw krijgt ooit te maken met schimmelinfectie, dat is nog niet heel erg. Alleen dat dat beest van jou niet even zonder sex kan en een fatsoenlijk antibiotica kuurtje slikt... mbo meisje?
Nope, ik weet ook hoe een bierkut ruikt en smaaktquote:
Potverdomme nog aan toequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nope, ik weet ook hoe een bierkut ruikt en smaakt. Dat is echt nog mild vergeleken bij een ordinaire stinkkut.
Dus eigenlijk als je ONS hebt, heb je bijna altijd wel te maken met een bierkutje??quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nope, ik weet ook hoe een bierkut ruikt en smaakt. Dat is echt nog mild vergeleken bij een ordinaire stinkkut.
Dan ben ik benieuwd wat er mis is met dat meisje.. Lijkt me echt zo fucking ranzig en gênant.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sterke drank werkt beter.quote:
Dat is het ook gewoon, dat en niets minderquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:42 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat er mis is met dat meisje.. Lijkt me echt zo fucking ranzig en gênant.
Plaatsvervangende schaamte icm. medelijden voor zowel haar als mezelf inderdaad..quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon, dat en niets minder. Plaatsvervangende schaamde zowat, dat je het gewoon niet durft te zeggen tegen d'r, maar blijkbaar weet ze het niet of negeert ze het simpelweg. Maar zoiets gun je serieus niemand.
Ik vind het best grappig dat sommige meisjes zo ignorant zijn... Komen wel grappige situaties uit voort.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon, dat en niets minder. Plaatsvervangende schaamde zowat, dat je het gewoon niet durft te zeggen tegen d'r, maar blijkbaar weet ze het niet of negeert ze het simpelweg. Maar zoiets gun je serieus niemand.
Hun kut gaan soppenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:46 schreef Badger. het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte icm. medelijden voor zowel haar als mezelf inderdaad..
Meestal gaan chicks trouwens vantevoren ook ''even naar de wc'', waar ze dan natuurlijk hun kut gaan soppen.. Dat deed deze ook helemaal niet, of ze moet het gedaan hebben toen ik even snel een halve liter redbull aan het weg atten was om de hoek..
Had TS beter ff wat tandpasta in die doos kunnen spuiten zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Tandpasta. Trucje uit de verpleging; je handen wassen met tandpasta haalt veel vieze luchtjes weg.
Kan ook dat ze een ingreep heeft gehad zoals een lysectie; dan kan het nog maanden echt heel goor en onnatuurlijk ruiken. Echt walgelijk maar dan kan ze er niets aan doen (mag ze trouwens ook geen seks hebben).
Maar de chicks die ik voor haar had, gingen zoals ik al zei allemaal even naar de wc.. Doe de kraan aan, haal een paar natte vingers met fris water erdoorheen en het is allemaal weer in orde.. Maar ik had een gevoel dat het bij haar een zodanige chemische substantie was dat je er een kernreactor een jaar op kunt laten draaien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:50 schreef DemonRage het volgende:
Was het na een avondje stappen?
Sowieso meurt zeik als iemand alcohol (vooral bier) op heeft. Bovendien staat zo'n wijf de hele avond te dansen dus krijgt ze ook nog eens een zweterige kut. Dat met die zeikresten en huidschilfers vormt plakkerig slijm dat daar lekker gaat fermenteren en door de dansbewegingen wordt het opgewreven, komt er zuurstof bij en begint het uiteindelijk flink te rotten. Met een beetje pech heeft het zich ook nog vermengd met kontzweet waar fecaliën in zijn opgelost, talg van het niet goed wassen en eventueel nog pus van ontstoken haartjes na het scheren.
Zoiets wil je dus echt niet likken...
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:57 schreef -Buttercup het volgende:
Gadverdamme. Heb je er niks van gezegd?
en gewoon met handschoenen onder de douche dat je nog een week kan ruiken, he?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:58 schreef Fushia2 het volgende:
Een kutje met een geurtje is toch zo erg niet?Ik vind het heerlijk om nadien mijn vingers te ruiken
Maar heb je er nou ook echt aan lopen likken dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef Badger. het volgende:
[..]![]()
Maar als ze een beetje logisch kan redeneren snapt ze het hoop ik zelf wel... En anders heeft ze echt een plaat voor dr kop..
Nou ja, gezien ze zonder schaamte dr poes in je gezicht duwde is ze toch blijkbaar niet zo op de hoogte van hoe ze daar ruikt. Als je iemand bijna niet meer aan kan kijken van plaatsvervangende schaamte dan heb je bijna de plicht om iemand toch even subtiel te wijzen op wat er aan de hand is vind ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef Badger. het volgende:
[..]![]()
Maar als ze een beetje logisch kan redeneren snapt ze het hoop ik zelf wel... En anders heeft ze echt een plaat voor dr kop..
Nee wat denk jij dan... Ze zat bovenop me met haar rug naar me gezicht klaar om voorover te buigen voor bj, en toen ze dat ding in mn gezicht duwde deed ik opeens zo'n krokodillenrol en toen lag zij onder, maakte nog een of andere stomme opmerking maar toen ben ik zonder schaamte maar gaan slapen en zei dat ik te lam was... Waarna ik gvd nog een uur wakker lag door die halve liter redbull die ik had opgezopen maar ik deed alsof ik sliep...quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar heb je er nou ook echt aan lopen likken dan?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef Badger. het volgende:
[..]
Nee wat denk jij dan... Ze zat bovenop me met haar rug naar me gezicht klaar om voorover te buigen voor bj, en toen ze dat ding in mn gezicht duwde deed ik opeens zo'n krokodillenrol en toen lag zij onder, maakte nog een of andere stomme opmerking maar toen ben ik zonder schaamte maar gaan slapen en zei dat ik te lam was... Waarna ik gvd nog een uur wakker lag door die halve liter redbull die ik had opgezopen maar ik deed alsof ik sliep...
Zodra ik haar adres weet zal ik haar een anoniem flesje lactacyd en een voordeelverpakking onkruidverdelger sturenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:07 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Nou ja, gezien ze zonder schaamte dr poes in je gezicht duwde is ze toch blijkbaar niet zo op de hoogte van hoe ze daar ruikt. Als je iemand bijna niet meer aan kan kijken van plaatsvervangende schaamte dan heb je bijna de plicht om iemand toch even subtiel te wijzen op wat er aan de hand is vind ik.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en gewoon met handschoenen onder de douche dat je nog een week kan ruiken, he?
Stuur haar dan ook gelijk het adres van een goede KNO-arts.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:10 schreef Badger. het volgende:
[..]
Zodra ik haar adres weet zal ik haar een anoniem flesje lactacyd en een voordeelverpakking onkruidverdelger sturen
Volgende keer dit aantrekken:quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:10 schreef Badger. het volgende:
[..]
Zodra ik haar adres weet zal ik haar een anoniem flesje lactacyd en een voordeelverpakking onkruidverdelger sturen
Ehh, nee, niet dus. Dat is juist ook een deel van de klacht.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Ehh, nee, niet dus. Dat is juist ook een deel van de klacht.
Zou idd geen flauw idee hebben, hoe en wat en gedacht hebben zal wel zo horen danquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:24 schreef Fushia2 het volgende:
99 procent van al de mensen die hier posten zouden die chick sowieso volgeblaft hebben zonder iets te zeggen en ook een topic geopend nadien
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou idd geen flauw idee hebben, hoe en wat en gedacht hebben zal wel zo horen dan![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou idd geen flauw idee hebben, hoe en wat en gedacht hebben zal wel zo horen dan![]()
Slet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef Peepernoot het volgende:
Als ik ga stappen, heb ik standaard speciale verfrissingsdoekjes voor daar onder bij me.
Mocht het zo ver komen dat ik met iemand mee ga
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef Peepernoot het volgende:
Sorry maar als dit waar is, vind ik het van het meisje in kwestie echt heel smerig, en ook totaal niet nodig.
Als ik ga stappen, heb ik standaard speciale verfrissingsdoekjes voor daar onder bij me.
Mocht het zo ver komen dat ik met iemand mee ga gebruik ik die ( als er niet al gedouchet wordt voor de daad ) altijd om mijzelf op te frissen.
En dan ook nog verwachten van je dat je er een lik of wat over heen wilt geven![]()
Bah bah bah!
Ja plus dat je zoals ik al zei van dat soort spul juist meer infecties en viezigheid krijgt.quote:
Ja dat ook inderdaad, dat is shit die je in de brugklas bij verzorging krijgt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja plus dat je zoals ik al zei van dat soort spul juist meer infecties en viezigheid krijgt.
Ja, behalve in jouw geval dan met die meid, daar had je dus tandpasta bij moeten spuiten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef Badger. het volgende:
Een beetje vers water vlak voor de daad moet het klusje toch kunnen klaren?
hoerquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef Peepernoot het volgende:
Sorry maar als dit waar is, vind ik het van het meisje in kwestie echt heel smerig, en ook totaal niet nodig.
Mocht het zo ver komen dat ik met iemand mee ga gebruik ik die ( als er niet al gedouchet wordt voor de daad ) altijd om mijzelf op te frissen.
En dan ook nog verwachten van je dat je er een lik of wat over heen wilt geven![]()
Bah bah bah!
Die meid moest eens weten dat er een topic over haar geschreven is..quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja, behalve in jouw geval dan met die meid, daar had je dus tandpasta bij moeten spuiten.
Uhh ja want ik gebruik die dingen ook dagelijks tochquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja plus dat je zoals ik al zei van dat soort spul juist meer infecties en viezigheid krijgt.
Denk je niet dat er een verschil is tussen wat TS beschreef en een gewoon normaal gewassen kut? Ik denk van wel namelijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
Uhh ja want ik gebruik die dingen ook dagelijks toch![]()
Van elke dag dat lactacyd gebruiken gaat je zuurtegraad inderdaad omlaag en dat is hartstikke slecht, maar voor die afentoe kan het echt geen kwaad hoor.
En slet![]()
Omdat ik mezelf graag fris daaronder heb mocht het eens voorkomen dat ik met iemand mee ga.
Dan toch maar liever een slet met een schone kut dan een slet mét aanhangende stinkpoes waar je dagen later nog de geur van in je neus hebt :/
Hè jammer, vond het best leuk en dan verneukt je de geloofwaardigheid met je terpentine...quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Badger. het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaarne een gedetailleerde beschrijving van de geur.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Badger. het volgende:
[..]
Hahaha woeiiiquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:50 schreef DemonRage het volgende:
Was het na een avondje stappen?
Sowieso meurt zeik als iemand alcohol (vooral bier) op heeft. Bovendien staat zo'n wijf de hele avond te dansen dus krijgt ze ook nog eens een zweterige kut. Dat met die zeikresten en huidschilfers vormt plakkerig slijm dat daar lekker gaat fermenteren en door de dansbewegingen wordt het opgewreven, komt er zuurstof bij en begint het uiteindelijk flink te rotten. Met een beetje pech heeft het zich ook nog vermengd met kontzweet waar fecaliën in zijn opgelost, talg van het niet goed wassen en eventueel nog pus van ontstoken haartjes na het scheren.
Zoiets wil je dus echt niet likken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |